Weekje terug was het trouwens zo ver, en wat was het mooi!
Ik heb de 4-fmp (~120 mg) en de 2c-b (~22 mg) tegelijk ingenomen op een heel mooi deep house feestje op een hele mooie locatie. Het feestje ging ook tot iets voor 09:00 door en ik was om 00:00 eigenlijk al begonnen. Eerst kickte de 4-fmp eigenlijk in, en ik had echt een heerlijk love-gevoel zoals ik dat altijd heb van 4-fmp (ik houd altijd drie maanden pauze tussen xtc/4-fmp). Ietsje later begonnen ook de eerste 2c-b effecten, en heb hier ook echt zo gaaf op zitten spacen. Opvallend was wel dat de 2c-b effecten echt heel langzaam opbouwden. Mijn hoogtepunt van het 2c-b gevoel kwam pas na iets van 2,5 uur na inname. Ik heb de 4-fmp later op de avond nog eenmaal bijgepakt (~65 mg) dus heb wel wakker gelegen
Maar over het gevoel: dit vind ik echt een geweldige combinatie! Ik ervaarde echt de volle euforie van de 4-fmp én de volle euforie van 2c-b, en had nog het gevoel dat dit elkaar ietsje versterkte ook. Ik zelf bleef goed aanspreekbaar en had geen vervelende bijwerkingen, zoals gespannen kaken. Het mooiste vond ik toch wel dat je gewoon het mooie liefdesgevoel van 4-fmp vol ervaart, maar tegelijk lekker zit te spacen op de 2-cb. Ik had ook wat mooie visuals, maar niet te veel voor een feestje. De 2c-b werkte meer mentaal wat een extra space aan de 4-fmp gaf. Na een uur of 4 of 5 was de 2c-b een beetje weggezakt en de bijgenomen 4-fmp begon toen ook te werken. Voor mij persoonlijk werkt bijnemen met 4-fmp erg goed trouwens. Het liefdesgevoel kwam niet volledig terug maar het voelde als een soort superspeed. Ook bleef er gedurende de hele avond een licht trippend gevoel aanwezig, van de 2c-b nog, wat ik als een erg leuke toevoeging ervaarde.
Naar mijn mening was dit een stuk leuker nog dan flink op de MDMA gaan, en naar mijn idee ook een minder ongezond alternatief.
Conclusie: bij deze combinatie heb ik echt het volle effect van beide middelen gevoeld en dit sloot perfect op elkaar aan. Ik ben er een goede 8 uur zoet op geweest en de volgende dag had ik zonder slaap nergens last van. Ik zit al erg lang na te genieten van deze avond. Op mijn beste keer MDMA na is dit zeker de beste drugservaring die ik heb gehad. Na vijf keer MDMA heb ik besloten dat links te laten liggen vanwege de schade en omdat ik geneigd ben daarvan best grote dosissen te pakken. Ik was al best een tijdje overgestapt op 4-fmp. Volgende keer, over drie maandjes, combineer ik 4-fmp zeker weer met 2c-b en ik zou het anderen ook zeker aanraden.

Ben normaal ook niet van het drugs combineren maar met 2c-b is dat geen probleem