• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

20 mg ritalin + wiet

J0rrit

Badass junkie
hier mijn tripreport maar ik zal het niet al te lang maken.

Het was vanmiddag, khad een tussenuurtje en we hadde 8 pillen ritalin van een vriend gekregen die adhd heeft. Elke pil was 20 mg. We snoven eerst allebei een halve pil=10 mg. 10 minuten later merkte we nog nix dus we snoven nog allebei een halve pil. Dus per persoon in totaal 20 mg. We merkte na 10 minuten nog niks en draaide ons 2 sticks, wat we niet genoeg vonden dus draaide we nog ene. Hierna liepen we na school en we merkte het wel al n beetje want we hadde veel energie en we liepen steeds harder. Het voelde wel n beetje raar, want we waren stoned, maar dan op een heldere manier, we waren niet sloom maar wakker. Dus we waren eig alleen high van die 3 sticks en nie stoned. Na een half uurtje, toen ik in de les zat, begon ik het pas egt te voelen. Ik kreeg veel energie en begon super snel te schrijve en heel snel te praten. Ook merkte ik mijn kaken gaan en vroeg dus mteen om een kauwgum. Ik voelde egt een heel chill warm en energiereik gevoel door mijn lichaam gaan, en tegelijkertijd had k een heel zorgeloos tevreden gevoel in mn hoofd. Ik wilde egt iets ondernemen en het stil zitte vond ik maar kut, lopen was veel chiller. Ook voelde ik mijn ogen vol strak staan, dat deed n heel klein beetje pijn ma nie egt eig. Ik leek heel helder te kijken maar tegelijkertijd voelde k me zeker nog stoned. Heel wazig vond ik dat ik heel af n toe, in totaal 3 keer ofzo, een heel wazig gevoel kreeg alsof ik fftjes weg viel ofzo, khad het gevoel alsof ik naar benede viel maar k zat op me stoel en ik had het gevoel alsof ik ffthes, voor n seconde, ff helemaal weg was en die seconde voelde k me dus ook raar, alsof ik nergus was. Weet iemand hoe dit komt? niet uit te leggen en miss vinden jullie t bullshit omdat t maar ritalin is maar kvond t maar wazig. Morgen ga k t ff uitprobere als k helemaal nuchter ben, dus zonder wiet erbij.

spacekonijn

Badass junkie
niks bullshit ritalin werkt wel degelijk.
gister ook 20 mg gehad en nouja dat werkte nou niet zo heel erg goed, maar het effect is zeker te merken.

J0rrit

Badass junkie
ja weet k, heb t vanmorge terwijl k nuchter was geprobeerd, 20 mg, en dat merkte k zkr ma nie zo heftig als gisteren. Kdoe de volgende keer 40 mg denk k. Ma kvind het zkr een chill effect

Florian01

Belezen gebruiker
Ik neem af en toe ook weleens ritalin, of die andere adhd pillen die er op lijken. vorige week had ik er 2,5 op en een halve gesnoven, word ik altijd lekker speedy en wazig van, maar kijk uit met snuiven, schijnt best gevaarlijk te zijn.

Bovenaan