• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2C-B Trip report

Na heel veel uitstellen, dan kon die niet, dan was er wat anders enz. Is vanavond dan eindelijk de avond, vanavond gaan we 2C-B proberen! Ik heb iedereen even een kleur als naampje gegeven. Dat is wat makkelijker te volgen dan een letter ofzo ;p. Groen en paar zijn 2 vrienden van mij en die hadden het zelf 2/3 jaar geleden voor het laatst gedaan. Voor mij zou het de eerste x worden. Paars was alleen thuis dus de setting was prima! We hadden 2 2C-B pillen p.p met ongeveer 14 mmg per stuk (rode nijntjes).

+00:00
T konijntje zit er in. Mix van flume op, beetje chillen. Laat maar komen!

+00:30
Goa psytrance mixje opgezet. Maar nog geen teken van de drugs ontvangen.

+01:00
Ik ben een beetje hyper geworden, voel me zelf al wel wat lekkerder. Groen en paars voelen nog niet echt veel. T eerste spelletje van de avond is al kapot dus dat beloofd veel goeds :rock:

+01:30
Groen en paars beginnen nu ook wat te voelen. Warmte, fijne warmte. En de lachkickjes zijn aan het beginnen haha. Groen die een strip leest ziet er heel funny uit. Huh?! Ja funny haha. En nog steeds heerlijk aan t genieten van de goa mix die opstaat. Phhhhfff.

+02:00
We zijn nu al een half uur aan het lezen in de junior national geographic tijdschriften, waar echt de meest fascinerende dingen in staan. We zijn ook maar even overgegaan van de tvbox naar een gewone muziek box. Want we wouden wel wat bass voelen in plaats van dat schorre van de tv. Maar de box was eerst kapot dus die moesten we ff maken. Is uiteindelijk gelukt. HELEMAAL MOOI! Overal ff wat kaarsjes aangestoken. Heerlijk dat warme licht. Zou nu wel even bij een vuurkorf willen zitten. Ff naar de auto nu, goeie cd muziek halen. Laat t avontuurtje maar beginnen. Zo meteen maar eventjes bijnemen! ^^ :mrgreen:

+02:30
CDtje van mysteryland staat op. Thee gezet, jum jum. Alles is fijn. Thee is fijn, kaarsen zijn fijn, de muziek o zo fijn. Fijne mensen, heerlijk aan het genieten. Lach kick is ook goed aanwezig, krijg er gewoon een fijn warm gezicht van haha. Fijn fijn fijn. Heerlijk chille op de bank, wauw kon ik maar een foto maken vanuit mijn ogen nu. Zodat jullie konden zien hoe chill het hier is. Er is wel steeds een raar gevoel in me maag, is het nou honger of gewoon niet lekker? Kan het niet echt plaatsen. Tis totaal niet overheersend hoor. Ik eet wat vla elke x en t is weer goed. Zo meteen maar is beginnen aan het volgende konijn.

+03:00
Haha groen vroeg aan geel hoeveel water er in de waterkoker moest, ja veel zegt ze. Even later waterkoker overstroomd. Kan gebeuren, leuk avontuurtje. Nu ook de bedden van boven naar beneden gebracht. De matrassen dan he ;p, andere konijn zit er nu in dus laat maar lekker komen!:grin: Misschien straks ff naar buiten.

+03:30
JAAAAAAA! Heerlijk!!! Wat een top gevoel. Iedereen gaat super lekker. Lekker chille op de matrassen die we gehaald hadden. Volgas muziek luisteren. Word echt 1 met de muziek. Je ligt op de grond dus je voelt echt die bass heerlijk. Me meegenomen vingerlichtjes net aangedaan. Licht uit in de kamer, space bril op. Alles is super zacht en vooral heel intens. Echt om te genieten. Die lichten komen heel chill binnen in me mind. Dat gevoel in de maag is ook vertrokken. Dubbel top dus!:grin:

+04:00
Phhhhf iedereen was ff lekker weg voor paar minuten. De huiskamer is een beetje aan het vervagen. Je kent wel dat filmpje wat je 30 sec moet kijken en dan wegkijken om een paddo trip te ervaren. Dat beeld heb ik nu maar dan wat milder. Iedereen heeft honger gekregen, biefstuk zou lekker zijn.

+04:30
Tijd gaat echt ongelofelijk traag. Ik zit nu achter me computer en heb echt geen idee wat ik eigenlijk moet opschrijven. Ik wacht wel een half uur haha.

+05:00
Vreetkick heeft overwonnen, kneiter veel vissticks lopen bakken, lach kick is nog volop aanwezig.

+05:30
Groen gaat naar huis toe want hij moet morgen vroeg op, hij voelt het zelf niet echt heel erg meer. Paars en ik zitten nog wel lekker te spacen.

+06:00
We zijn maar tot de conclusie gekomen om er mee te kappen. Mijn weg naar huis was echt kneiter vaag. T voelde echt raar om snachts over straat te fietsen. T beeld was ook nog steeds een beetje raar. Toen maar paars opgebeld en nog ff lopen praten tijdens mijn fiets tocht. Eenmaal thuis, in 1 klap k.o in slaap gevallen.

Conclusie:
Ik vond het vet om ervaren te hebben. Super fijne lachkicks gehad. En t gevoel was ook chill. Alleen dat gevoel in me maag was een minpuntje maar de niet-kater de volgende dag was een dikke pluspunt! Wel had ik een wat sterkere visuele trip willen hebben. Volgende x maar iets meer in 1x.

Helenas

Bewuste gebruiker
Leuk geschreven! Zin in biefstuk haha. Met 2CB heeft bijnemen voor de sterkte van de trip niet zo veel zin. Je startdosis is het belangrijkst! Volgende keer kan je wel 1,5 nijntje proberen :)

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Wow heb je dat serieus allemaal bijgehouden? Knap van je :openmouth:
Maarreeeee, het bijnemen was dus wel chill? Want ik had ooit begrepen dat bijnemen met 2cb niet echt nodig is omdat je er dan niet zo veel meer van merkt.

Helenas zei:
Leuk geschreven! Zin in biefstuk haha. Met 2CB heeft bijnemen voor de sterkte van de trip niet zo veel zin. Je startdosis is het belangrijkst! Volgende keer kan je wel 1,5 nijntje proberen :)
Thanks voor je compliment! T klopt wat je zegt, zo heb ik t ook ervaren. T bijnemen verlengt de trip alleen. T word wel een klein beetje versterkt maar niet heel erg. Daarom de volgende x 1,5 in 1 keer :P

ZERO- zei:
Maarreeeee, het bijnemen was dus wel chill? Want ik had ooit begrepen dat bijnemen met 2cb niet echt nodig is omdat je er dan niet zo veel meer van merkt.
Jaa t was een live report, ik had elk half uur een wekker gezet haha :P en toen een post gedaan.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Beerenbordje zei:
Helenas zei:
Thanks voor je compliment! T klopt wat je zegt, zo heb ik t ook ervaren. T bijnemen verlengt de trip alleen. T word wel een klein beetje versterkt maar niet heel erg. Daarom de volgende x 1,5 in 1 keer :P

ZERO- zei:
Jaa t was een live report, ik had elk half uur een wekker gezet haha :P en toen een post gedaan.
Respect! Erg leuk en overzichtelijk report.
Jammer van dat bijnemen dat het in 1x moet kwa intensiteit.

Hoop meer van je te lezen :)

Tijdloos zei:
Respect! Erg leuk en overzichtelijk report.
Jammer van dat bijnemen dat het in 1x moet kwa intensiteit.

Hoop meer van je te lezen :)
Thanks voor je compliment! Hopelijk volgende x een wat intensere trip :P

Bovenaan