2cb buiten

Appelgebak

Belezen gebruiker
Ja door de koudheid word 10mg 2mg.

Nee natuurlijk niet, waar haal je dit vandaan?
Mijn vrienden zeggen tegen me dat cb minder goed werkt buiten. Geen idee waarom maar wou dit zeker weten

Wel heb ik een keer xtc buiten gedaan em voelde het minder dan binnen

Ape

Badass junkie
Zal vast kunnen dat je het idee hebt dat het minder goed werkt, omdat je zo gefocust bent op de kou. Maar technisch gezien is dat niet zo

StukjeBami

Experimenterende gebruiker
Hai ik had een vraag,
Werkt 2cb buiten minder goed?
Omdat het zo koud
Ik vind psychedelica buiten gebruiken altijd toch een beetje tricky. Als je angstig wordt of een naar gevoel krijgt ben je niet echt in een veilige situatie. Ook kun je gesprekken met vreemde beter negeren en die kun je ook niet altijd vermeiden buiten op straat.

Maar goed, misschien ben je wel heel erg ervaren met dit middel, dan kan het natuurlijk geen kwaad :).

Nihilist88

Badass junkie
Ik vind psychedelica buiten gebruiken altijd toch een beetje tricky. Als je angstig wordt of een naar gevoel krijgt ben je niet echt in een veilige situatie. Ook kun je gesprekken met vreemde beter negeren en die kun je ook niet altijd vermeiden buiten op straat.

Maar goed, misschien ben je wel heel erg ervaren met dit middel, dan kan het natuurlijk geen kwaad :).
2cb vind ikzelf vrij braaf tripmiddel, maar indd mijn meeste trips op LSD, paddo's en magic truffs waren toch ook knus binnen, daar alles voorzien, zowel qua sfeer, eten en dan vooral fruit als banaan, ananas, aardbeien,... smaken goddelijk op LSD 😛 Onnatuurlijk eten vol met bewaarmiddelen, smaakversterkers, vetten, smaakt vb totaal niet.
En de keren buiten, was vb savonds in tuin v vriendin en ook eens op zomerdag int park vlakbij, dus wel zeer vertrouwde plekken en algemeen verkies ik bij hogere doseringen, qua tripmiddelen, altijd gezellig thuis of andere vertrouwde omgeving.
Mn 2cb ervaring is eerder matig en te mild tripmiddel en staat hier al elders te lezen, maar zowel lager gedoseerd (voor een meer stim/xtc effect), als hoog gedoseerd voor te trippen à la LSD, kwam dit never in de buurt. Met hoge dosis 2cb kon ik nog vrij eenvoudig op café n wandelen, echt daar ben in midden in een LSD of magic truff trip echt niet toe in staat 😛👽

• Like
Waarderingen: ljuv

Zeehond

Badass junkie
Welk gesprek🤷
Dat is in een ander topic van @Sandau ter sprake gekomen als gevolg van misbruik van xtc en 3-mmc. Hij is nog maar 17 en verschillende df leden hebben hem advies gegeven. Hij ging hulp zoeken en dit met zijn ouders bespreken.
Ik verwonder me slechts.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: ljuv

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Hai ik had een vraag,
Werkt 2cb buiten minder goed?
Omdat het zo koud

Ligt gewoon aan de setting. Net hetzelfde met X.
Buiten is een andere setting met een andere mindset, meer impulsen om te focussen, afleiding die je niet doet denken aan het trippen,...

Blauweaap

Badass junkie
Dat is in een ander topic van @Sandau ter sprake gekomen als gevolg van misbruik van xtc en 3-mmc. Hij is nog maar 17 en verschillende df leden hebben hem advies gegeven. Hij ging hulp zoeken en dit met zijn ouders bespreken.
Ik verwonder me slechts.
Ja waarschijnlijk is er geen gesprek geweest. Deze stap zetten als een 17jarige is fucked omdat je te afhankelijk bent van je ouders.

Vandaar welk gesprek

Dirkdirk

DF-koning
Ja waarschijnlijk is er geen gesprek geweest. Deze stap zetten als een 17jarige is fucked omdat je te afhankelijk bent van je ouders.

Vandaar welk gesprek
Mijn ouders zeiden ga op jezelf wonen dan kun je doen wat je wilt maar zolang je hier woont hou je je aan onze regels

en ik zie nu pas in hoe tyfus irritant zo’n 17jarige puberzoon of dochter is als ouder

Blauweaap

Badass junkie
Mijn ouders zeiden ga op jezelf wonen dan kun je doen wat je wilt maar zolang je hier woont hou je je aan onze regels

en ik zie nu pas in hoe tyfus irritant zo’n 17jarige puberzoon of dochter is als ouder
Ligt maar net aan het persoon man. Ik als 14-18 jarige was de grootste ellende ook. Maar je hebt ook gwn mensen die gwn altijd zichzelf kunnen gedragen en hun jeugt anders invullen dan wat ik had gedaan bewijzen van spreken.

Ape

Badass junkie
Wel, Jij rotjoch zou moeten weten. Lekker jonko klappen in osso en rappertjes rimmen omdat je een rap platform hebt. Dat kan je echt niet bij mamie en papie doen hoor.
Wil je mij niet associëren met die pauper 😆

in zeker zin, maar je komt er achter dat je je hele leven niet kan doen wat je wilt. Sommige dingen zijn illegaal, onmogelijk, of kosten te veel geld 😛

Blauweaap

Badass junkie
Wil je mij niet associëren met die pauper 😆

in zeker zin, maar je komt er achter dat je je hele leven niet kan doen wat je wilt. Sommige dingen zijn illegaal, onmogelijk, of kosten te veel geld 😛
Daarom in uganda jungle leven daar kost niks geld.

Bovenaan