• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2 Psychonauten op LSD

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
We schrijven 15.00 vrijdagmiddag.

Totaal verbruik 4 microdots ieder...

Aanwezig zijn 1 liter Grants whisky en 4 overgebleven
microdots van vorige week plus nog twee leipe gasten die dit alles
tot zich gaan nemen.

Om 15.00 nemen we onze eerste microdot,die lekker opkomt binnen het uur na dit uur kijken we elkaar aan en besluiten om er maar meteen nog een te nemen omdat we dachten dat we niet hard genoeg aan het trippen waren.

Let wel,, alles beweegt op dit moment om ons heen en de naakte waarheid is eigenlijk dat we juist heel hard aan het trippen zijn.

Ik zat steeds in een soort mind loopje dat het allemaal niet genoeg was en begon me al zorgen te maken dat we de avond niet vol gingen krijgen..terwijl de tweede nog op moest komen.

Het tijdstip van inname en begin trip zo vlak voor etenstijd schopte ons enigzins in de war samen met dat miezerige koude weer buiten zonder een straaltje zon,waar ga ik die fucking gezelligheid nu nog vandaan trekken dan?

Alles ziet gewoon grauw buiten.

Dit samen met het onterecht onbevredigende gevoel van niet genoeg trippen
dat in mij leefde gaf mij een enigzins wat irritante slinger aan mijn trip.

Deze cirkel moest doorbroken worden werden we eens,wij moeten de zekerheid even gaan halen of niet? euhhh ja ech wel....

Deelnemen aan het verkeer was geen optie,aangezien lopen al gevaarlijke taferelen kan opleveren.

Ok we gaan nog ff van die wereldverbeteraars halen...lopen...
Daar waar we heen moesten was ongeveer 5 km verderop,whee wtf gogogo..is toch goed voor je beetje lopen.

Meteen al bij buitentreden van de woning in de frisse,wat zeg maar zelf ijzige kou komen we niet geheel onterecht tot de ontdekking dat we toch wel aardig hard aan het trippen zijn tegels schieten van hoeken naar kanten en ik hoor echo geluiden van niels hogelson die ze gansen
aan het invliegen is ver boven me...iee aahhh euhhh hele gekke holle geluiden,het leek wel of een gans een vogelgriepje had zelfs..

Als ie maar niet naar beneden scheit met die bacillen..gedachte kronkels gingen door het grijze brein.
Lopen lopen als maar lopen er komt geen eind aan en als je net denkt dat je een herkenningspuntje hebt van ow...dat is daar..blijkt dat dus niet het geval..we begonnen een beetje achter de feiten aan te lopen..haha

Vanaf de dijk waar we liepen zie je stukjes grond op een lager niveau waar je zo heen lijkt te kunnen zweven het ontbrak ons echter aan de gave om dit daadwerkelijk te doen.hehe..

Terwijl we de dijk aflopen zien we mensen de dijk op fietsen...die trokken bekken joh..euuhh euhh Ow ow kijk toch niet zo moeilijk ik weet ook wel dat die dijk zwaar is om op te komen maar je hoeft
niet meteen zo te gaan kijken alsof je moet schijten...hahaha schater gelach klinkt over de dijk.

Toen kwam er een vrouw voorbij,ik analyseerde haar als een soort dorpsbakkersvrouwtje,die uit haar ooghoeken naar ons keek en een beetje sympatie zocht,zo van kijk,,knipoog hihihi..

Me kameraad zag het ook en barste in gelach uit,haha waarom deed ze dat dan?haha wat een gek zeg..

We kwamen inmiddels in de buurt van de bewoonde wereld,iedereen leek bezig met naar huis toe te gaan.

Of juist ff allemaal onzinnige dingen aan het doen,ze gingen in ieder geval van A naar B...net als ons..

Maar zij gaan niet die dingen halen die wij gaan halen anders gingen ze allemaal dezelfde kant op... en als dat zo zou zijn dan moesten we nog harder lopen anders zijn ze zo op....hehe..

Ppfff wat een klere eind,ik voelde de kou nog nauwlijks,eindelijk aangekomen..

Ok we gaan terug,ppfff weer 5 km,ik word nog een sportman van het jaar.. Toen we bijna terug waren en net de dijk afliepen en ik ff stopte na de lange mars van 4 km,kreeg ik een klap...

katsjoemmm spontane discolampen in de volledige duisternis om me heen
nummer 3 was gearriveerd..bbbrrr zooommm,ik was in de veronderstelling dat ik na die tweede op een plateautje zat en dat deze derde slecht een rekker was..

Niets was minder waar,vanaf hier ongeveer 20.00 denk ik,was het min of meer spoor bijster.. Leek het eerder juist allemaal zo lang te duren het werd nu juist allemaal heel snel binnen mum van tijd stond ik weer voor me woning.

oowwww oowww wat lekker me glaasje whisky,lekker warm hier,gezellig kaarsjes aan muziek op dansen,lachen..vanaf hier allemaal leukigheid..
Totdat de alchohol ze tol kwam heffen om een uurtje of 00.00 3/4 liter was al op?

En we hadden de 4e erachteraan gegooid omdat we de gezelligeheid vast wilden houden.

Mijn kameraad kwam in een kutloopje terecht ppfff hij leek even te bezwijken haha..

He gozer kom..ik naam hem ff mee naar buiten naar de maan...want dat is onze vriend zei ik en vertelde hem rustig dat het niks is,ja de alchohol..gewoon ff frisse lucht happen naar binnen een kussen onder die leipe kop van je en ff chillen en alles komt goed.

Ik klopte ff zijn kussen op en hij plofte in de bank,ik vertelde hem nog ff dat lsd helemaal niks voorsteld kwa dat je ervan kan bezwijken en na 3 minuten stond ie op en moest alweer lachen..

Haha zelfs dit is dus eigenlijk lachen met lsd,je kan het ff zo te kwaad hebben en een minuut later ben je het vergeten.Ik zelf had ook ff een paar keer gekke loopjes,,de plaat blijft dan ff hangen..gewoon ff een hele gekke bek trekken en een kreet slaken zo van euuhhh dit gaat niet goed
he..en er dan om lachen werkt bij mij perfect.

Daarna hebben we zeker nog getript tot in de ochtend ong 6.00..

Kortom ik ben weer 3x de wereld om geweest op de vrijdag en heb nu nog een heel weekend en een week met een tevreden gevoel voor de boeg.

Ondanks een paar mindfuckerdjes,ervaringen wil ik het niet noemen,die heb meer met paddo's was dit dus een hele leuke spannende ondernemende trip die ik niet gemist zou willen hebben.

Grz..

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Ik moet er wel ff bij zeggen dat 4 microdots eigenlijk teveel van het goede is om veilig buiten te lopen.

Auto's en hun snelheid kan je niet zo goed meer inschatten,het ging welliswaar goed maar ik kan me voorstellen dat je zo onder een auto of scooter kunt lopen omdat je net op het punt van oversteken bv net ff iets te langzaam stappen zet..

Ik was me daar nog net van bewust gisteren.

Dags

Bewuste gebruiker
vette report! ik was altijd beetje huiverig van lsd, maar zo klinkt het toch wel weer een beetje menselijk. wie weet later..... :P

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Dags zei:
vette report! ik was altijd beetje huiverig van lsd, maar zo klinkt het toch wel weer een beetje menselijk. wie weet later..... :P

Weet je...iedereen was ooit huiverig voor lsd....maar helemaal ten onrechte is gewoon omdat er mythes omheen hangen en het niet zo 123 te krijgen is...van paddos word je veel gekker in je hoofd...geloof me..

Heb net 2 dotjes tegelijk op..dus cya!!!!!

Qocaïne

Badass junkie
Dags zei:

Toch kan je de trips van Psychonaut1976 niet vergeleijken met andere.
Deze gast heeft al zo vaak getript, dat het waarschijnlijk niet goed meer werkt. Klopt het dat je steeds meer nodig moet hebben om goed te trippen? Psycho tript waarschijnlijk niet meer op alleen een portie paddo's.

Ja.. op die manier worden de trips heel menselijk. Wanneer iemand voor het eerst LSD gebruikt en twee microdotjes gaat hij TE hard!

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Qocaïne zei:
Dags zei:

Toch kan je de trips van Psychonaut1976 niet vergeleijken met andere.
Deze gast heeft al zo vaak getript, dat het waarschijnlijk niet goed meer werkt. Klopt het dat je steeds meer nodig moet hebben om goed te trippen? Psycho tript waarschijnlijk niet meer op alleen een portie paddo's.

Ja.. op die manier worden de trips heel menselijk. Wanneer iemand voor het eerst LSD gebruikt en twee microdotjes gaat hij TE hard!

Werkt nog perfect hoor,je moet alleen zorgen dat er minimaal een week tussen zit voordat je weer tript liefst nog ietsie langer zowel met paddos als met lsd.En ja voor de een zal 2 microdots te overweldigend zijn en voor de ander juist gewenst ligt er maar aan wat je zoekt.

Het is natuurlijk niet aan te raden bij je eerste kennis making met welk tripmiddel dan ook maar meteen de volle dosis naar binnen te kiepen,dat kan pas na vele ervaringen en zelfs dan kan je nog versteld staan.

Als ik over 2 weken paddos zou doen ga ik echt niet meteen 2 porties nemen hoor dan wordt het mij ook te gek en word je gewoon niet lekker.

Maar als ik de week erop toch weer zin heb en eigenlijk net tegen de tolerantiegrens balanceer wil ik nog welleens paddos en truffels mixen voor een voor mij gewenst effect.

Psykaholik

Wijs gebruiker
Psychonaut1976 zei:
Als ik over 2 weken paddos zou doen ga ik echt niet meteen 2 porties nemen hoor dan wordt het mij ook te gek en word je gewoon niet lekker.

Maar als ik de week erop toch weer zin heb en eigenlijk net tegen de tolerantiegrens balanceer wil ik nog welleens paddos en truffels mixen voor een voor mij gewenst effect.
ik eet altijd 2 porties en vind zelfs dat nog niet fel genoeg.
ik hou van totale chaos in mijn koppie

0verdose

Newbie
wat zijn microdots??

ik ben zoals je kan zien een noob op dit gebied,
maar kan iemand mij vertellen wat microdots zijn?

ik kan het natuurlijk ook zelf opzoeken maarja ik ben nou eenmaal lui :grin:

Ellesdee

Badass junkie
Re: wat zijn microdots??

0verdose zei:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Re: wat zijn microdots??

0verdose zei:

De vorige foto van dots komt van erowid en is amerikaans,deze kennen wij in nederland...lsd in gehard gelatine.....zo groot als een vuursteentje van een aansteker..niet echt een pilletje,ze smelten op of onder je tong.

De jongen

Bewuste gebruiker
Nice nice :) Leuk om te horen dat je je kameraad terug zo goed hebt kunne doen voelen.

Kan volgende week een zegeltje lsd krijgen... Ben er echt benieuwd naar. :)

lj_bob

Bewuste gebruiker
Krijg je eenzelfde soort geluksgevoel als bij MDMA? Omdat je in je verslag schrijft: Lekker warm binnen bij de kaarsen, de maan is onze vriend etc..

Gebruikt LSD dan ook je serotonine om dat gevoel te krijgen?

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
lj_bob zei:
Krijg je eenzelfde soort geluksgevoel als bij MDMA? Omdat je in je verslag schrijft: Lekker warm binnen bij de kaarsen, de maan is onze vriend etc..

Gebruikt LSD dan ook je serotonine om dat gevoel te krijgen?

Dat kan zekers,zelfs nog wel erger dan mdma,bij me laatste trip had ik alsof ik heel veel mdma pillen op had dat gevoel,en dat dan 4 uur lang constant daarna verandere het weer naar ander gevoel,lsd doet veel verschillende dingen met je.

lj_bob

Bewuste gebruiker
mmm, klinkt goed. Wat voor soort mensen bieden lsd aan? Ik bedoel, ik denk niet dat ik bij mijn cokeboer om lsd kan vragen. In wat voor wereldje moet ik zoeken?

Gr B

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Is idd een heel ander wereldje,totaal niet commercieel interresant ook voor dealers.

Probeer de krakers en alto figuren eens...
Of een oude hippie :wink:

Bovenaan