Kitty Katt
Wijs gebruiker
Ik ga eens me inlezen, als t maar niet kil is... hartkloppingen geeft en zo. Thanks 🙏🏼Ik zou 3-FA eens bekijken.
Ik ga eens me inlezen, als t maar niet kil is... hartkloppingen geeft en zo. Thanks 🙏🏼Ik zou 3-FA eens bekijken.
Ik ga eens me inlezen, als t maar niet kil is... hartkloppingen geeft en zo. Thanks 🙏🏼
Klopt. Ik heb ook haat liefde verhouding er mee gehad, na 3 x doornemen is gedoemd te mislukken... ik ben gevoelig voor doorgaan. Wil t nu bewuster, soms doen, weinig inslaan.kun je mss beter 3-fpm proberen.. of 3-fma
zijn warmer en minder peppie.. al blijf je er echt wel wakker van.. maar van 3-mmc ook.. ik iig wel.
Dan raad ik aan iets te zoeken wat je oraal gaat innemen en een langere werkingsduur heeft dan 3-MMC. Vanwege de korte duur van 3-MMC voel je vaak ná de piek van de effecten al snel een drang om bij te nemen, omdat het effect na de piek ook rap afneemt. Snuiven versterkt dit effect nog meer en zal bij veel mensen eerder een bingesessie starten.Wil t nu bewuster, soms doen, weinig inslaan.
Klopt. Maar ik zou niet weten wat ? .. zo bekend ben ik verder niet in deze scene.Dan raad ik aan iets te zoeken wat je oraal gaat innemen en een langere werkingsduur heeft dan 3-MMC. Vanwege de korte duur van 3-MMC voel je vaak ná de piek van de effecten al snel een drang om bij te nemen, omdat het effect na de piek ook rap afneemt. Snuiven versterkt dit effect nog meer en zal bij veel mensen eerder een bingesessie starten.
Ik zou 3-FA eens bekijken.
5-mapb wellicht iets voor je. Chill, warm en euforisch vond ik het wel. Zeker prettig voor thuis.Sinds 3MMC weg is, verbannen, heb ik nog niemand gehoord met een goede TIP.
iemand aanraders in een andere hoek? Iets chills, niet te heftig, voor een avond ontspannen?
Zolang het geen trip is, enkel iets van euforie en warm gevoel, blij zijn.
Kater deal ik later wel mee, na 8 weken stress toch wel weer eens een avondje happy zijn lijkt me we
weer eens leuk. Wel graag iets wat gwn online te koop is. Geen coke of speed. Daar doe ik t slecht op.
Voor een avondje? Duurt dat niet best lang?5-mapb wellicht iets voor je. Chill, warm en euforisch vond ik het wel. Zeker prettig voor thuis.
Zeker prima voor een avondje!Voor een avondje? Duurt dat niet best lang?
Zo veel cijfers en letters maar dan zou dat inderdaad kunnen.Zeker prima voor een avondje!
Ben je niet in de war met 6-apb, want dat duurt wel erg lang.
5-mapb duurt in mijn beleving net iets langer dan mdma, maar een uurtje langer of zo. Heeft wel wat weg van mdma, alleen niet zo energiek, vooral chill en knuffelen.
Lekker op tijd beginnen en dan heb je een leuke avond.
Wij gaan het dit jaar zeker nog een keertje doen.
@KittekattyWel uitkijken dat het niet een wekelijks dingetje wordt kitty
Probeer eens o-dsmt. Dat is lekker chill een relax wel niet oppeppend maar geeft je wel een moodlift.Sinds 3MMC weg is, verbannen, heb ik nog niemand gehoord met een goede TIP.
iemand aanraders in een andere hoek? Iets chills, niet te heftig, voor een avond ontspannen?
Zolang het geen trip is, enkel iets van euforie en warm gevoel, blij zijn.
Kater deal ik later wel mee, na 8 weken stress toch wel weer eens een avondje happy zijn lijkt me we
weer eens leuk. Wel graag iets wat gwn online te koop is. Geen coke of speed. Daar doe ik t slecht op.
O-dsmt aanraden, pfoe. Dat lijkt wat ik her en der lees geen ideale aanrader. Een tramadol vervanger naar het schijnt.Probeer eens o-dsmt. Dat is lekker chill een relax wel niet oppeppend maar geeft je wel een moodlift.
Opletten met dosis indien geen tolerantie.
Het gaat wel eens mis, maar als ik eerlijk ben denk ik dat die mensen iets anders hebben binnengekregen, perongeluk. Over het algemeen is het gewoon een prima chill drug.O-dsmt aanraden, pfoe. Dat lijkt wat ik her en der lees geen ideale aanrader. Een tramadol vervanger naar het schijnt.
[/Hardmreduction modus]
Over het algemene is elke drug die gebruikt kan worden chill, hangt alleen af van hoe de persoon er mee om gaat.Het gaat wel eens mis, maar als ik eerlijk ben denk ik dat die mensen iets anders hebben binnengekregen, perongeluk. Over het algemeen is het gewoon een prima chill drug.
Ja zo is het. En je kan het lang pakken zonder afkicks.Het gaat wel eens mis, maar als ik eerlijk ben denk ik dat die mensen iets anders hebben binnengekregen, perongeluk. Over het algemeen is het gewoon een prima chill drug.
Beetje late reactie maar gwn ff nieuwschierig hoe goed is echte methcathinone eigk tov 4/3/2 mmc?Maar amfetamine zonder aanhangsels is dan wel weer potent? Dus volgens die logica is MMC de eindbaas?