2-MMC (2-Methylmethcathinone)

Kitty Katt

Wijs gebruiker
kun je mss beter 3-fpm proberen.. of 3-fma

zijn warmer en minder peppie.. al blijf je er echt wel wakker van.. maar van 3-mmc ook.. ik iig wel.
Klopt. Ik heb ook haat liefde verhouding er mee gehad, na 3 x doornemen is gedoemd te mislukken... ik ben gevoelig voor doorgaan. Wil t nu bewuster, soms doen, weinig inslaan.

Flualhamdulillam

Badass junkie
Wil t nu bewuster, soms doen, weinig inslaan.
Dan raad ik aan iets te zoeken wat je oraal gaat innemen en een langere werkingsduur heeft dan 3-MMC. Vanwege de korte duur van 3-MMC voel je vaak ná de piek van de effecten al snel een drang om bij te nemen, omdat het effect na de piek ook rap afneemt. Snuiven versterkt dit effect nog meer en zal bij veel mensen eerder een bingesessie starten.

Kitty Katt

Wijs gebruiker
Dan raad ik aan iets te zoeken wat je oraal gaat innemen en een langere werkingsduur heeft dan 3-MMC. Vanwege de korte duur van 3-MMC voel je vaak ná de piek van de effecten al snel een drang om bij te nemen, omdat het effect na de piek ook rap afneemt. Snuiven versterkt dit effect nog meer en zal bij veel mensen eerder een bingesessie starten.
Klopt. Maar ik zou niet weten wat ? .. zo bekend ben ik verder niet in deze scene. :))

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik zou 3-FA eens bekijken.

Kan leuk zijn maar de meningen zijn erg verdeeld er over. Ik zelf vond 2fa en 3fa niet heel denderend leuk.
Ik prefereer 2fma.. Ook omdat dat 3fma geen serotonine aanpakt. Lage dosis is het enkel functioneel, hogere dosering voelt het meer recreatief en lekker. Maar als je “heftig” spul of flink effect wil voelen is het niet wat voor je. Tis namelijk niet iets om “hard” op te gaan.

Zeehond

Badass junkie
Sinds 3MMC weg is, verbannen, heb ik nog niemand gehoord met een goede TIP.
iemand aanraders in een andere hoek? Iets chills, niet te heftig, voor een avond ontspannen?
Zolang het geen trip is, enkel iets van euforie en warm gevoel, blij zijn.
Kater deal ik later wel mee, na 8 weken stress toch wel weer eens een avondje happy zijn lijkt me we
weer eens leuk. Wel graag iets wat gwn online te koop is. Geen coke of speed. Daar doe ik t slecht op.
5-mapb wellicht iets voor je. Chill, warm en euforisch vond ik het wel. Zeker prettig voor thuis.

Zeehond

Badass junkie
Voor een avondje? Duurt dat niet best lang?
Zeker prima voor een avondje!
Ben je niet in de war met 6-apb, want dat duurt wel erg lang.
5-mapb duurt in mijn beleving net iets langer dan mdma, maar een uurtje langer of zo. Heeft wel wat weg van mdma, alleen niet zo energiek, vooral chill en knuffelen.
Lekker op tijd beginnen en dan heb je een leuke avond.
Wij gaan het dit jaar zeker nog een keertje doen.

Ape

Badass junkie
Zeker prima voor een avondje!
Ben je niet in de war met 6-apb, want dat duurt wel erg lang.
5-mapb duurt in mijn beleving net iets langer dan mdma, maar een uurtje langer of zo. Heeft wel wat weg van mdma, alleen niet zo energiek, vooral chill en knuffelen.
Lekker op tijd beginnen en dan heb je een leuke avond.
Wij gaan het dit jaar zeker nog een keertje doen.
Zo veel cijfers en letters maar dan zou dat inderdaad kunnen.

Wel uitkijken dat het niet een wekelijks dingetje wordt kitty

Azraël

Belezen gebruiker
Sinds 3MMC weg is, verbannen, heb ik nog niemand gehoord met een goede TIP.
iemand aanraders in een andere hoek? Iets chills, niet te heftig, voor een avond ontspannen?
Zolang het geen trip is, enkel iets van euforie en warm gevoel, blij zijn.
Kater deal ik later wel mee, na 8 weken stress toch wel weer eens een avondje happy zijn lijkt me we
weer eens leuk. Wel graag iets wat gwn online te koop is. Geen coke of speed. Daar doe ik t slecht op.
Probeer eens o-dsmt. Dat is lekker chill een relax wel niet oppeppend maar geeft je wel een moodlift.
Opletten met dosis indien geen tolerantie.

Inhoudsopgave

Bewuste gebruiker
Probeer eens o-dsmt. Dat is lekker chill een relax wel niet oppeppend maar geeft je wel een moodlift.
Opletten met dosis indien geen tolerantie.
O-dsmt aanraden, pfoe. Dat lijkt wat ik her en der lees geen ideale aanrader. Een tramadol vervanger naar het schijnt.

[/Hardmreduction modus]

Dirkdirk

DF-koning
O-dsmt aanraden, pfoe. Dat lijkt wat ik her en der lees geen ideale aanrader. Een tramadol vervanger naar het schijnt.

[/Hardmreduction modus]
Het gaat wel eens mis, maar als ik eerlijk ben denk ik dat die mensen iets anders hebben binnengekregen, perongeluk. Over het algemeen is het gewoon een prima chill drug.

Inhoudsopgave

Bewuste gebruiker
Het gaat wel eens mis, maar als ik eerlijk ben denk ik dat die mensen iets anders hebben binnengekregen, perongeluk. Over het algemeen is het gewoon een prima chill drug.
Over het algemene is elke drug die gebruikt kan worden chill, hangt alleen af van hoe de persoon er mee om gaat. :)

Ik durf het zelf absoluut niet te proberen, manieren hoe vendors het aanprijzen (een analoog van een opioïde, brrr eng als je het mij vraagt)

Azraël

Belezen gebruiker
Ja zo is het. En je kan het lang pakken zonder afkicks.
Vergelijk het met dafalgan codeïne.

Aartsbok

Bewuste gebruiker
Ik vind het vrij ontschuldig, het houdt je wakker (als je niet goed geslapen hebt) de focus zit erin, maar totaal niets van andere bijwerkingen of onzin. Geen craving, onderdrukt je honger wel maar je (of ik toch) voel geen neiding om bij te nemen tenzij ik weet dat ik tot 's avonds laat nog werk heb, dan durf ik er omstreeks 19.00 nog een 100mg van snuiven, het duurt nooit lang en lijkt me gewoon voorspelbaar en betrouwbaar in puur sim, niets anders.

Nu, als je het leuk wil maken, afmixen met 3-mec of 3-cmc (3FEA vind ik al leuk genoeg op mezelf maarr voor de meer toleranten onder ons kan dat iets geven) dan kan je er iets uit halen, experimenteren met de dosissen en je goed inlezen dat je niets teveel neemt.

The two cents of a noob who's only found 2 types of drugs/rc that pleasure him out of.... almost all of the rc's and popular drugs... STill a newbe tho, dont evn know how to smoke a pipe to try to 5-MEO-DMT I just bought and see if THAT would make me trip on 2-3 mg while 0.1g insufflation of it did not.

KGBler

Newbie
Ach, tegenwoordig is er amper nog iets goeds te krijgen. Niks werkt nog zoals het hoort te doen.

lekker over naar de a-pcyp zou ik zeggen 🤓

Bovenaan