2cb dosis?

michael1992

Experimenterende gebruiker
Ik heb laatst 2cb genomen maar kreeg echt maar hele lichte hallucinaties. Ik zag af en toe bepaalde dingen een heel klein beetje bewegen, verder niet veel speciaals. Nu wil ik morgen weer 2cb proberen maar 1 pil is dus niet zo veel aan. Dus ik dacht misschien 1.5 of 2? Ik weet niet hoeveel er precies in zit maar denk niet zo heel veel aangezien mijn saaie eerste trip.

Maar omdat 2cb al werkt bij een kleine hoeveelheid weet ik niet zeker of dat slim is. Ik denk dat er hooguit 15-20mg in zat? omdat ik echt maar hele lichte hallucinaties had. Zou 1.5 een goede dosis zijn voor morgen? 2 zal denk ik iets te veel zijn voor mijn 2e trip gok ik zo.

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Je geeft het zelf al goed aan denk ik, als je 2 pillen iets te riskant vind dan is 1.5 prachtig.

Het is ook zo dat de dosis/tripsterkte bij 2C's exponentieel oploopt. Dus als je de dosis 2x verhoogt, word de trip niet 2x zo hard maar bijvoorbeeld 3x zo hard. Terwijl bij paddo's bijvoorbeeld geldt (in mijn ervaring iig) dat 2x zoveel een 2x zo harde trip geeft.

Een ding: Was je eerste keer 2cb gister of eergister, want anders ben je misschien wat tolerant nu en heeft het sowieso niet zoveel effect op je.

En tenslotte een tip: Ga een mooie herfstwandeling maken :wave:

Grtz

Adreno

Beeeb

Bewuste gebruiker
Ik weet niet hoe groot/lang/dik/dun je bent.

Maar tot ongeveer 12mg is het MDMA achtig en vanaf 15mg meer hallucinerend. Ik zelf heb erg fijne eravringen met 20mg. Maar dat verschilt ook nog eens per set en setting.

Tip 2: mocht het slecht weer zijn en de wandeling er niet in zitten, zet dan Finding Nemo op!

Bovenaan