2C-I

slunse

Bewuste gebruiker
heb 500mg 2C-I weten te bemachtigen voor 80euro, en ben van plan binnenkort dit interessant stofje uit te proberen.
morgen komt mijn milligram scale binnen dus afwegen zal geen probleem zijn, nu ben ik nog in twijfel over de dosis..
zijn er mensen met ervaring met deze stof die me advies kunnen geven over een beginnersdosis..?
tripreport volgt zeker
alvast bedankt

Bal0n

Badass junkie
Ik neem aan dat het wel een echte mg schaal is, en niet eentje die per 10 mg weegt?

Maar ehm, erowid he :)

slunse

Bewuste gebruiker
yeah i know, erowid was ook 't eerste dat ik las, maar is er niemand die first-hand ervaring heeft..?

Bal0n

Badass junkie
Mijn vraag over de scale, deze is namelijk wel essentieel?

Een schaal die op 10 mg nauwkeurig afweegt, weegt NIET nauwkeurig op 10 mg. Als jij op een schaal 30 mg neerlegt, dan geeft hij of 20, 30 of 40 aan. Wat nogal een verschil kan zijn, zorg er echt voor dat je een scale hebt die op de mg of 2 mg kan afwegen!!

slunse

Bewuste gebruiker
weegt tot op 0.001 nauwkeurig, heb er 95 voor betaald. het enigste dat hij durft te doen is beetje schommelen als het erop ligt, maar dat stopt wel na een tijdje

Frisko

Badass junkie
slunse zei:
weegt tot op 0.001 nauwkeurig, heb er 95 voor betaald. het enigste dat hij durft te doen is beetje schommelen als het erop ligt, maar dat stopt wel na een tijdje
hmmmz,je moet er 1 hebben die opwaarts per 0.001 0.002 enz enz gaat...
voor een goeie zag ik 300+€ staan??? :confused: :confused: :confused: :confused:

slunse

Bewuste gebruiker
mjaa hij is niet zo goed
maar om m'n 2ci af te wegen kan ik het wel versnijden, die 5meo is andere koek.. dat zal grote dosis wegen zijn en delen door x denk ik..

A

Anonymous

Gast
slunse zei:
mjaa hij is niet zo goed
maar om m'n 2ci af te wegen kan ik het wel versnijden, die 5meo is andere koek.. dat zal grote dosis wegen zijn en delen door x denk ik..

Wat voor 5-MeO-.. heb je (het over)?

Bovenaan