1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  2. Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Ontzet Notitie

25mg 2c-c nasaal ALS EEN BOM

Discussie in 'Trip reports' gestart door psychedelicoo, 11 jul 2019.

Worldherbals - Online smartshop and headshop
  1. psychedelicoo

psychedelicoo Experimenterende gebruiker

Jeetje jeetje jeetje.

Wat een klap in je gezicht is dit..

Direct na iname merkte ik al dat me omgeving begon te vervormen en alles begon te draaien.

Ik moet er even bij zeggen dat het behoorlijk pijn in de neus doet, en dat het gewoon niet comfortabel is.

een beetje het gevoel en visuele als je op de piek van een stevige 2cb trip een ballonnetje neemt.

Daarna kwam eigenlijk alles heel snel, de deur van de tripwereld ging eigenlijk wijdopen..... ik smolt samen met alles om me heen... de visuals waren overal!

De bodyload was heel erg mild vergeleken met 2c-b oraal.
    Merkte een wat verhoogde hartslag en wat stijve spieren maar niks vergeleken 2cb wat ik normaal altijd heb.

Het branderige gevoel was eindelijk een beetje weg na een kwartier.... en BAM de deur werd gewoon weer dichtgegooid..!!

En kwam uiteindelijk op een licht mellow 2cb gevoel met lichte vervormingen.

De come up was echt binnen 2 minuten.
    De piek was echt van 2 tot 15 minuten.
    waarna het effect aanzienlijk afnam.
    Wat uiteindelijk 2 uurtjes heeft geduurd in totaal

Zo snel als het kwam was het ook weer verdwenen..

Dit goedje gaat nooit meer door me neus.
    Tegen de tijd dat je neus minder zeer gaat doen, en je je eindelijk kan settelen is de trip al voorbij.

Bij deze!
    Peace out

Jmths en NiandraLades vinden dit leuk.
  2. acht.zes

acht.zes Badass junkie De Leukste Thuis!

Mag ik vragen waarom je uberhaupt hebt gekozen voor nasaal?

3. PsyTekZ

PsyTekZ Badass junkie Tripreporter

Ik gok op de snelle come up en more with less. Tijdje geleden hetzelfde gedacht met 2CB en uitgevoerd. Dacht dat mijn neus zou afsterven, voelde aan als een mokerslag. De comeup zelfde gevoel, na 5 minuten op de piek dat wel.

acht.zes en psychedelicoo vinden dit leuk.
  4. psychedelicoo

psychedelicoo Experimenterende gebruiker

Heb heb me veel ingelezen over 2c-c en bij veel mensen is oraal de moeite niet eens waard..
    Omdat de effecten te licht zijn.

Mijn keuze om het nasaal te doen is omdat ik dat uit wilde sluiten.

Alleen die pijn was zo erg, en in combinatie met het trippen. Is dat heftige kwartiertje helemaal verpest

acht.zes vindt dit leuk.
Laden...