2cb combi met ld

high life

Newbie
goedendag,

heeft iemand ervaring met de combi LSD en 2cb.
Ik zat eraan te denken om eerst lsd te nemen, en naar 5 uurtjes 2cb erbij te droppen.

kan iemand mij aanraden hoeveel 2cb ik zal nemen? ik zat te denken aan 20mg.
Ik heb al veel ervarig met lsd, en volgensmij moet het visueel geweldig worden met deze combi! :hearteyes:

Tips zijn altijd welkom.

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ziet er een goed plan uit.
Ik ben zeker dat tientallen mensen hier deze combo al wel uitgeprobeerd hebben, want het is echt de moeite (dan vooral in visuele zin).

Hoe groot is je dosis LSD?
20mg 2C-B is aardig. Let wel dat je maag absolúút leeg is voor inname.

Als je wat ervaringen er op wil nalezen, kan je zeker op Erowid terecht.

Pak Suiker

Wijs gebruiker
Qocaïne zei:
ErnstJünger zei:
Let wel dat je maag absolúút leeg is voor inname.

Denk je echt dat dit van zo'n groot belang is dan? :)
Heb zelf nooit last van de maag e.d.

Nou, ik denk dat ErnstJünger meer bedoelt dat als je een volle maag hebt, je pas uuuuren later een beetje effect begint te krijgen van je 2c-b.
En ik neem aan dat je dat niet wilt. :wink:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Sterker nog, orale inname met een volle maag kan resulteren tot geen effect van je 2c'tje.

Misschien makkelijker om 12mg te snuiven?

underworld

Wijs gebruiker
ik heb zelf ervaring met eerst 2c-t7 en gelijk erbij lsd droppen, dat gaf wel een visueel spektakel en is zeker een mooie combinatie 2c-x met lsd :)

tripkop

Belezen gebruiker
Ik heb ervaring met deze combo en kan het absoluut aanraden.
Capsule van +/- 20mg een drietal uur na de lsd. Zoals gezegd zeker zorgen voor een lege maag want 2c's willen anders nog wel eens moeilijk hun werk doen.
Deze combinatie is stukken visueler dan beide stoffen op zich, en de 2cb geeft ook een aangename positieve duw aan de trip. Zeker de moeite!

(Behalve dan die keer dat ik besloot al trippend een tiental mg 2cb te snuiven en van de pijn out ging en mijn hele t-shirt onder bloedde)

Hashja

Bewuste gebruiker
Hoe is de bodyload van deze combinatie? Aangezien 2c-B bij mij wel voor een redelijke bodyload zorgt. Is dat door de LSD relatief minder? Of gelijk/meer?

Groeten,

Drientje

DF-koning
Bodyload is wel aanwezig. tenminste, ik heb daar altijd erg last van, sowieso met acid al en de 2c maken het er niet beter op. Moeite met opstaan, liggen is fijn, lopen gaat alsof je door een bak met stroop heen loopt maar visueel is je trip vele malen vetter dan zonder 2c.

Jeller

Badass junkie
lijkt mij ook wel tof
maar euh dat van die lege maag is toch maar zever vind ik, ik heb al 5keer 2c-b genomen en 1 keer 2c-e telkens met volle maag en dat werkte toch naar behoren hoor..

logisch dat het beter werkt op een lege maag, maar ik zie daar het nut niet van in, dan moet je daarna dan toch weer gaan eten en daar heb ik dan niet altijd zin in en heb je energietekort

je gaat toch ook niet gaan drinken op een nuchtere maag?

tripkop

Belezen gebruiker
Jeller zei:
lijkt mij ook wel tof
maar euh dat van die lege maag is toch maar zever vind ik, ik heb al 5keer 2c-b genomen en 1 keer 2c-e telkens met volle maag en dat werkte toch naar behoren hoor..

logisch dat het beter werkt op een lege maag, maar ik zie daar het nut niet van in, dan moet je daarna dan toch weer gaan eten en daar heb ik dan niet altijd zin in en heb je energietekort

De reden om niet te drinken op een nuchtere maag is toch omdat de alcohol dan veel te snel wordt opgenomen en je dus sneller geintoxiceerd bent? En bij drugs zoals 2cb die je 100% neemt voor het effect is de snellere opname toch juist iets wat je wél wilt bereiken?

En het is niet omdat het op een volle maag ook werkt dat het op een lege maag niet beter werkt, dat is gewoon een feit.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
tripkop zei:
Jeller zei:
lijkt mij ook wel tof

De reden om niet te drinken op een nuchtere maag is toch omdat de alcohol dan veel te snel wordt opgenomen en je dus sneller geintoxiceerd bent? En bij drugs zoals 2cb die je 100% neemt voor het effect is de snellere opname toch juist iets wat je wél wilt bereiken?

En het is niet omdat het op een volle maag ook werkt dat het op een lege maag niet beter werkt, dat is gewoon een feit.

Je drinkt niet op een lege maag omdat alcohol de maag flink kan irriteren.
Sommige mensen zeggen ook dat je op een volle maag meer ''kunt'' drinken.

Bij ALLE tripmiddelen is het belangrijk om een lege maag te hebben.
Dit heeft niet zozeer met de opname te maken, welke op een lege maag wel sneller is(2c's zijn daar wel erg gevoelig voor, ondanks wat Jeller zegt). Waarom je dus niet eet voor je gaat trippen is dat de kans op misselijk worden en overgeven groter is ( vooral bij paddo's en LSD).

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik wou dit nog doen op solstice, omdat ik geen mescaline kon regelen (vorig jaar die combo gedaan, dat was echt :hearteyes: ). Uiteindelijk niet gedaan omdat ik ook geen 2c-b kon regelen.. Bah. LSD is er wel altijd, in overvloed.. Maar phenethylamines houden niet zo van me.

Bovenaan