2c-t-7

Lepel

Newbie
hoihoi,
Ik ben redelijk bekend met de 2c serie alleen sprak ik laatst mijn dealer en hij had 2c-t-7 in de verkoop. Voor ik daar blij om word wat is het verschil met de andere 2c? :wink:
Op de zoekfunctie kon ik eigenlijk niks vinden.

trojan.exe

Belezen gebruiker
Tripreporter
Lepel zei:
hoihoi,
2c-t-7

Blue mystic :hearteyes: ....zucht
mooi was die tijd dat ze dit nog gewoon bij de smartshop verkochten.

Ik heb alleen ervaring me 2cb en 2c-t-7 en vond 2c-t-7 echt een heerlijk goedje iig waarbij het visuele gedeelte meer dan goed zit.sterker en visueler dan 2cb iig.

ik heb trips heb ervaren die tot wel 12 uur duurden. tijdens het uitgaan ook vreemde dingen beleefd op dit goedje. Ik zag oa een doodnormale kroeg veranderen in een 70-er jaren tent waar alles slowmotion ging en ik mezelf ook echt in die tijd waande.

2C-Em

Belezen gebruiker
Is nog steeds goed verkrijgbaar hoor..

..trips tot 12u zijn idd niet ongewoon :openmouth:
Visueel zeker sterker dan 2C-B, hands down!
Ook op andere vlakken trouwens.

underworld

Wijs gebruiker
Oom Klaas zei:
Alleen beter niet snuiven, toch?

snuiven kan wel, zolang je onder de 20 mg blijft. boven de 25 mg wordt het neurotoxisch aangezien het ook tevens als maoi remmer fungeert en het niet snel genoeg afgebroken wordt. zijn al meerdere sterfgevallen bekend van nasale dosissen van 30+.

tevens is het t goedje dat het meest pijn doet in je neus qua snuiven, so be prepared en leg wat zakdoekjes klaar om zsm je neus te snuiten na 10 min.

het is trouwens echt een visueel spektakel mocht je snuiven :wink: de onset is wel behoorlijk heftig.

azgaza

Badass junkie
underworld zei:
Oom Klaas zei:

snuiven kan wel, zolang je onder de 20 mg blijft. boven de 25 mg wordt het neurotoxisch aangezien het ook tevens als maoi remmer fungeert en het niet snel genoeg afgebroken wordt. zijn al meerdere sterfgevallen bekend van nasale dosissen van 30+.

tevens is het t goedje dat het meest pijn doet in je neus qua snuiven, so be prepared en leg wat zakdoekjes klaar om zsm je neus te snuiten na 10 min.

het is trouwens echt een visueel spektakel mocht je snuiven :wink: de onset is wel behoorlijk heftig.

Juist gezien de sterfgevallen bij het snuiven zou ik dat echt enorm afraden, oraal werkt de stof ook en zo te zien in dat wel een stukje veiliger. Ik zou het bij deze stof trouwens zéér nauw met de dosissen nemen, en absoluut de dosis afwegen en niet eyeballen. Als we erowid mogen geloven kan het boven de 50 mg dus al dodelijk zijn, en dat is geen risico dat je echt wil nemen lijkt me. Verder lijkt het me uit de reports een fascinerend en zeer visueel goedje, dus veel plezier er mee :)

2C-Em

Belezen gebruiker
Maar dat geldt altijd in het circuit van verboden middelen.. :wink:

Sommige mensen kunnen ook geen MDMA krijgen, of pep...ja shit happens :wink:

Laten we het zo zeggen, ik geloof dat ik de juiste mensen ken :beer:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik kan het nu ook bij mijn dealer krijgen maar juist het aantal sterfgevallen houd mij enorm tegen... Vind het maar een vaag goedje, 50 mg is niet bepaald veel, en dan is er ook nog een hoop onduidelijkheid over combi gebruik met 2c-t-7, dusja... :)

2C-Em

Belezen gebruiker
50mg is niet bepaald veel? Dat zijn is genoeg voor 2 personen hoor.. (Y)

De sterfgevallen, 3 of 4 wereldwijd, gaan allen om 30-35+mg, allen nasaal genomen (veel intenser effect dan als je het oraal had genomen, grofweg x2-x3) en op ik geloof eentje na ook nog allemaal 'in combinatie met'. Waarvan iig eentje met 200mg MDMA. Dat is inderdaad geen verstandige keuze geweest, want 2C-T7 is een selectieve MAO-remmer..en dat doe je dus beter niet icm 2C-T7. Zeker niet beide in een nogal 'volwassen' dosis.
Een normale dosis alla 20-25mg, oraal, en niet in combinatie..dat is gewoon prima te doen..en hetzelfde level waarop je bij de smartshop jaren terug die tabletjes kon halen (iig dat aantal mg's in de totale verpakking; en anders haalde je er gewoon 2 verpakkingen natuurlijk)
Die onduidelijkheid valt wel mee, er is net zoveel ofwel net zo weinig duidelijk als bij het gebruik van 2C-B icm...
Hou gewoon altijd in je achterhoofd dat het een lichte selectieve MAO-remmer is en stem op die gedachte je keuzes af die je maakt, en hou in bepaalde mate rekening met doseren, dus altijd minder dan een volle dosis. Kortom, eerst een keer..of paar keer niet in combinatie met iets gebruiken.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ja dat klopt wel, ik ga het waarschijnlijk ook nog wel een keer doen maar ik wil er toch eerst eens goed over gelezen hebben, en beschikken over een fatsoenlijke weegschaal :P

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
trojan.exe zei:
wat is eigenlijk een beetje de gangbare prijs van 2ct7 voor bijv een halve gram?

Bij mijn dealer kan ik 2c-t-7 krijgen voor 30 euro per 0,25 g en 50 euro voor 0,5 g. Vindt het persoonlijk wat duur, maar er zijn niet echt veel bronnen om mee te vergelijken, ik ben het nog maar 1 x tegengekomen...

underworld

Wijs gebruiker
Sublimo zei:
trojan.exe zei:
wat is eigenlijk een beetje de gangbare prijs van 2ct7 voor bijv een halve gram?

Bij mijn dealer kan ik 2c-t-7 krijgen voor 30 euro per 0,25 g en 50 euro voor 0,5 g. Vindt het persoonlijk wat duur, maar er zijn niet echt veel bronnen om mee te vergelijken, ik ben het nog maar 1 x tegengekomen...

nja hier is het 120 eu de gram, dus zo duur is dat niet

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
underworld zei:
Sublimo zei:
trojan.exe zei:

nja hier is het 120 eu de gram, dus zo duur is dat niet

Wow :openmouth: Dat valt dan inderdaad nog mee bij mij :P

Lepel

Newbie
Wauw, tof spul :)

Soort van hardere LSD, rauwer, minder zacht.
The Doors ipv the Beatles.

Hebben 2 uur lang Theo Maassen zitten uit te pluizen :grin:
Geweldig mooie visuals though.. :)

zjimiz

Bewuste gebruiker
1 keer blue mystic mogen ervaren...bijzonder spul. Superlange trip (10 uur!!!) erg intens en visueel. Verder veel mooie momenten erin na een harde start. aan het einde uren naar brandende draken mogen loeren.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
underworld zei:
Oom Klaas zei:

Wajoh, heftige shit.. Ik heb zelf 2C-T-7 liggen ik wacht er nog even mee. En ga het dus niet snuiven.

Lijkt me wel een geweldige ervaring, een visueel spektakel klnkt heerlijk :)

2C-Em

Belezen gebruiker
Van het weekend nog een mooie lange trip gehad op 27mg 2C-T7. Inslag na 1,5-2u en werkte zeker 7u deze keer (valt nog wel mee, vorige keer dat ik het had, icm half pilletje en buisje Methylone duurde het 13uur)

50 euro voor een halve gram is overigens een zeer nette prijs (Y)

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Wat weten jullie over combi's met dit goedje?

Schijnt toch niet een goed idee te zijn. Ik wil het is nemen en dan in de natrip wat anders nemen, GHB, Keta of Methylone. Zou dat een probleem kunnen geven gezien het als sterke MAOi kan werken?

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Adrenochroom zei:

Schijnt toch niet een goed idee te zijn. Ik wil het is nemen en dan in de natrip wat anders nemen, GHB, Keta of Methylone. Zou dat een probleem kunnen geven gezien het als sterke MAOi kan werken?

Ik had het zelfde idee dus deze vraag zou ik ook graag beantwoord willen hebben :grin:
Alleen gaat het bij mij andersom: eerst keta om zo de trip een beetje verdoofd binnen te komen en om de pijnlijkheid van de snuif tegen te gaan, goed idee of niet?

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Fukkin dom idee dit spul moet je nooit snuiven ouwe!

Zijn mensen dood gegaan bij doseringen van niet ver boven de 30mg als ik me niet vergis. So don't fuck around en altijd slikken deze shit :wink:

grtz

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Adrenochroom zei:
Fukkin dom idee dit spul moet je nooit snuiven ouwe!

Zijn mensen dood gegaan bij doseringen van niet ver boven de 30mg als ik me niet vergis. So don't fuck around en altijd slikken deze shit :wink:

grtz

sowieso inderdaad geen enkele 2C snuiven. Altijd slikken!!

Pascal FM

Bewuste gebruiker
Fishhead0707 zei:

Uit eigen ervaringen heb ik ondervonden dat 2C-B goed te snuiven is en niet erg pijnlijk :). Hoe het zit met de rest van de 2C-familie weet ik niet. De sterkere 2C's zou ik persoonlijk niet willen en durven snuiven :)

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Pascal FM zei:
Fishhead0707 zei:

Uit eigen ervaringen heb ik ondervonden dat 2C-B goed te snuiven is en niet erg pijnlijk :). Hoe het zit met de rest van de 2C-familie weet ik niet. De sterkere 2C's zou ik persoonlijk niet willen en durven snuiven :)

2c-b zou inderdaad kunnen, maar de andere zeker niet!! en pijnlijk verschilt per persoon.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Fishhead0707 zei:
Pascal FM zei:
Fishhead0707 zei:

2c-b zou inderdaad kunnen, maar de andere zeker niet!! en pijnlijk verschilt per persoon.

Sowieso krijg je een gigantische come up + risico van over doseren.. Niet echt goed dus, laat staan de pijn idd...

Maar kan iemand mijn vraag van hierboven nog beantwoorden???

:wave:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Adrenochroom zei:

Nee, maar afgaande op het feit dat het een sterke MAOI is, zou ik het je afraden. Het is al gevaarlijk alleen, maar in combinatie met een MAOI... Het lijkt me dodelijk. Dus ik zou het niet proberen als ik jou was.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Oke thx voor je antwoord, zal zeker nog goed onderzoek doen voor ik t zou proberen..

Nog mensen met ervaring hiermee op t forum?

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Ik had ook nog de vraag hoe lang 2ct7 houdbaar is? ik heb namelijk een redelijk flinke hoeveelheid maar ik bedacht me pas toen ik het had van ohh het zou wel eens van sterkte kunnen afnemen ofzo.. weet iemand hoe dat hiermee zit?

ook vroeg ik me af in hoeverre dit spulletje alleen te nemen is? Ik heb wel een 2ci alleen gedaan en dat ging redelijk goed. (maar ik ben wel redelijk gevoelig voor para en angst en verveling in een trip wat weer leidt tot angst) Hoe zit dat met 2ct7?

Laatste vraag: Ik ben ook van plan dit te doen in vrij lage dosis (rond de 15 tot 18 mg oraal) op een klein feestje met mensen die ik goed vertrouw (komen denk ik stuk of 8 mensen) maar tis niet helemaal ideale setting want ik ben dan waarschijnlijk de enige die gaat trippen op 2ct7. Er zullen wel andere soorten drugs gebruikt worden zoals bier wiet keta mdma. maar ik vroeg mij af omdat dit spul zo lang duurt en redelijk heftig is of dit wel te doen is. (denk aan: of ik me totaal anders ga voelen omdat niemand op het zelfde niveau zit als mij of dat het te intens kan zijn ofzo)

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Vaste klant zei:
Ik had ook nog de vraag hoe lang 2ct7 houdbaar is? ik heb namelijk een redelijk flinke hoeveelheid maar ik bedacht me pas toen ik het had van ohh het zou wel eens van sterkte kunnen afnemen ofzo.. weet iemand hoe dat hiermee zit?

ook vroeg ik me af in hoeverre dit spulletje alleen te nemen is? Ik heb wel een 2ci alleen gedaan en dat ging redelijk goed. (maar ik ben wel redelijk gevoelig voor para en angst en verveling in een trip wat weer leidt tot angst) Hoe zit dat met 2ct7?

Laatste vraag: Ik ben ook van plan dit te doen in vrij lage dosis (rond de 15 tot 18 mg oraal) op een klein feestje met mensen die ik goed vertrouw (komen denk ik stuk of 8 mensen) maar tis niet helemaal ideale setting want ik ben dan waarschijnlijk de enige die gaat trippen op 2ct7. Er zullen wel andere soorten drugs gebruikt worden zoals bier wiet keta mdma. maar ik vroeg mij af omdat dit spul zo lang duurt en redelijk heftig is of dit wel te doen is. (denk aan: of ik me totaal anders ga voelen omdat niemand op het zelfde niveau zit als mij of dat het te intens kan zijn ofzo)

Zoals met zo goed als alle 2C's gewoon droog bewaren, dan blijven ze over het algemeen goed. Gewoon zorgen dat er geen vocht bij het goedje komt, dan blijft 't jaren goed zonder verlies van potentie.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Vaste klant zei:

Mja als iedereen nou mdma doet voel je je niet helemaal betrokken misschien, maar het kan ook heel boeiend zijn juist tja. Als iedereen gewoon een beetje in het rond spaced zou ik het gewoon doen als jij dat wilt doen, dosis klinkt wel goed, zou rond de 16mg doen . Misschien niet meteen richting 18..

Verder nooit combineren met mdma he! :wink:
Shit is dodelijk + mensen die storven van T7 snuiven in porties van rond de 30mg...

Grtzz

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Ok thanks voor de reacties :grin: en nee ik combineer het niet :wink:

BTW: ik ga het zeker niet combineren met MDMA maar hoe komt het dan wel dat ik zo ontzettend veel reports op erowid zie met combo mdma en 2ct7? :openmouth:

en ik heb binnenkort een thuisfeestje van iemand waar ik dus 2ct7 ga doen (17 mg oraal) maar weten jullie wat ik erbij kan nemen mocht ik er vrijwel niks van voelen zodat ik toch nog wel een beetje leuk feestje heb? 2cb misschien? Of raden jullie 2c combos af ofzo?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Vaste klant zei:
Stiekeme bump

Ik denk niet dat je snel een antwoord gaat krijgen. :)

Het enige wat ik weet van 2c-t-7 is dat er doden gevallen zijn omdat je al snel aan een dodelijke dosis zit. En dan hebben we het ook nog over dosissen in mg. Op erowid heb ik dat gelezen denk ik, het betrof iemand die het gesnoven had en ook nog andere dingen had gebruikt.

Ik zou 2c-t-7 als enige stof zelfs niet innemen denk ik. En al helemaal niet in combinatie met wat anders.

Misschien als ik wat meer heb opgezocht dat ik toch zou twijfelen om het te nemen. Maar ik weet nu al dat ik niet ga combineren en een weegschaal wil die tot op de mg weegt.

Volgens mij zijn er een aantal combinaties met 2c-t-7 dodelijk. Het bewijs is er ook. Er zijn al mensen dood aan gegaan.

Er gaat hier niemand zijn die gaat zeggen dat je het kunt doen. Als je het mij vraagt is het levensgevaarlijk.

Waarom wil je het perse combineren ?

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Ok ja ik denk dat ik het toch maar nooit ga combineren.. Tis toch wel heel gevaarlijk. Maar ik wou het gaan combineren omdat ik eerst 2ct7 zou nemen in een redelijk lage dosis en als ik er lekker van zou spacen zou het genoeg zijn.. maar stel ik voel er te weinig van wou ik nog wel me avond leuk houden aangezien het wel een feestje is en dus niet nuchter wil blijven..
Kan ik wiet/hasj denk je wel gewoon combineren ermee?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Vaste klant zei:
Ok ja ik denk dat ik het toch maar nooit ga combineren.. Tis toch wel heel gevaarlijk. Maar ik wou het gaan combineren omdat ik eerst 2ct7 zou nemen in een redelijk lage dosis en als ik er lekker van zou spacen zou het genoeg zijn.. maar stel ik voel er te weinig van wou ik nog wel me avond leuk houden aangezien het wel een feestje is en dus niet nuchter wil blijven..
Kan ik wiet/hasj denk je wel gewoon combineren ermee?

Als ik jou was zou ik gewoon een "bekende" psychedelicum nemen. LSD bijvoorbeeld. En dat combineren met MDMA.

Van die combinatie is al genoeg geschreven, genoeg onderzocht, genoeg uitgeprobeerd.

Je gaat toch geen compleet nieuwe stof uitproberen op een feestje ? Hou het op het "bekende".

Iets als 2c-t-7, als je al gek genoeg bent om het te doen, doe je thuis. Ik zou ook nog gek genoeg zijn om het te proberen, maar dan wel thuis en goed voorbereid.

Wat jij doet is proefkonijn spelen... Ik zou nooit iets uit de 2c familie combineren, uitgezonderd 2c-b. Maar over 2c-b is dan ook al veel bekend.

Bovenaan