• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2C-B trip, lachen geblazen.

Noarx

Experimenterende gebruiker
Eigenlijk was het de bedoeling om op een zaterdag te gaan trippen.
Ik had echter 5 capsules van 22mg en 5 capsules van 8mg 2c-b liggen en kon het niet laten om toch een beetje te snoepen om te zien wat het in kleine hoeveelheden zou doen.
Ik was immers alleen thuis en heb wel eens gelezen dat het in kleine hoeveelheden een MDMA-like rush zou kunnen veroorzaken.

Ik nam dus 8mg en ging lekker tv kijken.. Na ongeveer een half uurtje begon het te werken. Veel merkte ik er niet van, ik voelde me rustig een beetje vrolijk en dingen spraken me meer aan.
Ik kon bijvoorbeeld naar coniferen kijken en ze mooi vinden terwijl je daar normaal gesproken niet bij stil staat. Lichamelijk voelde ik me een beetje relaxed maar heel erg subtiel.
Een uur later nam ik nog 8 mg in de hoop dat ik toch een beetje een rush zou voelen en ligt zou gaan trippen. Na weer een half uur sloeg de 2e capsule in. Mn gedachten gingen als een razende te keer en ik dacht filosofisch na.. Ik werd wat onrustig. Wist niet waar ik precies zin in had, dan tv kijken dan rondlopen, dan op bed liggen, dan muziek luisteren, etc.

Ik zag patronen over de muren glijden en mn gordijnen leken ogen op te zitten vanuit mijn ooghoeken. Als ik er recht naar keek waren het gewoon mooie ietwat bewegende gordijnen.
Ik besloot te gaan douchen want ik voelde dat ik met veel zorgen in mn hoofd zat en dat me wel zou helpen ontspannen. Eenmaal onder de douche wist ik niet wat ik wilde, toen wilde ik staand douchen wat heerlijk was maar toch niet perfect, ik was ook benieuwd hoe het zou zijn om te liggen dus ik deed de stop erin en ging liggen in bad. Dit was ook super lekker maar weer niet perfect dus ging weer staan, daarna weer liggen, etc. Ik zag de patronen door de hele badkamer lopen en had een hele gave filosofische/ spirituele gelukzalige ervaring.
Toen ik echter naar mn lichaam keek en de kleuren van mn lichaam zo zag vervormen vond ik het wel wat eng worden.

Ik had niet verwacht dat ik zo heftig zou reageren op zo'n kleine hoeveelheid, Had ik eigenlijk wel kunnen weten aangezien ik altijd veel gevoeliger ben voor drugs dan mijn vrienden.
Toen dacht ik er plots aan dat ik al een uur geleden mn ritalin had moeten nemen wat ervoor zorgt dat ik minder in gedachtespinsels terecht kom en meer mezelf onder controle heb. Toen ik dat eenmaal had genomen voelde ik me een half uurtje later weer helemaal top!

Ik kwam tot de conclusie dat ik me te veel zorgen maak om de kleinste dingen, ook dat ik te nieuwsgierig en onrustig ben en niet gewoon blij kan zijn met zoals het is op dat moment.
Ik voelde me als herboren toen ik de douche uitstapte me afdroogde en in mn oude trouwe aussie stapte die toch altijd zo heerlijk zit!

Ik wilde een rondje gaan lopen maar ik had geen sleutel, mn ouders hadden die meegenomen en ik kon dus de deur niet op slot doen.. Dat was flink balen en na een tijdje nadenken ben ik toch maar gegaan. Dat voelde heerlijk en heb even alles op een rijtje kunnen zetten en wat rust in mn hoofd weten te creeëren.

N belde en vroeg of ik nog wat ging doen, ik had geen vervoer dus kon niet weg. Hij was een beetje teleurgesteld dat ik zonder hem had genomen omdat we het samen zouden doen de dag erna. Daarna belde T en vroeg wat ik aan het doen was, hij was net klaar met werk en had wel zin om te chillen dus hij kwam me ophalen!

Ik weer naar huis gegaan, van binnenuit de deur op slot gedaan en uit het keukenraampje geklommen :P Dat duurde een eeuwigheid en ik voelde me net een soepele ninja. Het moet er echter gigantisch debiel uitgezien hebben. Het voelde heerlijk om het huisje achter te laten, ik had als het ware al mn zorgen daar achtergelaten. Alle regeltjes en dingetjes waar ik me normaal druk om maak had ik daar gelaten en ik was helemaal vrij, dat voelde heerlijk!

Toen ben ik een stukje gaan hardlopen richting T die de weg niet kon vinden (ik zat namelijk op een camping) eenmaal daar aangekomen plande we samen een geweldige nacht te gaan beleven, en belde we N op en die wilde ook wel meedoen. Ik snapte weinig van wat hij allemaal zei in de auto en de muziek klonk raar. Het autorijden zelf was geweldig, ik zag de kleuren voorbij komen en het voelde alsof ik opsteeg.

Eenmaal in de stad aangekomen wilde ze eerst wat eten. De mensen die we tegen kwamen kon ik geen zinnig gesprek mee voeren omdat ik overal grapjes van maakte en niks serieus nam. Heerlijk! :grin:

Toen ze klaar waren met eten en ouwehoeren gingen we richting een kraakpand in het bos.

(Het 2e deel van het verhaal gaat nog komen, dit was het eerste deel van de trip dat ik alleen doormaakte. Het 2e deel gaat over de trip die we met zn 3en hadden.)

Noarx

Eenmaal aangekomen bij het kraakpand namen we de 2C-B
N nam 22mg T nam 22mg en ik nam nog maar een van 8 omdat ik toch nog aan het trippen was.
Ik dacht als de schaal van 8mg bijnemen net zo groot is als net zal nu 22 bijnemen iets te veel van het goede zijn.
Het kraakpand zag er super gaaf uit maar binnen stonk het.
Er stonden allemaal tekeningen / teksten op de muren, er lag gebroken glas, er was geen verlichting en het stonk er naar urine.
Niet echt ideaal om te gaan trippen dus.
Na een beetje rondgekeken te hebben besloten we ergens anders heen te gaan.
We kwamen bij een ouderwets chill-plekje maar daar hadden ze inmiddels hekken omheen gebouwt en waren camera's geplaatst, ook niet echt een goed idee dus.
Daarna gingen we naar een soort parkje net buiten de stad.

We waren gezellig aan het ouwehoeren met typische jongens praat en haalde oude herinneringen op. Ik had hun al bijna een half jaar niet meer gezien en het was dus weer als van ouds gezellig. Hun begonnen het ligt te voelen maar erg subtiel. T en ik besloten bij te nemen, N zou het nog even afwachten. Daarop namen T en ik allebei een capsule van 8 mg.

We zijn toen naar T zijn huis gegaan en daar de xbox opgehaald waarna we bij N thuis zouden gaan chillen. N en ik lagen helemaal dubbel om T te zien stunten binnen met wel 20 spellen, 2 controllers, een xbox en bedrading. We begrijpen nog steeds niet hoe hij het voor elkaar heeft gekregen het in één keer mee te nemen :P

Eenmaal bij N aangekomen waren we net boven op zijn kamer toen het bij ons allen echt begon te werken. Alsof omdat we eindelijk een plaats hadden gevonden waar we goed konden chillen we de drugs zn gang konden laten gaan.

N ging op zn bed liggen en trapte allemaal rommel van zn bed af: "Van wie is die teringbende" riep hij, waarna hij gelijk inzag dat het zijn eigen spullen waren. Wij lachen natuurlijk en hij bezorgd of zn spullen niet kapot waren :P
Ik vond een rol wc papier en zat er aandachtig naar te kijken, hun keken mij aan wat ik in hemels naam van plan was met die rol. Vervolgens gooide ik m de lucht in terwijl ik het uiteinde vast hield, met een pret-hoofd kopte ik m vervolgens door de kamer heen. N was sacherijnig, T lag dubbel en ik was tevreden met mijn prestatie!
Ze zeiden dat het onmogelijk was de rol weer perfect op te rollen en ik dacht creatief te zijn door het stuk af te scheuren en net te doen of ik het perfect had opgerold :grin:
Even niet aan gedacht dat hun een meter wc papier naast me zagen liggen natuurlijk :tearsofjoy:
Vervolgens pakte ik de sliert op en ging m als een slinger door de kamer van N hangen, ik vond het geweldig en zat trots op mijn stoel erna te kijken tot N het kapot trok en N & T dubbel lagen van het lachen.

De tranen rolde over onze wangen van het lachen over de stomste dingen. De kamer had gave kleuren en patronen maar we waren niet echt bezig met de visuals, meer met de domme kinderlijke humor.

Ik vond een stoffig raar soort doekje op de grond, dat gebruikt word om bijvoorbeeld computer elementen te beschermen in de doos. Ik vroeg me af wat het was, N trok het uit mn handen en zei dat hij niet wist wat het was. We waren ergens anders om aan het lachen toen N plotseling het vieze stoffige doekje uit zijn hand gebruikte om de tranen uit zijn ogen weg te vegen, vervolgens verfrommelde hij het en gooide het over zn schouder. Het mooie was dat hij het zelf niet eens door had en T en ik kwamen niet meer bij van het lachen van deze briljante actie :grin:

Er vloog een mot de kamer binnen, ik dacht dat het een vlinder was en was helemaal blij!
N pakte een schoen en sloeg erop, het beest viel op de grond en ik vond het jammer.
Gelukkig leefde het beest nog waardoor ik weer blij werd. Toen kwam N aan met een aansteker en een deo-bus. De mot vloog in de brand en toen T mij vertelde dat het een mot was vond ik het wel amuserend het beest te vermoorden. Het beest leefde echter nog steeds. (probeer trouwens nooit zelf vlammen te spuiten in je huis, laat staan onder invloed) Wat we daarna met het beest gedaan hebben weet ik niet meer.

We gingen naar buiten want we hadden totaal geen zin om te gamen in de hitte op zijn slaapkamer, we zijn ook niet meer teruggegaan naar zijn kamer en hebben de hele nacht buiten rondgezwalkt.

Er is zo veel dat we meegemaakt hebben dat ik een paar dingen zal noemen en niet alles anders wordt het verhaal écht te lang.
Morgen ga ik waarschijnlijk verder met het verhaal want het wordt nu tijd dat ik mn bed opzoek.

desiyaboy

Haha erg leuk om te lezen. Geinig reportje, leest lekker door. 2CB is ZO grappig ik kan me erg in die ervaringen vinden. :grin: "tranen rollen over onze wangen" dat is t gewoon precies. Ik heb de dag erna altijd buikpijn van t lachen. Ben zelf nu ook met een 2cb report bezig :wave:

Noarx

Het heeft even geduurd maar hier dan deel 3 :)

Toen we naar buiten liepen namen we nog even een fles drinken mee.
Na een paar slokken drinken te hebben genomen gaf ik de fles aan T.
T wilde heel graag een slokje maar op een of andere manier keek hij alleen maar naar de fles.
N vroeg of hij het drinken mocht, T gaf het drinken aan N, N nam een paar slokken, draaide de dop erop en keek naar de fles. Hij draaide de fles wat rond in zn arm en gooide in eens de fles hoog door de lucht. Hij keek de fles niet naar maar kijk gewoon naar zn hand om als het ware zn hand te vragen waar die mee bezig was :P Ik zag de fles door de lucht vliegen en tegen een raam aan komen. N keek nog steeds naar zijn hand en T stond erachter vaag van zich af te kijken wat er gebeurde :P Ik besloot te gaan rennen aangezien het (voor mijn gevoel?) toch een behoorlijke klap was. Schaterend van het lachen rende we zo'n 50 meter verder waar we helemaal uitgeput op de grond lagen van het lachen. Toen ik vroeg waarom N de fles weggooide gaf N als antwoord dat hij werkelijk geen idee had :P T was sacherijnig want hij had nog steeds geen slokje gehad.

T wilde een peuk aansteken maar dat lukte m maar niet, hij zat er maar naar te kijken en het vast te houden en met ze aansteker te kloten (dat hield trouwens de hele avond aan met zowel sigaretten als met drinken).

Toen we verder liepen zei N plotseling "Die grond ziet er zo mooi uit heb echt zin om erop te gaan liggen en m te knuffelen heb je dat niet?" T en ik begonnen te lachen en ik zei dat ik daar niet echt zin in had waarop N antwoordde: "Dat willen jullie echt wel! Die grond ziet er zo lekker uit hoe kun je dat nou niet willen knuffelen?" Geniale zin waarop we ons kapot gelachen hebben!

10 stappen verder kreeg ik dorst en na een kwartier een discussie gevoerd te hebben besloten we terug te gaan de fles te halen.
Toen we langs een grote plant heen kwamen zei ik dat het een gigantisch mooi ding vond!
N zei "dat is een lelijk ding man dat is een berenklauw! wat doet dat ding hier eigenlijk?"
Ik vertelde dat dat ding gewoon groeit, dat dat gewoon biologie is en dat zo'n ding echt niet zelf uit kiest waar die groeit, of dat nou vlak naast een stoep is of ergens buitenaf. T zei "Ja joh ik begrijp wat je bedoeld, fotosynthese enzo" We lachten natuurlijk ons kapot dat we nog een beetje opgelet hadden op de middelbare school. BAM! N trapte het ding in een trap kapot. Nadat we even stil waren om tot ons door te laten dringen waar die mee bezig was barsten we in lachen uit en vroegen we waarom hij dat deed. Hij vond dat die plant daar niet hoorde te groeien :P (Het gebeurde heel vaak die avond dat we in eens N hoorde roepen "BIOLOGIE JONGE!!" en dat hij vervolgens een plant, struik, plastic zakje of wat dan ook weg trapte waarna we natuurlijk weer slap lagen van het lachen)
Eenmaal terug bij de tuinen waren we aan het overleggen wie de fles mocht halen want iedereen vond het een hele eer om dat te doen! Wie m uiteindelijk gehaald heeft weet ik niet meer, ik was namelijk bij een geheel andere tuin helemaal verdwaald :P

Uiteindelijk hadden we de fles en liepen we een andere route, T had de fles, hij wilde een slokje maar het lukte hem niet, gaf de fles aan mij ik nam een paar slokken en zei voor de gein dat ik m zou opdrinken. T en N werden helemaal para en probeerde de fles van me af te pakken waarop ik wegrende. Hun hadden gelukkig geen kracht om me te achtervolgen. Toen kwam ik erachter dat ik beter de fles kon afgeven omdat ik dan dat koude natte ding niet hoefde te dragen dus gaf ik m aan N, T wilde nog steeds een slokje.

eenmaal door een tunneltje heen gelopen zei T dat we daar al voor de derde keer waren, volgens mij liepen we er gewoon in 1 keer door heen maar goed :P Toen we omkeken zagen we iets liggen, het leek op een bom ofzo, wij terug lopen helemaal inspecteren bleek het een plastic tasje met afval te zijn.

Toen we op een bankje zaten wilde ik bij nemen maar jaaa hoeee?
Ik had 5 lege capsules 3 volle. maar ik wilde niet een hele nemen :P
Ik wilde dus het open maken en de helft op mn hand doen en oplikken maar er was nog maar heel weinig drinken in de fles en anders zou het op zijn dus ze vonden dat ik maar moest wachten met bijnemen. N wilde perse ergens een kraantje in een tuin vinden waar water uit kwam. Ik kwam met de geweldige smoes dat dat grond water was en gooide wat vaktermen om zn oren (we hadden vroeger zo'n pomp thuis) en dat dat dus niet drinkbaar was.
We liepen dus weer terug (via een andere route) naar N zijn huis om meer drinken te halen.
We kwamen een boom tegen en ik wilde een tak hebben. Toen ik de tak pakte en m van de bomo afrukte schudde alle bladeren en vlogen er alle kanten vogels uit. We schrokken ons natuurlijk de pleuris :P Ik besloot N lastig te vallen met mijn nieuwe tak door het continu vlak voor zijn gezicht te houden. T stond op zo'n 5 meter afstand te lachen. Toen ik per ongeluk mijn tak liet vallen pakte N m op en ging hij dat ding voor mijn gezicht houden hij zei "weetje hoe irritant dat is als ik iemand m voor je gezicht houd, zo doe je precies bij mij, precies zo!!"
Waarop ik antwoorde: "echt niet jonge jij houd je andere hand heel anders!"
T begon keihard te lachen en zei "alsof die andere hand uitmaakt!"
Ik was er van overtuigd dat dat wel degelijk uitmaakte :tearsofjoy:

Eenmaal afscheid genomen van de tak namen we een binnendoor paatje waar het pikdonker was. Je moest over een klein slootje springen. N en ik kende het weggetje maar T niet en hij zag er niks. Wij natuurlijk heel snel over dat paatje en hij schreeuwend met zn mobiel en lampje aan achter ons aan :tearsofjoy: We waren bij het slootje en zeiden dat we erover heen moesten springen N en ik sprongen acrobatisch over het slootje heen. Na lang twijfelen besloot T ook te springen. Toen hij eenmaal geland was zeiden we maar eerlijk dat het slootje al een hele tijd droog stond :grin: We liepen naar beneden van het heuveltje af en T was bezig alsof die door de jungle liep N en ik gingen ons stiekem verstoppen achter een boom. Hilarisch om te zien hoe T totaal verdwaald rondliep!! Uiteindelijk blufte die dat die ons gezien had en wij geloofde m dus kwamen we maar achter de boom vandaan. Toen gaf die toe dat hij ons niet gezien had en hij had dit keer dus ons in de zeik genomen :(

toen we een nieuwe fles gescored hadden liepen we verder, Ik zag in de verte een groot blauw bord en vroeg me af wat het was, ik had in ons kleine stadje nog nooit zo'n hoog gebouw gezien. T zag een soort woonwijk en vroeg zich af wat dat was, hij was er nog nooit geweest! na 10 keer heen en weer te lopen voor het straatje besloten we verder te lopen. Het hoge blauwe bord bleek gewoon een albertheijn te zijn dat toch echt maar zo'n 8 a 9 meter hoog was :P Ik had mn peuk bijna op en kwam in de bosjes een intertoys tasje tegen Ik zei "hee een asbak" en gooide mn peuk erin. T die net zn sigaret aan had gestoken liep zonder na te denken naar het tasje toe en gooide ook zn peuk erin. Ik vroeg waarom hij dat deed en hij zei "ja maar dat was toch een asbak" Ik lach natuurlijk slap van het lachen en moest hem uitleggen dat het gewoon een tasje was en dat hij zojuist een nieuwe peuk weggegooid had. Hij natuurlijk vloeken omdat hij wist dat het weer een half uur zou duren voor hij een nieuwe aan zou hebben. N ging verderop op de straat zitten. Ik moest even lachen omdat het er comisch uitzag, T en Ik gingen op de stoep zitten en we hebben zo'n 5 minuten over van alles gepraat. In eens hoorde we N roepen "Net of jullie er zo lekker uit zien!! jullie zitten er ook maar raar bij hoor!" Wij lagen natuurlijk weer slap van het lachen omdat we het helemaal niet over hem hadden :P

We zaten op een bankje in een speeltuintje en namen alle 3 nog een capsule van 22mg.
T deed er (zoals met elke slok drinken die die nam) gigantisch lang over.
N hield ook zn bek niet en bleef maar lullen terwijl ik me vermaakte met zo'n wiebel motor.
Toen ik wat wijze woorden zei werd ik keihard uitgelachen omdat ik op dat ding zat en dus alles behalve slim over kwam :P

Eenmaal gelukt liepen we richting de Aldi, daar zou namelijk brood zijn. Aangekomen daar was het er niet en alles in de Aldi was gigantisch rood! alles was gewoon rood! althans dat vond ik, N vond het alle kleuren en T had niet echt een mening :P
Toen zouden we naar een parkje gaan. Ik had totaal geen zin om weer zo'n eind te lopen .. maar na 5 stappen waren we al bij het parkje, ik was even vergeten dat er vlak naast de aldi 1 was.
Toen we daar op een bankje gingen zitten zag ik ergens in het grasveld iets liggen. Ik liep er naar toe. Het was een plastic zakje maar als ik er naar keek bestond het ui de standaard 2C-B patronen. Ik zie het altijd als een soort driehoekig patroon, lastig uit te leggen.
De kleuren werden intenser en de patronen kleiner en meer 3D. Vervolgens was het geheel neon-blauw. Toen veranderde het in 2 (of 3) neonblauwe slangen die om elkaar heen kronkelden en allemaal bronze/goude lampjes in hun buik hadden! Zo gaaf om te zien!

Toen ik terug kwam met het zakje kreeg T een smsje en hij ging er van uit dat ik het stuurde omdat ik er net aan kwam, natuurlijk kapot gelachen dat hij dat zo aan elkaar koppelde. Ik legde het zakje op de grond en wilde ze laten zien wat ik ontdekt had maar ze praatte zo veel onzin dat ze totaal geen oog hadden voor het zo mysterieuze zakje :(
Wel jammer maar goed ik zag nog steeds de krioelende neonblauwe slangen :grin:
Toen riep N BIOLOGIE JONGE! en trapte het zakje weg :(
Ik vond het sinds die laatste capsule iets te hard gaan en vroeg of T me een puntje pep wilde geven. Dat snapte hij niet echt :P Ik kwam erachter dat ik een rebound moest hebben van de rita en dat me gedachten daarom zo op hol sloegen en ik ze niet onder controle kreeg. Normaal weet ik hoe ik met niet relatieve angsten moet omgaan maar dat lukte me niet echt. Ik nam daarom nog een ritalin in.

We zaten op het bankje en ALLES was groen! Felgroen terwijl het pad knalpaars was :grin:
Dit was zooo gaaf om te zien. Toen ik het zei werd bij T alles groen en daarna alles paars :P
Er was ook een grote boom die super gaaf was om te zien.
Na een tijdje te hebben genoten liepen we richting een ander park.
We liepen door de stad en ik had continu last van mindfucks. Behoorlijk irritant maar ik wist dat het zo meteen over zou zijn omdat mijn gedachten in het dagelijks leven ook op hol slaan als mn ritalin uitwerkt. Er lag iets op straat, het leek op een zwarte zee komkommer, toen ik een stap dichter bij zette leek het meer een zwarte kat uit een tekenfilm. Het was er 1 zonder poten en totaal rond, het draaide zn hoofdje naar me toe een schattig hoofdje keek me aan.
Ik zei hardop "What de fuck is dat?" N liep er naar toe en zei "het is gewoon een pet" en pakte het op. Toen zag ik dat het een pet was :P

Toen ik bezig was T over een brug heen te loodsen omdat hem het echt niet meer lukte normaal te lopen en hij bang was van de reling af te vallen zat N in het water te tuffen. Toen we bij hem aankwamen bleek hij iets proberen te raken. "Ik wil dat raken maar het lukt me maar niet!"
Ik ga naast hem staan, tuf 1 keer en raak precies het ding wat hij wilde raken :sunglasses:
Zonder iets te zeggen loop ik heel stoer verder, N stond heel betreurd me na te kijken en T ging kapot van het lachen. Hij heeft nog zo'n 5 minuten lang mij en N na zitten doen hoe het precies ging :tongueout:

Eenmaal in een steegje aangekomen zei N plotseling een naam. We vroegen waar hij het over had en hij wees achter ons naar een schilderij in een etalage. Toen we onze neus tegen het raam aan drukte zagen we in mini letters de naam die hij zei! T dacht dat hij kon toveren en dat toen hij de naam zei dat op het schilderij was gekomen. Toen zei N dat zn zus dat schilderij ook had :mrgreen: We liepen even verder en zagen een bordje op een deur "De deur zit dicht want de airco is binnen, maar kom gerust binnen". Dit vonden we hilarisch! We hebben het zo vaak herhaald maar kwamen er maar niet uit wat het betekende! "wat zijn normale mensen toch raar". Ergens anders in een etalage zagen we een "senseo pad opbergsysteem bakje" Daar lachten we natuurlijk ons ook kapot om!
Wie verzint zoiets!?
T kwam met een geniale uitspraak: "Wat heb je daar in Godsnaam aan? Die dingen flikker je toch gewoon op je aanrecht? Zo'n bakje is alleen maar meer troep, dan heb je 2 dingen op je aanrecht in plaats van 1" Zo simpel en toch zo juist :P Het is ook echt onzin wat met een beetje marketing nog verkocht word ook. Heerlijk hoe je de nutteloosheid van bepaalde dingen inziet als je onder invloed bent.

Het laatste deel van de trip ga ik nog vertellen het word weer een heel verhaal :P
ciao

Noarx

desiyaboy zei:
Haha erg leuk om te lezen. Geinig reportje, leest lekker door. 2CB is ZO grappig ik kan me erg in die ervaringen vinden. :grin: "tranen rollen over onze wangen" dat is t gewoon precies. Ik heb de dag erna altijd buikpijn van t lachen. Ben zelf nu ook met een 2cb report bezig :wave:
Hahaha mooi spul he :P je lacht je echt kapot inderdaad

kaasbaas

Badass junkie
Geweldig om te lezen, ik ben van plan binnenkort ook 2C-B uit te proberen. Ik ben benieuwd naar 't volgende deel!

Noarx

J0S zei:
Geweldig om te lezen, ik ben van plan binnenkort ook 2C-B uit te proberen. Ik ben benieuwd naar 't volgende deel!
Thankyou:)

2C-B is zeker een aanrader!

Het volgende deel laat nog even op zich wachten wanneer ik zin heb zal het geplaatst worden :tongueout:

Huggybear

Belezen gebruiker
Meesterlijk bij dat derde deel hoe jullie elkaar telkens in de zeik neme :mrgreen: Owjah, enneeh... Ik krijg nu ook zin (betekent dat het report goed geschreven is :P )

BLOEDLINK

Ik zat ook nog te twijfelen, maar mij lijkt het ook extreem gaaf. Ik moet alleen minimaal 1g kopen, terwijl dat zo'n 50 dosissen zijn en dat is me iets te veel van het goede. Hopelijk kom ik binnenkort iemand tegen met gwoon enkele porties.

Echt een gaaf report btw, ik kijk ook uit naar het volgende deel.

Noarx

Hierbij het laatste deel:

We liepen verder naar een ander park.
Het plan was om in het midden van het park te gaan zitten waar wat bankjes zijn, een betonnen ding in de vorm van een hoofd wat water spuwt en een mooi uitzicht op de rest van het park.
We kwamen echter niet verder dan het eerste beste bankje en zijn hier even gaan pauzeren.
De patronen vlogen me om de oren, alles had kleur en patronen. Het grindpad voor me had het 2C-B patroon en alles klopte! alles was een soort driehoekig gevormd en lag in verband met elkaar.
N zei dat hij zich alweer een beetje nuchter begon te voelen terwijl T en ik nog keihard gingen!
We kwamen ineens erachter dat T zijn auto nog op de dam stond bij N en dat wellicht de buren eruit moesten voor werk en dat de auto van de buren dan geblokkeerd zou zijn.
Er was echter 1 probleem.... OUDERS!
De ouders van N waren waarschijnlijk al wakker en als plotseling 3 jongens aan zouden komen, die continu aan het lachen zijn, een auto instappen, een paar meter achteruit rijden, een parkeerplaatsje oprijden en vervolgens weer lachend weglopen zouden ze wel rare ideeën krijgen (volens N). Hij was namelijk nooit rond dit tijdstip al wakker (7 uur ongeveer) en zn ouders dachten dat hij lekker lag te slapen of bij iemand anders sliep.
Die ouders, dat was me wat :P
We hebben continu gepraat over ouders en dat het altijd een probleem is omdat ze de situatie nooit zouden begrijpen en gelijk met hun oordelen komen.
Ik moest KEIHARD lachen! Echt schaterend lachen omdat het zoo waar was! Ik had tijdens het trippen de hele nacht ook vaak hier tegen aan gelopen, dat ik mn leven leid zoals ik het zelf wil en dat toch vaak ouders van mening zijn dat het anders moet.
Toen ik was bijgekomen keken T & N me heel raar aan en vroegen me waar ik mee bezig was :P
Ze bedoelde het namelijk heel serieus, ik ook maar juist dat het zo klopte en herkenbaar was maakte me aan het lachen. Het leek wel alsof ik alle stress en zorgen wat betreft ouders eruit lachte.

Op een gegeven moment zei T ineens " Ooooh N " en legde een hand op N zijn schoot.
Het klonk echt zo homo achtig, terwijl T 1 van de meest hetero mensen is die ik ken!
Hij keek naar zn hand en vroeg "What the fuck doet mijn hand? :openmouth: "
Wij lachen met an alle natuurlijk en tot de dag van vandaag weet hij nog steeds niet wat hij nou eigenlijk wilde zeggen.

De visuals werden wat minder bij mij en we besloten naar het plaatsje in het midden van het park te gaan.. Ik was wederom druk bezig T over een bruggetje te loodsen en hij stopte om de 5 meter om op adem te komen :tongueout:
Toen we daar eenmaal zaten waren T en ik bezig met de meest leipe vage gesprekken te voeren terwijl we keihard lachte, N zat er een beetje stilletjes bij en zei dat hij nuchter was.
Toen pakte hij het zakje lege capsules en begon ze in zn mond te doen, hij zei dat het vies was en tufte ze uit :P
Hij had 2 peuken, 1 achter ieder van zn oren, raapte de lege capsules van de grond en begon ze aan de eendjes te voeren. Hij had de grootste schik en bleef maar roepen "OHhhhh kijkkk hij eet m op! lekker he eendjeeee?" Waarop ik zei "Ja N je bent helemaal nuchter, kijk m gaan met zn 2 peuken achter zn oren capsules aan eendjes voeren " T en ik natuurlijk weer slap van het lachen.

T ging plotseling even voorover zitten en weer achterover en zei toen "WOOOW wie bewoog het bankje?" Het bankje zat muurvast met beton in de vloer :P En hij had niet door dat hij bewoog, dus wij hem vertellen dat hij zelf bewoog en hij kon het maar niet geloven :tearsofjoy:

Toen we daar weggingen lachend over straat kwamen we de meest lelijke mensen ooit tegen!
Ieder persoon was nog lelijker dan de vorige die we zagen en we hadden niet echt door dat we keihard aan het praten waren dus zeiden continu"WOOOW die is lelijk! wat een crack-bek!"
Terwijl wij er nog redelijk gezond uit zagen "vonden we zelf" :P
Toen kwam er een meisje die op straat dr haren aan het borstelen was, wij haar vierkant uitgelachen en ze liep heel sacherijnig door :P

Toen we eenmaal wat nuchterder waren na een tijdje op een muurtje te hebben gezeten besloten we de auto weg te halen, wij met zn 3en in de auto en we reden weg. (NOTE: ga nooit rijden wanneer je onder invloed bent!) T reed 5 km per uur en er was totaal geen verkeer op de weg in de woonwijk waar we waren. Na 3 rondjes gereden te hebben stopte we midden op straat en hebben we een tijdje staan ouwehoeren, dit kon gelukkig omdat er nergens auto's te bekennen waren. Toen we nog wat nuchterder waren reden we naar een afgelegen parkeer plaatsje (even wat broodjes gehaald, heerlijk dat je gewoon kan eten na 2C-B (L))

Ik lag achterin de auto te chillen en T en N zaten voorin.
We hadden de ramen open en N voelde ineens de 2C-B weer werken en werd gigantisch melig en vervelend. Ik had een aansteker bakje gevonden en ging de aanstekers sorteren welke wel en niet werkte. ALLES wat N tegen kwam flikkerde hij de auto uit en zei telkens "Heb je toch niet nodig jonge, flikker het die auto uit!" Van lege flessen en papiertjes tot aan hoofdsteunen, cd's, aanstekers, en wat je maar kan verzinnen dat er in die auto lag :P
Ik lag achterin half te slapen totdat T plotseling de muziek keihard zette en ik recht overeind sprong. Hun mij uitlachen waarop ik een bakje van mn broodje pakte en zei "heb je toch niet nodig flikker het die auto uit" Ik gooi het over N zn hoofd heen naar buiten maar op het moment dat ik het gooide vloog het bakje open en had N alle kruimels in zn nek :P

Na nog een paar uurtjes lekker gechillt te hebben en de auto over hoop gehaald te hebben gingen we op huis aan en ben ik in diepe slaap geraakt (sliep bij N).

Geen brakheid en voelde me gewoon lekker, kon eten en dergelijke dus was top!

Toen ik 's avonds thuis kwam en al 2 a 3 uur niets meer gegeten had nam ik een multivitamine tablet en ging ik even douchen voordat ik met wat jongens uit zou gaan. Dat viel wel wat zwaar op de maag en heb toen alles er uitgekotst. (waarom dit kwam weet ik niet, misschien vitamine tabletten op een zo goed als lege maag niet zo'n goed idee? ik kots bijna nooit namelijk)

Vervolgens nog even wezen stappen maar vroeg naar huis want was doodmoe.

Al met al een super leuke ervaring! gigantisch veel lol gehad!
Super gave visuals gehad (voornamelijk ik, T zag gewoon bijna niks en N zag alles wel ok maar was gewoon erg vaag)
2C-B blijft toch 1 van mn favorieten :)

Over een paar maanden maar eens een tripje op 2C-I plannen!

Greets :)

Noarx

Ik zelf nam eerste dosis om 8 uur 's avonds ongeveer.
en heb getript van ongeveer 9 uur 's avonds tot aan 7 a 8 uur 's morgens.

N & T hebben van 1 uur 's nachts tot 7 a 8 uur 's ochtends getript ongeveer.

Daarna zijn we nog een tijd lang melig geweest toen we in de auto zaten en waren we zo rond 1 uur 's middags thuis.

Normaal duurt 2C-B maar zo'n 4 uur maar als je bijneemt gaat het wel langer door, houd wel rekening met tolerantie.

Bovenaan