Ja you either love or hate them meestal, tis een specifieke smaak. Ik ben als ik een opiaat gebruik ook meestal niet opzoek naar iets heel speciaals, bijna iedere opiate voelt voor mij tzelfde met t enige verschil de lengte van de high en de sterkte. De enige opiaat die ik niet hoef is Tramadol maar dat zit een beetje in zn eigen straatje. Mijn tolerantie is gemiddeld zou ik zeggen, doe er een paar in t weekend thats it. De rest blijft gewoon lekker in mn stash liggen. Was benieuwd naar de chemical omdat t binnenkort verboden word dus heb er 60 op dit moment. Vandaag eentje in de ochtend en 1tje zonet genomen. Tis wat je van een opiaat kan verwachten vind ik. Ik hou van opiaten ookal vind ik ze niet speciaal, gewoon omdat ik er een lekker vrolijk en warm gevoel van krijg, niet omdat ik ze heel bijzonder vind. Tis net als bijvoorbeeld alcohol niet iets waarvan je zegt soow dat vergeet ik nooit meer, maar voor mij voelt het zeer comfortabel, eventjes de spanningsboog doorbreken is waar ik ze af en toe voor neem. Ook zijn opiaten vrij zacht op mn lichaam en ik werd er alleen de eerste paar keren dat ik ooit opiaten probeerde misselijk van. Denk dat m'n lichaam vrij snel acclimatiseert maar geen idee hoe dat werkt ik ben natuurlijk geen dokter. Ik weet alleen dat ik het comfortabele warme deken gevoel zeer kan waarderen. Wel moet ik zeggen dat ik O-dsmt wat prettiger qua onset en comedown vind. Het voelt alsof dit spul heel snel inkickt en dan heel snel weer afzwakt. Zorgt bij mij voor een vrij sterke high met ietsjes meer duizeligheid en minder legs dan O-dsmt. Denk niet dat ik deze ooit weer bestel als ik ook gewoon O-dsmt kan kopen, maar ik heb er ook geen spijt van. Leuk trouwens dat ontdanks dat je niet van opiaten houd je toch kan zien dat t wel waarde heeft voor mensen die er wel van houden