2 mannen opgepakt met 2 liter 'rapedrug'

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Dit is het artikel:

-------------------------------------
Arnhemmers aangehouden met GHB

Twee Arnhemmers van 20 en 23 jaar zitten vast op verdenking van het vervaardigen van GHB, ook wel de rapedrug genoemd. Zij zouden de vloeistof vanuit hun woning in Arnhem hebben verkocht aan onder andere twee mannen van 32 en 34 jaar, die eveneens zijn opgepakt, aldus een woordvoerster van de politie donderdag.

GHB is een vloeibaar narcosemiddel dat ook wordt gebruikt om slachtoffers te bedwelmen. Het middel wordt dan bijvoorbeeld in het glas van een vrouw gedaan, waarna de dader of daders zich aan haar vergrijpen.

De verdachten werden vorige week donderdag bij een winkelcentrum in Arnhem betrapt met een liter GHB en een hoeveelheid cocaïne bij zich. Ze verklaarden dat ze de drugs hadden gekocht bij de andere twee Arnhemse mannen. Bij huiszoeking in de woning van de mannen vond de politie GHB, speed en grondstoffen om de rapedrug te maken. De politie sluit meer aanhoudingen in dit onderzoek niet uit.
---------------------------------------

davie

Wijs gebruiker
Waarom nu weer gelijk een link leggen met rapedrugs. Dat ze gepakt worden is vervelend, maar ook nog worden gezien als rapers. Leuk als je dat zo terug leest in de krant.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Mij irriteerde het ook vooral dat drugs weer in een kwaad daglicht gesteld worden.

Er zijn zoveel mensen die gewoon een goede tijd hebben door middel van drugs maar vuil woren aangekeken door de drugs-haters, dit komt voornamelijk door dit soort artikelen denk ik.

supahgrass

Belezen gebruiker
ja maar niet vergeten dat er ook o zoveel vrouwen verkracht worden met dit spul...

zo'n artikel komt zelden in het nieuw (verkrachting oiv ghb) gewoonweg omdat de vrouw zich maar vaag iets herinnert en ook niets kan bewijzen (ghb uit bloed, als vrouw thuiskomt -> douche pakken, weg bewijzen!)

je mag echt niet vergeten dat een deel van de ghb-kopers dit zeker en vast voor verkeerde bedoelingen koopt....

grtz

flashkop

Bewuste gebruiker
Jah, ik heb veel knappe en minder knappe vriendinnen, nog nooi is een van hen verkracht onder invloed van ghb, nooit en ghb herken je snel in je drinken, zeer snel en kom nu niet af met die veraaltjes van als je zat bent dan proef je het niet enzo want als ik zat ben proef ik het ook nog steeds..

jasper

Wijs gebruiker
flashkop zei:
Jah, ik heb veel knappe en minder knappe vriendinnen, nog nooi is een van hen verkracht onder invloed van ghb, nooit en ghb herken je snel in je drinken, zeer snel en kom nu niet af met die veraaltjes van als je zat bent dan proef je het niet enzo want als ik zat ben proef ik het ook nog steeds..

maar als je niet weet dat het ghb is omdat je er nog nooit van gehoord hebt
ik denk dat er best veel mensen zijn die nooit in aanraking komen met harddrugs

flashkop

Bewuste gebruiker
barry zei:
flashkop zei:

maar als je niet weet dat het ghb is omdat je er nog nooit van gehoord hebt
ik denk dat er best veel mensen zijn die nooit in aanraking komen met harddrugs
thin twice, zelf myn zus(14) weet al het effect van elke drugs, zeer verontrustend vind ik trouwens

Psykaholik

Wijs gebruiker
ik weet toch da er niemand ongemerkt GHB in mijn drinken kan en zal doen.
zoiets proef je nu echt eens onmiddelijk.
en als je niet weet hoe dat ghb smaakt dan denk je dat uw drinken ROT is en dan drink je dat toch niet op he.

flashkop

Bewuste gebruiker
Psykaholik zei:
ik weet toch da er niemand ongemerkt GHB in mijn drinken kan en zal doen.
zoiets proef je nu echt eens onmiddelijk.
en als je niet weet hoe dat ghb smaakt dan denk je dat uw drinken ROT is en dan drink je dat toch niet op he.
ja idd, veel mensen trekken die conclusie, heb het al eens geprobeerd aan een maat van me te geven(niet veel) en hij merkte het ook meteen en heeft zijn cola onmiddelijk laten staan, hij wist zelf niet dat het vloei was tot ik het hem vertelde :wave:

supahgrass

Belezen gebruiker
ik ken mensen die misbruikt zijn geweest oiv ghb

het gebeurt zeker weten vaker dan je denkt

maat van me was meisje aan het versieren die bij gasten liep en die gasten deden ghb in zijn drank en em kwam gans slecht (plan gelukt), wat zouden ze dan ni doen met die vrouwen die hij probeerde te versieren
als ze alle concurentie eerst wegspelen

en ik ken zelf 2 vriendinnen uit lagoa (drugsclub) die verkracht zijn geweest oiv ghb

dus neej ik lul ni

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
wat ook vaak gebeurt is dat meiden spijt krijgen van de daad en het op GHB gaan gooien, lekker makkelijk nammelijk.

En wat doen vrouwen dan in een drugsclub ? Dan weet je toch dat er wel eens verkeerde mensen kunnen komen, heeft niets met ghb te maken.

Imke

Badass junkie
Bedoel je nu dat vrouwen niet in zo'n clubs mogen gaan omdat ze over het algemeen 'zwakker' zijn dan mannen? :)

flashkop

Bewuste gebruiker
Nee, ik denk dat hij bedoelt dat vrouwen moeten oppassen in zo'n clubs en dat ze maar beter weten hoe ghb smaakt.
Maar zou het dan echt zoveel gebeuren, ik heb er echt nog nooit iets over gehoord maar kan idd wel.

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
flashkop zei:
Nee, ik denk dat hij bedoelt dat vrouwen moeten oppassen in zo'n clubs en dat ze maar beter weten hoe ghb smaakt.
Maar zou het dan echt zoveel gebeuren, ik heb er echt nog nooit iets over gehoord maar kan idd wel.

Precies dat bedoelde ik.
Dat vrouwen zwakker weet iedereen al :wink: :P J/k

Imke

Badass junkie
Als mannen niet zo'n pervers gedrag en zieke gedachten zouden hebben, zou er helemaal geen probleem zijn en zouden wij, "het zwakkere geslacht", rustig kunnen uitgaan zonder verdoofd en verkracht te worden.

supahgrass

Belezen gebruiker
met drugsclub wou ik gewoon zeggen: een technoclub waar veel drugs gebruikt wordt?

ik vind vrouwen zeker niet zwakker oid maar het gebeurt enorm veel waarom? simpel:

meisje a kent ghb niet
jongen b versiert haar en gaat om drankjes (met ghb)
beide drinken alcohol (slechte combi met ghb)
meisje a voelt zich slecht en wil ff naar buiten
jongen b gaat mee
meisje a is gans slecht en volledig wazig
jongen b en vrienden doen buiten hun ding met een (eventuele) bewusteloze meisje a
jongen b en vrienden gaan weg van de plaats, naar huis bvb
meisje a komt zoveel uren later wakker erges in een haagje
weet niet echt wat er gebeurt is
voelt zich nog wat slecht
gaat naar huis, DOUCHT zich en gaat slapen
en met wat geluk (.. of net niet) herinnert zij zich de komende dagen wat er ongeveer gebeurd is
-> op dat moment is het kalf al verdronken: alle bewijzen zijn weg en ze weet zelfs ni meer wie ze al tegenkwam die avond

dit is maar 1 techniek van ghb verkachters

supahgrass

Belezen gebruiker
als je al wat aangeschoten bent
en dan doe je wat ghb er in dan is de kans reeel dat je het niet smaakt, zeker niet als je het in een cocktail doet met bvb. oa. campari enz

om een simpel vb. gegeven ik heb ook al bier gedronken waarvan ik dacht dat er iets niet klopte omdat het goor smaakte maar het lag gewoon aan mij...

jasper

Wijs gebruiker
idd je hebt gelijk
ik drink ook alles wanneer ik goed aangeschoten bent.
zal miss van persoon tot persoon liggen.

het is ook als je aangeschoten bent drink je niet meer maar neem je enkel grote slokken (zo een slokken dat je na 5 slokken je pintje op hebt).

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Er zijn genoeg drankjes waar ik de smaak niet van ken.. Als daar iets ingeflikkerd wordt zou ik dat absoluut niet merken..

supahgrass

Belezen gebruiker
voila DAT bedoel ik

in bier zou het mss opvallen maar veel knappe grieten drinken van die speciale drankjes

flashkop

Bewuste gebruiker
Saivy zei:
Als mannen niet zo'n pervers gedrag en zieke gedachten zouden hebben, zou er helemaal geen probleem zijn en zouden wij, "het zwakkere geslacht", rustig kunnen uitgaan zonder verdoofd en verkracht te worden.
saivy idd je hebt gelijk maar je vrouwen begrijpen het ook niet denk ik, als het lente wordt zoek ik me ook altijd snel een vriendin want anders wordt ik ook helemaal gek, dat is "spijtig" genoeg ingebouwd bij ons mannen en dat gaat er echt niet uit...
en dan heb je van die zielepooten die geen vriendinnetje kunnen krijgen en die geen geld hebben voor hoeren en ja, dan gebeurt het met of zonder vloei :(

El Retro

Wijs gebruiker
flashkop zei:
Saivy zei:
saivy idd je hebt gelijk maar je vrouwen begrijpen het ook niet denk ik, als het lente wordt zoek ik me ook altijd snel een vriendin want anders wordt ik ook helemaal gek, dat is "spijtig" genoeg ingebouwd bij ons mannen en dat gaat er echt niet uit...
en dan heb je van die zielepooten die geen vriendinnetje kunnen krijgen en die geen geld hebben voor hoeren en ja, dan gebeurt het met of zonder vloei :(

Wat een uitleg :rolleyes: . Kerels die dat doen zijn ronduit ziek en gestoord.

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
ZI09 zei:
Gewoon mensen die gek in hun hoofd zijn.

Je gaat heus niet dood zonder seks.

precies.. en als je niemand kunt krijgen heb je altijd je handen nog.. een meisje verkrachten is voor die gasten misschien een leuke ervaring, maar voor de slachtoffers een traumatische ervaring..

ZI09

Bewuste gebruiker
Ik snap dat ook niet.

Ik kan me ook niet indenken dat dat nog met een tekort aan seks te maken heeft.
Crimineel gedrag is het, hard afstraffen die hap.

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik snap dat ook niet.. Maar ken helaas heel veel meisjes die het hebben meegemaakt, waaronder ik zelf. :(

Bovenaan