2-FMA Fluorvergiftiging??

Prutsertje

Belezen gebruiker
Ik heb laatst voor het eerst 2-FMA geprobeerd, het zou op Vyvanse lijken, maar dat kan ik niet echt onderschrijven.

Ik heb 2 dagen op rij een kleine dosis geprobeerd en daar ogenschijnlijk een fluor vergiftiging van opgelopen.

Op dag 1 had ik 20 mg
Op dag 2 had ik 20 mg

Een aantal dagen daarna nog een keer 10 mg gedaan

Ik heb hierbij de volgende effecten ervaren:

Zware vermoeidheid, hoofdpijn, verhoging, verstoord zicht, onwijze spierpijn door heel mijn lichaam, keelpijn, niet kunnen slapen, en gewoon continu een heel arelaxed en opgefokt gevoel.

ik heb ervaring met Vyvanse en daar werd ik alleen maar relaxed van, nam wel honger gevoel weg ,maar kon er gewoon op slapen en had geen van bovenstaande effecten.

Dit voelt echt niet goed. Is er iets aan de hand met de batches 2-fma nowadays of komt het echt door de 2-fma?

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik heb laatst voor het eerst 2-FMA geprobeerd, het zou op Vyvanse lijken, maar dat kan ik niet echt onderschrijven.

Ik heb 2 dagen op rij een kleine dosis geprobeerd en daar ogenschijnlijk een fluor vergiftiging van opgelopen.

Op dag 1 had ik 20 mg
Op dag 2 had ik 20 mg

Zware vermoeidheid, hoofdpijn, verhoging, verstoord zicht, onwijze spierpijn door heel mijn lichaam, keelpijn, niet kunnen slapen, en gewoon continu een heel arelaxed en opgefokt gevoel.

ik heb ervaring met Vyvanse en daar werd ik alleen maar relaxed van, nam wel honger gevoel weg ,maar kon er gewoon op slapen en had geen van bovenstaande effecten.

Dit voelt echt niet goed. Is er iets aan de hand met de batches 2-fma nowadays of komt het echt door de 2-fma?
Heb je het spul laten testen?

Speculeren is niet toegestaan.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Lijkt me niet dat je een fluor vergiftiging opgelopen had.
De symptomen zijn wel iets anders en dat heb ik zelf al mogen ervaren door verkeerd gebruik van een fluor amfetamine.
Je lever krijgt het dik moeilijk om te werken en verwerken.
Tremors, hevig braken, diaree, misselijkheid,...
Laat testen wat je ontvangen hebt.

Prutsertje

Belezen gebruiker
Ik stel de vraag of dit een fluor vergiftiging kan zijn gezien de effecten. Kan je dit laten testen bij Jellinek?

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
gebruik tandpasta zonder fluor… maar serieus dit zijn gewoon bijwerkingen van een stimulerend middel zoals amfetamine wat het eigenlijk ook gewoon is. Minder gebruiken.

OtherShore

Badass junkie
@snijboon waarom denk je dat er sprake kan zijn van fluor vergiftiging? Omdat fluor deel uitmaakt van de 2-FMA molecuul? Scheikundig/farmacologisch gezien werkt dat volgens mij niet zo, maar er zijn mensen die dat beter kunnen uitleggen dan ik.

Maar laten we even aannemen dat jouw 2-FMA eigenlijk zuivere fluoride was (fluor is bij kamertemperatuur namelijk een gas) dan is 20 mg nog steeds niet genoeg voor een acute vergiftiging. Een veilige dosis fluoride voor volwassenen is maximaal 7 mg per dag, maar je hoeft je pas te melden bij een doktor als je per ongeluk 4 of 5 keer zoveel genomen hebt. Daar zit je met jouw maximale dosis van 20 mg dus onder. En de kans dat jouw 2-FMA zuivere fluoride was acht ik zeer klein, want het klinkt alsof je wel degelijk stimulerende effecten ervaren hebt.

Verder zijn de symptomen van fluor/fluoride vergiftiging: buikpijn, diarree, braken en het overmatig produceren van speeksel. Dat komt dus ook niet overeen met jouw symptomen. Dus nee, het was geen fluor/fluoride vergiftiging.

Laatst bewerkt:

Aartsbok

Bewuste gebruiker

Op dag 1 had ik 20 mg
Op dag 2 had ik 20 mg

Speculeren is gevaarlijk en doen we niet, zie dit dan ook als een vergelijking van een heel apparte en andere situatie:

Wat jij beschrijft is vrijwel identiek met wat ik van heel veel mensen hoor bij een soort afkick na enkele dagen een speed binge of een week dagelijks gebruik (ook bij lage dosissen). Ze kunnen niet slapen maar hun lichaam is oververmoeid, hoofdpijn vooral door uitdroging... op amfetamines en soortgelijken enorm veel water benuttigen, keelpijn door nasaal gebruik en te snel of te veel binnen door te hard te snuiven en in de keel blijven hangen zonder snel weg te drinken. Opgefocked net omdat de meeste door amfetamines (behalve bij vrij hoge of te hoge dosissen) naast energie en alertheid ook een soort relaxe ervaring hebben, hoewel ze vol energie zitten en soms gedwongen dingen gaan doen voelen ze zzich vrij zorgeloos, na de binge blijft de energiekick soms hangen waardoor je naast het uitgeputte lichaam dat niet kan slapen en het zorgeloze wegvalt naast vrij moe ook opgefocked voelt.

Dit heb ik bij ervaren gebruikers en niet ervaren gebruikers vaak gehoord na een binge periode (de ervaren gebruikers gebruikten doorgaans regelmatig, maar sporadisch in gematigde dosissen, na een binge bleken beide groepen gelijkaardige symptomen te tonen die 3 dagen tot een week konden duren).

Ik weet niet of je naast de FMA ook nog andere substanties hebt gebruikt tussendoor of heel kort voordien en dicht bij elkaar of niet, ik kan je enkel vertellen wat er in onderzoek bij plots stoppen of pauzeren na een heftigebinge van enkele dagen kort bij elkaar naar boven is gekomen als
'bij een grote groep gelijk".

Van de 2 dosissen FMA op 2 dagen die je beschrijft zou dit, alergie e.d. uitgesloten, niet mogen voorkomen. Doe vooral een bloedtest om je lever -en pancreas te laten nazien.

Behalve dat laatste over een bloedtest die ik bij zo een klachten zeker sterk aanraad, neem deze vergelijking aub enkel als info die ik meegeef van een totaal andere situatie vanwege de vrijwel identieke symptomen.

Ik maak geen standpunt en speculeer niets, ik vertel enkel de vergelijking en wat er in die situatie aan de hand was.

AUB en excuses voor de lange tekst, preciezie en detail leken hier van bijzonder groot belang om mee te geven.

Hopelijk snel gebeterd?

JanDeBrandweerman

Bewuste gebruiker
gebruik tandpasta zonder fluor… maar serieus dit zijn gewoon bijwerkingen van een stimulerend middel zoals amfetamine wat het eigenlijk ook gewoon is. Minder gebruiken.
Bij gewone amfetamine kan je een gram verdeeld over de week doen zonder al te veel klachten.

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Bij gewone amfetamine kan je een gram verdeeld over de week doen zonder al te veel klachten.
Je zegt het natuurlijk zelf al; zonder al te veel klachten. Een gram per week over en dat over een langere periode gaat ergens een keertje iets meer klachten geven.

Heeft amfetamine met fluor nu wel of niet geen beschermende functie voor de tanden?

Bovenaan