# 2C-C # 2C-D # 2C-E # 2C-I # 2C-P # 2C-T-2

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Lwbnjio zei:
Zometeen 26mg 2C-C. Eerste keer, ben benieuwd :grin: Samen met 3 anderen.. die aan de Q'tjes gaan.. in een kamer van 15m2.. *slik* :grin:

haha succes man!! ben benieuwd naar je ervaring. Heb zelf ook nog 2C-C liggen, wordt ook mijn eerste keer.

:)

Drientje

DF-koning
Fishhead0707 zei:
Lwbnjio zei:
Zometeen 26mg 2C-C. Eerste keer, ben benieuwd :grin: Samen met 3 anderen.. die aan de Q'tjes gaan.. in een kamer van 15m2.. *slik* :grin:

haha succes man!! ben benieuwd naar je ervaring. Heb zelf ook nog 2C-C liggen, wordt ook mijn eerste keer.

En je was toch klaar met psychedelica? :P

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Drientje zei:
Fishhead0707 zei:
Lwbnjio zei:

En je was toch klaar met psychedelica? :P

Klopt inderdaad. Maar daarom wil ik ooit nog wel een keer 2C-C en/of 2C-D proberen. De rest zegt me inderdaad niets op dit moment.

2C-Em

Belezen gebruiker
Met een weegschaal die per milligram kan afwegen. Dan moet je, als je redelijk normaal in elkaar zit en behendig bent met vrij simpele electronica, toch wel aardig je best doen om foutjes van 10mg te maken. Maar goed, it happens to people :wink:

Maar zo'n ding is wel de beste methode als je weet hoe je het moet gebruiken (Y)

Jeller

Badass junkie
Is 2c-e dan zoveel straffer als 2c-b?
Ik heb het 1 keer gedaan in pilvorm en vond het wel hard, iets visueler dan B, maar ook niet zo diepgaand en lang als LSD, kheb natuurlijk geen idee wat de dosis was

heb dit weekend 2c-b in poedervorm gedaan en dit was op de piek ook wel echt zeer visueel, was mss 1 vd hardste trips die ik al gedaan heb van 2c-b

kvind LSD nog altijd bij far het heftigst, al is de dosis natuurlijk niet verwaarloosbaar, maar bij 'gelijkwaardige' visuals vond ik LSD altijd dieper en confronterender dan 2c's

megatrippie

Belezen gebruiker
Ja 2c-e is veel straffer als 2c-b. Ik durft ook te stellen dat 2c-e bij hoge doseringen straffer is als LSD. Echter het vervelende van 2c-e is dat je bij opkomst een vervelende bodyload zal ondervinden welke bij hoger doseren nog veel prominenter aanwezig zal zijn. Deze bodyload verdwijnt na dat de drug goed is opgekomen.

TeKNoZem

Wijs gebruiker
megatrippie zei:
Echter het vervelende van 2c-e is dat je bij opkomst een vervelende bodyload zal ondervinden welke bij hoger doseren nog veel prominenter aanwezig zal zijn. Deze bodyload verdwijnt na dat de drug goed is opgekomen.

Onzin, dit is per persoon verschillend. De enige bodyload die ik heb ondervonden van zowel lage als hoge dosissen 2C-E is dat ik me wat verkoude voelde en zo nu en dan, bij hele hoge dosissen (rond de 40mg) dat ik wat spiertrekkingen krijg zoals bij speed. De spiertrekkingen hebben er een handje van de hele trip te blijven, maar zo lang je maar gewoon iets meer doet dan alleen stilzit en je spieren gebruikt dan stopt dit.

sjaaktrekhaak

Belezen gebruiker
Via een bekende vendor kan ik alleen 2C-E krijgen.

Heb reeds enige trip ervaring met paddo's.

Verstandig om met 2C-E te beginnen, of eerst op zoek naar 2C-B? Wat overigens een stuk lastiger te krijgen is, lijkt het.

Wat moet ik verwachten qua trip van 2C-E. Is het filosofisch.. diep? Of gewoon verward, chaotisch, vreemd? En wat doet het visueel precies?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb persoonlijk een teleurstellende eerst ervaring met 2C-E gehad.

Als startdosis: 10 mg nasaal.

De effecten waren nauwelijks merkbaar, ik voelde dat er een vreemde stof in mijn lichaam zat, dat het een psychedelicum was, maar ik had absoluut geen visuals. De bodyload die ik op dat moment ervaarde was eigenlijk best aangenaam.

Toen ik doorhad dat er dit het was heb ik nog 5 mg bijgesnoven. Daarvan heb ik even een piekmoment gehad, de bodyload werd vele malen intenser. Het was niet meer echt aangenaam, maar ook niet zeer onaangenaam. Ook heb ik even een moment gehad dat ik het gevoel had dat ik wat betreft visuals aan het randje van een doorbraak zat, het moment waarop je visuals beginnen. Maar dat was toch niet het geval.

Uiteindelijk nog 5 mg bijgesnoven wat ook niks heeft bijgebracht.

Ik ben benieuwd wat het effect gaat zijn als ik dit stofje een tweede keer gebruik, ik heb al vaker bij de eerste keer gebruik van een nieuwe stof gehad dat de effecten zeer teleurstellend waren. Dat trok zich de tweede keer dan weer recht.
De dosis, 10 mg nasaal, is al aan de hoge kant voor een nasale dosis. Daar kan het niet aan gelegen hebben.

Hopelijk geeft een tweede ervaring met 2C-E mij wel het gewenste effect. :)

Jeller

Badass junkie
megatrippie zei:
Ja 2c-e is veel straffer als 2c-b. Ik durft ook te stellen dat 2c-e bij hoge doseringen straffer is als LSD. Echter het vervelende van 2c-e is dat je bij opkomst een vervelende bodyload zal ondervinden welke bij hoger doseren nog veel prominenter aanwezig zal zijn. Deze bodyload verdwijnt na dat de drug goed is opgekomen.
idd dat wel, echt zo'n zwaar gevoel in je ledematen
kvond die pil wel straffer als een 2c-b pil, vooral visueel dan, maar niet mentaal, dat vond ik beiden vrij licht

vork

Belezen gebruiker
Heej,
Ondanks de zoekfunctie kon ik het niet vinden in dit topic :wink:
Weet iemand meer over 2C-P? Binnekort heb ik het in huis en na wat ik erover gelezen heb op erowid is het een zeer potent goedje :) Ik heb al redelijk wat ervaring met de 2C serie maar waar valt dit mee te vergelijken? En zijn er hier mensen die deze 2C hebben uitgeprobeert?
Alvast bedankt

Lwbnjio

Experimenterende gebruiker
Ik heb em nooit geprobeerd maar ik lees em vaak samen in 1 zin met -E.
En dat je erg goed moet oppassen bij het doseren. Sowieso een op de milligram nauwkeurige scale gebruiken. Het duurt toch wel even en dat wil je niet verkeerd hebben gaan denk ik..

vork

Belezen gebruiker
Ik schreef dat ik ervaring had met de 2C reeks dus een goed weegschaaltje heb ik sowieso :wink: De dossis op erwid was heel laag,ongeveer 10 mg weet iemand of dit klopt?
En zijn er verschillen met 2C-E of is het bijna hetzelfde?

MIA-1985

Wijs gebruiker
vork zei:
Ik schreef dat ik ervaring had met de 2C reeks dus een goed weegschaaltje heb ik sowieso :wink: De dossis op erwid was heel laag,ongeveer 10 mg weet iemand of dit klopt?
En zijn er verschillen met 2C-E of is het bijna hetzelfde?

Wat bedoel je precies met verschillen in 2C-E ? Dat er meerder soorten "E" zijn?
Als je dat bedoelde lijkt het me het niet, want dan had het toch geen "E" geheten?

vork

Belezen gebruiker
Er staat MET niet IN :wink: Omdat in de post erboven stond dat 2c-p vaak in een zin met 2c-e word genoemd vroeg ik me af hoeveel verschil er tussen 2c-e en 2c-p zitten

2C-Em

Belezen gebruiker
2C-P duurt nog een stuk langer en is potenter, je hebt er minder vna nodig. In slag duurt significant langer.
Hier ervaring met beide, 2C-E best een aantal keren (ook in combi met andere 2C's; I en T2 snufje [oraal] erbij) en 2C-P tot nu toe 1x. Inslag daarvan duurde 190minuten bij mij, die keer. 2C-E uit m'n hoofd vaak begin tussen de 60-90min, soms mss nog wat langer.

Lekker duister sfeertje bij 2C-P. 9mg toen gedaan, geen last gehad van bodyload. Was wel behoorlijk intense trip. Ook erg visueel, nee..was wel onder de indruk van die 9mg :)

vork

Belezen gebruiker
Dinsdag gaat mijn vriedin en mijn beste vriend het uitproberen. Ik ben sitter,maar ben wel heel benieuwd hoe zij het vinden :grin:

vork

Belezen gebruiker
Hahah ja he? Maar kon ook niet veel anders want voor mijzelf hou ik een maand tussen 2 dingen en had vorig weekend mij een beetje misdragen dus voorlopig is het niks voor mij :wink: Wat wel zo is is dat 2c-p 10 tot 15 uur kan duren dus dat word voor mij energydrank inslaan

Lwbnjio

vork zei:
voor mijzelf hou ik een maand tussen 2 dingen en had vorig weekend mij een beetje misdragen dus voorlopig is het niks voor mij

Herkenbaar :rolleyes:
--

Heb trouwens laatst 2x 2C-C gedaan. 1e keer 39mg. Wat een fijne roes zeg. Veeel visueler dan de 26mg die ik al eens had geprobeerd. Kon intens genieten van muziek en wandelen en filosoferen was geweldig (veelal lachwekkend :rolleyes: ). Uitzicht vanuit een toren was prachtig!

Dit maar dan 's in 't donker. Lampjes en lichtjes overal. fascinerend om te zien! Op een of andere manier leek het net alsof alles heel klein maar heel dichtbij was, alsof het speelgoed was. Ik zou het het Madurodam effect willen noemen. Aan de andere kant van de toren is een jachthaventje en voor m'n gevoel kon ik die bootjes gewoon zo oppakken :grin:

Later die week weer 26mg gedaan. Muziek was wel weer fijn en intens en ik was best vrolijk, maar ik vind het een te lage dosis voor een leuk effect eigenlijk.
--
Alleen jammer dat het zo kort duurt! Qua duur vind ik 2C-I eigenlijk veel fijner.

vork

Belezen gebruiker
Nice :grin: Uiteindelijk is het toch iets anders gelopen,mijn weegschaal had kuren en ik ga niet op het oog 2c-p doseren :wink: Mijn vriendin en mijn vriend hebben toen een zegel gedropt en hebben 4 uur daarna 140 mg 4-fmp erbij genomen. Ik en mijn broertje hebben ook op datzelfde moment 200 mg gedropt. Plus hasj en lachgas verspreid over de avond. Wat was het mooi :hearteyes: Naar wat ik heb gehoord ging de 4-fmp erg goed samen met de lsd. Het 'begrijpen' gevoel van lsd en het sociale van de 4-fmp. Mijn broertje en ik hebben heerlijk schaak gespeeld en compleet los gegaan op dubstep terwijl mijn vriendin en die vriend met blokken aan het spelen waren hahah. Maar die 2c-p bewaar ik tot ik een nieuwe weegschaal heb. Alleen jammer dat ik nu geen maand ertussen heb gelaten maar zo lopen dingen soms.

TeKNoZem

Wijs gebruiker
vork zei:
Nice :grin: Uiteindelijk is het toch iets anders gelopen,mijn weegschaal had kuren en ik ga niet op het oog 2c-p doseren :wink: Mijn vriendin en mijn vriend hebben toen een zegel gedropt en hebben 4 uur daarna 140 mg 4-fmp erbij genomen. Ik en mijn broertje hebben ook op datzelfde moment 200 mg gedropt. Plus hasj en lachgas verspreid over de avond. Wat was het mooi :hearteyes: Naar wat ik heb gehoord ging de 4-fmp erg goed samen met de lsd. Het 'begrijpen' gevoel van lsd en het sociale van de 4-fmp. Mijn broertje en ik hebben heerlijk schaak gespeeld en compleet los gegaan op dubstep terwijl mijn vriendin en die vriend met blokken aan het spelen waren hahah. Maar die 2c-p bewaar ik tot ik een nieuwe weegschaal heb. Alleen jammer dat ik nu geen maand ertussen heb gelaten maar zo lopen dingen soms.

Wat bedoel je precies met kuren?

Een 'pro-tip'is om er voorafgaand aan het doseren al meer dan 10mg iets op te hebben liggen. Als je een bommetje wil bouwen gooi dan bijv. het vloeitje (gevouwen en al uiteraard) alvast op de weegschaal om diens gewicht te wegen, haal 'm er daarna af, gooi er wat spul op en weeg opnieuw en opnieuw totdat je het gewicht hebt wat je wilt.

Veel weegschalen, vooral de iets goedkope (de niet analytische lab weegschalen), lezen vaak onder de 10mg niks of nauwelijks accuraat. Pas wanneer je erover heen gaat lezen ze nauwkeurig.

vork

Belezen gebruiker
Ja dat weet ik :P Ik ben ook aan het sparen voor eentje die op 1 mg nauwkeurig weegt maar studenten hebben niet altijd genoeg geld haha. Maar die ik nu heb weegt op 5 mg nauwkeurig en kan dus een behoorlijke foutmarge hebben. Ik wou het dus ook op die manier wegen hoe jij het beschrijft maar dat pakte hij niet helemaal goed.Soms gaf hij voor het vloeitje 50 mg aan en soms 55. Ik besloot dat een foutmarge van 5 mg bij zulke rc te veel is en ik laat het liggen tot ik precies op 1 mg nauwkeurig kan wegen. Mijn weegschaal had dus niet echt kuren maar is gewoon niet zo goed :sunglasses: Ik weet dat ik dat ook eerder had kunnen bedenken ja,maar pas op het moment zelf voelde het niet goed om er mischien 5 mg naast te zitten terwijl ik van tevoren dacht dat dat niet een groot probleem zou zijn. En als iets niet goed voelt zeker met tripmiddelen doe ik het niet.

vork

Belezen gebruiker
Moet het per se een legale zijn?Volgens mij zijn de varianten die nog legaal zijn wel de iets zwaarderen b.v. 2c-p

Adrenochroom

Wijs gebruiker
2C-P zie ik plots weer op de markt komen, dat was eerst echt NERGENS te krijgen, nu heb ik een grammetje weten te bemachtigen, wel duurder dan de andere C;s maja tis ook potenter he. Jullie horen de testresultaten als ze er zijn :)

vork

Belezen gebruiker
Tof! :) Ik heb hier ook wat van liggen. Dosering is trouwens lager dan de meeste rc. Rond de 10 milligram schijnt goed te zijn.

Hoi,

Ik heb na heel lang zoeken een betrouwbaar persoon gevonden die me dit aanbiedt:

2C-B/2C-C/2C-E/2C-I/2C-D/2C-P/2C-T-2/2C-T-7/2C-T-4

Nou heb ik van 2cb nog wel gehoord, maar van de rest? Heeft iemand een aanrader? Ik wil iets wat de love van Mdma combineert met het trippy effect van mushies

Is overigens wel vrij goedkoop, 75 euro voor 10 gram 2CB:wink:

MIA-1985

Wijs gebruiker
jack terror zei:
Hoi,

Ik heb na heel lang zoeken een betrouwbaar persoon gevonden die me dit aanbiedt:

2C-B/2C-C/2C-E/2C-I/2C-D/2C-P/2C-T-2/2C-T-7/2C-T-4

Nou heb ik van 2cb nog wel gehoord, maar van de rest? Heeft iemand een aanrader? Ik wil iets wat de love van Mdma combineert met het trippy effect van mushies

Is overigens wel vrij goedkoop, 75 euro voor 10 gram 2CB:wink:

Waarom zoek je naar dat alles, terwijl je eigenlijk helemaal niet weet wat je "zoekt"?

*Ik zou eerst maar eens met de 2C-B beginnen*

Ik wou alles eens een keer testen. 2Cb staat dit weekend op het programma, daarna komt de rest. Ga ook een tripverslagje e.d. bijhouden, ben benieuwd.

Pim

75 euro voor 10 gram 2cb is abnormaal goedkoop.. ik betaal 150 euro per gram en dat is niet zon hele gekke prijs..

Qocaïne

Badass junkie
# 2C-C
# 2C-D
Beide zijn moeilijk te onderscheiden. Ze duren allebei even lang en hebben dezelfde soort uitwerking. De visuals waren voor mij niet speciaal en weinig aanwezig.

# 2C-E
Erg fijne lange duur. Weinig tot geen visuals IMO. Wel veel bodyload ten opzichte van de rest.

# 2C-I
Zachte visuals met als hoofdkleuren pastelkleuren roze, blauw, geel. Erg zachtaardig, weinig vervormingen. Duurt zo'n 4-6 uur.

# 2C-T-2
Grauwe visuals, met hoofdzakelijk donkere kleuren. Veel vervormingen en bodyload. Erg fijne drugs wanneer je veel visuals wilt ervaren IMO.

Voor alsnog is het alleen mogelijk om eigen ervaringen te delen. Niemand kan je met zekerheid zeggen hoe visueel of zwaar de trip voor je kan zijn. Dit is per persoon verschillend.
Zo is E voor mij minder visueel dan voor andere mensen op DF.

Ik ben benieuwd naar je keuzes!

MIA-1985

Wijs gebruiker
Handelaar zei:
ik heb 2cb gele paddestoelen zijn pillen met een paddestoel als opdruk kleur is geel , met een inhoud van 5,4mg 2cb , heel fijne pillen voor een hele leuke prijs ! :hearteyes:

Ahum, meneer handelaar :tongueout:

Jeller

Badass junkie
5.4 mg is dat niet heel weinig?

ik had mij overlaatst gemist met de weegschaal en had dus ongeveer 40-50 mg binnen van die 2c-b, was wel een zeer visuele trip en mentaal ook al beetje lastig, maar toch goed stuurbaar

vond alleen de opkomst beetje lastig, ik moest bijna kotsen

MIA-1985

Wijs gebruiker
Jeller zei:
5.4 mg is dat niet heel weinig?

ik had mij overlaatst gemist met de weegschaal en had dus ongeveer 40-50 mg binnen van die 2c-b, was wel een zeer visuele trip en mentaal ook al beetje lastig, maar toch goed stuurbaar

vond alleen de opkomst beetje lastig, ik moest bijna kotsen

5,4mg is onwijs weinig, daar merk je niets van.
je moet toch minimaal 9mg hebben wil je eigenlijk wat beginnen te merken en v.a. 10mg krijg je de eerste leuke eigenschappen van 2C-B te zien, maar 12mg is beter :)

Wow gast...40mg? lol Dat zou me inderdaad een spektakel van kleuren geweest zijn :grin:

Bovenaan