2c-e vragen

benzzzy

Badass junkie
Heb op benzos een bestselling van 1g 2c-e 500mg 4homet en een gram 3fea.

Ik Ben van plan de 2c-e rectaal of nasaal te doen gezien de duratie so fucking lang is.
Maar de dosis met die ROA'S is niet te meten met mijn weegschaal.

Enige kans dat iemand weet hoe stabiel het is in oplossing en eventueel een middel met een oplosbaarheid van 10mg/ml.

benzzzy

Badass junkie
En wat is een goede begin dosis voor 2c-e nasaal?
Iets waarme ik in een ++(shulgin scale) kan komen?

Enige info bereft hoelang het duurt voor slaap een optie is?

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
En wat is een goede begin dosis voor 2c-e nasaal?
Iets waarme ik in een ++(shulgin scale) kan komen?

Enige info bereft hoelang het duurt voor slaap een optie is?

2c-e niet nasaal doen!..is echt vreselijk pijnlijk en oh wee als je een 'poederwolkje' in je longen krijgt.

12 mg is meer dan genoeg imo.

slaap kun je wel vergeten.. maar voelt bij mij nooit rot.. vredige acceptatie vd ochtendstond.

edit: gewoon in water doen en opdrinken.

Laatst bewerkt:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Zo lang duurt 2C-E toch niet? Gewoon 6 - 10 uur, met daarna nog wat na-effecten. Zeg maar hetzelfde als een LSD-trip.

Maar je hebt gelijk, als je het snuift dan duurt het korter. Wel zie ik op Bluelight veel mensen klagen over een intense come-up met veel bodyload. Dat is iets waar mensen met 2C-E al snel last van hebben. Op Bluelight wordt om die reden door redelijk wat mensen aangeraden om het te pluggen in plaats van te snuiven. Dat wordt daar gezien als een betere ROA, maar ik moet er wel bij vermelden dat pluggen sowieso al redelijk populair is op dat forum.

De dosering is wel een beetje lastig aan te geven. Daarover is gewoon een stuk minder informatie dan bij orale inname.
Naar wat ik lees is zowel bij pluggen als bij snuiven een dosering van 5 - 10 milligram gangbaar en ongeveer vergelijkbaar met een orale dosis van 15-25 milligram. Dat zou op de grens tussen ++ en +++ moeten zitten. Maar dat is dus allemaal gebaseerd op subjectieve beschrijvingen op fora, dus niet de meest betrouwbare bron. Hoewel je dat sowieso blijft hebben met dit soort NPS natuurlijk.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik heb zelf twee keer 2C-E genomen, maar dan altijd oraal. Mijn ervaring is dat de dosering nogal nauw komt. Ik ben steeds gegaan voor ongeveer 15 milligram, met een afwijking in de meting van ± 5 milligram. De ene keer had mijn weegschaal 18 milligram aangegeven en was ik best hard aan het gaan. Een andere keer had mijn weegschaal precies 15 milligram aangegeven en bereikte ik slechts een ++.
Al met al is het wel interessant spul. Maar na twee keer proberen vind ik het ook weer niet zo interessant dat ik het liever zou nemen dan LSD of 2C-B of sommige andere psychedelica zoals 4x-tryptamines.

Laatst bewerkt:
Bovenaan