2-methyl-1-4methylfenyl-1-propanon

yiazmat

Bewuste gebruiker
Heyy excuus voor de nieuwe extra topics maar kep dit keer gekeken of ze al bestaan maar blijkbaar niet dus d8 moet toch ff paar aanmaken😅

Nja kep dus mn zoveelste potentiële 3mmc en een potentiele 4mmc laten testen en helaas zoals altijd weer geen echte 3m/4m.

Maar met 1 groot verschil, van alle anderen was het 2mmc of 3cmc met iets anders erdoorheen. En hoewel t wel iets van verschil maakte was t ni veel anders dan gwn 2m of 3c, maar deze 3mmc test, je raad t al was dus ook 2mmc met een vrij onbekend iets erin. Maar met 1 groot verschil, deze stof werkte wel heel goed, zo goed zelfs dat k ff d8 ondanks alle onechte 3m van verschillende mensen die k gekocht heb en laten testen, zou t dan toch echte 3m zijn. Uiteindelijk dus toch niet maar dat zegt wel iets over die 2e stof die erin zat, t gaf ook een beetje een xtc vibe (niet zo sterk ofc maar toch t idee) en deze kon je gwn later nog een keer doen terwijl mdma je sero gelijk heeft gedraint en dus ni meer werkt. Dus vroeg me af weten jullie hier meer vanaf, bv wat de exacte werking is en evt de risicos en of je t ook gwn los kan kopen ofz of hoe je uberhoud eraan komt. Eigk alle info is welkom dus laat maar weten😁

Hamesu

Newbie
Hey, weet je hier inmiddels meer over, of heb je nog extra informatie?

En wat heb je er mee gedaan, weggegooid of alsnog gebruikt?

Hamesu

Newbie
Als ik het goed heb is Yazmat verbannen naar de Drugsforum kerkers bij de sectie forumgekken.
Ohja ik zie het, damn.

Kreeg dit laatst namelijk ook als uitslag bij het testcentrum. Er is heel weinig tot niks te vinden over deze stof, dus ik denk dat het zeker meerwaardere is als deze thread blijft bestaan voor eventuele ervaringen en informatie :)

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ohja ik zie het, damn.

Kreeg dit laatst namelijk ook als uitslag bij het testcentrum. Er is heel weinig tot niks te vinden over deze stof, dus ik denk dat het zeker meerwaardere is als deze thread blijft bestaan voor eventuele ervaringen en informatie :)

Ik lees nergens een benaming over de onbekende stof dus het blijft gissen om wat het hier gaat.
De ene ervaring is ook net anders dan de andere en dat het net dan wat potenter aanvoelt kan totaal niks te maken hebben met het testresultaat.

Edit: Ik miste de titel 😅.

ost

Experimenterende gebruiker
De formule van 2-MMC is 2-(methylamino)-1-(2-methylfenyl)-1-propanon. Vergelijk die met deze onbekende stof: 2-methyl-1-4methylfenyl-1-propanon (zie dikgedrukte overeenkomsten). Ik weet dat kleine verschillen in structuur voor grote verschillen in de stof kunnen zorgen, maar het lijkt dus erg veel op een synthetische cathinone. Of het daadwerkelijk psychoactief is, waarom het er in zit en of dit veilig is (voor zover je dat kunt zeggen), zijn weer andere vragen.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
De formule van 2-MMC is 2-(methylamino)-1-(2-methylfenyl)-1-propanon. Vergelijk die met deze onbekende stof: 2-methyl-1-4methylfenyl-1-propanon (zie dikgedrukte overeenkomsten). Ik weet dat kleine verschillen in structuur voor grote verschillen in de stof kunnen zorgen, maar het lijkt dus erg veel op een synthetische cathinone. Of het daadwerkelijk psychoactief is, waarom het er in zit en of dit veilig is (voor zover je dat kunt zeggen), zijn weer andere vragen.

Waarschijnlijk een fout in de productie.

Bovenaan