2-FDCK; ineens heel ander effect?

Purplext

Badass junkie
Twee weken geleden 1 gram 2F in huis gehaald en toen 3 dagen achter elkaar gebruikt; de week erop ook 1 keer.
Ik had er enorm goede effecten van; euforisch warm gevoel, het gevoel van thuiskomen, lichaam voelde compleet verdoofd, hele leuke visuele effecten.

Opnieuw een zakje besteld bij dezelfde vendor. Afgelopen zaterdagavond weer gebruikt, maar ik kwam er niet echt goed in, ook al had ik een hogere startdosis. Pas na een aantal bumps een verdovend effect, maar niks geen warm gevoel. het was prima, maar niet denderend.
En ja, heel stom, maar ik heb gisteren toch nog een poging gewaagd, want ik vond het zo vreemd.
Deze keer kreeg ik het tegenovergestelde effect; een heel kaal, koud gevoel. Ook nauwelijks lichamelijk effect op wat tintelingen in m'n lippen na. Visueel helemaal geen effect, ik had niet eens zin om naar iets te kijken. Ik werd zo chagrijnig, heb het uitgezeten en ben toen naar bed gegaan.

Zou dit nu al door tolerantie komen? Ik was niet chagrijnig voordat ik gebruikte, maar ik heb vorige week wel MDMA genomen, dus misschien door een serotoninetekort niet in staat om me lekker te voelen?

Ik ben er trouwens wel klaar mee, heb teveel gebruikt afgelopen maanden, dus las sowieso een pauze in....

Sorpresa

Experimenterende gebruiker
Wat ik erover lees is het qua tolerantie hetzelfde als met keta en zou je na een week weer op baseline moeten zitten. In dat geval zou je dus niet zoveel last moeten hebben van tolerantie dat het de werking compleet teniet doet. Maar goed, wat ik heb gelezen zijn wel subjectieve ervaringen van gebruikers.

Heb vandaag vrij en net voor 't eerst wat genomen om eens te kijken hoe het is. Lage dosering, dat wel. Ik vind het wel chill tot nu toe.

Purplext

Badass junkie
Wat ik erover lees is het qua tolerantie hetzelfde als met keta en zou je na een week weer op baseline moeten zitten. In dat geval zou je dus niet zoveel last moeten hebben van tolerantie dat het de werking compleet teniet doet. Maar goed, wat ik heb gelezen zijn wel subjectieve ervaringen van gebruikers.

Heb vandaag vrij en net voor 't eerst wat genomen om eens te kijken hoe het is. Lage dosering, dat wel. Ik vind het wel chill tot nu toe.

Dat is toch wel een nadeel van deze RCs, zo weinig info. Ik lees ook hele wisselende reacties op dit goedje. Ik las ook dat je na 1-2 weken weer tolerantievrij zou moeten zijn. Ga nu zelfs twijfelen of het aan de batch ligt.

Hoeveel had je genomen? En welke effecten had je daarvan?

Sorpresa

Ik ben begonnen met 10 mg. Niet bijgepakt ofzo. Wilde even weten wat het deed en hoe lang. Ik vond het op zich chill, beetje de roes van ketamine maar dan iets rustiger van geest. Kon ook wel lezen en typen maar dat ging allemaal wel een stuk langzamer. Vond de tijd ook raar lopen, net als bij ketamine. Het duurde denk ik anderhalf uur voor ik weer geland was, wat ik zelf best lang vind. Ben benieuwd hoe het zal zijn als ik hoger doseer of ga stapelen. Nog geen euforie oid kunnen ontdekken maar wel een soort rust ofzo. Lastig uit te leggen. We experimenteren door :wink:

Purplext

Badass junkie
Ik ben begonnen met 10 mg. Niet bijgepakt ofzo. Wilde even weten wat het deed en hoe lang. Ik vond het op zich chill, beetje de roes van ketamine maar dan iets rustiger van geest. Kon ook wel lezen en typen maar dat ging allemaal wel een stuk langzamer. Vond de tijd ook raar lopen, net als bij ketamine. Het duurde denk ik anderhalf uur voor ik weer geland was, wat ik zelf best lang vind. Ben benieuwd hoe het zal zijn als ik hoger doseer of ga stapelen. Nog geen euforie oid kunnen ontdekken maar wel een soort rust ofzo. Lastig uit te leggen. We experimenteren door :wink:

Oh jeetje, op 10 mg al zoveel effect. Ik begon meteen met 100...
Heb zaterdag ook flink gestapeld. Bij m'n laatste bump dacht ik nog; nu ga je te ver...en ik dacht ook echt dat ik doodging.
Ben benieuwd hoe hogere doses je bevallen.

Lesje weer geleerd; ik kan niet normaal doen, dus beter niks meer doen even.

Sorpresa

Oh jeetje, op 10 mg al zoveel effect. Ik begon meteen met 100...
Heb zaterdag ook flink gestapeld. Bij m'n laatste bump dacht ik nog; nu ga je te ver...en ik dacht ook echt dat ik doodging.
Ben benieuwd hoe hogere doses je bevallen.

Lesje weer geleerd; ik kan niet normaal doen, dus beter niks meer doen even.

Haha wow meteen 100 zou ik niet snel doen nee. Wilde eerst even weten wat het deed dus nam wat psychonautwiki als lichte dosis omschrijft. Vond het niet super heftig hoor, maar ik merkte zeker wel effect. Bleef ook nog wel even 'vaag' toen het uitgewerkt was.

Ik snap de verleiding wel om meer te pakken of om te stapelen. Moest mezelf ook wel een beetje inhouden hoor. Het lijkt ontzettend op ketamine in die zin. Wil ook wel weten hoe het is als ik er wat meer los mee ga. Maar een eerste test moet in mijn ogen toch een beetje rustig zodat ik weet waar ik aan begin. Al is het voor mijn eigen gemoedsrust :grimacing:

Zal nog wel laten weten hoe dit verder gaat. Ik ben geen hele regelmatige gebruiker dus het kan even duren!

Bovenaan