200 mg Mdma???

WeirdoW

Belezen gebruiker
Kreeg laatst 10 pillen, en hij zei tegen mij dat er ongeveer 200mg MDMA in zat. Is dat waaar? khad namelijk ergens gehoord dat er maximaal 120 Mg in zzit.

Twas ook zo dat t nogal meer dan 3 maanden geleden was dat ik voort laatst had genomen :grin: En kep er 5 snel achterelkaar ingenomen.. Dusja.. Ktripte nogal hard...

Thnx :)

Lektroluv

Bewuste gebruiker
Dat hij dat zei, is waarschijnlijk waar.
Dat er 200mg in zit niet.
Max 120 ook niet!

ik gooi er ook gelijk altijd 5 naar binnen als ze me zeggen dat 't 200mg is, je wilt natuurlijk wél wat voelen...

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Toch altijd weer jammer hoe mensen iets dat zo mooi is (drugs in het algemeen,
xtc is gewoon stom) zo'n slechte naam kunnen geven.. tsk tsk..

Jeller

Badass junkie
jaja 200mg maal 5 is dus wel ne gram mdma, kdenk nie da je daar zomaar hard van "tript"

da is even zombiestyle en wss nen blackout van kzal u gaan hebbe

alberthoffman

Belezen gebruiker
is het 200mg mdma kristal wat erin wordt gestopt tijdens het maken of is het 200mg pure mdma dat het test centrum voor jou laat horen na test?

J0rrit

Badass junkie
alberthoffman zei:
is het 200mg mdma kristal wat erin wordt gestopt tijdens het maken of is het 200mg pure mdma dat het test centrum voor jou laat horen na test?

Als ze zeggen er zit 200 mg mdma in je pil bij het testcentrum, is het dan echt 200 mg pure mdma, of die van het make, weet jij hier meer over?

B a r t

Newbie
hans zei:
alle dealers hebben altijd de allersterkste pillen

bij mij niet het geval,
ik koop het van een mannetje van 15 en als ik ga halen, weet ik niet wat hij heeft, maar hij weet altijd of ze goed beter of super zijn :P.....
super= 3 euro
beter= 2,50
goed= 2 euro

(duur zouden sommige hier misschien zeggen, maar ik betaal graag voor betrouwbaarheid en dat krijg ik)

heeft ie slechter dan goed, verkoopt hij het me niet eens, schaamt ie zich voor :P

ook zn speed is altijd goed, heerlijk om zo een betrouwbare dealer te hebben, heb nog nooit met het idee gespeeld ze te testen ofzo..

Special_K

Experimenterende gebruiker
Wow! 15?!
In België zijn de 15-jarige "dealers" jongentjes die via hun grote broer voorzichtig een beetje wiet doorverkopen aan hun klasgenootjes.

B a r t

Newbie
haha jah weet het,
hij dealt ook pep en sos...

maar toch heel bijzonder, hij is heel verantwoordelijk...
gaat maar 1 x in de maand wappie en van zn pep en sos blijft hij af.

ok hij is 15 maar tegelijker tijd verdient hij toch een soort van respect

hersenspinsel

Bewuste gebruiker
B a r t zei:
hans zei:
alle dealers hebben altijd de allersterkste pillen

bij mij niet het geval,
ik koop het van een mannetje van 15 en als ik ga halen, weet ik niet wat hij heeft, maar hij weet altijd of ze goed beter of super zijn :P.....
super= 3 euro
beter= 2,50
goed= 2 euro

(duur zouden sommige hier misschien zeggen, maar ik betaal graag voor betrouwbaarheid en dat krijg ik)

heeft ie slechter dan goed, verkoopt hij het me niet eens, schaamt ie zich voor :P

ook zn speed is altijd goed, heerlijk om zo een betrouwbare dealer te hebben, heb nog nooit met het idee gespeeld ze te testen ofzo..

Waarom ga je in op zo'n sarcastische opmerking?

Bovenaan