2C-B heb ik al eens geprobeerd, beviel me wel.Cinneq zei:Kan alleen over de volgende 2c's ervaring delen;
2c-b, staat niet tussen je lijstje maar toch, dit was voor mij licht visueel, en ook audio vervorming.
2c-i, iets sterker als 2c-b, duurde ook aardig wat langer (7 uur +)
2c-e, Deze was visueel/mentaal erg intens, zou ik dus afraden als je er een beetje bij wil blijven
Van de andere zou ik gewoon wat tripreports lezen.
Dat is niet waar, in oplopende volgorde: D,C,B, I&T2, T7, E, P. (dus van zwak naar sterkst). Tussen I en T2 is beetje coinflippen, hoewel mg voor mg 2C-I zeker sterker is.Fishhead0707 zei:2C-I is volgens mij de minst sterke versie, dus vandaar dat ik die zou aanraden.
![]()
2C-Em zei:Dat is niet waar, in oplopende volgorde: D,C,B, I&T2, T7, E, P. (dus van zwak naar sterkst). Tussen I en T2 is beetje coinflippen, hoewel mg voor mg 2C-I zeker sterker is.Fishhead0707 zei:2C-I is volgens mij de minst sterke versie, dus vandaar dat ik die zou aanraden.
![]()
Ervaring met allemaal hier..dus vraag maar raak![]()
2C-Em zei:HEerlijke spullen, zoals je ziet zoek ik alleen T4 en T21 nog, de andere heb ik allemaal..en ook allemaal geprobeerd. Alleen 2C-P heet maar 1 kans gehad tot nu toe, de rest wel vaker![]()
Zou je kunnen vertellen welke? Ben namelijk ook erg benieuwd naar de 2c's.Maar ik koop de 2C's op research chemical sites.
K.Kareltje zei:Zou je kunnen vertellen welke? Ben namelijk ook erg benieuwd naar de 2c's.Maar ik koop de 2C's op research chemical sites.
Dopejoo zei:welke 2 c heeft de beste visuele effecten, en zo min mogelijk mindfuck?
wat is het verschil prezies tussen D,C,B en I?
Welke van de 4 heeft de minste bodyload?
welke raden jullie aan voor een beginner met de 2c serie? ik wil zowiesow 1 keer een 2c/X proberen omdat ik erg houd van het xtc-happy-love-feelin' en ook van visuals. ik hou niet van nadenken(wat ik bij blowen ook doe, de motivatie om te stoppen voor mij)
en ojah, 2cb ga ik nie proberen, nie te verkrijgen voor mij. dus eigenlijk bestaat me keuze uit D C en I.
Hartelijk bedankt en ik zal een tripreportje plaatsen als toning van dankbaarheid![]()
ik lees best veel over de 2c serie, maar ik heb begrepen dat de 2cp en 2ce erg duistere of diepe trips kunnen geven (zowiets als paddos?), wat me niet egt tof lijkt aangezien ik met paddos vrij heftige bad trip ervaring heb gekregen. Ben zeker niet bang om te trippen, maar kies wel bewust voor een tripmiddel die zachter is op de geest, en een soort happy feelin geeft.Fishhead0707 zei:Meeste visuals 2C-P en 2C-E. Mindfucks hebben ze allemaal wel, ilgt beetje aan je lichaam en dosering en gevoeligheid.
Ik zou beginnen met 2C-B. Maar die kan je niet verkrijgen dan zou ik de C,D of I doen.
C en D zijn vrij gelijk uit wat ik lees. Maar I lijkt me de beste dan. Ik zou je even goed inlezen verder in de 2C's.
![]()
Dopejoo zei:tjaa die is ook illegaal, dus moeilijker te vinden. ik ga gewoon voor de 2c-d of 2c-c. zijn nu outofstock, maar zodra et kan ga k het bestellen en laat ik nog wat weten.
Fishhead0707 zei:Dopejoo zei:tjaa die is ook illegaal, dus moeilijker te vinden. ik ga gewoon voor de 2c-d of 2c-c. zijn nu outofstock, maar zodra et kan ga k het bestellen en laat ik nog wat weten.
Alle 2C's zijn illegaal.. Maar de meest makkelijk vindbare is toch echt 2C-B hoor.. Maar verschilt natuurlijk aan je connecties.
![]()
Dopejoo zei:Fishhead0707 zei:Dopejoo zei:tjaa die is ook illegaal, dus moeilijker te vinden. ik ga gewoon voor de 2c-d of 2c-c. zijn nu outofstock, maar zodra et kan ga k het bestellen en laat ik nog wat weten.
Alle 2C's zijn illegaal.. Maar de meest makkelijk vindbare is toch echt 2C-B hoor.. Maar verschilt natuurlijk aan je connecties.
![]()
haha daar heb je een punt ja. 2c-b is nu onvindbaar voor mij. kga gwoon een gokje wagen en zo soon as possible de 2cc kopen. Als de tijd rijp is ff uitproberen en reportje schrijven.
Fishhead0707 zei:Dopejoo zei:tjaa die is ook illegaal, dus moeilijker te vinden. ik ga gewoon voor de 2c-d of 2c-c. zijn nu outofstock, maar zodra et kan ga k het bestellen en laat ik nog wat weten.
![]()
Designerx zei:Ik ben onlangs begonnen met research chemicals te testen,
en wou onlangs een van deze kopen :
# 2C-C
# 2C-D
# 2C-E
# 2C-I
# 2C-P
# 2C-T-2
Nu weet ik echt niet wat Kiezen
Ik heb liever een 2C dat je kop niet op zijn kop zet tijdens de trip.
Wat raden jullie aan ?
TeKNoZem zei:Onzin, de enige 2C's die illegaal zijn, zijn 2C-B, 2C-I, 2C-T-2 en 2C-T-7. De rest is vooralsnog gewoon legaal. We hebben hier geen analoog beleid.
megatrippie zei:Ik je kan ze in principe allemaal behalve 2c-e en 2c-p proberen als je er maar voorzichtig mee blijft
de e en p varianten zou ik als je echt je kop erbij wil houden eerst maar over slaan.
Fishhead0707 zei:TeKNoZem zei:Onzin, de enige 2C's die illegaal zijn, zijn 2C-B, 2C-I, 2C-T-2 en 2C-T-7. De rest is vooralsnog gewoon legaal. We hebben hier geen analoog beleid.
Oke maar dan ben je toch goedkoper uit bij een dealer dan een vage internet site. Maar doe je ding ik hou je niet tegen. Succes.
![]()
TeKNoZem zei:Fishhead0707 zei:TeKNoZem zei:Onzin, de enige 2C's die illegaal zijn, zijn 2C-B, 2C-I, 2C-T-2 en 2C-T-7. De rest is vooralsnog gewoon legaal. We hebben hier geen analoog beleid.
Oke maar dan ben je toch goedkoper uit bij een dealer dan een vage internet site. Maar doe je ding ik hou je niet tegen. Succes.
![]()
Bij een dealer een 2C-B tablet van 20mg kopen voor 2,5-5 eurie of een gram 2C-E bij een RC vendor kopen voor 80. Geen idee hoe jij op 't idee komt dat bij een dealer goedkoper is, waar denk je dat een dealer z'n spullen vandaan haalt? Een dealer koopt over het algemeen niet in bulk, een RC vendor wel.
Dopejoo zei:kheb nog eens nagedacht, en ik wil eigenlijk 2c-c, 2c-d, 2c-i en 2c-t2 proberen. Zijn allemaal (nu nog) te verkrijgen.
Maar mijn probleem is, ik ben niet van elke maand trippen. Wil alles rustig aan doen, maar wel zo snel mogelijk in huis hebben, nu et nog kan.
Dus stel ik heb van alles een half tot 1 gram, dan heb ik tog zeker een voorraad voor zo'n 10 tot 15 jaar.
Kan ik deze stoffen wel zo lang bewaren?( khad gelezen dat et vrij stevige stofjes zijn)
wat betalen jullie voor deze stofjes? (2ci is 110 eu p 0,5 gr) (2c-t2 is 70 p 250 mg)
(2cc en 2cd zown 80 en 100 p g)
Dat is dus niet erg goedkoop op 2cc en 2cd na. of zie ik dat nou verkeerd?
en het is al helemaal geldverspilling als ik alles na paar jaar (mssgien 4 trips) kan weggooien.
mvg doopi
Azraël zei:Hoe wegen jullie eigenlijk 10 a 20mg af van dat spul?
10mg teveel en het kan behoorlijk fout gaan...
Dopejoo zei:kheb nog eens nagedacht, en ik wil eigenlijk 2c-c, 2c-d, 2c-i en 2c-t2 proberen. Zijn allemaal (nu nog) te verkrijgen.
Maar mijn probleem is, ik ben niet van elke maand trippen. Wil alles rustig aan doen, maar wel zo snel mogelijk in huis hebben, nu et nog kan.
Dus stel ik heb van alles een half tot 1 gram, dan heb ik tog zeker een voorraad voor zo'n 10 tot 15 jaar.
Kan ik deze stoffen wel zo lang bewaren?( khad gelezen dat et vrij stevige stofjes zijn)
wat betalen jullie voor deze stofjes? (2ci is 110 eu p 0,5 gr) (2c-t2 is 70 p 250 mg)
(2cc en 2cd zown 80 en 100 p g)
Dat is dus niet erg goedkoop op 2cc en 2cd na. of zie ik dat nou verkeerd?
en het is al helemaal geldverspilling als ik alles na paar jaar (mssgien 4 trips) kan weggooien.
mvg doopi
In Nederland staan alleen 2C-B, 2C-I, 2C-T2 en 2C-T7 op lijst 1. Kortom, de 2C's die in de smartshops hebben gelegen. 2C-C, D, E, P, vind je op lijst 1 en 2 NIET terug.Fishhead0707 zei:Alle 2C's zijn illegaal.. Maar de meest makkelijk vindbare is toch echt 2C-B hoor.. Maar verschilt natuurlijk aan je connecties.
![]()
2C-Em zei:In Nederland staan alleen 2C-B, 2C-I, 2C-T2 en 2C-T7 op lijst 1. Kortom, de 2C's die in de smartshops hebben gelegen. 2C-C, D, E, P, vind je op lijst 1 en 2 NIET terug.Fishhead0707 zei:Alle 2C's zijn illegaal.. Maar de meest makkelijk vindbare is toch echt 2C-B hoor.. Maar verschilt natuurlijk aan je connecties.
![]()
2C-Em zei:Langzaam aan op gebruiken met een groepje vrienden.
Maar als je het via iemand zoekt, dan is het doorgaans wel in kleinere sealtjes te krijgen, 100 of 250mg, of je kunt dat diegene natuurlijk zelfs vragen hoeveel.. who knows hmm![]()
2C-Em zei:Nee hoor, heb mooi prive voorraadje ervan. Op termijn wel een nieuwe leverancier ervoor zoeken, oude is weg..
Diegene die het zocht was iemand anders![]()