2cb doserings vraagje

yellow2020

Belezen gebruiker
Ik heb een wit nijntje in bezit. 15mg 2cb. Ik lees dat 2cb bij een lichte dosering een beetje een xtc achtig effect heeft. Dat is waar ik opzoek naar ben, ik heb geen zin in dikke visuals. Heel lichtjes mag wel maar echt minimaal.. Wat voor dosering raden jullie mij aan? De pil in tweeën breken en dus ongeveer 7,5mg?

Helenas

Bewuste gebruiker
Heb je de pil getest? Er kan een spreiding in zitten namelijk. Ik denk dat 1 hele dan wel goed is. Van een halve zal je bijna niks merken

yellow2020

Belezen gebruiker
Helenas zei:
Heb je de pil getest? Er kan een spreiding in zitten namelijk. Ik denk dat 1 hele dan wel goed is. Van een halve zal je bijna niks merken

Op Erowid kom ik anders dit tegen:
Threshold 2 - 5 mg
Light 5 - 15 mg
Common 15 - 25 mg
Strong 25 - 50 mg

Weet alleen niet wat voor dosering nou dat xtc achtige effect geeft.

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik raad ook aan om een hele te nemen. Je zult dan wel lichtjes trippen, maar dat zal niet zoveel voorstellen. Onder 30mg is een 2c-b trip sowieso makkelijk te sturen en geeft eenvoudige visuals, vooral bewegende patronen. Het XTC-achtige effect krijg je vooral bij een dosis van 5-15mg, maar best kans dat je weinig of niets gaat merken als je maar een halve neemt.

hakkenn

Experimenterende gebruiker
Laatste keer dat ik nijntjes heb getest kreeg ik van het TC de spreiding 8-12mg terug.
Weet niet of jij dezelfde hebt, maar heb tot nu toe nog geen nijntje zien langskomen met 15mg.
Dus ik weet niet of deze 15mg die je zegt getest is of dat dat de dealer beweerd.
Een hele geeft in mijn ogen wel een beetje hetzelfde xtc effect. Heel hard hallucineren ga je niet doen van 15mg. Dus een hele kan makkelijk :wave:

Hazekees

Experimenterende gebruiker
Nou.. de laatste keer dat ik zo'n nijntje deed heb ik vreselijk hard gehallucineerd (1 hele). Een maat van mij die erbij was nam een halve, en ook hij heeft redelijk hard getript. We nemen toch wel vaker 2-cb maar ikzelf vind dat 10mg al een behoorlijke trip kan hebben.

gr

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
2-CB variëert ook behoorlijk per persoon, ik hoor regelmatig verhalen van mensen die hard trippen op 25mg maar ook op 15mg bijv... Echter een hele moet wel kunnen, ik raad je wel aan de eerste keer thuis te nemen.

MusicIsLife

Wijs gebruiker
SmartieAndMe zei:
ik raad je wel aan de eerste keer thuis te nemen.

Of met een paar goede vrienden, die je écht vertrouwt, in de natuur :hearteyes: Ik heb echt moooooie dingen gezien toen we dat op een open veldje in het bos deden.

Bovenaan