[27-11-09] STORM @ Watt Basement, Rotterdam

Aalpoepert

Badass junkie

Een heerlijk beukfeestje, voor de liefhebbers.

Foto's en een voorpretmixje op http://www.stormparty.nl/

Als je nooit naar dit feestje geweest bent, en je twijfelt of je wil gaan, stuur mij dan een PB!

Aalpoepert

Badass junkie
Hey jullie weten niet hoe ik eruit zie maar als je mij ziet en je denkt dat ik het ben tik me maar een keer aan :)

Aalpoepert

Badass junkie
^ Is goed, doe ik ook wel (dat ik daar niet aan dacht zeg!). Overigens is het zeker dat ik ga :)

Lekker snatsen!! :grin::grin::grin:

Dopezilla

Badass junkie
Mocht iemand de behoefte hebben mij aan te spreken, zoek naar een grijs New Era negerpetje met Marvel figuren erop (Captain America, Iron Man, en nog wat vage characters).

Als we er dan toch 'n kleine DF meeting van maken... :grin:

Olle

Aalpoepert

Badass junkie
Ollemann zei:
Mocht iemand de behoefte hebben mij aan te spreken, zoek naar een grijs New Era negerpetje met Marvel figuren erop (Captain America, Iron Man, en nog wat vage characters).

Als we er dan toch 'n kleine DF meeting van maken... :grin:

Olle
Ben je ook een neger?

Dopezilla

Badass junkie
Nee, dat niet. En ik voel ook niet de behoefte er een te zijn. Maar dat soort petjes noem ik nu eenmaal negerpetjes. Wel haal ik het sticker eraf, want zo'n lelijke sticker erop laten zitten om te laten zien dat het een echte New Era pet is vind ik gaar. Dat laat ik aan de echte negers en wiggers over.

Overigens heb ik niks tegen negers, maar stickers op petten laten zitten is stom. Ga boterhammen smeren ofzo!

Maar ik dwaal wel erg af.

Olle

Edit: overigens ben ik ook te herkennen aan de pointless rants die ik uitspuw, maar dat mocht duidelijk zijn. :P

Immo

Badass junkie
De kans dat ik aanwezig ben is 50%, ik voel me op het moment niet helemaal lekker dus moet nog even kijken wat ik vanavond ga doen. Als ik er ben kan je me herkennen aan een Disfear shirt. :)

Vigilante

Wijs gebruiker
Storm, 1 van mijn favoriete feestjes :) Heerlijk sfeertje. Waarschijnlijk vanavond ook van de partij.

Indien dat het geval is ben ik te herkennen aan witte schoenen, zwart shirt met grijze mouwen en zwart wit orange county choppers pet.

Immo

Badass junkie
Vigilante zei:
Storm, 1 van mijn favoriete feestjes :) Heerlijk sfeertje. Waarschijnlijk vanavond ook van de partij.

Indien dat het geval is ben ik te herkennen aan witte schoenen, zwart shirt met grijze mouwen en zwart wit orange county choppers pet.

Als ik je zie zal ik je wel aanspreken. :P

Vigilante

Wijs gebruiker
Als ik jou zie ik jou ook. Geen id wat ik me bij disfear moet voorstellen en vanavond is keta avond dusja...... zie dan maar eens mensen te herkennen :P

Immo

Badass junkie
Heb besloten toch maar niet te gaan, aangezien wat maten van me op het laatste moment zijn afgehaakt. :(

Immo

Badass junkie
Was flink de weg kwijt, helaas geen mensen van df gezien. Had helaas veel te veel ghb op gister. Ik werd rond 6 uur ineens door een bewaker wakker gemaakt of het niet koud was om buiten te slapen in een t-shirtje. Vervolgens naar wat vrienden op zoek gaan, die al lang weg waren ik snapte er weinig meer van. 25ml ghb en flink wat bier was iets te veel van het goede. :rolleyes:

Aalpoepert

Badass junkie
Ik heb ook geen van jullie kunnen ontdekken. Het was ook best druk met die zaal ernaast voor dove mensen.
Wat gingen ze tekeer trouwens he, in de basement. Het dreunt nu nog door in mijn hoofd!

Vigilante

Wijs gebruiker
Ik heb veel met doven staan chillen :P Heb me ook nog laten overhalen tot plakplaatje zetten in me nek. Dove mens zegt tegen mij: blijft 1 dag zitten. Moment dat ze m heb geplakt zegt ze: Over een week issie er af.

Aalpoepert

Badass junkie
Vigilante zei:
Dove mens zegt tegen mij: blijft 1 dag zitten.
In gebarentaal of wat?
Zo hoorde ik trouwens dat er best nog wat ruzie was, ook onder doven. Zelfs een doof stelletje waarvan het meisje ineens heel heftig boos aan het gebaren was.

Immo

Badass junkie
Moet wel zeggen dat er wel saai gedraaid werd tot Mindustries ging draaien, veel te lage bpm. :(

Dopezilla

Badass junkie
Inderdaad, bij Mindustries werd het pas interessant. Ben ook toen pas echt actief de zaal ingedoken om me ergens bij 'n speaker te nestelen. :grin:

Mindustries was haaaaaaaaaaaaaaard!

Ik zou eigenlijk maar even naar binnen gaan om daarna een gesprek voort te zetten, maar van het gesprek was het dus niet meer gekomen. Toen ik er eenmaal stond kon ik niet makkelijk meer weg. :grin:

Olle

Dopezilla

Badass junkie
Overigens, had iemand dit al gezien?

Alvast present. :grin:

Edit: voor het geval dat ik de enige was die dit over het hoofd gezien had op Storm zelf, excuses voor het posten van overbodige onzin. x)

Nog een edit: ik zag de decoraties ook pas later op de foto's.

Olle

Aalpoepert

Badass junkie
Ollemann zei:

Edit: voor het geval dat ik de enige was die dit over het hoofd gezien had op Storm zelf, excuses voor het posten van overbodige onzin. x)

Olle
Ja nou ik kwam er bij het opruimen achter; "Hey, er staat een radar op het podium! Stond die er de hele avond al?"

Immo

Badass junkie
Aalpoepert zei:
Ollemann zei:

Olle
Ja nou ik kwam er bij het opruimen achter; "Hey, er staat een radar op het podium! Stond die er de hele avond al?"

Heb qua decoratie alleen wat moederborden etc tegen de muur zien hangen. :P
Owja en Storm in metalen letters ergens bij het plafond.

Dopezilla

Badass junkie
Ik had er dus helemaal niets van gezien. Hoe het mogelijk is, is mij een raadsel.

Of nou ja, eigenlijk kan ik het wel verklaren denk ik. :grin:

Olle

Aalpoepert

Badass junkie
Ollemann zei:
Ik had er dus helemaal niets van gezien. Hoe het mogelijk is, is mij een raadsel.

Of nou ja, eigenlijk kan ik het wel verklaren denk ik. :grin:

Olle
Nou, die moederborden gaven eerst licht, maar als ik het goed begrijp was dat later op de avond uitgevallen.

SperSIZEboon

Badass junkie
http://lsdb.nl/set/33838/Mindustries_-_ ... -2009.html

Tracklist
01. The Outside Agency - The Machinery of Death
02. S.P.L. - Match Hit
03. Mindustries - Choke
04. Deathmachine - Lusterfukt
05. The Outside Agency & Petrochemical - Clockwork Paralysis
06. Enzyme X - Rauwkost
07. Deathmachine - None of Our Lives Matter
08. The Immobilizers - Life & Death
09. The Outside Agency - Sixth Beings
10. The Outside Agency - Stranger's Call
11. Mindustries - Revelation
12. Deathmachine - Machine Alternative
13. S.P.L. - Lost Frequency
14. The Dj Producer - Centrifuge ( Remix )
15. Stormtrooper - Rampage
16. The Outside Agency - Suffocate
17. The Outside Agency - Surreal
18. Dj Hidden - Earth Cry
19. Sei2ure - Rocket Fuel
20. Enzyme X - Opbokken
21. Limewax - Kristall Weizen
22. Dj Vince & Zany - More Bazz
23. Mindustries - Facerocker ( The Immobilizers VIP rmx )
24. Nosferatu - Disease

Dopezilla

Badass junkie
Ha! Ik wist het! Ik dacht al dat ik een stuk hoorde wat erg als Limewax klonk. :grin:

Helemaal los gegaan daar. :grin:

Aalpoepert zei:
Nou, die moederborden gaven eerst licht, maar als ik het goed begrijp was dat later op de avond uitgevallen.
Ah, dat is best een geldig excuus om het over het hoofd te zien dan. Overigens had ik voornamelijk oog voor alle lichtjes, want die waren zo lief.

Olle

SyntheticDistortion

Experimenterende gebruiker
Ik was bewust niet gegaan...heel die Industrial scene trekt me niet meer, en de Cybergoths die eerst mijn vrienden waren zijn nu vrijwel allemaal verandert in arrogante junks.

Nee. Bedankt.

Geef mij maar Drum and Bass, Dubstep, Goa of Folk (de echte folk, niet de metal variant...wat trouwens ook goed klinkt hoor)

Aalpoepert

Badass junkie
SyntheticDistortion zei:
Ik was bewust niet gegaan...heel die Industrial scene trekt me niet meer, en de Cybergoths die eerst mijn vrienden waren zijn nu vrijwel allemaal verandert in arrogante junks.
Arrogante junks? Ja dat arrogante snap ik denk ik wel wat je bedoelt, het is vaak zo dat je niet zomaar in de groep toegelaten wordt als je niemand kent, maar zelf heb ik daar nooit zo'n last van. Ben overigens geen cybergoth hoor.
Maar junks? Hoe bedoel je dat?

nultien

Belezen gebruiker
Stukje met Limewax erin was lekker ja

Heb hier ook de setjes van Mindustries en Spootnik,
erg lekker :grin:

Dopezilla

Badass junkie
De meeste cybers die ik ken kunnen niet meer van de drugs afblijven, en zijn inderdaad vrij arrogant. Dit bedoel ik overigens niet zo negatief als het klinkt, het zijn nog altijd vrienden.

Olle

Bovenaan