2C-I

2C-Em

Belezen gebruiker
Fishhead0707 zei:
Volgens mij is na 2C de 2C-I versie het minst sterk. Dus prima om mee te beginnen.

Rustig aan. :)
2C-B, 2C-C en met name 2C-D zijn in feite allemaal minder 'sterk' dan 2C-I. 2C-I valt mooi in de middenmoot wat potentie én duur van de trip betreft!

pascal828

Badass junkie
Ik heb 9mg gesnoven uiteindelijk en dit overtreft genoeg. :P
Ik ga zo nog wel de rest bijnemen. (lees: 6mg)

Edit: Was in het begin wel een erge body load moet ik zeggen.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
pascal828 zei:
Was in het begin wel een erge body load moet ik zeggen.

Heb ik ook altijd het eerste kwartier/halfuurtje na het snuiven.

Ik kan het effect van welke 2c dan ook, ook niet waarderen zonder erbij te blowen.
Die synergie maakt het een perfecte drug! Zonder te saai/ niet diepgaand genoeg.

pascal828

Badass junkie
PepTalk zei:
pascal828 zei:
Was in het begin wel een erge body load moet ik zeggen.

Heb ik ook altijd het eerste kwartier/halfuurtje na het snuiven.

Ik kan het effect van welke 2c dan ook, ook niet waarderen zonder erbij te blowen.
Die synergie maakt het een perfecte drug! Zonder te saai/ niet diepgaand genoeg.
Ik kan 2C's wel waarderen, maar ze zijn enkel voor de fun, niet met een wijze les erbij. zoals LSD.

Beiden zijn een visueel spektakel. :)

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Man.... Ik krijg zin om ook mijn 2C's te voorschijn te houden.. Maar nee ik moet me beheersen. :sunglasses:

In ieder geval goede ervaringen.. Goed om te lezen.. :grin:

pascal828

Badass junkie
Alleen de erge bodyload vond ik toch onaangenaam. maar dit ging weg na 30mins.
Volgende keer ga ik het combineren met wat ketamine. Hopelijk haalt dat de scherpe randjes er vanaf, en blaast het een nieuwe dimensie in de trip.

zaterdag weer oud en vertrouwd op de LSD. :)

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik had ook een zeer onaangename bodyload bij 2C-I en geen visuals.
En dat bij een dosis van 35 mg...

overalennergens

Experimenterende gebruiker
Gistermiddag heb ik voor het eerst 2ci gedaan en ik vond het wel grappig. Ik had 23 mg genomen en qua visuals was dat goed te doen. Wel had ik een vervelende bodyload. Ik had een beetje last van mijn maag en ik had steeds het idee dat ik moest poepen.

Ik ga het waarschijnlijk wel nog een keer doen maar dan hoop ik dat de bodyload een flink stuk minder is.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Het lijkt wel alsof de meeste mensen die vervelende bodyload ervaren bij 2c-i, als er nu nog visuals waren viel het nog mee, maar zonder de visuals is het echt niet de moeite waard...

pascal828

Badass junkie
Sublimo zei:
Ik werd overweldigt door de visuals.
Weet je wel zeker dat het 2C-I was?
Want bij die dosis moet je wel visuals gezien hebben, tenzij je resistent bent, of het is gewoon geen 2C-I.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
pascal828 zei:
Sublimo zei:
Ik werd overweldigt door de visuals.
Weet je wel zeker dat het 2C-I was?
Want bij die dosis moet je wel visuals gezien hebben, tenzij je resistent bent, of het is gewoon geen 2C-I.

Het was 2c-i, daar twijfel ik eigenlijk niet over. Het voelde aan als een soort van LSD. Ik merkte duidelijk dat ik een tripmiddel had geconsumeerd.

Het enigste wat ik ervaarde was een zeer zware, irritante bodyload. En lichtjes draaiende patroontjes op de vloer, maar dat kan ook nog later van de LSD zijn geweest. Dat weet ik niet meer zeker. Ik heb namelijk later nog LSD bijgenomen omdat ik het niks vond. En uiteindelijk nog MDMA-kristallen.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Hmm ik had 2C-I op de planning staan, maar dit klinkt totaal niet interessant. Zonde.

Toch wil ik het wel een keer testen. Iemand een tip hoe je de boadyload kan verkleinen?

:)

pascal828

Badass junkie
De bodyload is er alleen het begin van de trip, bij mij tenminste.

En om het te verminderen, zou ik het niet snuiven. Maar voor de rest weet ik geen opties.

Het is zeker het proberen waard.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Fishhead0707 zei:
Hmm ik had 2C-I op de planning staan, maar dit klinkt totaal niet interessant. Zonde.

Toch wil ik het wel een keer testen. Iemand een tip hoe je de boadyload kan verkleinen?

Tuurlijk moet je het een keer testen. Ik ga het zelf ook nog minstens een keer testen. Ik ga geen conclusie trekken uit een enkele trip. Ik wil er meerdere gehad hebben met 2c-i zodat ik een paar fatsoenlijke ervaringen heb gehad.

Als die allemaal slecht zijn, laat ik het. Maar misschien zit er wel een heel goede tussen. :)

Immo

Badass junkie
Sublimo zei:
Het lijkt wel alsof de meeste mensen die vervelende bodyload ervaren bij 2c-i, als er nu nog visuals waren viel het nog mee, maar zonder de visuals is het echt niet de moeite waard...

Zelf 1 keer 2c-i gebruikt en de bodyload ervaarde ik als erg vervelend, persoonlijk vind ik 2cb fijner.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Immo zei:
Sublimo zei:

Zelf 1 keer 2c-i gebruikt en de bodyload ervaarde ik als erg vervelend, persoonlijk vind ik 2cb fijner.

Zelf nog geen 2C-I gebruikt. Maar de boadyload van 2C-B, 2C-T-7 en 2C-P waren alle drie erg onplezierig. Maar 2C-B was het minst erg achteraf gezien.

Als ik alle voors en tegen af weeg dan komt 2C-B als favoriet eruit.

:sunglasses:

Hashja

Bewuste gebruiker
Ik sluit me echt volledig aan bij Sublimo.
Ik heb 2c-I nu 2 keer geprobeerd en beide keren zeer weinig visuals en een enorme bodyload, precies zoals Sublimo het al omschreef.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Jup, het is erg makkelijk te vinden, maar je moet er je contacten voor hebben.

De forum regels zijn nog makkelijker te vinden, zelfs zonder goede vrienden.
Daarin had je kunnen lezen dat vragen naar drugs niet mag.

Immo

Badass junkie
Naja mods zijn toch niet echt actief op dit deel van het forum dus veel maakt het niet uit.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Immo zei:
Naja mods zijn toch niet echt actief op dit deel van het forum dus veel maakt het niet uit.

Hier in Zeeland controleert de politie ook niet vaak op alcohol gebruik achter het stuur, maar ik rij toch ook niet hele dagen strontbezopen rond?

Alleen in het weekend :beer: , joke

Regels zijn er niet voor niets vind ik, en zoals je zelf al zegt zijn de mods hier niet erg actief.
Daarom voelde ik me geroepen dit nieuwe forum lid op z'n rechten en plichten te wijzen :mrgreen:

2C-Em

Belezen gebruiker
Veel mensen met recent mindere ervaringen zie ik. Alright, dat kan. Vind het opzich wel gek..
Een van mijn twee favoriete 2C's. Heb er zelfs op 27mg weinig last van, wat de bodyload betreft. Visuals zijn dan overweldigend en levert een heerlijke dikke trip op. Met uitgaan vind ik een dosis tussen de 18 en 22mg ideaal. Doe meestal 20/21. Icm 4-FMP; geniale combi.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
2C-Em zei:
Veel mensen met recent mindere ervaringen zie ik. Alright, dat kan. Vind het opzich wel gek..
Een van mijn twee favoriete 2C's. Heb er zelfs op 27mg weinig last van, wat de bodyload betreft. Visuals zijn dan overweldigend en levert een heerlijke dikke trip op. Met uitgaan vind ik een dosis tussen de 18 en 22mg ideaal. Doe meestal 20/21. Icm 4-FMP; geniale combi.

Zou het dan misschien niet kunnen dat de 4-fmp de 2c-i versterkt ?

Want ik had echt geen aangename ervaring van 35 mg 2c-i. Ontzettend weinig visuals en een zeer zware, vervelende bodyload.

2C-Em

Belezen gebruiker
Nee, want ik gebruik het ook vaak genoeg zonder 4-FMP en dan is het imo even heftig :) Sowieso voor ik die combinatie deed had ik het vaak alleen/kaal op..

2C-Em

Belezen gebruiker
Weinig visuals is heel raar bij een dergelijke dosis. Bodyload zou ik niet als iets ongewoons zien bij die dosis, dat is damn veel, ik zou daar zeker bodyload bij verwachten. Al met al raar dat je geen visuals had hoor, bij 35mg.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
2C-Em zei:
Nee, want ik gebruik het ook vaak genoeg zonder 4-FMP en dan is het imo even heftig :) Sowieso voor ik die combinatie deed had ik het vaak alleen/kaal op..

Dat het eigenlijk wel al. :) Maar wou het toch even zeker weten.

2C-Em zei:
Weinig visuals is heel raar bij een dergelijke dosis. Bodyload zou ik niet als iets ongewoons zien bij die dosis, dat is damn veel, ik zou daar zeker bodyload bij verwachten. Al met al raar dat je geen visuals had hoor, bij 35mg.

De bron is betrouwbaar en het was zeker een tripmiddel, dat voelde ik gewoon. Dus eigenlijk twijfel ik niet over het feit of het werkelijk 2c-i was. Dat was het.

Misschien eerdaags nog eens proberen dan. :)

2C-Em

Belezen gebruiker
Kennelijk wisselt dat nogal, bij het uitgaan zit ik er vol goede emoties mee :)

Maar ja, andere setting :)

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Ik ging er ook vanuit na vele verhalen erover dat het niet zo'n heel spannende 2C was. Maar ik was overdonderd door het effect. Nog heftiger dan de 2C-P en een mooie duur van een uur of 5. Geen boadyload.. En toch hele heftige visuals en goed van de kaart geweest. Maar was een aangename trip.

Maar voor mij geen psychedelica meer. Ik hou het lekker bij de andere dingen.

Pascal FM

Bewuste gebruiker
Weet je wel zeker dat het 2C-I was? Van wat ik lees schijnt 2C-P toch behoorliijk sterker te zijn.
Het kan natuurlijk zijn dat je er gevoelig voor bent, wat was de dosis??

Ik heb namelijk nog een paar 2C-I capsules met 20mg. p/s. :)

Is deze heftige ervaring ook de reden dat je geen psychedelica gaat doen?

Gurtsman

Newbie
Wat bedoelen jullie eigenlijk met de term "bodyload"? Ben daar toch wel benieuwd naar.
Misschien dat ik eroverheen gelezen heb, mijn excuses dan. :)

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Gurtsman zei:
Wat bedoelen jullie eigenlijk met de term "bodyload"? Ben daar toch wel benieuwd naar.

Dat is de lichamelijke kant van de trip. Wat je lichamelijk voelt tijdens het trippen.

Pascal FM

Bewuste gebruiker
Ik lees het ook vaak, heb het geloof ik nooit ervaren...zowel dat niet als vervelend :)

Geloof dat het het gevoel is dat je in je lichaam voelt tijdens het trippen... :)

Iemand met "Bodyload-ervaring" kan het vast beter verwoorden :grin:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Pascal FM zei:
Ik lees het ook vaak, heb het geloof ik nooit ervaren...zowel dat niet als vervelend :)

Geloof dat het het gevoel is dat je in je lichaam voelt tijdens het trippen... :)

Iemand met "Bodyload-ervaring" kan het vast beter verwoorden :grin:

Een bodyload-ervaring kan ook positief zijn, de bodyload is er bijna altijd.

Volgens Wikipedia:

Body load is a term employed by users of psychoactive drugs, and especially users of psychedelics, to describe specific tactile sensations brought on by drug use.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Pascal FM zei:
Weet je wel zeker dat het 2C-I was? Van wat ik lees schijnt 2C-P toch behoorliijk sterker te zijn.
Het kan natuurlijk zijn dat je er gevoelig voor bent, wat was de dosis??

Ik heb namelijk nog een paar 2C-I capsules met 20mg. p/s. :)

Is deze heftige ervaring ook de reden dat je geen psychedelica gaat doen?

Ik weet zeker dat het 2C-I was. De dosis was 20mg. Ik ben inderdaad redelijke gevoelig voor psychedelica. Maar ik ging er lekker op, het was een super fijne trip.

De effecten van 2C-P waren vooral heel visueel en heeeeeeeel lang, dat maakte het uiteindelijk heftig.

Maar het effect op zich was 2C-I veel leuker en interessanter.

De rede dat ik geen psychedelica meer wil, lag niet zo zeer aan de 2C-I.

Gurtsman zei:

De term bodyload is puur het lichamelijke gedeelte voor het effect van de psychedelica. Maar ook het lichamelijke gedeelte tijdens de trip. Dit kan inderdaad positief zijn.

Maar ik merk bij de 2C familie en dan vooral bij 2C-B, 2C-P & 2C-T-7 dat de bodyload erg onaangenaam is. Bij mij dan. Ik hoor meerdere mensen erover. Het zal verschillen per situatie en per persoon. Maar kotsen, je niet prettig voelen etc. Daarna als dat over is, heb je een heerlijke trip.

Bij 2C-I trouwens helemaal geen last van.

Bovenaan