2c-p

Aldous

Belezen gebruiker
Iemand hier al ervaring met 2c-p, ga dit spul eventueel proberen maar de usersreports die ik heb gelezen zijn nogal tegenstrijdig, ook de pihkal beschrijvingen geven niet echt veel info...

CRYSTAL

Newbie
2C-P 2-(2,5-dimethoxy-4-propylphenyl)ethanamine.

Shulgin heeft het over een dosis tussen 6-10 mg, met 16 mg gelabeld als overdosis. 2C-P is 1 van de meest potente stoffen in de 2C familie van psychedelische stoffen

De stof schijnt heel rustig op te komen, en na 3 tot 5 uur zit je nog niet op de piek. De gehele ervaring schijnt zon 10 tot 16 uur in beslag te nemen.

Verder lijkt het stofje het meest op 2C-E, alleen een stuk sterker, en sommige vinden de diepgang op die van lsd lijken.

En het schijnt dat dit als veel te overweldigend word ervaren, als er nog geen ervaring is met andere stoffen.

2C-Em

Belezen gebruiker
Dat had hij waarschijnlijk ook al gevonden..

Veel meer informatie dan de tripreports op Erowid ga je er denk ik ook niet over vinden.

Ik ga er of dit jaar nog, of begin volgend jaar een tripje mee plannen.

Heb er ook al wat van liggen nl. :)

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik ben niet zo onder de indruk, hoewel ik het spul nog maar één keer geprobeerd heb (10mg).
Deed me hoofdzakelijk denken aan 2C-E ua vergelijking binnen de 2C-familie, maar een nóg tragere opkomst...
Net zoals 2C-E helemaal geen visuele drug (althans vergeleken met zijn familieleden), eerder introspectisch.

Spor

Wijs gebruiker
Ik heb hier ervaring mee !

Potente 2c ! Maar niet bijzonder interessant ofzo. Ik ervaarde 11+7mg ongeveer zo als 40+20mg E (ja is veel, weet ik, ik hou van veel) alleen duurde het aanzienlijk langer. Ruim 14 uur.

Opzich wel leuk, als je er de tijd voor hebt.

2C-Em

Belezen gebruiker
ErnstJünger zei:
Net zoals 2C-E helemaal geen visuele drug (althans vergeleken met zijn familieleden), eerder introspectisch.
Apart, dat ervaren wij binnen mijn groepje toch heel anders..en een hoop mensen daarbuiten die ik ken ook.

Zal het nog bezien met 2C-P. Moet wel visueel zijn volgens de geschreven pages..

Weet je zeker dat je 2C-E 2C-E was?

Nu nog 2C-T21 regelen en het lijst je is wel compleet wat mij betreft (hmm ja en T4 mss)

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
2C-Em zei:
ErnstJünger zei:
Weet je zeker dat je 2C-E 2C-E was?

Nu nog 2C-T21 regelen en het lijst je is wel compleet wat mij betreft (hmm ja en T4 mss)

Ja hoor, is zeker 2C-E, bevestigd door twee kennissen.
Maar ik ben sowieso niet zo visueel gevoelig voor de meeste middelen (m.u.v. 2C-B, LSD en Bromo DF, en nog enkelen)

Spor

Wijs gebruiker
JA dat is inderdaad vreemd.

Ik vind E en P zo ongeveer de meest visuele. Zeker niet de tofste of mooiste, maar wel waar je het meeste ziet.

Appart dat jij dat niet zo ervaart.

2C-Em

Belezen gebruiker
Spor zei:
JA dat is inderdaad vreemd.

Ik vind E en P zo ongeveer de meest visuele. Zeker niet de tofste of mooiste, maar wel waar je het meeste ziet.
.
Zo staan ze ook bekend, dus zeker apart dat hij dat niet zo ervaart. Maar het kan. Wel typisch dat ie voor 2C-B dan wel gevoeliger is :confused:

2C-P try-out: op 31-12 of..misschien toch een weekendje ergens in 2010..

2C-Em

Belezen gebruiker
He..nog steeds niet aan de hiervoor in te ruimen tijd (Onset 3-5u) (Ervaring 10-16u) toegekomen :openmouth:

Zonde :P

alicedee

Newbie
hey

wat betalen jullie voor 2c-p? ik heb voor 100mg 35 euro betaald,
beetje goedkoop vergelijking tot de andere 2c's omdat je zo weinig nodig hebt,

vind ik eigelijk een beetje raar, voor 2c-e betaal ik 40? :confused:

iemand trouwens al ervaring met 2c-p?

Hashja

Bewuste gebruiker
Bij mij zijn bekend:

2c-B
2c-C
2c-D
2c-E
2c-F
2c-G
2c-G-3
2c-G-4
2c-G-N
2c-H
2c-I
2c-N
2c-O
2c-O-4
2c-P
2c-Se
2c-T
2c-T-2
2c-T-4
2c-T-7
2c-T-8
2c-T-9
2c-T-13
2c-T-15
2c-T-17
2c-T-21
2c-TFM
:grin:

Foxy*

Newbie
Pfoe.. Dat is een heel alfabet opzich!
Werken ze allemaal op ongeveer dezelfde manier? Ik ben alleen bekend met 2C-B, wat me overigens goed beviel!

2C-Em

Belezen gebruiker
Binnenkort ff tripreportje opdiepen..heb hier inmiddels al ervaring mee :) 100mg voor 35 euro..tja duur is het niet (bedoel per trip < 3,50 voor 10-16u) , maar wel meer dan hier betaald :wink: :)

alicedee

Newbie
2C-Em zei:
Binnenkort ff tripreportje opdiepen..heb hier inmiddels al ervaring mee :) 100mg voor 35 euro..tja duur is het niet (bedoel per trip < 3,50 voor 10-16u) , maar wel meer dan hier betaald :wink: :)

ok bedankt voor je reactie, ben benieuwd naar je tripreport

2C-Em

Belezen gebruiker
2C-P reportje (eind maart 2010) :
Setting: Thuis, relaxte banken, groot licht uit en vrij veel kaarsjes aan op meerdere plaatsen, matras erbij en laptop aan met muziek & visuals (Milkdrop).
Wie: Vriendin, nog een vriendin, vriend van me erbij, later nog even m'n broertje die zich er tussen mengde na terugkomst uit de stad en daarna ging slapen om te werken.
Wat: Dames: 2C-E & 2C-I. Ik als enige 2C-P. Vriend geen 2C'tje, wel af en toe een G'tje. Daarnaast allen met regelmaat, maar ook met tussenpauzen lachgas daarbij. M'n vriendin had niet zo'n zin ZO lang te trippen als de duur waar 2C-P voor staat. Voor die andere vriendin was het de 3e keer dat ze een 2C'tje dropte dus ook niet echt een geniale keuze om dan voor de langst werkende variant te gaan.

Gezien de lange verwachtte tijd tot inslag (3-5u) dropte ik mijn capsule, met negen milligram, om 22:40. De dames volgden een uur later pas, naar verwachting zouden zij het ook wel sneller voelen. De dames voelden al wat van hun capsules tegen de klok van één uur.
01:40 mijn eerste alerts dat er wat begon. 1:50 ik voel het echt opkomen, de visuals beginnen.. Tot een uur of 3:00 bouwt het nog langzaam op waarbij de visuals intensiveren, maar wel lekker rustig blijven. Daarmee bedoel ik, dat ze niet als een grote waas in m'n gezichtsveld zitten te storen, zoals ik wel eens op 2C-E of hoge dosis 2C-B heb meegemaakt, het is dan niet perse irritant, maar wel een beetje overvloedig, met name in de ooghoeken. Maar dat nu dus niet zo! Verder was het een lekkere duistere trip met een prima mindsetting en goed gevoel in het lichaam, geen ongemakken..geen bodyload dus. Dat viel me erg mee. Kon heerlijk opgaan in de muziek die opstond ook. Closed-eye visuals waren ook zeker aanwezig. Zowel de closed- als open-eye visuals waren enorm te intensiveren met enig lachgasgebruik in de tussentijd. Echt bizarre dingen gezien met m'n ogen dicht..en daarbij intussen heerlijk genieten. Verder dus lekker onderuit gehangen op de bank of op het matras. De aanwezige vriend verzorgde het voornaamste praatvoer met zo nu en dan onder andere politieke discussies (:tearsofjoy: op dergelijke tijdstippen) , soms onderbroken door gelach vanuit de ene of andere hoek..dan was er weer iemand met een ballon aan het spartelen en die hoorde dan in de tussentijd Job Cohen dit..Wilders dat :P Ahum :tearsofjoy:
Op die momenten geniet je liever alleen van de muziek, maar ja intussen gaat de discussie door he :)

Zo rond 8:45 vertrok die vriendin in gezelschap van m'n broertje die naar z'n werk ging naar het station en zo richting huis.
Om 9:15 in bed beland, bij mij was het zeker nog niet uitgewerkt, bij m'n vriendin wel. Echter de 2C-P kon m'n slaap ook niet genoeg onderdrukken, ik dacht ik kan de rest van m'n trip ook wel gaan uitzitten danwel beneden danwel achter de pc, maar ben maar een poging tot slapen gaan doen..had ik ook wel zin in. Aanvankelijk veel liggen draaien, maar in ieder geval na 2uur liggen, denk al wel eerder, wel in slaap gevallen. Toen ik wakker werd om 16:30 was het wel uitgewerkt in ieder geval :tearsofjoy:.
Geen lucide dromen gehad, ook niet bijzonder gedroomd op andere wijze. Al met al is het dus ergens tijdens de slaap uitgewerkt :|
De werking was, bij deze dosering, in ieder geval 9 uur en zeker niet langer dan 15u. Ik heb wel het gevoel dat inderdaad één mg, óf twee meer best wel eens veel zou kunnen uitmaken.
Next time 10mg :P Al met al zeer over te spreken :grin:

En is het waarschijnlijk dat ik de volgende keer, als er echt weer veel tijd is, er weer eentje pak :) Geniaal spul. En per uur trippen zijn alleen de DOx (waar overigens geen ervaring mee) goedkoper :)

Bovenaan