• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2C-B

Psykaholik

Wijs gebruiker
21.00 uur inname 2c-b
frisko 10mg
ikzelf 12mg nie da ik weer gekloot uitkom :) :) :) :) :)

21.30 begint lichtjes op te komen.
kleuren zijn iet of wa anders
dan heb ik het koud dan weer warm
in ieder geval het is daar :wink: :mrgreen:

22.00
beeld is fucked up :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
krijg die lach nie van mijne kop af nie normaal
alles beweegt da het nie normaal is verwondert me da ik nog kan typen
dis zal wel het begin zijn maar het is in ieder geval wel jaap :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
rest volgt nog wel

blabla,frisko hier:)
tijd ga ik er niemeer bijzetten enz,beeld gaat scheef volle sjies...
voor de rest als ge wilt weten hoe het is doe het zelf :mrgreen: :mrgreen:
tis echt een aanrader maar voor neer te typen wa ge ziet da gaat nie want dan ben ik volgend jaar nog bezig
ik gon verder tripzoren oi oi

tis nu ondertussen al 0.40
en het is al wa minder mar zeker nog nie weg
visueel mag feller maar zal het wel worden naarmate je bijpakt zeker.
vind het echt wel bom da je dit echt perfect kunt besturen uw gedachten.
als ge serieus wilt zijn ben je serieus
wil je lachen dan krijg je die lach nemeer van je gezicht tot er weer iets serieus word gezegd
spelletjes spelen lukt ook nog goed maar het is juist of mijn 3D kaart 1000X beter is geworden :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
graphics zijn echt wondermooi nu
ben door spelen oi oi :stoned: :stoned: :stoned:

A

Anonymous

Gast
Ik wil ook wel eens 2c-.. maar niemand hier kent het..

Heb een keer 'bees' aangebode gekrege maar toen ging ik zo hard van de sos dat ik maar weigerde.

A

Anonymous

Gast
Ja maar dat kan niet op rembours. Ik ga geen creditcard of money order doen, ik lijk wel gek.

Ik heb me resource wel op internet, je moet daar moet je eerst inloggen voordat je ook maar iets van de handelswaar ziet(om te voorkomen dat het op google te vinden is). Dat lijkt me zowiezo ook al te veel.

matthijs

Badass junkie
Hmm...die bedrijven zijn wel betrouwbaar...ik geloof dat wij het met een creditcard van iemands moeder hebben gedaan :P

Frisko

Badass junkie
ja wadde,wat was het weer leuk:)
alleen de comedown is altijd zo kut eraan hé :)
naja iig voor herhaling vatbaar,ben weer een ervaring rijker:)
lsd is niks voor mij denk ik!
visueel allemaal goed en wel,maar dit is perfect te sturen en lsd volgens mij niet...(correct me if i'm wrong)
dit in hogere dosis miss nog wel :)

naja,ik ga mn bed in want ben het allemaal al wa beu gezien ondertussen :) :)

slaapwel :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

ThaFrEaK

Newbie
Jaja

Heb al regelmatig 2cb op en het blijft me verbazen hoe de muziek (40mg) helemaal vervormt in je achterhoofd. Gruwelijk spul. Wel hard, iets teveel en je wilt dat het stopt (en dat doet et niet). 'K heb altijd capsules genomen van 40mg. Super!, maar als je het niet kent, niet alleen doen. :openmouth:

Qocaïne

Badass junkie
Leuk om te lezen!

Komt er nog een volledig reportje aan? Waar je dieper ingaat op de trip... zoals de visuals ed.?

Klinkt toch weer erg interessant hoor :grin:

Bovenaan