Is er nog wel 3mmc?

yiazmat

Bewuste gebruiker
Yo vroeg me af, heb al bij 3 verschillende dealers 3mmc gekocht en alle 3 van verschillende locaties maar alles laten testen en geen enkele zit ook maar iets van 3mmc in. Eerste was 2mmc + 2 chloro nn dimethyl benzamine. Tweede was 3cmc + 2 chloro nn dimethyl benzamine. Derde was 3cmc met een stof waar zelfs nog helemaal niks over bekend is maar t gaf iig een vreemd vaag gevoel waarvan k eigk ni eens weet wat k ervan moet vinden.

Mn vraag is dus weet er iemand of er uberhoud nog wel echte 3m te krijgen is?

Koffieb00n

Bewuste gebruiker
Goed dat je het hebt laten testen. Zo zie je maar hoe je wordt opgelicht door dealers. Heb je de dealers er ook op aangesproken?

En ja 3mmc is nog wel in omloop, maar je moet het juiste mannetje hebben.

yiazmat

Bewuste gebruiker
Goed dat je het hebt laten testen. Zo zie je maar hoe je wordt opgelicht door dealers. Heb je de dealers er ook op aangesproken?
Thx, k probeer wnr k kan elke week te gaan, begin daar vgm al beetje vaste klant te worden haha 😅😅

Had ze er ni op aangesproken, die 1e dealer mankeerde al zoveel aan waar k wel op had aangesproken dat k eigk wel wist dat ie er niks mee ging doen, die 2e is imo wel een goeie dus denk ni dat hii er wat aan kon doen, had van hem ook speed gekocht en bleek 71% puur (73% is echt puur). 3e dealer is de ene waar k eigk pas net de resultaten van heb, heb best veel dingen gekocht en is ook zeker ni duur dus k w8 nog ff tot k meer resultaten heb, als t echt allemaal troep is dan maakt t toch ni uit, als sommige goed en sommige slecht zijn kan k het wel ff aangeven als positieve feedback

En ja 3mmc is nog wel in omloop, maar je moet het juiste mannetje hebben.
Hoop die nog te gaan vinden dan, maar blijkbaar erg lastig 😅😅

Kep nog wel 1 kans, kep nog een 4e vd zelfde locatie als 3e dealer maar die moet k nog testen en weet wel al dat zn coke goed schijnt te zijn (wel via via gehoord). Hij is alleen wel wat duurder want zn gram is 850mg, en zn gram coke is 750mg

Zou toch denken met zoveel dealers dat er toch iig eentje goed moet zijn 😅

Koffieb00n

Bewuste gebruiker
Er zijn wel goeie dealers, maar die zijn schaars en adverteren niet openlijk. De dealers met de mooiste lijstjes lichten je meestal op een of andere manier wel op.
-of de chemische stof klopt niet
-of de kwaliteit is ondermaats / erg versneden
-of de hoeveelheid is weer veel te weinig

Vooral met coke is het altijd erg opletten..

yiazmat

Bewuste gebruiker
-of de chemische stof klopt niet
-of de kwaliteit is ondermaats / erg versneden
-of de hoeveelheid is weer veel te weinig

Duidelijk 😅
Die lijst is zo ongeveer vrij standaard met mijn dealers🙈
Meer de uitzondering als alle 3 niet van toepassing zijn
Gelukkig zijn pillen wel sneller oke dan poeder/kristal

Neo-Shulginist

Badass junkie
Yo vroeg me af, heb al bij 3 verschillende dealers 3mmc gekocht en alle 3 van verschillende locaties maar alles laten testen en geen enkele zit ook maar iets van 3mmc in. Eerste was 2mmc + 2 chloro nn dimethyl benzamine. Tweede was 3cmc + 2 chloro nn dimethyl benzamine. Derde was 3cmc met een stof waar zelfs nog helemaal niks over bekend is maar t gaf iig een vreemd vaag gevoel waarvan k eigk ni eens weet wat k ervan moet vinden.

Nauwelijks nog. Het meeste is inderdaad een mengsel van vage rc's en grondstoffen.

Er zullen vast nog wel mensen zijn die ten tijde van het verbod een enorme stash hebben aangelegd en daar nu flink van cashen. Maar ik denk dat je je leveranciers echt heel goed in de gaten moet houden, want een steady supply is er dus niet meer. Wat dat betreft kan ne beter zoeken naar een andere drug of choice.

Snuifbeertje

Belezen gebruiker

Ooh dat probleem heb ik nie in mij buurt zat goeie miauw 3mmc te koop zelfs 3mmc en 4mmc los van elkaar bij 1 gast en laten teste klopte ook en da is nieuw want vaak weten verkopers zelf nie of hun miauw 3 of 4 mmc is
Dus nee herken t probleem nie

yiazmat

Bewuste gebruiker
Nauwelijks nog. Het meeste is inderdaad een mengsel van vage rc's en grondstoffen.

Er zullen vast nog wel mensen zijn die ten tijde van het verbod een enorme stash hebben aangelegd en daar nu flink van cashen. Maar ik denk dat je je leveranciers echt heel goed in de gaten moet houden, want een steady supply is er dus niet meer. Wat dat betreft kan ne beter zoeken naar een andere drug of choice.
Jaa das wel balen man. Dan maar hopen ooit iemand te vinden die toen die "investering" gemaakt heeft😅

Wat dat betreft kan ne beter zoeken naar een andere drug of choice.
T grappige is trouwens wel dat k eigk nog ni eens heb kunnen proberen, maar wil t gwn erg graag want weet wel van 2mmc/3cmc dat k zelfs die al erg nice vind en volgens de meeste zijn die niks in verhouding met 3mmc, ofwel die zou dus al helemaal voor mij echt top moeten zijn. En imagine 4mmc maar vgm kan k dan beter hopen de loterij te winnen😅😅
Ooh dat probleem heb ik nie in mij buurt zat goeie miauw 3mmc te koop zelfs 3mmc en 4mmc los van elkaar bij 1 gast en laten teste klopte ook en da is nieuw want vaak weten verkopers zelf nie of hun miauw 3 of 4 mmc is
Dus nee herken t probleem nie
Mazzelaar 😁🤪
iig toch ergens iets in omloop😅

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Als de "legale" vendors geen correct spul meer opsturen hoef je ook niet te verwachten dat dealers nog eerlijk 3-mmc gaan geven. Het cathinone marktje is zo de dieperik in gegaan.

wolftrance

Belezen gebruiker
Ik heb iets meer dan een maand terug 5mapb besteld bij een RC vendor. Kleur van de pil klopte niet met het plaatje dus: laten testen. Het bleek 2mapb te zijn, een onbekende stof voor het test centrum. Vendor neemt geen verantwoordelijkheid, helaas. Dus ook bij de ‘legale’ vendors: altijd laten testen! Deze casus is gemeld bij de beheerders van dit forum.

Levensgenieter23

Experimenterende gebruiker
Het feit blijft dat te weinig mensen (vooral toch jongeren wat ik zie) hun shit testen en gewoon blijven kopen bij die dealer/vendor waardoor ze het wel mooi vinden. Als iedereen nou gewoon test, blijkt het vals te zijn wat de dealer zegt erop aanspreken en gewoon niet meer bij diegene kopen. Maar dit zal natuurlijk niet gebeuren...

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik heb iets meer dan een maand terug 5mapb besteld bij een RC vendor. Kleur van de pil klopte niet met het plaatje dus: laten testen. Het bleek 2mapb te zijn, een onbekende stof voor het test centrum. Vendor neemt geen verantwoordelijkheid, helaas. Dus ook bij de ‘legale’ vendors: altijd laten testen! Deze casus is gemeld bij de beheerders van dit forum.
Alle rc vendors ooit:

"99% zuiver! Koop nu!"

-"euhm, sorry, het blijkt 0% zuiver. Er zit alleen een andere stof in."

"Ja daar zijn wij niet voor verantwoordelijk hoor!"

Laatst bewerkt:

Casrus

DF-koning
Het feit blijft dat te weinig mensen (vooral toch jongeren wat ik zie) hun shit testen en gewoon blijven kopen bij die dealer/vendor waardoor ze het wel mooi vinden. Als iedereen nou gewoon test, blijkt het vals te zijn wat de dealer zegt erop aanspreken en gewoon niet meer bij diegene kopen. Maar dit zal natuurlijk niet gebeuren...
Teveel gedoe. Als we willen drugsen willen we drugsen.

Koffieb00n

Bewuste gebruiker
Teveel gedoe. Als we willen drugsen willen we drugsen.
True man, als het eenmaal in je kop zit ga je echt niet eerst langs een testcentrum om vervolgens een dag te wachten op de resulaten. Het is dan gewoon meteen gebruiken als je het hebt.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator

Once again: er bestaat een zoekfunctie:

Onderwerp 'Is er nog échte 3MMC op de markt?' https://drugsforum.nl/threads/is-er-nog-échte-3mmc-op-de-markt.74289/

Bovenaan