2c-t-7

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Nou sorry maar je trekt wel een beetje onzin conclusies..
IK WIL HET NIET COMBINEREN! maar dat vroeg ik omdat STEL IK VOEL ER NIKS VAN dan wil ik nog wel iets hebben wat ik ermee zou kunnen combineren om nog een leuke avond te hebben..
en het is een feestje waar misschien 6 mensen komen gewoon bij iemand thuis beetje chillen enzo dus tis gewoon een goede setting wat mij betreft. En ingelezen heb ik ook al meer dan zat gedaan dus maak je daar ook maar geen zorgen om. Dus ik stel voor dat je ff me vraag nog een keer leest want jij denkt volgens mij dat ik MDMA erbij WIL doen.. maar ik vroeg dus alleen waarom, als het zo een gevaarlijke combi, er toch heel veel reports op erowid over die combi zijn :mrgreen:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Vaste klant zei:
Nou sorry maar je trekt wel een beetje onzin conclusies..
IK WIL HET NIET COMBINEREN! maar dat vroeg ik omdat STEL IK VOEL ER NIKS VAN dan wil ik nog wel iets hebben wat ik ermee zou kunnen combineren om nog een leuke avond te hebben..
en het is een feestje waar misschien 6 mensen komen gewoon bij iemand thuis beetje chillen enzo dus tis gewoon een goede setting wat mij betreft. En ingelezen heb ik ook al meer dan zat gedaan dus maak je daar ook maar geen zorgen om. Dus ik stel voor dat je ff me vraag nog een keer leest want jij denkt volgens mij dat ik MDMA erbij WIL doen.. maar ik vroeg dus alleen waarom, als het zo een gevaarlijke combi, er toch heel veel reports op erowid over die combi zijn :mrgreen:

Ook al voel je er niks van, de stof zit wel in je systeem.

En de combinatie van LSD en MDMA was gewoon een voorbeeld. Ik dacht inderdaad dat je perse wou combineren. Mijn fout.

Ik zou het niet riskeren, ik kan niks onderbouwen, maar puur op basis van wat ik wel weet zou ik het niet riskeren.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Dude, Sublimo, ik vind ook dat je echt moet oppassen met dit spul maar je overdrijft wel echt vind ik.

Ten eerste zijn er alleen doden gevallen (2 ofzo) bij het snuiven van een dosis boven de 30mg. Ten tweede is het alleen link wanneer je de MDMA veel te vroeg met een goeie dosis inneemt met de T-7.

Verder is het zeker een RC, en is alles nog niet bekend. En is het bovendien een krachtig psychedelicum. Maar het is absoluut 'veilig' als je onder de 25mg blijft in mijn ogen, in zoverre een trip natuurlijk veilig te noemen valt. Daarbij is er heel veel gecombineerd met dit goedje en lijkt het er sterk op (verhalen van internet en van vrienden) dat dit spul zich prima laat combineren met Keta, G of N2O in de naspace.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Adrenochroom zei:
Dude, Sublimo, ik vind ook dat je echt moet oppassen met dit spul maar je overdrijft wel echt vind ik.

Ik vindt het gevaarlijk spul in de handen van onervaren mensen.

Als ik mensen goed ken en weet dat ze ervaren zijn, zou ik een anders advies geven. Maar op het internet weet je niet wie het leest. En dit is nu niet iets waar je fouten mee mag maken.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Tja die point of view kan ik ook wel begrijpen ja...

Dit weekend ga ik het waarschijnlijk proberen, combi met ket of G in de naspace voorspel ik. Jullie horen meer! :grin:

Intoxication

Bewuste gebruiker
Adrenochroom zei:

Ten eerste zijn er alleen doden gevallen (2 ofzo) bij het snuiven van een dosis boven de 30mg. Ten tweede is het alleen link wanneer je de MDMA veel te vroeg met een goeie dosis inneemt met de T-7.
dude en jij gaat dan je leven riskeren voor 30 miligram poeder ofzo? :openmouth: het is extra potent en dat maakt et gewoon gevaarlijker voor van mdma dood te gaan heb je ook 2gram nodig, gaje er dan ook werkelijk 2 nemen? wel dacht het ook nt

trouwens ook wel es benieuwd deze uit te testen als drug

2C-Em

Belezen gebruiker
Onlangs nog een ervaring hierop op gedaan.
Deze keer 28mg, fractie meer dus dan de vorige keer, niet echt noemenswaardig verder natuurlijk. Nu zat er wel zo'n 235-245mg Methylone bij. Inslag nu weer na 1,5-2u, langzame opbouw gedurende 30-60min. Erg visuele trip geweest. Ook erg lang. Zeker 10 uur getript, maar 5u na T +10, was het opzich wel uitgewerkt, maar was er zeker nog sprake van enige afterglow/na-effecten. Mijn ervaring is ook wel, dat je eerst 'ns lekker moet slapen, dan is het wel gezakt.
Al met al was het een zeer dikke space, erg gezellig ook gehad samen met een vriendin. Zij deed 23mg, moest bij inslag wel 2x overgeven, maar daarnaast ging het verder wel goed. Later had ze wel wat rugpijn, wat ze vaker heeft, ook wat buikpijn, maar dat wisselde en viel meer mee dan de rugpijn iig. Zelf zat het bij mij op het randje, maar kan niet zeggen dat ik er noemenswaardig last van heb gehad gelukkig.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
2C-Em zei:
Onlangs nog een ervaring hierop op gedaan.
Deze keer 28mg, fractie meer dus dan de vorige keer, niet echt noemenswaardig verder natuurlijk. Nu zat er wel zo'n 235-245mg Methylone bij. Inslag nu weer na 1,5-2u, langzame opbouw gedurende 30-60min. Erg visuele trip geweest. Ook erg lang. Zeker 10 uur getript, maar 5u na T +10, was het opzich wel uitgewerkt, maar was er zeker nog sprake van enige afterglow/na-effecten. Mijn ervaring is ook wel, dat je eerst 'ns lekker moet slapen, dan is het wel gezakt.
Al met al was het een zeer dikke space, erg gezellig ook gehad samen met een vriendin. Zij deed 23mg, moest bij inslag wel 2x overgeven, maar daarnaast ging het verder wel goed. Later had ze wel wat rugpijn, wat ze vaker heeft, ook wat buikpijn, maar dat wisselde en viel meer mee dan de rugpijn iig. Zelf zat het bij mij op het randje, maar kan niet zeggen dat ik er noemenswaardig last van heb gehad gelukkig.

Is de ervaring die je ervan krijgt het waard om je leven voor te wagen ? Is het echt de moeite ?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
2C-Em zei:
Ik heb nergens mijn leven in de waagschaal gelegd.

De grens tussen goed en te veel is zeer klein en is nog maar weinig over bekend.

Dat zijn al twee redenen waarom het gevaarlijker is dan bijvoorbeeld LSD.

Daarom dat ik mij afvroeg of de ervaring de moeite waard is ?

2C-Em

Belezen gebruiker
Ik weet heel goed wat ik doe, lees mijn eerdere post in dit topic nog maar eens door.

De ervaring is de moeite waard, maar de moeite is maar klein, nogmaals, ik heb nergens mijn leven in de waagschaal gelegd. Als ik daar niet zeker van was, zou ik het niet doen.

De grens tussen goed en teveel is zeker niet zeer klein. Dat die grens er is, dat klopt. Maar dat geldt wel met name (en eigenlijk zelfs alleen) als je het nasaal gebruikt. En dat doe ik niet, met niets niet.
Er is imo voldoende over bekend, +- even veel of weinig als over de andere 2C'tjes.

Ik ben van het type verantwoord gebruiker, dat kan ik zelf wel zeggen, je mag anders denken, prima, maar je kent mij niet. Als ik niet verdomd goed wist waar ik mee bezig was, zou ik dit niet doen. Echter genoeg wetenschap (ja echte wetenschap) in de pocket om dat wel te weten. Zodoende kon dit prima en dat bevestigd de ervaring dan ook.

Vergelijking met LSD is natuurlijk een eenvoudige die zich inderdaad in het voordeel van LSD laat beslissen. Maar niet echt een eerlijke vergelijking.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
2C-Em zei:

Ik had het erbij moeten zetten, ik was al meer in het algemeen aan het discussiëren. :)

Het was niet bedoeld op jouw drugsgebruik, alhoewel dat wel zo lijkt, daar moet ik je gelijk in geven. :)

Ik kan prima aan de hand van jouw posts afleiden dat je een verantwoordelijke gebruiker bent. :wink:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Vaste klant zei:
Adrenochroom zei:
Tja die point of view kan ik ook wel begrijpen ja...

Dit weekend ga ik het waarschijnlijk proberen, combi met ket of G in de naspace voorspel ik. Jullie horen meer! :grin:

En? En? En?

Oh shit ja, het was een weekendje vol dope en uiteindelijk hadden we 2x 4-aco-dmt gedaan wat echt waanzinnig chill was. De T-7 boeide ons toen niet meer dus dat hebben we niet meer gedaan...

En jij op je feestje?

Vaste klant

Bewuste gebruiker
ok zonde was juist benieuwd naar je ervaring!

Ik durfde niet meer, ik zou het in me eentje doen en voelde gewoon aan dat het niet de beste setting was, dus dan nog maar even geduld.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Wel goede keuze om het dan ook niet te doen, leek mij ook al niet zo heel chill toen je het beschreef.

Als je snel bent kun je misschien nog een zonnige herfstdag trip maken...

vork

Belezen gebruiker
Ik wel :grin: Het was geweldig,vond het harder dan lsd. Leek alsof 2c-t-7 strenger was en de visuals waren prachtig mooi,scherp,duidelijk en kleurijk. Ik had 28 mg genomen en heb daarop 10 uur getript. Dit goedje is zeker de moeite waard haha. Ikzelf was ook minder zweverig dan lsd en kon mij beter concerteren. Maar waar lsd soms lief en subtiel dingen kan laten zien drukt 2c-t-7 je met je neus op bepaalde feiten.

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Denken jullie dat 2ct7 te doen is als ik ong 7 mg oraal neem? (en dan bedoel ik, ik ben in me eentje wil niet overdonderd worden, wil het een klein beetje proeven hoe het is zonder fout te gaan, en ik zou rond een uur of 5 vanacht willen gaan slapen.) Is dit allemaal haalbaar?
heb ook een keer 2ci alleen gedaan en dat ging opzich wel en was wel normale hoeveelheid dus ik voelde er wel echt wat van.

Dus ja ff de vraag of 7 mg te doen is? of denken jullie sowieso dat als ik het over 15 min neem dat het veeel te lang duurt voor ik wat voel waardoor ik 5 uur ong niet meer kan slapen?

Psychedelic

Experimenterende gebruiker
Ik heb bijna alle soorten drugs die je kunt bedenken ooit geprobeerd, en heel veel hele mooie ervaringen gehad. 2C-T-7 is een ervaring die ik nooit meer zal vergeten, en qua visuele effecten uitsteekt boven alle andere tripmiddelen die ik ooit gehad heb (en dat zijn er een hoop). De hallucinaties die ik had waren zo ongelofelijk mooi; superfel gekleurde fluoriscerende patronen, golven en lijnen, naar mijn mening echt niet te vergelijken met LSD. De patronen waren namelijk niet caleidoscopisch, en ook veel intenser gekleurd dan bij LSD het geval is. 2C-T-7 is echt een heel mooi tripmiddel.

Combinaties met 2C-T-7 zijn risicovol, ik weet het. Toch heb ik het een keer gecombineerd met LSD. Dit zorgde voor een hele bijzondere trip, waarin ik het gevoel had afgeschoten te zijn naar een ander universum. Het zorgde voor prachtige hallucinaties en een behoorlijke mindfuck. Was een combinatie die heel goed uitpakte, alleen absoluut niet aan te raden is voor mensen die niet heel veel ervaring hebben met dit soort sterke middelen.

pammetje82

Bewuste gebruiker
120 euro per gram dat is fucking duur... als je de juiste vendors op internet zoekt vind je het voor 25 dollar per halve gram! En dat is nu nog steeds zo :sunglasses:

Bovenaan