• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2cb eerste keer

yellow2020

Belezen gebruiker
Gisteren rond 21:00 een wit nijntje genomen waar ik de oortjes van had afgebroken. Op internet wordt gesuggereerd op basis van labuitslagen dat deze 15mg bevatten maar 100% zekerheid heb ik dan natuurlijk niet. Bevatten ze inderdaad 15mg dan heb ik ongeveer 11-12 mg op vanwege de oortjes. Op Erowid las ik dat de treshold tussen de 2 en de 5 mg lag en ik wilde niet heel hard gaan dus vandaar dat ik voor deze dosering heb gekozen. Oke, dan nu het tripreport.. Ik heb er niets van gemerkt. Vrijwel direct na het nemen van de pil raakte mijn maag heel iets van slag. Minimaal, maar wel merkbaar. Na iets meer dan een uur dacht ik soms even te merken dat kleuren wat feller werden (ik keek tv) maar dit was volgens mij meer een placebo effect net als een lichtelijk positieve vibe die ik in mijn lichaam voelde. Dit gevoel, wat eerder niet dan wel aanwezig was verdween snel en ik heb de rest van de avond/nacht niets meer gevoeld.

Uitgaande van de doseringsinformatie op Erowid kan het aan de dosering niet liggen. Het was dan wel een lage dosering maar iets had ik toch wel moeten merken lijkt mij. Mijn theorie is dat ik niets merkte omdat ik dagelijks 500mg Seroquel gebruik. Dit is een middel wat gebruikt wordt om psychotische verschijnselen te onderdrukken (wat bij mij niet het geval is, ik krijg ze om andere redenen). Drugs zoals 2cb hebben als effect natuurlijk psychotische verschijnselen en middelen zoals Seroquel (anti-psychotica) worden om die reden nog al eens toegepast om een badtrip bij mensen te laten stoppen. Dit is natuurlijk maar een theorie.

Erg jammer allemaal want ik was heel benieuwd!

Remotay

Experimenterende gebruiker
Na mijn idee had je een iets te lage dosering gedaan...

Toen ik de eerste keer 2C-B had ik meteen 21 MG genomen, en het eerste uur gebeurde er helemaal niks, ik werd zelfs zo onrustig dat ik er nog eens 7 MG bij heb gegooid (28 MG) en presies op dat moment begon het te werken, voor de eerste keer ging ik toen ook SUPER hard, Geweldige ervaring! maar had zeker niet meer moeten worden.

Om tripeffecten goed te kunnen merken moet je toch echt wel iets boven de 15 MG gaan zitten wil je goed kunnen trippen.

Bij de lage dosis die jij hebt genomen zul je niet heel veel merken, misschien iets meer oppeppend aangezien een lage dosis 2C-B dat kan veroorzaken?

Natuurlijk kan het ook gewoon jouw theorie zijn, volgende keer gewoon iets meer nemen, en vergeet niet te testen! je weet niet wat je toe je neemt.

-Remotay

Tetsuo

Belezen gebruiker
meestal zijn die nijntjes eerder tussen 8 en 12mg dacht ik. dus het is niet raar als je maar 5 a 6 mg binnen heb gekregen

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Als je dagelijks 500mg Seroquel neemt moet dit wel de oorzaak zijn. Seroquel dempt de 2-CB namelijk.

Als je er wel iets van wilt voelen zul je dus moeten stoppen met Seroquel of heel veel 2-CB nemen. Beiden zeker niet aan te raden...

Remotay zei:
Toen ik de eerste keer 2C-B had ik meteen 21 MG genomen, en het eerste uur gebeurde er helemaal niks, ik werd zelfs zo onrustig dat ik er nog eens 7 MG bij heb gegooid (28 MG) en presies op dat moment begon het te werken, voor de eerste keer ging ik toen ook SUPER hard, Geweldige ervaring! maar had zeker niet meer moeten worden.

28mg is een zware dosis voor 2-CB. Sommige mensen hebben meer nodig dan anderen, maar gemiddeld staat 28mg gelijk aan een sterke trip.

Ik trip balls op 23mg en ik ben een ervaren tripper, verschilt per persoon dus.

11-12mg zou je zeker moeten voelen normaal gesproken. Je hebt ze natuurlijk ook niet laten testen dus dan weet je sowieso al niet wat je binnen hebt gekregen. Er vanuitgaande dat het dus gewoon 12mg 2-CB was, kan het eigenlijk alleen maar door je medicatie komen.

yellow2020

Belezen gebruiker
SmartieAndMe zei:
Als je dagelijks 500mg Seroquel neemt moet dit wel de oorzaak zijn. Seroquel dempt de 2-CB namelijk.

Als je er wel iets van wilt voelen zul je dus moeten stoppen met Seroquel of heel veel 2-CB nemen. Beiden zeker niet aan te raden...

Ga ik ook niet doen. Het staat wel op de planning om over een tijdje langzaam te beginnen met het afbouwen van de Seroquel. De 2cb bederft niet zo snel denk ik dus dat komt in de toekomst wel een keertje.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Dat is het beste inderdaad. Onthoudt wel dat 2-CB redelijk tegenovergesteld werkt van Seroquel. Ik weet niet waar je het voor gebruikt, maar stel dat je het bijvoorbeeld gebruikt tegen epileptische aanvallen kun je met de 2-CB als je gestopt bent met Seroquel dus ook weer zo'n aanval opwekken. Dat geldt ook voor psychotische effecten enzo...

Bovenaan