Aalpoepert
Badass junkie
Een heerlijk beukfeestje, voor de liefhebbers.
Foto's en een voorpretmixje op http://www.stormparty.nl/
Als je nooit naar dit feestje geweest bent, en je twijfelt of je wil gaan, stuur mij dan een PB!
Hoe moet ik jou herkennen dan? Aan een balkje boven je hoofd waar "Immo" staat?Immo zei:Hoe moet ik je herkennen dan? Aan de Chemicaliën die je op zak hebt?
Aalpoepert zei:Hoe moet ik jou herkennen dan? Aan een balkje boven je hoofd waar "Immo" staat?Immo zei:Hoe moet ik je herkennen dan? Aan de Chemicaliën die je op zak hebt?
Ben je ook een neger?Ollemann zei:Mocht iemand de behoefte hebben mij aan te spreken, zoek naar een grijs New Era negerpetje met Marvel figuren erop (Captain America, Iron Man, en nog wat vage characters).
Als we er dan toch 'n kleine DF meeting van maken...
Olle
Vigilante zei:Storm, 1 van mijn favoriete feestjesHeerlijk sfeertje. Waarschijnlijk vanavond ook van de partij.
Indien dat het geval is ben ik te herkennen aan witte schoenen, zwart shirt met grijze mouwen en zwart wit orange county choppers pet.
Vigilante zei:Geen id wat ik me bij disfear moet voorstellen

In gebarentaal of wat?Vigilante zei:Dove mens zegt tegen mij: blijft 1 dag zitten.
He? Wat zei je?Vigilante zei:Half pratend liplezend blablabla. Veeeeel doven gek.
Ja nou ik kwam er bij het opruimen achter; "Hey, er staat een radar op het podium! Stond die er de hele avond al?"Ollemann zei:Overigens, had iemand dit al gezien?
![]()
Alvast present.
Edit: voor het geval dat ik de enige was die dit over het hoofd gezien had op Storm zelf, excuses voor het posten van overbodige onzin. x)
Nog een edit: ik zag de decoraties ook pas later op de foto's.
Olle
Aalpoepert zei:Ja nou ik kwam er bij het opruimen achter; "Hey, er staat een radar op het podium! Stond die er de hele avond al?"Ollemann zei:Overigens, had iemand dit al gezien?
![]()
Alvast present.
Edit: voor het geval dat ik de enige was die dit over het hoofd gezien had op Storm zelf, excuses voor het posten van overbodige onzin. x)
Nog een edit: ik zag de decoraties ook pas later op de foto's.
Olle
Nou, die moederborden gaven eerst licht, maar als ik het goed begrijp was dat later op de avond uitgevallen.Ollemann zei:Ik had er dus helemaal niets van gezien. Hoe het mogelijk is, is mij een raadsel.
Of nou ja, eigenlijk kan ik het wel verklaren denk ik.
Olle
Ah, dat is best een geldig excuus om het over het hoofd te zien dan. Overigens had ik voornamelijk oog voor alle lichtjes, want die waren zo lief.Aalpoepert zei:Nou, die moederborden gaven eerst licht, maar als ik het goed begrijp was dat later op de avond uitgevallen.
SyntheticDistortion zei:Ik was bewust niet gegaan...heel die Industrial scene trekt me niet meer, en de Cybergoths die eerst mijn vrienden waren zijn nu vrijwel allemaal verandert in arrogante junks.Arrogante junks? Ja dat arrogante snap ik denk ik wel wat je bedoelt, het is vaak zo dat je niet zomaar in de groep toegelaten wordt als je niemand kent, maar zelf heb ik daar nooit zo'n last van. Ben overigens geen cybergoth hoor.
Maar junks? Hoe bedoel je dat?