yellow2020
Belezen gebruiker
Gisteren rond 21:00 een wit nijntje genomen waar ik de oortjes van had afgebroken. Op internet wordt gesuggereerd op basis van labuitslagen dat deze 15mg bevatten maar 100% zekerheid heb ik dan natuurlijk niet. Bevatten ze inderdaad 15mg dan heb ik ongeveer 11-12 mg op vanwege de oortjes. Op Erowid las ik dat de treshold tussen de 2 en de 5 mg lag en ik wilde niet heel hard gaan dus vandaar dat ik voor deze dosering heb gekozen. Oke, dan nu het tripreport.. Ik heb er niets van gemerkt. Vrijwel direct na het nemen van de pil raakte mijn maag heel iets van slag. Minimaal, maar wel merkbaar. Na iets meer dan een uur dacht ik soms even te merken dat kleuren wat feller werden (ik keek tv) maar dit was volgens mij meer een placebo effect net als een lichtelijk positieve vibe die ik in mijn lichaam voelde. Dit gevoel, wat eerder niet dan wel aanwezig was verdween snel en ik heb de rest van de avond/nacht niets meer gevoeld.
Uitgaande van de doseringsinformatie op Erowid kan het aan de dosering niet liggen. Het was dan wel een lage dosering maar iets had ik toch wel moeten merken lijkt mij. Mijn theorie is dat ik niets merkte omdat ik dagelijks 500mg Seroquel gebruik. Dit is een middel wat gebruikt wordt om psychotische verschijnselen te onderdrukken (wat bij mij niet het geval is, ik krijg ze om andere redenen). Drugs zoals 2cb hebben als effect natuurlijk psychotische verschijnselen en middelen zoals Seroquel (anti-psychotica) worden om die reden nog al eens toegepast om een badtrip bij mensen te laten stoppen. Dit is natuurlijk maar een theorie.
Erg jammer allemaal want ik was heel benieuwd!
Uitgaande van de doseringsinformatie op Erowid kan het aan de dosering niet liggen. Het was dan wel een lage dosering maar iets had ik toch wel moeten merken lijkt mij. Mijn theorie is dat ik niets merkte omdat ik dagelijks 500mg Seroquel gebruik. Dit is een middel wat gebruikt wordt om psychotische verschijnselen te onderdrukken (wat bij mij niet het geval is, ik krijg ze om andere redenen). Drugs zoals 2cb hebben als effect natuurlijk psychotische verschijnselen en middelen zoals Seroquel (anti-psychotica) worden om die reden nog al eens toegepast om een badtrip bij mensen te laten stoppen. Dit is natuurlijk maar een theorie.
Erg jammer allemaal want ik was heel benieuwd!