2c-t2?

underworld

Wijs gebruiker
ik krijg binnenkort dit lettertje van de 2c reeks tot me beschikking, en vraag me af of er hier al mensen zijn die deze variant hebben gebruikt en hoe jullie ervaring met deze 2c was.
wat was de dosis, visuele aspecten aangezien deze aardig kunnen verschillen per 2c.
anyone?

2C-Em

Belezen gebruiker
Ervaring met een dosis van 27mg, oraal, een lange, fijne en warme trip. Met vooral veel warme kleuren als ik eraan terug denk. Geel en oranje enhanced. Had geen last van enige bodyload, lekker gekletst, fijn gelegen, lekker aan de ballonen gehangen. Erg mooie en fijne ervaring geweest al met al. Tot nu toe dus één ervaring ermee, maar de tweede komt er wel aan..heb pas ook het geluk gehad het voorraadje ervan op te krikken, de eerste keer ging meer dan de helft er doorheen met z'n 4en en .. dan heb je als je wat meer wilt de volgende keer natuurlijk niet genoeg over :wink: Maar dat zit voor de volgende keer wel snor :)
Goeie vervormingen en mooie patroontjes, ga ervoor, leuk spul. Hoewel andere zeggen dat het mild is en een van de minder interessante 2C'tjes, vond ik het iig zeer geslaagd..en ben al benieuwd naar de volgende keer!

underworld

Wijs gebruiker
dank je voor de input 2C-Em :)
ik ga denk ik voor 10 mg nasaal, benieuwd of dat genoeg zal zijn aangezien ik de 1/3 ratio aanhoudt van de orale dosis.
eventueel later nog wat bijnemen.
wat was de tijdsduur eigenlijk van de 27mg oraal?

2C-Em

Belezen gebruiker
Het is al weer een tijdje geleden, maar ik ben er vrij zeker van dat dat bij mij zo'n 7-7,5 uur was. Kan ietsje minder zijn geweest, maar niet echt meer dan dat.

Bovenaan