28 maart - Ruigoord

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik ben er met een shitload aan mensen, dus je kan me die avond wel met een hele bende bij t kampvuur vinden

Angramar Temenos

Badass junkie
vode zei:
Ik ben er met een shitload aan mensen, dus je kan me die avond wel met een hele bende bij t kampvuur vinden

Gezellig, ben altijd wel benieuwd om mensen van DF te meeten, blijken vaak heel anders te zijn dan op het forum. Hoop dat je me herkent, heb waarschijnlijk een gekleurde rastamuts & wollen regenboogvest aan :P

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Angramar Temenos zei:
vode zei:

Gezellig, ben altijd wel benieuwd om mensen van DF te meeten, blijken vaak heel anders te zijn dan op het forum. Hoop dat je me herkent, heb waarschijnlijk een gekleurde rastamuts & wollen regenboogvest aan :P

Haha, dat komt wel goed. Ik zal beetje rondkijken, maar ik denk niet dat ik met mn triphoofd ver weg van onze crashsite aan het kampvuur zal gaan hehe.

Drientje

DF-koning
Er mag geen kampvuur meer op Ruigoord. Vorige keer was ik er met Pak Suiker en toen was het heel koud en hebben we alleen maar in de blokhut gezeten omdat er geen vuur meer mocht. :(

Drientje

DF-koning
Ze hebben tegenwoordig een vergunning nodig van de Brandweer. Aangezien dat nogal een papieren rompslomp is doen ze dat alleen voor hele grote feesten zoals Solstice en Landjuweel. Jammer is dat he?

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
ja, ontzettend :(

Offtopic: ik ben trouwens om 16:15 pas op schiphol, zullen we afspreken aan de burger king?

Drientje

DF-koning
Ik ben er 16.07 dus dat komt mooi uit, Burger King? Is dat niet een beetje jezelf pesten aangezien je niet mag eten (tenminste niet handig om te eten)?

Ik zal je wel ff bellen als ik op Schiphol ben.

Kusje

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Drientje zei:
Ik ben er 16.07 dus dat komt mooi uit, Burger King? Is dat niet een beetje jezelf pesten aangezien je niet mag eten (tenminste niet handig om te eten)?

Ik zal je wel ff bellen als ik op Schiphol ben.

Kusje

Haha, mja het is de enige plek die ik weet op schiphol en is vlakbij de bussen volgens mij :) Je hoeft ook niet binnen te gaan, je kan ervoor blijven staan :grin:

azgaza

Badass junkie
Ik ben er deze keer ook sowieso weer bij, kom er heen met Firrah en mijn vriend komt ook mee, ik heb er wel veel zin in, ben namelijk 3 dagen er na jarig en dat zie ik als een excuus om helemaal los te gaan :)

Angramar Temenos

Badass junkie
Zal ik dan ook maar naar schiphol komen, of schiet dat niet op (heb geen zin om daar te zitten als doortje me wel kan schieten... had zo'n gevoel vorige keer op ruigoord, kon natuurlijk aan m'n vage triphoofd liggen).

Oh en, het vuur was er gewoon weer 28 februari hoor.. Dus dikke kans dat het er weer is.

tomz0r

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
(heb geen zin om daar te zitten als doortje me wel kan schieten... had zo'n gevoel vorige keer op ruigoord, kon natuurlijk aan m'n vage triphoofd liggen).

Niemand wil je schieten. Wees maar niet bang. En ik zou wat aan mijn angsten en aan mijn wereldbeeld doen als ik jou was.
Dit is namelijk echt onzin en ook niet leuk voor jou.

Angramar Temenos

Badass junkie
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:
(heb geen zin om daar te zitten als doortje me wel kan schieten... had zo'n gevoel vorige keer op ruigoord, kon natuurlijk aan m'n vage triphoofd liggen).

Niemand wil je schieten. Wees maar niet bang. En ik zou wat aan mijn angsten en aan mijn wereldbeeld doen als ik jou was.

Daarom vraag ik het ook, omdat ik niet zeker weet wat angsten en wat realiteit is.

tomz0r

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
tomz0r zei:
Angramar Temenos zei:

Daarom vraag ik het ook, omdat ik niet zeker weet wat angsten en wat realiteit is.

Nu pas?
Sowieso raar dit...

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Drientje zei:
Er mag geen kampvuur meer op Ruigoord. Vorige keer was ik er met Pak Suiker en toen was het heel koud en hebben we alleen maar in de blokhut gezeten omdat er geen vuur meer mocht. :(

Ok... Dat vind ik behoorlijk jammer! :(

Als ik op Ruigoord ben, zit ik altijd grotendeels bij het vuur en kom ik zelden die kerk in (ik denk dat de verhoudingen ongeveer 98% en 2% zijn :rolleyes: ). Moet dus echt weer goed warm worden, wil ik zin hebben om te gaan.

28 maart was sowieso al geen optie, want dan vieren we de verjaardag van Tyler met een uitgebreid feestje thuis. Yeeeeeh! Zin in!! :wave:

azgaza

Badass junkie
Ik hoop ook wel dat er een kampvuur is, al zit ik er bijna toch nooit aan (loop meer rond en hang meestal vóór de kerk, er in kom ik ook niet zo veel haha), maar het is fijn om af en toe ff een kwartiertje op te kunnen warmen van de kou.

TrippyShit

Badass junkie
28maart gaat em niet worden maar ik ga er wel een keer heen :grin: Lijkt me wel grappig om wat mensen van hier eens in het echt te zien en ben ook wel benieuwd naar de sfeer/muziek daar. Als er nou keer meeting was op een hardstyle feestje ofzo :P

OnderDeEik

Wijs gebruiker
Ik wil al tijden eens naar een feestje in Ruigoord maar de 28e moet ik zelf lawaai maken in Eindhoven. Volgende keer beter, I guess.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
is de muziek buiten op ruigoord?

nooit geweest wel het een en het ander over gehoord, keertje checken.

azgaza

Badass junkie
Zazuu. zei:
is de muziek buiten op ruigoord?

nooit geweest wel het een en het ander over gehoord, keertje checken.

Niet op de maandelijkse feestjes in ieder geval, de muziek en de dansvloer is ín de kerk, er om heen kan je natuurlijk wel rond hangen en ze hebben meestal ook een kleine chill out.

Black Ronin

Experimenterende gebruiker
Ik kom zeker. Het lijkt me wel vet om jullie te ontmoeten. Ik val zeker op: bruine dude met lang, zwart haar in een staartje.

azgaza

Badass junkie
Black Ronin zei:
Ik kom zeker. Het lijkt me wel vet om jullie te ontmoeten. Ik val zeker op: bruine dude met lang, zwart haar in een staartje.

Dat valt niet op op ruigoord denk ik.

Willen de mensen die van DF komen meeten overigens? Zoja kunnen we best een plekje afspreken om te meteen ofzo en een tijd, een aantal die ik van gezicht ken vind ik natuurlijk wel, maar.. idee?

Oja: zin zin zin zin

OnderDeEik

Wijs gebruiker
Was het wat ja?
Heh, ben opzich wel blij dat ik er niet bij was. Ik sliep na mijn optreden in Eindhoven in Den Bosch en ja... Daar stonden vanmiddag Agalloch en Dornenreich. Wat heb ik toch intens genoten van dat optreden zeg.

Autsider

Belezen gebruiker
Ik geloof dat ik nu daar verder door het leven ga als de man met de grote rugtas, was ergens ook wel leuk, had iets teveel spul mee en ben dus door minimaal 10 mensen gevraagd wat er zoal in zat. :)

azgaza

Badass junkie
Dat was weer een geweldig feestje! Misschien wel een van de leukste, zeker de leukste in meer dan een half jaar.

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Het was geniaaaaal! Ik denk alleen niet dat ik er nog eens heen ga want wat zijn de mensen daar vercracked zeg! Ik ga er alleen nog maar nuchter heen denk ik.

Wel supervet die kerk ook al ben ik er maar een aantel keer heel kort in geweest. :grin:

Bovenaan