Zo lang duurt 2C-E toch niet? Gewoon 6 - 10 uur, met daarna nog wat na-effecten. Zeg maar hetzelfde als een LSD-trip.
Maar je hebt gelijk, als je het snuift dan duurt het korter. Wel zie ik op Bluelight veel mensen klagen over een intense come-up met veel bodyload. Dat is iets waar mensen met 2C-E al snel last van hebben. Op Bluelight wordt om die reden door redelijk wat mensen aangeraden om het te pluggen in plaats van te snuiven. Dat wordt daar gezien als een betere ROA, maar ik moet er wel bij vermelden dat pluggen sowieso al redelijk populair is op dat forum.
Just wondering if there is a general consensus on the quality of an insufflated vs. oral dosage of 2C-E. I only have approx 5mg 2C-E (had ordered more but somebody else is going to do the rest of it), so I'm wondering if I should put it up the nose or order more and go for an oral dose. I...
www.bluelight.org
De dosering is wel een beetje lastig aan te geven. Daarover is gewoon een stuk minder informatie dan bij orale inname.
Naar wat ik lees is zowel bij pluggen als bij snuiven een dosering van 5 - 10 milligram gangbaar en ongeveer vergelijkbaar met een orale dosis van 15-25 milligram. Dat zou op de grens tussen ++ en +++ moeten zitten. Maar dat is dus allemaal gebaseerd op subjectieve beschrijvingen op fora, dus niet de meest betrouwbare bron. Hoewel je dat sowieso blijft hebben met dit soort NPS natuurlijk.