• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2C-B met een emotionele ontlading

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
oh, staat = elementair 200,28 mg..

uhm, capsules openmaken kan..
maar ze zitten niet voor niets per die hoeveelheid..
gewoon bij een reform winkel gekocht.
neem er meestal 1 ..om de dag ofzo.

Spyro

DF-koning
oh, staat = elementair 200,28 mg..

uhm, capsules openmaken kan..
maar ze zitten niet voor niets in die hoeveelheid..
gewoon bij een reform winkel gekocht.
neem er meestal 1 ..om de dag ofzo.
Nja, op mijn verpakking staat 2 maal daags 1 tablet. Klopt ook niets van. Dan zou ik iedere dag 800 moeten innemen. Veel te veel! Zeker als je ook gevarieerd eet en met voeding al magnesium binnenkrijgt. Niet van de verpakking uitgaan altijd... Kwam er ook pas later achter dat dat niet de bedoeling was.

Natozlato

Badass junkie
Ik heb ook wel eens ervaren dat opgekropte emoties eruit kwamen als ik aan trippen was. Ik ging heel vrolijk een trip in en heb goed gehuild. Psychedelica brengen je meer in contact met je onderbewustzijn denk ik?

Sterkte met het verwerken van je verbroken relatie! 9 jaar is een lange tijd zeg. Jammer dat het niet meer werkte.
Erover praten helpt.

Bedankt voor het delen! 💜

Buu

Wijs gebruiker
Dat is wel echt teveel hoor.
Valt wel mee hoor. Grofweg genomen wordt voor een man 400mg aangeraden daar waar atleten waarschijnlijk zo'n 20% meer nodig hebben, zolang het maar niet de Oxide versie is want die wordt niet tot amper opgenomen.

Thunderdome

Wijs gebruiker
Hallo allemaal,

Normaal zou ik niet zomaar een tripreport maken over 2C-B, maar deze ervaring was wel even bijzonder en wil daarom dit verhaal delen. Wel heeft het een wat persoonlijk tintje maar dat kan ik hier goed kwijt.

Even een korte opsomming:
Wie: Mezelf, man, 36jaar, +-80kg, 191cm
Wat: 2C-B 2x13mg met zoals altijd wiet.
Wanneer: 9 januari 2021
Tijd: 17:00 tot 12:00 uur
Waar: Lekker thuis op de (slaap)bank.
Ervaring: Veel ervaring met 2C-B wat op meerdere handen niet valt te tellen.
Tripreports:
1P-LSD - 175ug - Wonderlijke wandeling met LSD
4-AcO-DMT - 30mg - Van spijt tot geluk met een les
4-Aco-DMT - 35mg - Boem daar was hij dan!
3-MEO-PCP - 9mg - Eerste keer
Salvia Divinorum - 20x extract - Een gesprek met Salvia

Ik vind 2C-B ideaal voor lekker een avondje bankhangen met lekkernij en leuke animatie films. Ben sowieso wel erg dol op animaties maar met 2C-B is het echt een genot. Lekker stickie erbij, lekker eten in huis met een lekker drankje. Ongelofelijk ontspannen met een heerlijk gevoel hangend op de bank animaties kijken. Daar kan iemand mij echt voor wakker maken en is iets waar ik altijd ontzettend naar uitkijk.

Dit keer besloot ik eigenlijk abrupt om een avondje 2C-B te doen in mijn uppie. Avondje ervoor had ik voor het eerst een lage dosis A-PiHP genomen waar ik totaal geen last van had en dus een 2C-B avondje in mijn ogen wel kon.

Ik pak zo'n heerlijk pilletje met 13 a 15mg 2C-B en begin even nog wat spulletjes op te ruimen en ik kijk mijn lijst met animaties even door. Penguins in Madagascar gaat hem worden! Ontzettende leuke film met ongelofelijk veel leuke humor. Lach soms niet te hard anders mis je de volgende grap. Zo'n film :)

Heb dan ook heerlijk genoten en besloot na deze film de serie films How to train your Dragon op te zetten. Halverwege het eerste deel +- 2uur na eerste inname besloot ik mijn 2de pilletje in te nemen. Dit doe ik vaak na een uurtje of twee na eerste inname om de trip wat te lengen. Echter doseer ik meestal een halve bij maar ik voelde dat ik er aan toe was om me even lekker te laten gaan.

Toen deze ook ongelofelijk leuke en mooie film zo goed als was afgelopen, begon ik echt het tweede pilletje te merken. Maar ook begon ik te denken aan mijn ex waar ik nog ongelofelijk veel van hou (9jarige relatie sinds 3 maanden uit elkaar, keuze van beide en zijn nog vrienden). Mijn laatste 10 a 20 trips op deze setting was altijd samen met haar. Dit was echt het moment sinds tijden dat ik dit soort momenten met haar écht ongelofelijk mis. Nog steeds geen spijt dat wel uit elkaar zijn, maar mis zeker vele mooie momenten met haar.

Ik voelde een brok opkomen en zag voor me hoe we normaal gesproken zo lekker samen aan het trippen waren. Heerlijk tegen elkaar in een bubbel waar de rest van de wereld niet bestond. Kan ik dat ooit wel bij een ander vinden? waarom is het tussen ons niet gelukt? maar vooral wat mis ik deze momenten :( .... Ik barste het uit, luidkeels en tranen stroomden alsof ik onder de douche stond. Diepe verdriet van gemis en eenzaamheid.... Langzamerhand was de film afgelopen en er ontstond een stilte... buiten adem... nat... koud.. rillingen... Maaaaar... zeker 10tallen kilo's lichter! Wat kan dat opluchten zeg... alsof alles wat ik de laatste tijd toch stiekem weg had gestopt er uit was gekomen. Ik moest even acclimatiseren en zette ondertussen deel twee op om in ieder geval de stilte wat te stillen . Stilte kan soms oorverdovend zijn namelijk.

Nog geen kwartiertje verder voelde ik toch dat er nog wat restanten emotie in mij zat. Maar ook dat ik sinds tijden niet meer bang was dit gevoel toe te laten. Ik greep dan ook mijn kans om heerlijk, ja heerlijk een potje keihard te janken. O wat liet ik mij gaan :sob:... en wat tripte ik hard zeg... Tijdens het dichtknijpen van mijn ogen zag ik de meest ingewikkelde fractals dat danste met mijn huilbui. Het was wonderlijk te zien en te voelen hoe verdriet en emotie opgepropt kan zitten en uit je lichaam kan treden alsof ik een vulkaanuitbarsting had. Heerlijk om te voelen dat ik helemaal niet voor verdriet hoef te vluchten. Verdriet mag er zijn en mag ik gewoon voelen. Ik heb in tijden niet zo erg gehuild. Maar het was heerlijk en ik voelde één en al opluchting. Ben zomaar niet meer bang voor verdriet. Laat maar komen, heerlijk ....

Beetje bijgekomen maakte ik even een kort opruim rondje en pakte wat lekkers te drinken, nieuw stickie en wat te knabbelen. Settelde me weer lekker op de bank en ging met een een big smile de film vervolgen. Wat zat ik daar lekker opgelucht die film te kijken zeg. Fractals, schaduwen en kleuren danste nog door het hele huis en werd voor ik het wist volledig de film ingezogen. Het hele huis lijkt met de film mee te kleuren en te bewegen. Ongelofelijk mooi en ik voelde me heeeerlijk... hmmmm

Zo heb ik hierna ook deel drie gekeken met één en al genot en vaak gedachtes over dingen die ik eerst vermeed in mijn hoofd. Want ik voelde er verdriet bij en verdriet is bad mkay... Dus niet aan denken!.. Nu blijken vele gedachten wel mee te vallen en verdriet niet dodelijk te zijn. Hoef er niet bang voor te zijn en moet daarom die gedachtes aankomende tijd zien te integreren waar dit report een begin van is.

Ik had nooit gedacht dat ik zo'n wijze les en zoveel therapeutisch waarde uit een 2C-B trip kon halen. Ben er verbaasd over maar zo ontzettend blij. Voel echt alsof ik weer een half jaar therapie op heb zitten. Loop de hele week nog een beetje op wolkjes met schommelende emoties en spanningen. Maar ook ontspanningen en relaxte gevoelens. Het is een achtbaan maar zonder een vluchtgevoel. Het moet even settelen maar ik voel geen angst voor verdriet meer... .. wat ik misschien al jaren niet zo gevoelt heb.

Het is toch een iets langer report geworden dan gedacht maar bedankt voor het lezen. Ik ben in ieder geval weer een beetje lichter en vind de wereld weer een stukje mooier :blush:

Fijne dag of avond en take care! :blushing:
Prachtig report!

Ik heb het zelf ook regelmatig mogen ervaren met 2cb, veel opgekropte emoties en stress door de drukte die ik atm in mijn leven heb. Ik gebruik psychedelica vaak om even een momentje voor mijzelf te plannen, puur om alle stress en emotie van het dagelijkse leven/systeem ook een plekje te kunnen geven.

De momenten dat ik mijzelf dan volledig laat gaan zijn mij enorm dierbaar en een enorme opluchting...

Oprecht, wat fijn dat je dit hebt mogen ervaren. Dit is waar psychedelica voor staan: puur ervaren en pure acceptatie van alles :hearteyes: Heb jezelf lief.

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ik heb dit report ook aan mijn ex-vriendin laten lezen. Ze vond het een mooi report en mist mij ook op veel momenten natuurlijk. Ze was wat verbaasd dat ik mijn verdriet afgelopen tijd had geblokkeerd. Dit zit normaal niet zo in mijn aard namelijk. Maar nu het allemaal een beetje begint te settelen kan ik ook haar als oorzaak (niet als schuldige overigens) zien dat ik de afgelopen tijd blokkeerde voor emoties. De dingen die voor onze breuk gezegd zijn hebben mij erg veranderd in het omgaan met mijn emoties. Ik hoop en denk dat dat weer een beetje terug aan het komen is van hoe ik was en dus hoe ik eigenlijk hoor te zijn. Hoe ik mij lekker voel..... Al laat dat lekker ontspannen voelen zich nog wel eens te wensen over.... Tijd zal het leren.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Mooi geschreven openhartig report @Mezelf ! Kan me het verdriet van het verliezen van zo'n langdurige relatie goed voorstellen. Ook het toelaten van verdriet tijdens psychedelische trips en de opluchting die dat kan veroorzaken komt me bekend voor. Bedankt voor het delen!

TripJess

Bewuste gebruiker
Helpt een beetje tegen vasoconstrictie en het maakt je slaapkwaliteit iets beter.
Thanks, weet ik eindelijk waarom ik die dingen neem tijdens stims... Alleen lulde iemand tijdje terug dat je teveel ervan kan nemen? Watdan ook 24 u 1 maal lijkt me oke, als er op potje staat 2 per dag mag

Buu

Wijs gebruiker
Douchen werkt inderdaad goed tegen vasoconstrictie. Ik heb wel eens verhalen gelezen van mensen die een overdosis DOC hadden genomen en het konden voorkomen dat hun armen geamputeerd moesten worden door onder de douche te gaan staan.

Zelf een keer op 25e-NBOH echt extreme vasoconstrictie gehad tot het punt dat ik dacht dat ik KO zou gaan, toen ook onder de douche gaan staan.

Ludosanders

Newbie
Hallo allemaal,

Normaal zou ik niet zomaar een tripreport maken over 2C-B, maar deze ervaring was wel even bijzonder en wil daarom dit verhaal delen. Wel heeft het een wat persoonlijk tintje maar dat kan ik hier goed kwijt.

Even een korte opsomming:
Wie: Mezelf, man, 36jaar, +-80kg, 191cm
Wat: 2C-B 2x13mg met zoals altijd wiet.
Wanneer: 9 januari 2021
Tijd: 17:00 tot 12:00 uur
Waar: Lekker thuis op de (slaap)bank.
Ervaring: Veel ervaring met 2C-B wat op meerdere handen niet valt te tellen.
Tripreports:
1P-LSD - 175ug - Wonderlijke wandeling met LSD
4-AcO-DMT - 30mg - Van spijt tot geluk met een les
4-Aco-DMT - 35mg - Boem daar was hij dan!
3-MEO-PCP - 9mg - Eerste keer
Salvia Divinorum - 20x extract - Een gesprek met Salvia

Ik vind 2C-B ideaal voor lekker een avondje bankhangen met lekkernij en leuke animatie films. Ben sowieso wel erg dol op animaties maar met 2C-B is het echt een genot. Lekker stickie erbij, lekker eten in huis met een lekker drankje. Ongelofelijk ontspannen met een heerlijk gevoel hangend op de bank animaties kijken. Daar kan iemand mij echt voor wakker maken en is iets waar ik altijd ontzettend naar uitkijk.

Dit keer besloot ik eigenlijk abrupt om een avondje 2C-B te doen in mijn uppie. Avondje ervoor had ik voor het eerst een lage dosis A-PiHP genomen waar ik totaal geen last van had en dus een 2C-B avondje in mijn ogen wel kon.

Ik pak zo'n heerlijk pilletje met 13 a 15mg 2C-B en begin even nog wat spulletjes op te ruimen en ik kijk mijn lijst met animaties even door. Penguins in Madagascar gaat hem worden! Ontzettende leuke film met ongelofelijk veel leuke humor. Lach soms niet te hard anders mis je de volgende grap. Zo'n film :)

Heb dan ook heerlijk genoten en besloot na deze film de serie films How to train your Dragon op te zetten. Halverwege het eerste deel +- 2uur na eerste inname besloot ik mijn 2de pilletje in te nemen. Dit doe ik vaak na een uurtje of twee na eerste inname om de trip wat te lengen. Echter doseer ik meestal een halve bij maar ik voelde dat ik er aan toe was om me even lekker te laten gaan.

Toen deze ook ongelofelijk leuke en mooie film zo goed als was afgelopen, begon ik echt het tweede pilletje te merken. Maar ook begon ik te denken aan mijn ex waar ik nog ongelofelijk veel van hou (9jarige relatie sinds 3 maanden uit elkaar, keuze van beide en zijn nog vrienden). Mijn laatste 10 a 20 trips op deze setting was altijd samen met haar. Dit was echt het moment sinds tijden dat ik dit soort momenten met haar écht ongelofelijk mis. Niet perse spijt dat we uit elkaar zijn, maar mis zeker vele mooie momenten met haar.

Ik voelde een brok opkomen en zag voor me hoe we normaal gesproken zo lekker samen aan het trippen waren. Heerlijk tegen elkaar in een bubbel waar de rest van de wereld niet bestond. Kan ik dat ooit wel bij een ander vinden? waarom is het tussen ons niet gelukt? maar vooral wat mis ik deze momenten :( .... Ik barste het uit, luidkeels en tranen stroomden alsof ik onder de douche stond. Diepe verdriet van gemis en eenzaamheid.... Langzamerhand was de film afgelopen en er ontstond een stilte... buiten adem... nat... koud.. rillingen... Maaaaar... zeker 10tallen kilo's lichter! Wat kan dat opluchten zeg... alsof alles wat ik de laatste tijd toch stiekem weg had gestopt er uit was gekomen. Ik moest even acclimatiseren en zette ondertussen deel twee op om in ieder geval de stilte wat te stillen . Stilte kan soms oorverdovend zijn namelijk.

Nog geen kwartiertje verder voelde ik toch dat er nog wat restanten emotie in mij zat. Maar ook dat ik sinds tijden niet meer bang was dit gevoel toe te laten. Ik greep dan ook mijn kans om heerlijk, ja heerlijk een potje keihard te janken. O wat liet ik mij gaan :sob:... en wat tripte ik hard zeg... Tijdens het dichtknijpen van mijn ogen zag ik de meest ingewikkelde fractals dat danste met mijn huilbui. Het was wonderlijk te zien en te voelen hoe verdriet en emotie opgepropt kan zitten en uit je lichaam kan treden alsof ik een vulkaanuitbarsting had. Heerlijk om te voelen dat ik helemaal niet voor verdriet hoef te vluchten. Verdriet mag er zijn en mag ik gewoon voelen. Ik heb in tijden niet zo erg gehuild. Maar het was heerlijk en ik voelde één en al opluchting. Ben zomaar niet meer bang voor verdriet. Laat maar komen, heerlijk ....

Beetje bijgekomen maakte ik even een kort opruim rondje en pakte wat lekkers te drinken, nieuw stickie en wat te knabbelen. Settelde me weer lekker op de bank en ging met een een big smile de film vervolgen. Wat zat ik daar lekker opgelucht die film te kijken zeg. Fractals, schaduwen en kleuren danste nog door het hele huis en werd voor ik het wist volledig de film ingezogen. Het hele huis lijkt met de film mee te kleuren en te bewegen. Ongelofelijk mooi en ik voelde me heeeerlijk... hmmmm

Zo heb ik hierna ook deel drie gekeken met één en al genot en vaak gedachtes over dingen die ik eerst vermeed in mijn hoofd. Want ik voelde er verdriet bij en verdriet is bad mkay... Dus niet aan denken!.. Nu blijken vele gedachten wel mee te vallen en verdriet niet dodelijk te zijn. Hoef er niet bang voor te zijn en moet daarom die gedachtes aankomende tijd zien te integreren waar dit report een begin van is.

Ik had nooit gedacht dat ik zo'n wijze les en zoveel therapeutisch waarde uit een 2C-B trip kon halen. Ben er verbaasd over maar zo ontzettend blij. Voel echt alsof ik weer een half jaar therapie op heb zitten. Loop de hele week nog een beetje op wolkjes met schommelende emoties en spanningen. Maar ook ontspanningen en relaxte gevoelens. Het is een achtbaan maar zonder een vluchtgevoel. Het moet even settelen maar ik voel geen angst voor verdriet meer... .. wat ik misschien al jaren niet zo gevoelt heb.

Het is toch een iets langer report geworden dan gedacht maar bedankt voor het lezen. Ik ben in ieder geval weer een beetje lichter en vind de wereld weer een stukje mooier :blush:

Fijne dag of avond en take care! :blushing:
Wat een bijzonder verhaal. Heb wel slechte voorbeelden gezien in het programma verslaafd. Klopt het dat je steeds wilt bijpakken? Hoe lang duurt de trip? Ik doe wel eens bank avondje met coke altijd super chill. Ik ga altijd iedereen zitten appen haha en dit soort dingen doen.

Ludosanders

Newbie
Douchen werkt inderdaad goed tegen vasoconstrictie. Ik heb wel eens verhalen gelezen van mensen die een overdosis DOC hadden genomen en het konden voorkomen dat hun armen geamputeerd moesten worden door onder de douche te gaan staan.

Zelf een keer op 25e-NBOH echt extreme vasoconstrictie gehad tot het punt dat ik dacht dat ik KO zou gaan, toen ook onder de douche gaan staan.
Jezus wat een risico’s. Moet wel leuk blijven toch

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Wat een bijzonder verhaal. Heb wel slechte voorbeelden gezien in het programma verslaafd. Klopt het dat je steeds wilt bijpakken? Hoe lang duurt de trip? Ik doe wel eens bank avondje met coke altijd super chill. Ik ga altijd iedereen zitten appen haha en dit soort dingen doen.
Er zullen weinig tot geen mensen verslaafd raken aan 2c-b. Daar is het middel niet voor net als vele andere psychedelica. Perse willen bij pakken is bij psychedelica ok haast niet aanwezig, de welbekende cravings van bijvoorbeeld coke ofzo. Wel is het vaak jammer dat het zo snel voorbij is waardoor (ik tenminste) wel bijpak om iets te lengen. 2c-b werkt 4 tot 6uur ongeveer

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik lees dit report nu pas... En wauw, dit raakte een gevoelige snaar bij me. 9 jaar bij elkaar zijn en dan ineens niet meer, dat lijkt me heel erg moeilijk. Maar wat je zegt, verdriet mag er zijn. Om de een of andere reden zien we dat soort emoties vaak als verkeerd, maar dat zijn ze natuurlijk helemaal niet. Dat worden ze pas als we ze niet toelaten.

Mooi report!

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan