Wanana zei:
Ik weet dat ik het het beste kan laten testen, maar als ik nu al kan weten dat het het niet is ben ik al klaar
Soma zei:
Verder denk ik dat een EZ-test wel phenethylamines kan herkennen, maar dat is dan ook alles. Om te weten of het echt 2c-b is en hoe zuiver het is zal je naar een testcentrum moeten gaan.
Wat wil je nog meer? Je weet of er wel of geen phenethylamines in zitten, zo ja: testen, zo nee: niet kopen.
CHIASME zei:
Er is geen test beschikbaar die controleert of je in het bezit bent van 2c-b

Dit zeg je zelf in principe ook al, maar waarom beweer je dan dat mij post onzin is ?
Achja, hoe je het wil zien. Ik vindt het al genoeg om te weten of er phenethylamines in zitten, welke kom je na het testen wel achter maar sowieso altijd prijs.
En dan nog iets. Als iets als 2c-b verkocht word en uit die EZ test blijkt het inderdaad een phenethylamine te zijn. Is die dealer dan zo dom om 2c-i als 2c-b te gaan verkopen? Om maar even een voorbeeld te noemen. Er zijn zulke domme dealers, en er zijn zulke domme mensen om daar te gaan kopen. Voor die mensen is die EZ test ideaal. Mensen die er om geven welk 2c'tje ze naar binnen mikken en hoeveel en hoe zuiver die gaan ook naar de juiste mensen en laten het toch wel testen.
2c-b is een phenethylamine, phenethylamine kun je herkennen met EZ test.
En jij zegt je kunt 2c-b onmogelijk herkennen. Dat is niet waar, je kunt het niet onderscheiden van zijn soort genootjes maar dat is in deze relatief onbelangrijk.
Zo klaar, einde verhaal, topic dicht want het antwoord ligt er al:
EZ test marquis, als dat positief test beetje naar test centrum brengen voor verder onderzoek.