2C-T-xx

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Gegroet

Een vriend van mij kreeg laatst pillen binnen van een onbekende hallucinogen substantie, waarvan ik vermoedde dat het een 2C-T-variant is. Na het laten uitvoeren van een labtest bleek uit de uitslag dat het inderdaad een 2C-T-xx is, maar welke was niet bekend. Ook zeiden ze dat de sterkte ver boven het gemiddelde lag. Maar aangezien er voor zover ik weet iets van 10+ varianten zijn van de 2C-T's, zou dit dus kunnen betekenen dat de duur van de trip kan varieren tussen een paar uur en ikzegmaarwat 15 uur?

inferno33

Bewuste gebruiker
Ik weet niet precies hoe het met de dosering zit, maar hebben ze je verteld hoeveel er in een pil zat? Misschien dat daaruit af te leiden is welke 2 c-t het is.

Funky Monkey

Badass junkie
inferno33 zei:
Ik weet niet precies hoe het met de dosering zit, maar hebben ze je verteld hoeveel er in een pil zat? Misschien dat daaruit af te leiden is welke 2 c-t het is.
Dit kan wel, maar het zou ook kunnen dat de pil zwaar overdoseerd is :)

shokora

Wijs gebruiker
Probeer de onderzoeksresultaten zoveel mogelijk te vergelijken met de informatie uit PIHKAL en je kan er wel redelijk achter komen wat het is. Wel raar dat ze je niet de exacte stof geven, er zit nog best een redelijk verschil tussen de verschillende 2C-T-xx stoffen.

De Sjeik

Bewuste gebruiker
shokora zei:
Probeer de onderzoeksresultaten zoveel mogelijk te vergelijken met de informatie uit PIHKAL en je kan er wel redelijk achter komen wat het is. Wel raar dat ze je niet de exacte stof geven, er zit nog best een redelijk verschil tussen de verschillende 2C-T-xx stoffen.

Vind ik ook. Wel zeiden ze dat het de eerste keer was dat ze een dergelijke stof binnenkregen.

azgaza

Badass junkie
Het zou inderdaad zowel in lengte als aard van de trip zeer uit een kunnen lopen, en ook in de giftigheid en bijwerkingen, wat het dus minder handig maakt dat ze niet weten welke het is. Er zijn er voor zo ver ik weet een paar die wat bekender zijn en wat je kan doen is (als je tenminste mensen kent die het willen nemen), de dosissen van alle werkzame 2c-t-x-en nagaan en de laagste van de laagst werkzame proberen en kijken bij welke dosis er een reactie is, dat is tenminste veilig en geeft eventueel wat inzicht welke het is.

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Bij deze bied ik geheel vrijwillig en onbaatzuchtig mijn diensten aan om het materiaal te testen! :grin:

Serieus nu. Als je enkele porties hebt, kan je best met een halve beginnen en zo de dosis verhogen. Steeds met PiKHAL in het achterhoofd.
De doseringen in PiKHAL zijn echt aan de conservatieve kant, dus daar zit je wel mee snor.

Overcome

Belezen gebruiker
Nick de Neger zei:
Kan tussen de 6 en 18 uur duren dan... :beer:

Een trip die 18 uur kan duren... daarna voelt het wsl speciaal om nuchter te zijn omdat je dat gevoel al een tijdje niet meer gehad hebt na een 18 urige trip, hallo hé!!....

Doe mij wat van dat spul :tongueout:.

shokora

Wijs gebruiker
Overcome zei:
Nick de Neger zei:
Kan tussen de 6 en 18 uur duren dan... :beer:

Een trip die 18 uur kan duren... daarna voelt het wsl speciaal om nuchter te zijn omdat je dat gevoel al een tijdje niet meer gehad hebt na een 18 urige trip, hallo hé!!....

Doe mij wat van dat spul :tongueout:.

Met een beetje moeite kun je 18 uur ook wel met LSD halen hoor :P

Bovenaan