• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2cb; de schoonheid die bij jezelf begint..

jcutter

Badass junkie
Vandaag was de dag dat ik het verstandig vond om mijn 2cb pilletjes uit te gaan proberen in de noorderplantsoen. Het was lekker weer, de mensen zagen er vrolijk uit, ik was vrolijk en de vogels floten er lekker op los. Daar zat ik op een bankje mezelf af te vragen: of het wel zo verstandig is om hier de pillen uit dat zakje te halen, op een plek waar veel mensen genoten van onze heilige zon; die zich vaker verstopt dan manifesteert.
Ik pak een fles; gevuld met water en sloeg 3 pilletjes 2cb achter over.
Ondertussen vermaakte ik mezelf: met een interessant boek wat over; antropologie ging.
Even later sloeg de vermoeidheid er lichtelijk in. Ook werden mijn zintuigen erg aangescherpt. Hierdoor ontstond een lichte paranoia.
Ik besloot om afstand te nemen van deze drukke plek en zocht een mooi stukje natuur op, waar ik lekker kon liggen met mijn boek.
Mijn zoektocht was geslaagd en belandde op een stuk gras; waar meerdere mensen aan het lezen waren. Ik pakte mijn boek op en ging verder met lezen.
Toen begonnen de letters zich anders te gedragen. Yes dacht ik! Het werkt nu eindelijk.
Ik wou even wat andere objecten in mijn vizier hebben, die mooi reageren op mijn hallucinaties. Ik zag een boom, waarvan de schors zich heel anders gedroeg.
Dit leek erg grappig. Ik deed mijn ogen dicht, omdat ik opzoek was naar interessante cov's.
Dit was het geval. Ik zag beelden die me een klein beetje aan mijn DMT trip deed denken.
Maar dit stelde niks voor in tegenstelling tot mijn DMT trip.
Door de vermoeidheid wou ik proberen te slapen, maar dat vond ik erg zonde van deze trip, dus stortte ik mezelf maar op mijn gedachtegang. Dit was erg interessant.
Ik dacht aan mijn “doelen” die ik voor de trip met mezelf had afgesproken.
Hier wou ik ook aan voldoen. Dus ik ging mensen opzoeken.
Ik stond op en besefte dat de tijd veel trager ging. Hieruit kon ik opmaken dat ik nu echt als een toeschouwer te werk kon gaan. Want de snelheid waarmee de humaniteit zich voortzet; was heftig uit balans. Uit dit perspectief kon weer wijsheden uit halen.
Ik keek toe hoe 2 kinderen met elkaar aan het lachen en praten waren, een jongen zijn best deed om een meisje te imponeren, een opa die in besef was van zijn laatste jaartjes en daardoor nog wou genieten van de schoonheid die deze wereld heeft.
Dankzij hem ging ik heel erg letten op de schoonheid wat in de mensen zit.
Eerst ging ik bij mezelf opzoek. Ik wist nu heel zeker dat de manier van profileren enorm veel invloed heeft op wat je terug ontvangt. Hier ging ik op oefenen.
Ik begon recht op te lopen, toverde een glimlach op mijn gezicht en profileerde mezelf als een jongen die zichtbaar genoot van het leven. Dit werd beloond door de mensen die ik tegemoet kwam. Ik merkte dat ik werd gezien. Hierdoor ging ik me concentreren op de manier waarop ik naar mensen kijk. Het valt me op dat de vrouwen niet meer arrogant naar mij keken, maar juist vrolijk en de kleine huisvaders niet omlaag keken als ik ze aankeek, maar ook gewoon vrolijk terug keken en soms ook wel gewoon gedag zeiden.
Ik was aangekomen bij een bankje die op een pad stond waar veel hardlopers, fietsers en wandelaars voorbij kwamen. Aan de overkant was een sloot zichtbaar vol met eenden en spelende kinderen. Daar zat ik met een filosofische boek in mijn handen wat over mensen gaat. Dat kon ik op dat moment erg goed gebruiken, want dat is iets waar mijn interesses heel erg liggen. Ik voelde me nog steeds best moe, geil, heel erg gefocust op mijn zintuigen en gedachtegang. Het begon al wat minder te worden. De interesse in tijd kwam ook naar voren.
Ik keek en besefte dat ik al bijna tegen de 4 uur aan zat.
Toen ging ik fietsen en de supermarkt in om eten te kopen.
Het was een geslaagde trip waar ik weer wat wijzer uit ben geworden. Nou hierbij mijn 1ste report :)

Pikachu

Wijs gebruiker
Ah, een report van de kut =)

Ga je je nu ook houden aan de lessen van deze trip? Zal je voortaan vaker met een glimlach rondlopen? =)

jcutter

Badass junkie
Ja, het beloond zeker.
Daar was ik veel eerder achter gekomen hoor..
Maar nu was het gewoon tijd om me daar volledig op te richten.

Ik had 3 pilletjes genomen en geen idee van hoeveel er in zat.
Klinkt dom, maar mijn maag zat aardig vol.

HallucineerMeneer

Belezen gebruiker
jcutter zei:
Ja, het beloond zeker.
Daar was ik veel eerder achter gekomen hoor..
Maar nu het gewoon tijd om me daar volledig op te richten.

Ik had 3 pilletjes genomen en geen idee van hoeveel er in zat.
Klinkt dom, maar mijn maag zat aardig vol.

Hoe zagen de jouwne eruit?
ik weet dat er bij xtc veel namaak is en je niet aan het uiterlijk kunt afleiden hoeveel mdma erin zit, maar bij 2cb is dit heel anders het heeft vrij weinig nut om ze na te maken, ik ken 3 verschillende, en ik weet van allemaal hoeveel erin zit
dus als je het wilt weten?

splifftail

Belezen gebruiker
Mooi. Zet dit nu eens af tegen je (ver-)oordeel topic over meisjes/vrouwen, en je mening daarover in t algemeen. Met de insteek/les van deze ervaring bereik je stukken meer, en VOEL jij je hoogstwaarschijnlijk ook beter. Maak de les eigen en de SPW zal wel iets voor je zijn.....en t maakt je een stuk aantrekkelijker voor de andere seks......ziedaar een win-win situatie.....

HallucineerMeneer

Belezen gebruiker
haha ja 2cb is inderdaad altijd vrij klein, ik denk dat je 12 mg's heb gehad, wat dus zou neerkomen op 36mg

wat je beschreef in je report heb ik ook altijd wel een beetje, als ik bijvoorbeeld met een groepje mensen zitten, en we hebben het over iemand, zie ik altijd precies zijn gedachtelijnen voor me, heel apart maar wel mooi, en als je dat ook naar jezelf kan richten, dus als het ware jezelf analyseren, kun je met 2cb er vooruitgang boeken in het dagelijkse leven, wat ik duidelijk heb gekregen is een beter begrip voor iemands anders manier van denken, vooral omdat ik voelde wat hun drijfveer is in bepaalde situaties, en waarom ze dus bepaalde beslissingen maken

het fijnste vind ik nog wel als je steeds dieper in jezelf gaat met 2cb, soort van meditatie, maar op zown manier die je nog nooit hebt meegemaakt, ik ga altijd lekker rustig liggen sluit mijn ogen, en concentreer me nergens op, alleen op het gevoel
ik heb vaak als ik me op een bepaalde gedachte concentreer, dan krijg ik hem niet te pakken, dan voel ik met net een paard waar een ruiter opzit, die aan een tak een wortel heeft die voor het neus van het paard hangt, hoe hard je ook rent je krijg hem toch niet te pakken

033Amnesia

Bewuste gebruiker
Mooi geschreven report, maar ik zie geen verband tussen jou denken en 2C-B.. al dat denken enzo lijkt gewoon alsof je stoned bent ofzo. Ik heb na dit report gelezen te hebben nog geen flauw idee wat 2CB met je doet, anders dan veel nadenken ofzo..

Van een meisje dat ik ken hoorde ik dat je allemaal hallucinaties enzo ervan krijgt..ik lees hier niks over in jou report?

jcutter

Badass junkie
De hallucinaties vond ik erg meevallen.
Ze waren mooi en manipuleerbaar.
Je kon meegaan met de hallucinaties of niet.
Uiteraard zit dat denken al in mij.
Nu was het gewoon perfect om mijn gedachtens om te zetten in mijn handelen en dit uit te kunnen oefenen in deze speel plaats.
Hallucinaties van lsd; zijn echt veel complexer en mooier.
2cb laat gewoon schoonheid zien :)

Hans

Wijs gebruiker
Goed report. Ik ben zeker ook zoiets dergelijks van plan. Mensen bekijken dan. Het liefst zou ik dan een paar mensen een tijdje achtervolgen ofzo of afluisteren. Dat lijkt me echt heel grappig als ik trip. :tearsofjoy:

jcutter

Badass junkie
Ik lette gewoon erg goed op de signalen die ik uitlokte en weer terug ontving.
Dit was erg geslaagd.
Nu ga ik me verdiepen in het inleven van meerdere perspectieven :sunglasses:

Drientje

DF-koning
Loop jij, met al je gefilosofeer, niet de dingen mis waar het echt om gaat in het leven? Mijn neefje is acht en heeft nu al pijnlijk duidelijk mee gekregen dat je eigen uitstraling bepaalt hoe anderen je tegemoet treden. Misschien iets om over na te denken? Overtroefd door een acht jarige? :P
Als jij vind dat meisjes dik en lelijk zijn, zullen ze in jou universum ook nooit mooi worden. Dan projecteer je namelijk jou eigen uitstraling op hen, en kijk je feitelijk naar jezelf. De visie van jou over de mensheid an sich, verteld veel meer over jou dan over de mensheid, waar je een mening over hebt. Wie goed doet, goed ontmoet. Dat heet Karma. Behandel de mensen zoals je zelf behandeld wil worden, en je zult zien dat er ineens veel meer mooie mensen rondlopen.

Verder vond ik het een prima report alleen mag je best wel eens een keertje de enter toets gebruiken hoor, die is niet eng en bijt niet. Dat leest wat fijner voor de mensen.

X

jcutter

Badass junkie
Drientje zei:
Loop jij, met al je gefilosofeer, niet de dingen mis waar het echt om gaat in het leven? Mijn neefje is acht en heeft nu al pijnlijk duidelijk mee gekregen dat je eigen uitstraling bepaalt hoe anderen je tegemoet treden. Misschien iets om over na te denken? Overtroefd door een acht jarige? :P

Volgens mij zijn er een paar dingen onduidelijk.
Het is idd harstikke logisch dat als ik boos kijk, mensen hier op reageren. Zelfde geld voor wanneer ik heel erg blij kijk of wanneer ik verliefdheid uitstraalt. Dan kom je zelfverzekerd over en vinden mensen het leuk om een gesprek met je aan te knopen of naar je te lachen. Wat ik heb gedaan is elke handeling/emotie enz. uit te proberen en op te merken wat voor verschil dit geeft. Ik probeer mezelf "lagen" aan te leren die je "ik" bedekken. Dit is vooral handig voor solicitatie gesprekken of om vrouwen mee te versieren. Dit versta ik niet onder jezelf beter voordoen dan je bent, maar als een inleiding die je in stapjes aanvoert naar je ik. Want je moet dingen opbouwen, de overgang naar jou doelen zo perfect mogelijk laten te verlopen. Alleen zo verkom je suspicie. Dat jou neefje al op zijn achtste levensjaar zo bezig is met zich zelf en de toekomst; vind ik gewoon weg zielig. Hij hoort hutten te bouwen, te voetballen, leuke dingen te doen met zijn vriendjes en zich druk maken over de opdrachten die hij van school moet uitvoeren.

Als jij vind dat meisjes dik en lelijk zijn, zullen ze in jou universum ook nooit mooi worden. Dan projecteer je namelijk jou eigen uitstraling op hen, en kijk je feitelijk naar jezelf. De visie van jou over de mensheid an sich, verteld veel meer over jou dan over de mensheid, waar je een mening over hebt. Wie goed doet, goed ontmoet. Dat heet Karma. Behandel de mensen zoals je zelf behandeld wil worden, en je zult zien dat er ineens veel meer mooie mensen rondlopen.

In karma en al dat gelul; geloof ik niet zo in. Ik geloof in een realistischer beeld die allemaal heel logisch is op de manier waarop we met elkaar omgaan. Dat ik meisjes lelijk en dik vind; gaat over een kleine groep dames waar dat ook letterlijk het geval is. Tokkies noem ik deze. Met een arrogante bek frikandellen naar binnen werken, terwijl hun heupen over de broek hangen. Ze lijken eigenlijk best wel op die foto's die jij weleens hebt geplaatst hier. Beledigend is dat he? Ja, jij bent zwaar irritand met zulke provocerende posts die ik niet kan negeren, maar wel wat ik voortaan ga doen. Uitstraling zegt idd erg veel over jezelf. Lees mijn eerste post maar eens door.

Verder vond ik het een prima report alleen mag je best wel eens een keertje de enter toets gebruiken hoor, die is niet eng en bijt niet. Dat leest wat fijner voor de mensen.

X

Mwa, als je eenmaal in het verhaal zit; dan leest het imo wel lekker weg.
Maar je kan het idd overzichtelijker maken door de enter toets te gebruiken.
Dat heb ik niet gedaan. Schijnbaar heb je het toch gelezen, dus vond je het niet zo irritand OF wou je het 1 en ander opmerken, zodat je een reden had om je vingers vuil te maken aan je onnodige provocerende posts?
:wave:

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik probeer mezelf "lagen" aan te leren die je "ik" bedekken. Dit is vooral handig voor solicitatie gesprekken of om vrouwen mee te versieren. Dit versta ik niet onder jezelf beter voordoen dan je bent, maar als een inleiding die je in stapjes aanvoert naar je ik.

Maar vrouwen versieren, doe je dat alleen voor de sex of..?
Want als je meer wilt, een relatie waar je diep verbonden met de ander is het toch wel een vereiste om die lagen niet voor te houden. En als je haar dan versiert met al die lagen voor je eigen 'ik' dan kan zij nog wel eens bedrogen uitkomen.

Vind je het niet fijn om gewoon jezelf te zijn zonder die lagen?

Verder wel goed report, klinkt als een mooi inzicht. Wist niet dat je dat al kon hebben van 2cb, zelf heb ik nooit echt inzichten van de 2c* die ik tot nu toe geprobeerd heb.

jcutter

Badass junkie
Mwa, je hebt lekkere vrouwen en vrouwen die voor de liefde zijn geschikt.
Lekkere vrouwen versier je, liefde kom je tegen.
Zo gaat dat althans bij mij.

jcutter

Badass junkie
Verder wel goed report, klinkt als een mooi inzicht. Wist niet dat je dat al kon hebben van 2cb, zelf heb ik nooit echt inzichten van de 2c* die ik tot nu toe geprobeerd heb.
Nou deze inzichten stellen weinig voor.
Met lsd ga ik een heel weg langs en eindig je met een samenvatting.
Dit bovenste kan ik overigens ook nuchter,
maar dat gaat 1 bepaalde richting op,
terwijl dat met lsd dat toch een heel ander verhaal is.
Dit telt voor mij iig wel.

Deze inzichten van de 2cb; waren samenvattingen die naar boven kwamen drijven.
Samenvattingen waar ik nuchter ook bezig mee ben, maar er gaat ook een hoop tijd verloren aan andere dingen die je afleiden.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Dit inzicht kan je idd nuchter ook op komen. Maar soms moet je net in die trippy mindstate zijn inderdaad.. :)

Drientje

DF-koning
Lange tenen met een kort lontje is een gevaarlijke combo! Volgens mij heb ik je deze keer wel echt aangesproken en ik beschouw daarom je post als een compliment aan mezelf... :rock:

X

jcutter

Badass junkie
Haha, gadver wat een slappe feedback weet jij terug te kaatsen zeg! :kots:
Jouw provocerende feedbacks; komen mij de strot uit.
Als je nou gewoon eens duidelijk zegt wat je van mij wil..

SperSIZEboon

Badass junkie
zaterdag samen met mn vriendin allebei 25mg 2cb genomen, heerlijk snachts over straat gedwaald. vage gesprekken gevoerd met ze 2en,elkaar een uur lang aangekeken omdat onze hoofden telkens veranderden :grin: en daarna thuis nog heerlijke sex gehad :hearteyes:

Drientje

DF-koning
jcutter zei:
Haha, gadver wat een slappe feedback weet jij terug te kaatsen zeg! :kots:
Jouw provocerende feedbacks; komen mij de strot uit.
Als je nou gewoon eens duidelijk zegt wat je van mij wil..

Ik wil helemaal niets van je, gelukkig ken je het verschil tussen provocerend en sarcasme. Ik heb een apart soort humor, geef ik grif toe en veel mensen snappen me nooit. Mijn post was semi grappig positief bedoeld. Je hebt hier in het verleden nogal rake opmerkingen gemaakt en conclusies getrokken,(heb het niet over post van mij)uit posts van mensen, die gemeen en achterbaks bij mij overkwamen. Nu je een report schrijft waarin je een totaal ander uitgangspunt inneemt en tot de ontdekking kwam dat het ook echt werkt, kon ik het niet laten om kleine steekjes onder water uit te delen. Zo ben ik, ik bedoel het niet gemeen of om je pijn te doen. Ik denk razend snel en heb meestal al gehandeld voor dat ik er nog een keer over na kon denken en meestal resulteerd dit in een grappige situatie en soms met ruzie.

Ik heb je niet boos willen maken, slechts licht geïrriteerd. Een emotie die jij best vaak bij me oproept, dus had ik nu een mooie revanche kans!

X

jcutter

Badass junkie
Mijn feedbacks zijn (vaak) niet persoonsgebonden.
Alleen persoonsgebonden aan personen zoals extremistische zwever: Drientje.
En ja; je bent erg irritand, maar dat gevoel wek je bij mij ook al op; als je iets post wat niet op mij is gericht. Als het mogelijk was om jouw posts te laten verdwijnen; dan vinkte ik dat optie met een snelheid aan, waar een gemiddelde sprinter u tegen zegt.

Drientje

DF-koning
Gelukkig kan dat niet en zul je je nog veel ergeren denk ik, tenzij je een vijand van me maakt, dan zie je mijn post niet. Ik denk dat ik me maar niet meer aan je ga ergeren en je tot les bombardeer. Les in mijn ziel in lijdzaamheid leren bezitten, leuke uitdaging!

X

jcutter

Badass junkie
Hmm, ik zou mezelf verzuipen in een sloot, dichtbij de uitloop van een riolering; als ik net zo zweverig werd zoals jij dat bent :sunglasses:

Drientje

DF-koning
Ben toch heel blij met mezelf hoor! Zweverig zijn scheelt je een hoop ongemakken en ontdoet je van dingen die er niet toe doen. Ik ben meer gefocust op mijn omgeving omdat ik niet moeite hoef te doen mezelf te omringen met dingen die de aandacht afleiden van je echte ik. Ben je niet ok met mij als persoon dan ligt het probleem niet bij mij maar bij de persoon die me niet mag. Zulke opvattingen maken het leven een stuk simpeler en loop ik dus, gelukkig met mezelf, lekker te zweven!

shokora

Wijs gebruiker
Grappig report maar gebruik a.u.b alinea's, dit ziet er niet echt aanlokkelijk uit om te lezen.

Ik ga binnekort ook maar weer eens 2C-B nemen, ik heb nog steeds 50mg liggen.

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Goed reportje, 2cb komt precies licht over..
Kwa schrijfstijl mogen er inderdaad wat alineas bij :)

Peace&Love! :)

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
jcutter zei:
Als het mogelijk was om jouw posts te laten verdwijnen; dan vinkte ik dat optie met een snelheid aan, waar een gemiddelde sprinter u tegen zegt.

Ehhh dat is mogelijk.. gewoon iemand in je vijandenlijst zetten. Check je gebruikerspaneel.
Dan kunnen jullie lekker alleen nog maar via pbtjes elkaar pesten enzo :grin:

Atropa

Bewuste gebruiker
Ik denk dat je eenheden hebt gehad van 4 mg's als ik eerlijk ben. 24 mg oraal zou je namelijk al je omgeving moeten zien 'gloeien' met CEV's die een sterke rol spelen in een trip. Lezen gaat dan niet echt zonder interuptie en je zult telkens de concentratie ervoor moeten hervatten.

12 tot 18 is precies zoals jij beschrijft de verhoogde interesse in de omgeving en de doorzichtigheid ervan. Met een artestiek randje in een verzacht jasje. Het 'duffe' gevoel is daarvoor ook kenmerkend. Wat overigens aansporing is om te gaan liggen en weg te dagdromen, zoals op een lage dosis mescaline eveneens het geval is.

Voor de seksuele aard, die naar mijn mening 50% van 2CB is..

Vind het echt een goedje dat de man dichterbij het bewustzijn van een vrouw kan brengen. Daar waar ik vaak lust uitspattingen ken, voel ik op 2cb ècht op een vrouwelijke manier dat gevoelens, speelsheid, eerlijkheid, warmte, koesteren en vertrouwen nèt zo zwaar wegen als het lichamelijke contact zelf.

Seks is meer een langzaam opbouwende pyramide die zich na de climax net zo langzaam over een langer tijdsbestek weer afbouwd. Meer een compleet te beleven pad waarvan de daad slechts de col van de berg is. Dit in tegenstelling tot mannen die opeens omhoog schieten en een snelle verdoofde daling hebben na de climax.

Verder is m'n gehele huid een erogene zone op Bees. Overigens kende in m'n algehele denkwijze ook sterk terug in hoe vrouwen zich uitten en zaken motorisch praktiseren.

Bovenaan