2C-B op een feest (vraag)

Remotay

Experimenterende gebruiker
Ik heb op het internet gelezen dat je bij 15 MG 2C-B of hoger de tripeffecten begint te merken, en daarom vroeg ik me af of ik een 14 MG pil kan nemen op een feest waar ik heen ga, aangezien dat de effecten van MDMA licht na doet dacht ik dat dat eventueel een optie is, en vooral omdat het je serotonine niet verbruikt.

Is dit allemaal waar en zou het verstandig zijn om het op een feest te nemen?

Alvast bedankt voor jullie reacties :grin:!

-Remotay

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
De effecten zijn persoonsgebonden. Als je 14 mg neemt kan het voor jou misschien een trippend effect hebben omdat je geen tolerantie of ervaring hebt met het middel. Het lijkt me niet de bedoeling dat je op een feestje staat, een licht MDMA effect verwacht en opeens begint te trippen als een malle.

Het beste is het middel uitproberen in een thuissetting, om te kijken welke dosering voor jou het beste werkt, met betrekking tot het MDMA gevoel. Ga je over de grens, ga je trippen. Blijf je er onder, dan heb je het voor jou gewenste effect. Experimenteer er een beetje mee en ga het niet domweg gebruiken in een feestsetting, dan kan heel anders uitlopen als je wilt namelijk.

Grimm

Pandan zei:
De effecten zijn persoonsgebonden. Als je 14 mg neemt kan het voor jou misschien een trippend effect hebben omdat je geen tolerantie of ervaring hebt met het middel. Het lijkt me niet de bedoeling dat je op een feestje staat, een licht MDMA effect verwacht en opeens begint te trippen als een malle.

Het beste is het middel uitproberen in een thuissetting, om te kijken welke dosering voor jou het beste werkt, met betrekking tot het MDMA gevoel. Ga je over de grens, ga je trippen. Blijf je er onder, dan heb je het voor jou gewenste effect. Experimenteer er een beetje mee en ga het niet domweg gebruiken in een feestsetting, dan kan heel anders uitlopen als je wilt namelijk.

Inderdaad, 2c-b zou ik niet voor het eerst op een feestje doen. Bij een dosis van 14 mg is er een kans dat je harder tript dan je wil, ik zou voor 12 mg gaan. Je zou dan net niet moeten trippen. De dosis verschilt per persoon, maar ook van andere factoren. Ik heb op een festival van 15 mg harder getript dan van 22 mg op een feesje.

Remotay

Ik heb al eens eerder 2C-B gedaan, een dosis van 21 MG, dat ging echt heel mooi, en was echt dik aan het trippen!!! fantastisch :grin:

Maar inderdaad dat deed ik ook in een thuissetting, en was dus heel erg mooi op de bank met al die lichtjes en kleurtjes en bewegingen :)

Ben inderdaad van plan niet die hele pil te slikken op het feest, omdat ik dan denk dat ik inderdaad ga trippen, alsnog bedankt voor alle tips!!! :grin:

-Remotay

Bovenaan