2C-I

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Fishhead0707 zei:
Adrenochroom zei:
Ik heb juist nog nooit iemand over de bodyload van B gehoord...

Oke nja nogmaals het verschilt per persoon en per keer.

Bodyload is er altijd wel. Maar hoeft niet perse negatief te zijn..

:)

Ja das waar, naja de deffinities van bodyload verschillen nogal, omdat 'load' lading betekend denk ik zelf al snel aan een gewicht op je lichaam, een bepaalde zwaarte. Maar als je het meer ziet als een afwijking in lichamelijk gevoel dan heb je het idd altijd.

Lwbnjio

Experimenterende gebruiker
Wauw! :openmouth: Net 19mg oraal bij ADE in de Melkweg gehad. Gewoon wauw! Mn gedachten gingen als een pingpong bal alle kanten op en heb heeeerlijk zitten spacen op Luke Abott en James Holden, wat een held! Af en toe subtiel wat visuals. Was een mooie eerste keer -I :grin:

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Lwbnjio zei:
Wauw! :openmouth: Net 19mg oraal bij ADE in de Melkweg gehad. Gewoon wauw! Mn gedachten gingen als een pingpong bal alle kanten op en heb heeeerlijk zitten spacen op Luke Abott en James Holden, wat een held! Af en toe subtiel wat visuals. Was een mooie eerste keer -I :grin:

Nice.. :sunglasses:

Hashja

Bewuste gebruiker
Hashja zei:
Ik sluit me echt volledig aan bij Sublimo.
Ik heb 2c-I nu 2 keer geprobeerd en beide keren zeer weinig visuals en een enorme bodyload, precies zoals Sublimo het al omschreef.

Even op mijn eigen quote terug komen.
Heb de 2c-I toch weer een kans gegeven, dit keer 30mg.
Verrassend genoeg was het dit keer wel vet! (exact zelfde batch als vorige 2×)

Visueel was het nog steeds alles behalve sterk aanwezig. Kleur waren veel opmerkelijker, zoals een rode bal op groen gras heel erg opvalt (vanwege contrast kleuren) vielen alle kleuren op die manier op.
Bodyload was sterk aanwezig, maar na een uurtje of 2 een dikke joint gerookt en ik leek bevrijd!
Ik moet zeggen, dat dit spul dit keer vooral mentaal heel leuk was, ik vond het écht iets van LSD weg hebben! Ik at een youghurt gum terwijl ik naar Dream Theater luisterde, en het leek alsof ik de smaak hoorde. Net zoals bij LSD. En ik had ook dezelfde slechte humor, maar dat terzijde. :beer:
Heb rond de 6 uur getript (exclusief na sleur).

Conclusie, 30mg en een dikke joint vond ik een stuk aangenamer, maar ik baal echt van het gebrek aan visuals (bij mij).

Groeten,

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Hashja zei:
Hashja zei:
Ik sluit me echt volledig aan bij Sublimo.
Ik heb 2c-I nu 2 keer geprobeerd en beide keren zeer weinig visuals en een enorme bodyload, precies zoals Sublimo het al omschreef.

Even op mijn eigen quote terug komen.
Heb de 2c-I toch weer een kans gegeven, dit keer 30mg.
Verrassend genoeg was het dit keer wel vet! (exact zelfde batch als vorige 2×)

Visueel was het nog steeds alles behalve sterk aanwezig. Kleur waren veel opmerkelijker, zoals een rode bal op groen gras heel erg opvalt (vanwege contrast kleuren) vielen alle kleuren op die manier op.
Bodyload was sterk aanwezig, maar na een uurtje of 2 een dikke joint gerookt en ik leek bevrijd!
Ik moet zeggen, dat dit spul dit keer vooral mentaal heel leuk was, ik vond het écht iets van LSD weg hebben! Ik at een youghurt gum terwijl ik naar Dream Theater luisterde, en het leek alsof ik de smaak hoorde. Net zoals bij LSD. En ik had ook dezelfde slechte humor, maar dat terzijde. :beer:
Heb rond de 6 uur getript (exclusief na sleur).

Conclusie, 30mg en een dikke joint vond ik een stuk aangenamer, maar ik baal echt van het gebrek aan visuals (bij mij).

Groeten,

Het blijft een twijfelachtig goedje, de ene gaat er super hard op, de andere bija niet of heeft en enorm irritante bodyload.

Ik wil het zeker in de toekomst nog eens proberen. :)

Hashja

Bewuste gebruiker
Sublimo zei:
Hashja zei:

Het blijft een twijfelachtig goedje, de ene gaat er super hard op, de andere bija niet of heeft en enorm irritante bodyload.

Helemaal mee eens.
Juist in dat opzicht vind ik het een vreemd goedje, ik heb zelf al 3× zo iets verschillends mee gemaakt, en daarom vind ik het nog te vroeg om het te bestempelen en het aan de kant te schuiven. Heb tenslotte nog 300+ mg beschikbaar en zeeën van tijd. :grin:

megatrippie

Belezen gebruiker
Sublimo zei:
Want ik had echt geen aangename ervaring van 35 mg 2c-i. Ontzettend weinig visuals en een zeer zware, vervelende bodyload.

Sublimo zei:

De eerste keer dat ik 2ci probeerde was samen met mijn vriendin.
haar dosis was 20mg en die van mij was 30mg na iets meer dan een uur begon het bij haar te werken en waren er plenty visuals bij mij gebeurde er helemaal niets behalve dan onprettige bodyload. (band om maag gevoel etc.)
Na ruim 3 uur nog een keer 30mg gedropt. (beetje drastisch ik weet het maar ik had ff geen andere capsule voor handen :grin:). Helaas alleen meer bodyload en niet meer dan heel erg milde visuals.
Ik was er bijna klaar mee maar omdat de vriendin het zo geweldig had gevonden het toch nog maar een keer geprobeerd. (niet het zelfde weekend uiteraard) Nu dan wel het gewenste effect en er dus behoorlijk van genoten.

Sindsdien heel vaak 2c-i gebruikt vaak samen met iets anders maar ook vaak alleen. Duidelijk is wel dat het heel verschillend kan vallen. Na de eerste keer kan ik gelukkig wel standaard van de effecten van de 2ci genieten maar er zit veel verschil in de heftigheid. bodyload gaat een rol spelen vanaf zo'n 25mg. Maar bij 2ce vind ik de bodyload veel heftiger en onplezieriger.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
megatrippie zei:
Sublimo zei:
Want ik had echt geen aangename ervaring van 35 mg 2c-i. Ontzettend weinig visuals en een zeer zware, vervelende bodyload.

Sublimo zei:

De eerste keer dat ik 2ci probeerde was samen met mijn vriendin.
haar dosis was 20mg en die van mij was 30mg na iets meer dan een uur begon het bij haar te werken en waren er plenty visuals bij mij gebeurde er helemaal niets behalve dan onprettige bodyload. (band om maag gevoel etc.)
Na ruim 3 uur nog een keer 30mg gedropt. (beetje drastisch ik weet het maar ik had ff geen andere capsule voor handen :grin:). Helaas alleen meer bodyload en niet meer dan heel erg milde visuals.
Ik was er bijna klaar mee maar omdat de vriendin het zo geweldig had gevonden het toch nog maar een keer geprobeerd. (niet het zelfde weekend uiteraard) Nu dan wel het gewenste effect en er dus behoorlijk van genoten.

Sindsdien heel vaak 2c-i gebruikt vaak samen met iets anders maar ook vaak alleen. Duidelijk is wel dat het heel verschillend kan vallen. Na de eerste keer kan ik gelukkig wel standaard van de effecten van de 2ci genieten maar er zit veel verschil in de heftigheid. bodyload gaat een rol spelen vanaf zo'n 25mg. Maar bij 2ce vind ik de bodyload veel heftiger en onplezieriger.

Dat bevestigd mijn vermoeden nog maar eens. :)

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Vergeleken met DMT is elk hallucinogeen maar een zandkorreltje in de woestijn..

Maar 2c's zou ik ook zeker niet als heftig bestempelen, als je met paddo's of LSD vergelijkt.

megatrippie

Belezen gebruiker
PepTalk zei:
Vergeleken met DMT is elk hallucinogeen maar een zandkorreltje in de woestijn..

Maar 2c's zou ik ook zeker niet als heftig bestempelen, als je met paddo's of LSD vergelijkt.

Duidelijk dat jij maar zeer beperkt met 2c-tjes hebt geëxperimenteerd.
Neem jij maar eens een fatsoenlijke dosis 2c-e of 2c-p.
dan mag je nog een keer hier heentypen dat 2c-tjes niet heftig zijn.

2c-i zoals hier onder beschreven vind ik een van de mildere varianten.

Lwbnjio

HTID zei:
Drop maar eens 2 keer 16mg 2-ci :P

Ik zag echt werelden in normale voorwerpen :grin:

:confused: Ik heb tot nu toe 1 keer -i gedaan, 19mg, tijdens uitgaan. En dat was best leuk maar ook weer niet heeel heftig.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
megatrippie zei:

Very true :flushed:
Maar heb helaas, en nog steeds, geen nauwkeurige weegschaal om me aan hoge dosissen te wagen.
Tot op heden wist ik dus niet precies welke hoeveelheden ik, nasaal weliswaar, gebruikte.

Dan weet ik dat ik wat scheutiger mag zijn :)
Ben wel erg voorzichtig hier in hoor :rolleyes:

megatrippie

Belezen gebruiker
PepTalk zei:
megatrippie zei:

Very true :flushed:
Maar heb helaas, en nog steeds, geen nauwkeurige weegschaal om me aan hoge dosissen te wagen.
Tot op heden wist ik dus niet precies welke hoeveelheden ik, nasaal weliswaar, gebruikte.

Dan weet ik dat ik wat scheutiger mag zijn :)
Ben wel erg voorzichtig hier in hoor :rolleyes:

Voorzichtigheid is geen overbodige luxe. Zeker niet met 2C-P. Maar ook met 2C-E kan je beter het zekere voor het onzekere nemen. Je zal hierbij vernemen dat in tegenstelling met LSD je niet de dosis hoeft te verdubbelen om een 2 x zo zware trip te krijgen maar dat een verhoging van slechts enkele milligrammen genoeg is om een enorm zware trip te gaan krijgen.

Ik was er van overtuigd dat LSD het helemaal was tot ik eens goed aan het experimenteren ben geslagen met enkele 2ctjes. Natuurlijk heeft de LSD nog steeds zijn charme maar 2C-E doet zeker niet onder voor LSD. 2C-P is nog potenter. De duur van 2C-P en de noodzaak om het zo nauwkeurig te doseren(een verschil van 2mg maakt het verschil tussen een milde of zeer heftige trip. en nog een paar mg erbij en je hebt een OD) maken het een voor mij minder interessante drug.

Zoals hier boven al vermeld.... een weegschaal is geen overbodige luxe. niet alleen met 2ctjes maar met bijna alle middelen. Die 2 tientjes is zo'n ding echt waard.

HTID

Bewuste gebruiker
Lwbnjio zei:
HTID zei:
Drop maar eens 2 keer 16mg 2-ci :P

Ik zag echt werelden in normale voorwerpen :grin:

:confused: Ik heb tot nu toe 1 keer -i gedaan, 19mg, tijdens uitgaan. En dat was best leuk maar ook weer niet heeel heftig.

2*16=32. Ik liet er een paar uur tussen zodat niet alles tegelijk insloeg.

MIA-1985

Wijs gebruiker
Kunnen buitenstaanders in je omgeving eigenlijk aan je merken indien je een normale dosis 2C-I naar binnen hebt gewerkt?
Valt dit op? :) Met andere woorden; kan ik het ongezien doen :)

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Het communiceren gaat bij mij op een 2c makkelijker dan bij paddo's en LSD.
Maar toch, je blijft trippende, dus ja je kunt het zeker wel merken.

Dus op je kamer doen waarbij je ouders ieder moment binnen kunnen komen zou voor mij een no-go zijn.

Wil je het bijv. tijdens het uitgaan doen, en heb je wat vrienden die jouw gebruik minder fijn vinden, dan denk ik ( afgezien wat je gaat doen) dat het wel gaat lukken.

MotjeWhat

Newbie
om nog eens terug te komen op bodyload...

qua kotsen of andere nare dingen heb ik erg t gevoel dat t ligt aan je eet/leefpatroon..
als ik alcohol of voedsel met veel zooi (kleurstoffen etc.) in mn maag/darmen heb zitten terwijl mn trip begint "moet" dat er echt uit...
roken en alcohol vind ik sowieso meestal smerig als ik trip. Alsof mn lichaam/geest me probeert duidelijk te maken dat t enorm slecht is ook al is t effect niet zo zwaar daarvan...

maar verder hoe bodyload ook bedoeld kan worden:
Het kan lijken alsof je:
uit je neusbloed qua gevoel..
je elk moment in je broek kan zeiken, terwijl je een lege blaas hebt..
raar gevoel in de maag... maffe tintelingen enz. enz..

Ik denk iig dat t te maken heeft met setting... gezondheid... drug... maaginhoud... psyche...

OT:
Gotta love that 2C-I :P vooral in combi met 4-fmp en methylone :P

kblijf me btw nog iets afvragen...
ik kan al heerlijk spacen op 12-14mg 2C-I, terwijl anderen van 20 nog geen hol merken... dit heeft zover ik heb gemerkt vrij weinig met lichaamsgewicht te maken...
is t "het loslaten and go with the flow" dat gene dat de ene persoon echt laat "hard gaan!!!!" en de ander zich redelijk nuchter VOELT op bijv. 0.23 mg/kg lichaamsgewicht?

MIA-1985

Wijs gebruiker
MotjeWhat zei:
ik kan al heerlijk spacen op 12-14mg 2C-I, terwijl anderen van 20 nog geen hol merken... dit heeft zover ik heb gemerkt vrij weinig met lichaamsgewicht te maken...
is t "het loslaten and go with the flow" dat gene dat de ene persoon echt laat "hard gaan!!!!" en de ander zich redelijk nuchter VOELT op bijv. 0.23 mg/kg lichaamsgewicht?

Tsja...ik laatst 25mg 2C-I genomen en ik probeerde niet hard te gaan, wilde eigenlijk ook niet (meer) maar toch ging ik! hehe...was het na zo'n 5 uur eigenlijk wel echt zat, maarja...dan moet je nog een paar uur :sunglasses: Ik had omgerekend zo'n 0.33 mg/kg

megatrippie

Belezen gebruiker
MotjeWhat zei:

Als eerste kan ik vermelden dat sommige mensen gewoon gevoeliger zijn voor psychedelica en fenethylamines. Tevens zie je dat het lichaam bij veel mensen lijkt te moeten wennen aan de effecten van 2c's (dus na 1 of 2x gebruik pas echt goed ervaren wat het middel doet en met veel minder een zelfde effect lijken te kunnen bereiken) . Dit kan ook nog per middel verschillen. Verder zijn er natuurlijk vele zaken wat een trip kan beïnvloeden zoals maaginhoud geestelijke en lichamelijke gesteldheid, gewicht en sekse. Je opmerking over de invloed van "het willen loslaten" kan ik stellen dat naar mijn ervaring de mensen welke bereid zijn te willen loslaten een veel vriendelijkere stuurbare trip lijken te hebben dan mensen welke de controle willen behouden. Juist de mensen die ten alle tijden de controle wensen te behouden zie ik vaak de controle verliezen en de trip als te heftig en vervelend ervaren.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
2C-Em zei:

Inderdaad en weet je gelijk dat je voorzichtig moet zijn met deze stofjes afwegen/doseren.
Kan veel verschillen van persoon tot persoon. Je kan altijd nog later bijnamen als je dat wenst, in plaats van dat je de verkeerde kant op kan gaat..

_SG_

ik heb zaterdag met een paar vrienden 2c-i geprobeerd.
we hadden geen weegschaal en was voor iedereen de eerste keer dus we gingen kleine puntjes snuiven.
ik had 4 kleine puntjes op, kweet egt niet hoeveel mg het zal zijn geweest.
allus draaide en ademde en zag veel intense kleuren, als iemand met zn arm zwaaide zag ik um zo in sloomotion zo 8x achter elkaar ofzo kan niet goed uitleggen.
met ogen dicht zag ik ook egt wazige dingen die op de beats van de muziek gingen.
we hadden ook egt lachkicks niet normaal!! egt uren lopen janken van het lachen! geweldig!
trip duurde denk ik ong 5-7 uur weet niet meer precies hoelaat het goed begon te werken.

Bovenaan