2 porties hawaian.

ilove_paddo

Experimenterende gebruiker
hey ik heb vandaag 2 porties verse hawaian gehaald van 12 g ps.
ik heb 2 dagen geleden nog een flut trip gehad op 1 doosje mexican.
maar ik kan vanaavond voor de laatste keer trippen, daarna moet ik een heel jaar clean blijven, dus wou het nog een keertje goed doen.
ik heb dus nog een tolerantie, dus heb 2 doosjes hawaian gehaald, maar is dat wel verstandig???
greets... :smoke:

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Tja verstandig, verstandig. Nee, maar kan wel vette trip worden natuurlijk. Denk dat dosis hoog genoeg moet zijn voor de tolerantie. Heb je al wat tripervaring? Dan zou ik het gewoon doen :wave:

ilove_paddo

hawaian.

ik heb al heel wat tripervaring, ben al eens ernstig bad gegaan, maar heb met hawaiaantjes al eens een heel intense trip gehad, dus ben wel voorzichtiger geworden maar ik heb na die 2 dagen nog wel een hoge tolerantie dus vroeg ik me af of die 2 porties die tolerantie goed zouden compenseren?
greets :wave:

Henkfloyd

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik denk van wel, weet het natuurlijk niet zeker. Je zou ook kunnen beginnen met 1 portie en even afwachten hoe het gaat en dan bijpakken eventueel als je op safe wilt spelen. Ook enkele uren vasten van tevoren bevorderd de intensiteit. Veel plezier alvast :)

pieter-b

Wijs gebruiker
na jaren niet getript te hebben, heb ik een onwijs leuke dag gehad op 2 porties hawaiiaanse op een bijna lege maag (2 hamkaas croissantjes)
laat gewoon eerst bakje 1 inslaan, en kijk hoe hij gaat, en knaag dan dat 2de bakje erachteraan :)

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Een persoonlijkere vraag: waarom moet je een jaar lang clean blijven?
Een persoonlijke doelstelling of een verplichting van buitenaf?

azgaza

Badass junkie
Als je redelijk wat ervaring hebt, en echt zin hebt om volledig van de wereld te zijn en het níet in je eentje doet kan er denk ik niet zo veel mis gaan. Maar doe het niet in je eentje als je zo'n heoveelheid gaat nemen.

oollpp

het is niet de hoeveelheid dat je inneemt, maar jouw eigen inzet dat het meeste uitmaakt, iedere ervaren gebruiker weet dit.

als je je bewust had voorbereidt en je lichamelijk ook onthield van eten en drinken voor 6 uur, was die 1 portie "flut" mexicaanse meer dan genoeg.

raar om te zien dat mensen altijd het spul de schuld geven en nooit zichzelf.

pythregius

Bewuste gebruiker
oollpp zei:
het is niet de hoeveelheid dat je inneemt, maar jouw eigen inzet dat het meeste uitmaakt, iedere ervaren gebruiker weet dit.

als je je bewust had voorbereidt en je lichamelijk ook onthield van eten en drinken voor 6 uur, was die 1 portie "flut" mexicaanse meer dan genoeg.

raar om te zien dat mensen altijd het spul de schuld geven en nooit zichzelf.

ben ik het neit helemaal mee eens, ook paddestoelen varieren in kracht, als ik thuis 30 gram verse mexicaanse paddo's afweeg van men kit dan trip ik daar aanzienelijk harder op dan op de mexjes van de smartshop, ook heb ik eens gedroogde hawaiaantjes gehad van de smart die niks deden terwijl ik de hele dag niks had gegeten, vast een droog fout.

oollpp

Als men niet kan inzien dat zijn inzet het meeste uitmaakt, is hij geen ervaren gebruiker. Het klinkt arrogant maar dat is nou eenmaal zo.

Je hebt shamanen die met een kleine hoeveelheid "zwakke" paddo's uit het lichaam kunnen treden, daar heb ik het over. Waarom, omdat ze weten hoe het werkt, hoeveelheid en "sterkte" maakt niks uit voor de echte ervaren gebruiker.

Maar dat is veel werk en vergt bewust met jezelf bezig te zijn op diepere nivo's, en dat willen de fast food mentaliteit mensen niet, nee het moet heel veel, heel snel en alleen de "sterke" spul want dan ben je stoer :P

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Jij bent duidelijk op het verkeerde forum beland met je "ik zal jullie wel eens even vertellen hoe het zit"-mentaliteit. Het heeft geen flikker te maken met stoer zijn.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
oollpp zei:
Als men niet kan inzien dat zijn inzet het meeste uitmaakt, is hij geen ervaren gebruiker. Het klinkt arrogant maar dat is nou eenmaal zo.

Je hebt shamanen die met een kleine hoeveelheid "zwakke" paddo's uit het lichaam kunnen treden, daar heb ik het over. Waarom, omdat ze weten hoe het werkt, hoeveelheid en "sterkte" maakt niks uit voor de echte ervaren gebruiker.

Maar dat is veel werk en vergt bewust met jezelf bezig te zijn op diepere nivo's, en dat willen de fast food mentaliteit mensen niet, nee het moet heel veel, heel snel en alleen de "sterke" spul want dan ben je stoer :P

Ja, ik ben stoer, want ik gebruik drugs :P

duh...

Of je nu een dagelijkse gebruiker bent een wekelijkse, een maandelijse of éénmalig... maakt allemaal niet uit. Ik ben geen sjamaan, en will gewoon een lekkere sterke portie paddo's en een lekkere vette hap erbij, liefs veel mayo en ketchup en eentje je een uur later het maagzuur van krijgt.

Om dan lekker oppervlakkig in een trip weg te zakken, voor de diepere niveaus doe ik wel andere dingen.

azgaza

Badass junkie
Als iemand zich enigsinds goed voorbereid maken de redenen niet uit. Ik heb ook wel eens redelijk hard getript op een kwart portie equadoriaanse paddo's en lichter op een hele portie van dezelfde soort; maar daar gaat het nu niet om. Met 2 porties hawaiiaanse kan je een spectaculair intense diepe trip verwachten, met inzichten, extreme visuals en meer.
Je hoeft geen sjamaan te zijn om paddo's te doen, ieder zijn eigen redenen om het te nemen. Als iemand gewoon zo hard mogelijk wil trippen, dan mag dat van mij. Als mensen maar voorzichtig blijven ten alle tijden, want anders komt het in het nieuws en kunnen ze het sneller verbieden etc.

ilove_paddo

allemaal bedankt heb eergisteren de trip van mijn leven gehad met xtreem intense visuals heb 7 uur lang heel hard getript met levensechte visuals zoals dat ik in een voetbal stadin stond met 2000 suporters levensecht kon ze zelfs horen, de reden dat ik een jaar clean wil blijven heeft te maken met examens, bedankt voor jullie reacties en er volgt nog een tripverslag een dezer weken peace :stoned:

bersenka

ilove_paddo zei:
allemaal bedankt heb eergisteren de trip van mijn leven gehad met xtreem intense visuals heb 7 uur lang heel hard getript met levensechte visuals zoals dat ik in een voetbal stadin stond met 2000 suporters levensecht kon ze zelfs horen, de reden dat ik een jaar clean wil blijven heeft te maken met examens, bedankt voor jullie reacties en er volgt nog een tripverslag een dezer weken peace :stoned:

ben benieuwd naar je report :grin: 2 portie's hawaiaanse is natuurlijk wel heel veel.
Maar paddo's zijn toch wel goed te doen mbt school, je wordt er niet brak van en niet echt slecht voor je hersenen.

Bovenaan