24/7 Speed Topic

MindTraveler

Belezen gebruiker
De totale tijd dat ik wakker ben onder speed is recht evenredig met de hoeveelheid speed dat ik heb. In het geval van nu toch weer zeker de hele nacht. Dus dit topic is absoluut top :mrgreen:

EclipX

Experimenterende gebruiker
Vanacht naar een techno-feestje in Oostende gegaan... ongeveer 0.7gram erdoor... ben nu op mijn werk... lol

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik ben ook al bijna 55 uur wakker, paar uur geleden eerste slaappoging gedaan, maar wilde niet lukken, toen een uur geleden toch ook weer een lijntje genomen, dus de komende uren gaat het slapen wederom nog niet lukken............. :rolleyes:

SperSIZEboon

Badass junkie

Djo

Badass junkie
Marla Singer zei:
Ik ben ook al bijna 55 uur wakker, paar uur geleden eerste slaappoging gedaan, maar wilde niet lukken, toen een uur geleden toch ook weer een lijntje genomen, dus de komende uren gaat het slapen wederom nog niet lukken............. :rolleyes:

Pippi Langkous is een bikkel hoor! :wave:
Mijn limit is een week op adrenaline! Geen enkele vorm onnatuurlijke drugs in mijn lichaam.
Als je dit weet in te halen, dan zal ik de Softe Anika zijn! :grin:
Al voel ik me vandaag meer Meneer Nelson! :P

Geniale spreuk weer Sperzie! Ja, die pepkleppen weten alles te vinden! Het unieke PepIQ! Lalalalalala!
(*doet een pepdansje op oppeppende muziek*)
Zo en dan nu hop naar het park om te chillen! Als we tenminste ons aapje wakker kunnen maken! En de ander uit de kakkerlakfase is! XD! :P

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Djodjo zei:
Marla Singer zei:

Pippi Langkous is een bikkel hoor! :wave:
Mijn limit is een week op adrenaline! Geen enkele vorm onnatuurlijke drugs in mijn lichaam.
Als je dit weet in te halen, dan zal ik de Softe Anika zijn! :grin:
Al voel ik me vandaag meer Meneer Nelson! :P

Geniale spreuk weer Sperzie! Ja, die pepkleppen weten alles te vinden! Het unieke PepIQ! Lalalalalala!
(*doet een pepdansje op oppeppende muziek*)
Zo en dan nu hop naar het park om te chillen! Als we tenminste ons aapje wakker kunnen maken! En de ander uit de kakkerlakfase is! XD! :P

Het aapje is wakker geworden, al een week pepvrij, en gaat zo dus lekker slapen en de komende week ook nog pepvrij blijven. Ze is vorige week erg depressief geweest. Dit had ze aan haarzelf te danken, dat weet zij zelf ook wel. Nu dus weer even tijdje rustig aan doen. Totdat Pipi en haar liefje weer de behoefte krijgen om een nacht met pep op te seksen. Dit is dan meestal zo fijn, dat het weer moeilijk wordt om ermee te kunnen stoppen. Totdat het gewoon niet meer leuk is en zo is het cirkeltje dan weer rond.....

SperSIZEboon

Badass junkie
Djodjo zei:
hebben we een neus voor :grin:

Djodjo zei:
zijn jullie daar nog wel geweest? nee zeker :grin:

Moon

Bewuste gebruiker
Vrijdag avond/nacht ook flink gesnoven, om 08.00 uur bedachten mijn vriend en ik dat we wel in bed wilden gaan liggen om te slapen. Whehe tuurlijk kon ik niet slapen. Een hoop jointjes verder ben ik maar weer opgestaan, hartstikke leip van de pep en de wiet :grin: Dat slapen heb ik maar opgegeven uiteindelijk, zaterdag nog wat lijntjes genomen en zondagavond kon ik slapen, ook pas om half 3 geloof ik. Als ik in bed lig als ik pep heb gehad en ik merk dat ik toch niet kan slapen sta ik ook maar weer op. Alleen heb ik er dat altijd last van dat ik veel te lang niet gegeten heb, elke keer als ik dan opsta wordt het zwart voor m´n ogen. Maar ik kan dus echt niks eten dan, heb al zoveel geprobeerd. Cola drinken helpt een beetje, zal ook wel door de suiker komen die daar in zit lijkt me.

EclipX

Heb nu kleine afkick, in het weekend ongeveer 0.5gram erdoor gedaan.. ben al wakker sinds zaterdag - 12.00

EclipX

3 verschillende soorten speed (via 3 dealers) genomen in 1 nacht, geeft toch wel een extreem heftig gevoel :)

Kheb meer dan 14uur zitten spreken met een vriend.. lol

maar mijn mond is zeer droog, pffff 't suckt... kan je niet geforceerd je speeksel weer in gang laten gaan?

Chronix

EclipX zei:
3 verschillende soorten speed (via 3 dealers) genomen in 1 nacht, geeft toch wel een extreem heftig gevoel :)

Kheb meer dan 14uur zitten spreken met een vriend.. lol

maar mijn mond is zeer droog, pffff 't suckt... kan je niet geforceerd je speeksel weer in gang laten gaan?

Blijven water zuipen, soms werkt het soms niet :P

EclipX

Ik heb al liters gedronken sinds gisteren, maar nog steeeds.... hopelijk ist morgen gedaan

Bovenaan