2C-E op zegels

acid.girl

Newbie
Hoi iedereen :)

Na maanden mee gelezen te hebben, heb ik toch een vraagje waar ik geen antwoord op kan vinden. Ik kan namelijk geen trip reports vinden van 2C-E op zegels.

Een vriend van mij heeft wat zegels liggen, met een dosis van 8-10 mg. Er staat een grote gele smiley op, en zover ik weet heeft hij het besteld van een vendor. Ik zou het graag volgende week met hem willen proberen, maar ben toch een beetje zenuwachtig omdat ik nergens iets over zegels kan vinden. Zover ik weet kunnen we nu niet testen, wat het ook spannend maakt. Ik kan nu niet zelf afwegen dus moet hopen dat de dosis klopt. Vandaar dat ik benieuwd was of iemand hier ervaring mee heeft. Anders ben ik nu instaat om het niet aan te nemen en voor poedervorm te gaan kijken.

Hij wou 1,5 zegel nemen, en ik 1 en een kwartje omdat ik veel lichter ben. Is dit een aan te raden dosis? Ik trip al behoorlijk hard op 130ug lsd, dus dacht dat dit wel genoeg zou zijn voor een goede trip.

Alvast heel erg bedankt!!

Anderemaan

Wijs gebruiker
Een vriend van mij heeft wat zegels liggen, met een dosis van 8-10 mg. Er staat een grote gele smiley op, en zover ik weet heeft hij het besteld van een vendor.
Ik weet welke vendor, mijn 5-MeO-MiPT zegels waren exact het zelfde, met de smiley. Ik wist niet dat ze zegels verkochten, maar ik denk wel dat het daadwerkelijk 2C-E is aangezien deze site die stof ook als poeder verkocht/verkoopt.

1 zegel lijkt mij verstandiger voor de eerste keer. Het is een van de meest agressieve psychedelica en het heeft het hele scherpe dose respond curve (steeds heftiger met maar een klein beetje meer).

Andere keren zou je hoger kunnen doseren. Ik lees dat 12mg als enorm heftig word ervaren.

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
kheb die zegels ook..
vorig jaar met 1/8e begonnen.. dat vond ik al vermakelijk.
langzaam opgebouwd naar 1 hele zegel in een aantal keer.
ik vond het chill omdat ondanks ik er heel de nacht van wakker bleef, ik me geen moment verveelde of het vervelend vond dat het licht werd... content... en niet brak die dag.
knam het ook wel een zondag ochtend en dan joggen in de natuur.
qua visuals was het vrij scherp en flitserig groen paars tinten... en man.. ik werd er erg opgewonden van.. sex was intens.
het fijne vond ik ook dat mijn gedachten goed beheersbaar bleven..

toen kon ik geen zegels meer krijgen en kocht ik poeder... wat volgens mij veel sterker is.
ik nam ( volumetrisch geloof ik ) ca 12 mg.. en woew!..
daar was ik niet op bedacht.. met die zegels nog niet zo heftig geweest.
bodyload / energie.. vrij heftig.
neon randen flitsen etc wel cool..
ook brain zaps! zoals @Stonologie zegt.. best agressief spul.

ik vind het dus vooral in lagere dosis relaxt..
in hogere dosis zijn de bij effecten naast het trippen wat heftig.

acid.girl

Newbie
Bedankt voor de uitgebreide berichtjes, hier heb ik echt wat aan :)! Ik ga ook nog even goed nadenken over de dosis, maar gaat vast goed komen.

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik heb de zegels ook voorbij zien komen. Zelf nog nooit in zegelvorm gebruikt, alleen poeder.
Ben het persoonlijk niet eens met de claim dat 2C-E één van de meest agressieve psychedelica zou zijn, maar dat is enkel op basis van één ervaring. Ik had er op 20 mg een prachtige liefdevolle ervaring mee. Intens, dat wel, maar verre van agressief.

DR. Gonzo

Newbie
Ik heb de zegels ook. Heb het twee maanden geleden uit geprobeerd. Heb er toen twee genomen omdat ik altijd hogere dosis nodig heb qua psychedelica. Kan niet aanbevelen om ze lang in je mond te houden. De volgende keer denk ik dat ik de zegels maar direct doorslik.
Om je eerste keer 2CE te doen ook geen twee nemen hoor.
Maar alvast een fijne trip toegewenst

Dirkdirk

DF-koning
Hoe krijg je zo’n hoge dosering op een zegel? Hoe groot zijn die zegels? Want op standaard lsd formaat ga je geen 10 milligram krijgen.

acid.girl

Newbie
Moet ik dit het zelfde innemen als lsd of kan dit dus korter? En heeft er misschien iemand enig idee of dit een kruistolerantie heeft met psilocybine? Ik heb eerder wel 2cb vlak na truffels genomen, en dat werkte toen niet optimaal

Buu

Wijs gebruiker
Moet ik dit het zelfde innemen als lsd of kan dit dus korter? En heeft er misschien iemand enig idee of dit een kruistolerantie heeft met psilocybine? Ik heb eerder wel 2cb vlak na truffels genomen, en dat werkte toen niet optimaal
Je kan ze doorslikken. En ja je hebt kruistolerantie. Alle psychedelica hebben kruistolerantie op base tryptamines (DMT, EPT etc) na.

WuceBrayne

Newbie
Een maatje van me had de eerste keer meteen 2 zegels gepakt en hij had volgens hemzelf de allerergste bad trip tot dan toe. Hij voelde niks meer, zn emoties werden compleet uitgeschakeld. Uiteindelijk ben ik erheen gemoeten om m gerust te stellen dat t wel goed kwam.
Ikzelf (M 100kg) heb ooit 1 zegel gepakt van diezelfde vendor en ik was blij dat ik niet meer gepakt had. Echt heel potent spul.

Jari

Belezen gebruiker
kheb die zegels ook..
vorig jaar met 1/8e begonnen.. dat vond ik al vermakelijk.
langzaam opgebouwd naar 1 hele zegel in een aantal keer.
ik vond het chill omdat ondanks ik er heel de nacht van wakker bleef, ik me geen moment verveelde of het vervelend vond dat het licht werd... content... en niet brak die dag.
knam het ook wel een zondag ochtend en dan joggen in de natuur.
qua visuals was het vrij scherp en flitserig groen paars tinten... en man.. ik werd er erg opgewonden van.. sex was intens.
het fijne vond ik ook dat mijn gedachten goed beheersbaar bleven..

toen kon ik geen zegels meer krijgen en kocht ik poeder... wat volgens mij veel sterker is.
ik nam ( volumetrisch geloof ik ) ca 12 mg.. en woew!..
daar was ik niet op bedacht.. met die zegels nog niet zo heftig geweest.
bodyload / energie.. vrij heftig.
neon randen flitsen etc wel cool..
ook brain zaps! zoals @Stonologie zegt.. best agressief spul.

ik vind het dus vooral in lagere dosis relaxt..
in hogere dosis zijn de bij effecten naast het trippen wat heftig.
Hoe kan je het beste een zegel door de helft krijgen? Ik wil ze niet aanraken met mijn hand. Kan het gewoon met een schaar?

Dirkdirk

DF-koning
Je gaat overigens niet onder invloed raken door een zegel in je hand te houden.
ow dat dacht ik. Ik dacht dat het bij LSD zo was.

Dit is onzin. Om stoffen met de huid op te kunnen nemen zijn er andere stoffen nodig. Opname via de huid is nogal complex en eigenlijk alleen verkrijgbaar als professioneel medische pleister. Volgens mij zijn deze pleisters ook gepatenteerd.

Als je een zegel op je lijf plakt is het hoogste wat er gebeurd dat de LSD beschadigt raakt door zweet en dergelijke lichaamsvochten, maar ik verzeker je dat opname door de huid door simpel aanraking complete BS is. Onze huid is een orgaan dat stoffen buiten houdt. En dan heb ik het over onze huid. Dingen zoals je tandvlees, je ogen, je mond, je geslachtsorganen etc. kunnen, in theorie, stoffen opnemen.

Jari

Belezen gebruiker
Dit is onzin. Om stoffen met de huid op te kunnen nemen zijn er andere stoffen nodig. Opname via de huid is nogal complex en eigenlijk alleen verkrijgbaar als professioneel medische pleister. Volgens mij zijn deze pleisters ook gepatenteerd.

Als je een zegel op je lijf plakt is het hoogste wat er gebeurd dat de LSD beschadigt raakt door zweet en dergelijke lichaamsvochten, maar ik verzeker je dat opname door de huid door simpel aanraking complete BS is. Onze huid is een orgaan dat stoffen buiten houdt. En dan heb ik het over onze huid. Dingen zoals je tandvlees, je ogen, je mond, je geslachtsorganen etc. kunnen, in theorie, stoffen opnemen.
oke dankjewel man! als het klopt is dit wel goed om te weten. Maar blijf voorzichtig doen

FerdFatoehaus

Badass junkie

Ik meen gelezen te hebben dat fentanyl en carfentanyl wel via de huid opgenomen kon worden. En dat er daardoor mensen een OD kregen in Amerika.

Dirkdirk

DF-koning
Ik meen gelezen te hebben dat fentanyl en carfentanyl wel via de huid opgenomen kon worden. En dat er daardoor mensen een OD kregen in Amerika.

Dit is niet waar. Onze huid is een orgaan dat stoffen buiten houdt. Het zou onlogisch zijn als er bepaalde complexe stoffen zoals Fentanyl of LSD deze huid zouden kunnen ingaan en hiermee onze hersens zouden kunnen betreden. Het zou evolutie compleet tegenspreken. We hebben een orgaan dat de opname van stoffen in de meeste gevallen het beste bekleed dan welk ander orgaan dan ook: de maag. Voor sommige drugs is een andere route noodzakelijk (cocaine, het neusslijmvlies, 25C-NBOME, sublinguaal, fentanyl o9mdat het zo'n potente stof is, pleisters, etc.) maar over het algemeen is de maag de beste route om stoffen tot je te nemen omdat dit orgaan er speciaal voor gemaakt is om stoffen op te nemen en in de bloedbaan te krijgen.

Het hele concept van stoffen innemen via een pleister is een dodelijk interessant onderwerp waar verrassend weinig informatie over beschikbaar is. Het heeft blijkbaar niet alleen te maken met de stoffen, maar ook met atomen en protonen. Geef mij twee dagen voor mijn onderzoek, dan kom ik erop terug.

Hardcore_frk

Badass junkie
Dit is niet waar. Onze huid is een orgaan dat stoffen buiten houdt. Het zou onlogisch zijn als er bepaalde complexe stoffen zoals Fentanyl of LSD deze huid zouden kunnen ingaan en hiermee onze hersens zouden kunnen betreden. Het zou evolutie compleet tegenspreken. We hebben een orgaan dat de opname van stoffen in de meeste gevallen het beste bekleed dan welk ander orgaan dan ook: de maag. Voor sommige drugs is een andere route noodzakelijk (cocaine, het neusslijmvlies, 25C-NBOME, sublinguaal, fentanyl o9mdat het zo'n potente stof is, pleisters, etc.) maar over het algemeen is de maag de beste route om stoffen tot je te nemen omdat dit orgaan er speciaal voor gemaakt is om stoffen op te nemen en in de bloedbaan te krijgen.

Het hele concept van stoffen innemen via een pleister is een dodelijk interessant onderwerp waar verrassend weinig informatie over beschikbaar is. Het heeft blijkbaar niet alleen te maken met de stoffen, maar ook met atomen en protonen. Geef mij twee dagen voor mijn onderzoek, dan kom ik erop terug.
While researching lysergic acid derivatives, Hofmann first synthesized LSD on 16 November 1938.[8] The main intention of the synthesis was to obtain a respiratory and circulatory stimulant (analeptic) with no effects on the uterus in analogy to nikethamide (which is also a diethylamide) by introducing this functional group to lysergic acid. It was set aside for five years, until 16 April 1943, when Hofmann decided to reexamine it. While re-synthesizing LSD, he accidentally absorbed a small amount of the drug through his fingertips and discovered its powerful effects.

Bovenaan