2-methyl-ap-237

T3rence

Newbie
Hallo iedereen,

Ik probeer meer te weten te komen over dit goedje aangezien ik hou van opiates op zn tijd maar ik kan nergens vinden wat een normale of te hoge dosering is om te nemen. Heeft iemand anders hier toevallig ervaring mee?
Ik weet wel dat de stof caustisch is maar Ben van plan daar rekening Mee te houden en het zeer sporarisch oraal te nemen.
Bvd.

LionX

Badass junkie
Check deze link even, geen best spulletje als ik het zou lees.... wees voorzichtig of beter slim en doe het niet.

T3rence

Newbie
Ja ik was van plan het in dat geval bij o-dsmt te houden maar ik ben toch benieuwd naar wat een normale of gevaarlijke dosering is. Ik weet namelijk niet hoe de LD50 van iets berekend word. Hoeveel is 350mg per kg?

LionX

Badass junkie
Ja ik was van plan het in dat geval bij o-dsmt te houden maar ik ben toch benieuwd naar wat een normale of gevaarlijke dosering is. Ik weet namelijk niet hoe de LD50 van iets berekend word. Hoeveel is 350mg per kg?
Oef daar kan ik je helaas ook geen goed advies of antwoord op geven

T3rence

Newbie
Guilty, nachtje op stims doorgehaald. Wilde nog op pad gaan maar ben toch maar thuis gebleven
Ik zit nu in dat welbekende dilemma ga ik nu nog slapen of wacht ik tot vanavond haha. We gaan t zien. Slapen rond dit tijdstip heeft meestal geen zin meer voor mij, denk dat ik gewoon wat wiet rook door de dag heen en rustig aan doe haha

T3rence

Newbie
Rust pakken eten en alle andere zelfzorg is belangrijk he
Zeker weten, en ik Neem altijd wat supplementen voor en na, magnesium helpt goed bij mij, wat vitamine B en antioxidanten. In t verleden gebruikte ik benzos om de scherpe randjes eraf te halen en te kunnen slapen maar ik heb de neiging die te misbruiken dus doe ik niet meer. Zodra je trek hebt meteen eten helpt t beste. Mn eerste ervaring met dit forum trouwens, aangenaam verrast je zal me misschien nog wel vaker zien aangezien ik bijna iedere drug categorie wel leuk vind 😉

Laatst bewerkt:

T3rence

Newbie
Dat is best hoog. Houd er rekening mee dat de LD50 altijd op proefdieren wordt bepaald en de doseringen dus niet per sé 1:1 gelden voor mensen.
Ahhh got it now. Nogmaals bedankt haha hoef ik als ik t besluit t toch een keertje te doen niet bang te zijn dat ik van 2 pellets dood neerval :P

_shikantaza

Badass junkie
Ahhh got it now. Nogmaals bedankt haha hoef ik als ik t besluit t toch een keertje te doen niet bang te zijn dat ik van 2 pellets dood neerval :P
Niet erg waarschijnlijk. Realiseer je wel dat de eerste dode proefdieren al vallen op veel lagere doseringen. Als je de stof voor het eerst gebruikt altijd beginnen met een bescheiden dosis en idealiter heb je iemand die nuchter is en garant kan staan voor jouw veiligheid, bij Opiaten bijvoorbeeld met een dosis Naloxone paraat. Ik denk dat het met een normale, orale dosis opiaten niet snel gevaarlijk wordt overigens.

Zeebats

Wijs gebruiker
Ik had hier 500mg van, recente batch. 40mg nasaal gaf wel een goede roes maar niks speciaals. Ik heb verder geen opiaten tolerantie oid

Heb zo'n 300mg weggegooid. Kan me voorstellen dat als je van opiaten houdt dit wel heel fijn spul is. Ik heb er alleen niks mee en hou ook niet van het effect, dus daarom weggegooid.

T3rence

Newbie
Ik had hier 500mg van, recente batch. 40mg nasaal gaf wel een goede roes maar niks speciaals. Ik heb verder geen opiaten tolerantie oid

Heb zo'n 300mg weggegooid. Kan me voorstellen dat als je van opiaten houdt dit wel heel fijn spul is. Ik heb er alleen niks mee en hou ook niet van het effect, dus daarom weggegooid.
Ja you either love or hate them meestal, tis een specifieke smaak. Ik ben als ik een opiaat gebruik ook meestal niet opzoek naar iets heel speciaals, bijna iedere opiate voelt voor mij tzelfde met t enige verschil de lengte van de high en de sterkte. De enige opiaat die ik niet hoef is Tramadol maar dat zit een beetje in zn eigen straatje. Mijn tolerantie is gemiddeld zou ik zeggen, doe er een paar in t weekend thats it. De rest blijft gewoon lekker in mn stash liggen. Was benieuwd naar de chemical omdat t binnenkort verboden word dus heb er 60 op dit moment. Vandaag eentje in de ochtend en 1tje zonet genomen. Tis wat je van een opiaat kan verwachten vind ik. Ik hou van opiaten ookal vind ik ze niet speciaal, gewoon omdat ik er een lekker vrolijk en warm gevoel van krijg, niet omdat ik ze heel bijzonder vind. Tis net als bijvoorbeeld alcohol niet iets waarvan je zegt soow dat vergeet ik nooit meer, maar voor mij voelt het zeer comfortabel, eventjes de spanningsboog doorbreken is waar ik ze af en toe voor neem. Ook zijn opiaten vrij zacht op mn lichaam en ik werd er alleen de eerste paar keren dat ik ooit opiaten probeerde misselijk van. Denk dat m'n lichaam vrij snel acclimatiseert maar geen idee hoe dat werkt ik ben natuurlijk geen dokter. Ik weet alleen dat ik het comfortabele warme deken gevoel zeer kan waarderen. Wel moet ik zeggen dat ik O-dsmt wat prettiger qua onset en comedown vind. Het voelt alsof dit spul heel snel inkickt en dan heel snel weer afzwakt. Zorgt bij mij voor een vrij sterke high met ietsjes meer duizeligheid en minder legs dan O-dsmt. Denk niet dat ik deze ooit weer bestel als ik ook gewoon O-dsmt kan kopen, maar ik heb er ook geen spijt van. Leuk trouwens dat ontdanks dat je niet van opiaten houd je toch kan zien dat t wel waarde heeft voor mensen die er wel van houden :)

Laatst bewerkt:

T3rence

Newbie
Niet erg waarschijnlijk. Realiseer je wel dat de eerste dode proefdieren al vallen op veel lagere doseringen. Als je de stof voor het eerst gebruikt altijd beginnen met een bescheiden dosis en idealiter heb je iemand die nuchter is en garant kan staan voor jouw veiligheid, bij Opiaten bijvoorbeeld met een dosis Naloxone paraat. Ik denk dat het met een normale, orale dosis opiaten niet snel gevaarlijk wordt overigens.
Nee eens, ik hou mijn doseringen vrijwel altijd laag, soms dabble ik in common to high doses maar ik hou ervan om nog volledig de controle te hebben en me gewoon goed in mn vel te voelen terwijl ik mn hobbies uitoefen, nodden is geen gewenst effect voor mij. Sterker nog ik vind t best wel zonde van de high, ik weet dat er veel mensen zijn die daar gek op zijn en tis ook niet dat ik t haat, maar ik blijf liever wakker om de roes te ervaren, is niet alleen spaarzamer maar ook minder slecht voor je lichaam. Ik zou eerlijk gezegd kratom gebruiken als ik daar niet zo ongelooflijk misselijk van werd. Heb een keer per ongeluk teveel Red Maeng Da in een kop gedaan, 3 theelepels teveel omdat ik de sterkte ervan onderschatte en ik werd er zo ontzettend beroerd en misselijk van dat ik t direct uitkotste. Sindsdien kan ik de smaak niet uitstaan en walg ik al als ik t m'n zusje zie drinken :laughing:, plus het is gewoon niet the real deal, tis mij te mild.

Zeebats

Wijs gebruiker
Ja you either love or hate them meestal, tis een specifieke smaak. Ik ben als ik een opiaat gebruik ook meestal niet opzoek naar iets heel speciaals, bijna iedere opiate voelt voor mij tzelfde met t enige verschil de lengte van de high en de sterkte. De enige opiaat die ik niet hoef is Tramadol maar dat zit een beetje in zn eigen straatje. Mijn tolerantie is gemiddeld zou ik zeggen, doe er een paar in t weekend thats it. De rest blijft gewoon lekker in mn stash liggen. Was benieuwd naar de chemical omdat t binnenkort verboden word dus heb er 60 op dit moment. Vandaag eentje in de ochtend en 1tje zonet genomen. Tis wat je van een opiaat kan verwachten vind ik. Ik hou van opiaten ookal vind ik ze niet speciaal, gewoon omdat ik er een lekker vrolijk en warm gevoel van krijg, niet omdat ik ze heel bijzonder vind. Tis net als bijvoorbeeld alcohol niet iets waarvan je zegt soow dat vergeet ik nooit meer, maar voor mij voelt het zeer comfortabel, eventjes de spanningsboog doorbreken is waar ik ze af en toe voor neem. Ook zijn opiaten vrij zacht op mn lichaam en ik werd er alleen de eerste paar keren dat ik ooit opiaten probeerde misselijk van. Denk dat m'n lichaam vrij snel acclimatiseert maar geen idee hoe dat werkt ik ben natuurlijk geen dokter. Ik weet alleen dat ik het comfortabele warme deken gevoel zeer kan waarderen. Wel moet ik zeggen dat ik O-dsmt wat prettiger qua onset en comedown vind. Het voelt alsof dit spul heel snel inkickt en dan heel snel weer afzwakt. Zorgt bij mij voor een vrij sterke high met ietsjes meer duizeligheid en minder legs dan O-dsmt. Denk niet dat ik deze ooit weer bestel als ik ook gewoon O-dsmt kan kopen, maar ik heb er ook geen spijt van. Leuk trouwens dat ontdanks dat je niet van opiaten houd je toch kan zien dat t wel waarde heeft voor mensen die er wel van houden :)
Ja ik voel wel een effect, maar ik hou er niet zo van en het valt gewoon niet lekker. Ik herken dit effect terug in elke opiaat doe ik geprobeerd heb (heroine, morfine, odsmt etc.). Dus ik voel wel dat het goed zou zijn voor iemand die van opiaten houd. Maar ieder z'n ding toch!

Kratom hou ik weer wel van.

Bovenaan