2c-b vraagje

023User

Belezen gebruiker
Hey mensen, wou even wat informatie over 2c-b.
Niet zozeer over de drug zelf, behalve natuurlijk als er zojuist iets in je op is gekomen dat je me echt moet vertellen.

Wat ik dus wil weten;
2c-b, mixxen of niet?

Kan ik 2c-b mixxen? En zoja, wat raad je me aan?

:wave:

Mindless1985

Badass junkie
Ik heb het zelf gemixt met (veel) alcohol, met wiet en verder niet echt eigenlijk. Ik hoor wel eens dat mensen het met MDMA combineren, moet ook wel te doen zijn. Alcohol is wel leuk, alleen word ik behoorlijk misselijk van 2c-b alleen al, en dat is met alcohol erbij nog een sutkje erger. Wiet versterkt het een beetje, is overigens ook erg lekker. Verder weet ik het niet.

023User

Belezen gebruiker
Hmm oke, ik dacht wel dat alcohol en wiet ermee te mixen waren..
Bedankt voor je reply, hoop op meer feedback, want zou graag willen weten hoe het in samenwerking met mdma loopt!

Hahahahahahaha
-licht krom van het lachen na het lezen van ' Ik kwam, ik zag, ik stak een joint op' - :mrgreen:

Qocaïne

Badass junkie
Hmm... Ik heb nog nooit 2c-b gebruikt...

Jij wel dan? Waarom zou je direct willen combineren met andere middelen? :)

Static Search

Belezen gebruiker
ik heb het wel eens gemixed met xtc..wel leuk maar toch liever apart omdat de 2c-b zodanig overheerst word..maar mss lag dat aan de dosis..

Psilo

Bewuste gebruiker
even off-toptic: maar is het werkelijk nog gewoon wijdverspreid te koop?

De laatste keer dat ik het kocht was in een smartshop.....

023User

Belezen gebruiker
@ Qocaine

Nee heb het zelf nog nooit gebruikt, maar hoorde dat de trip zelf vrij saai is kwa visuals enzo, dus ik dacht dat mixxen wel een leuke oplossing zou zijn, maar ik wil er natuurlijk eerst ff over geinformeerd worden.

En hoe deze Haarlemmer aan z'n 2c-b gaat komen? Dat vraagt ie zichzelf ook nog af, maar moeilijk zal het niet worden want het is me de afgelopen weekenden meerdere malen aangeboden.

Mindless1985

Badass junkie
Ik vind het wel meevallen hoor, hoe saai het is. Erg jammer dat ik er niet meer aan kan komen, staat bij mij hoger dan paddestoelen.

Static Search

Belezen gebruiker
ik heb het ook eens gecombineerd met paddos..maar kan me niet herrinere..en ook met mescaline en salvia..werkt allemaal goed maar geeft samen natuurlijk hele harde trip..en met alcohol gaat ook wel maar ik vind er niks aan..probeer et eerst maar eens aleen voor je gaat combinere..bij een hoge dosering zal je zeker het niet saai vinden..

023User

Belezen gebruiker
Hmm okay thanks, ik ga denk ik aankomend weekend met een aantal vrienden 2c-ben, moet alleen nog de shit zelf zien te regellen..

zommes

Badass junkie
023User zei:
@ Qocaine

Nee heb het zelf nog nooit gebruikt, maar hoorde dat de trip zelf vrij saai is kwa visuals enzo, dus ik dacht dat mixxen wel een leuke oplossing zou zijn, maar ik wil er natuurlijk eerst ff over geinformeerd worden.

De trip is inderdaad qua visuals low-grade, kan zelfs irritant worden omdat het de hele tijd hetzelfde is. Met mdma combineren is iets wat IK niet zou doen omdat ik het chemische gevoel van 2-cb al irritant genoeg vind.

Maar je hebt die hele drugs nog nooit genomen en zit al te denken aan combinaties, dat is ook een beetje belachelijk. Misschien moet je eerst gewoon ff op praktisch onderzoek uitgaan.

023User

Belezen gebruiker
Hmm ja nou dat is wel waar, maar ik heb tot nu toe ( Niet alleen hier op DF ) meer negatieve dan positieve dingen over 2c-b gehoord, niet alleen over het effect maar ook over de in/uit werking.
Het gebeurt mij redelijk vaak dat ik een drug gebruik, en ik er lichtelijk iets of helemaal niets van voel, vandaar dat ik erover nadenk om te gaan mixxen.

Maar ik ben hier toch ook om voorzorgsmaatregellen te nemen, ik wil echt wel wat informatie voordat ik actie ga ondernemen.

Qocaïne

Badass junkie
Ben nou dan toch eigenlijk wel héél benieuwd of je uiteindelijk al eens hebt gedaan? Je zou twee weken geleden eens 2c-b gaan proberen.

Heb je het overleefd? :wink:
Hoe waren de visuals?
Hoe was de bodyload?
Heb je het gecombineerd?

Bovenaan