• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2CB en het regenboogpad

desiyaboy

Experimenterende gebruiker
Voor ik over de trip begin te baselen zal ik eerst even wat info geven:

Ik ga een weekendje naar een vriend toe (Baszle) die al 7 jaar op dezelfde camping zit, middenin een bos. De eerste avond besluiten we eens flink te gaan stappen. Om 10 uur stappen we de taxi in naar de plaatselijke discotheek en gaan daar rond 3 uur goed bezopen weg. Ik stap, Baszle valt - de taxi in. Eenmaal in de tent aangekomen wilden we eigenlijk gaan slapen maar toen ik het tripdoosje openmaakte gingen we toch maar een nachtje door. Ik had een aardig voorraadje tripmiddelen bij me: LSD, Paddo's en de voor ons onbekende 2CB (geruild voor een portie paddo's).

Vooraf:

We bekeken beide dat doosje alsof dat het enigste was wat nog bestond. Vervolgens keken we elkaar aan en zeiden: Pak wat! En dat deden we. Ik slik 2 2CB pillen weg en geef Baszle er ook 2. Hij besluit er eerst eentje te nemen, omdat we allebei nog niet wisten wat het was, dan kon hij nog enigsinds ingrijpen mocht er wat gebeuren. Ik neem nog 2 porties paddo's mee en 3 2CB'tjes en we lopen richting de voorkant van de camping. Onderweg komen we nog een dronken gup tegen die we bij de discotheek leerden kennen (Arjen), die was blijkbaar gaan lopen
vanaf de disco, was een half uur later thuis, en bleek dus ook op onze camping te zitten. We vroegen of hij meeging. Dat vond hij wel een puik idee, pakt een krat Hertog Jan uit zijn tent, gaat voor de zoveelste keer op zijn plaat en sjokt achter ons aan.

De trip:

Na tien minuutjes lopen komen we aan de voorkant van de camping. Het was inmiddels ongeveer een half uurtje geleden dat Baszle en ik de 2CB ophadden en we besloten maar op een bankje te gaan zitten wachten op de visuals. Onze setting was dus een bank gemaakt van een boomstam, naast een futuristische prullenbak en volledig omringt door bossen op een kruising van 3 stenen paden. Voor ons stonden allemaal auto's geparkeerd met vooraan een
Parelmoer rode Impreza.

Ik meende de impreza van kleur te zien veranderen maar Baszle was van mening dat hij dat ook zag omdat de auto parelmoer gespoten was. Ik gooide nog maar een Hertogje naar binnen en terwijl ik dat deed keek ik nogmaals naar de auto. Ik zag de spoiler ineens draaien totdat hij rechtop op de auto stond. De kleur veranderde naar allerlei tinten die absoluut niet
mogelijk zijn in parelmoer rood dus dat zag er geweldig mooi uit. Ik probeerde van de veelste interessante Impreza weg te kijken en op wat anders te focussen: De prullenbak. Ik meende dat ding te zien draaien en me evil aan te kijken door de 2 gaten. Ik werd er niet bang van maar er leek iets "slechts" van die prullenbak af te komen.

Ik had 't erg naar mijn zin terwijl Baszle en Arjen een ontzettend vage discussie over de tenten aan het voeren waren. Zuiplap vs Tripsnol - was erg geinig om te volgen. Ineens staat Arjen op, loopt weg van ons en gaat over zijn nek. Ik dacht een soort zeepsop eruit zien te komen inplaats van barf en Baszle begon keihard te lachen omdat hij meende dat Arjen vloeitjes aan
het kotsen was. Arjen voelde zich niet goed, liet een halfvolle krat (zonder het te beseffen) bij ons achter en gaat naar huis. Ik vraag aan Baszle of hij het een beetje tof vind, zo'n 1.5 uur na inname. Hij zegt dat hij alleen de auto ziet veranderen en dat kots verhaal en vraagt of hij er nog wat mag.

Het regenboogpad:

Het was inmiddels 5 uur / half 6 en we wilden eens gek gaan doen. Ik geef Baszle nog 2 2CB'tjes en een portie paddo's. Ik neem zelf nog een 2CB bij en werk een halve portie gedroogde cambodjaantjes weg. Baszle neemt de 2 pillen en werkt de hele portie paddo's weg.
"nu gaan we echt kapot" zegt Baszle. "tja, vakantie he" en we beginnen keihard te lachen. Na een vaag gesprek zie ik langzaam, beginnend in mijn linkerooghoek allerlei kleuren. Alsof iemand een soort kleurenplaatje (rood, groen, geel, blauw, paars) van links naar rechts over mijn ogen trekt, alsof er een regenboog in mijn ogen zat. Als ik mijn gezicht draaide gingen
de kleuren gewoon mee. Het leek alsof de hele wereld naar deze paden toeging, dit was DE plek op aarde en vertelde dat aan Baszle. Hij gaf als reactie "alle wegen leiden naar Rome" waardoor ik er al helemaal niks meer van snapte. Als ik naar boven keek golfde en draaide de lucht, de bossen bewegen etc. Als ik naar beneden kijk naar die wonderbaarlijke paden lijkt het of het puzzelstukjes zijn die in elkaar geklikt waren. En met dat kleurenspectrum voor mijn ogen (wat Baszle ook had, waarschijnlijk net iets anders) leek het dus echt een regenboogpad van puzzelstukjes. Die Impreza bleef maar veranderen en veranderen. Na een gesprek over het leven kwamen ik en Sebas uit op dit: "Wat is wat, niks is niks en rondjes leiden tot vierkantjes".

We hadden nu toch echt wel honger, het was ongeveer 8 uur en liepen zwaar verdwaald richting het dorpje ongeveer 2 kilometer verderop. De bomen leken te buigen voor me terwijl ik op dat door bos omringde pad liep. Ik zag een huis met een rieten dak wat minimaal 50 meter
recht omhoog ging, ik stond even stil keek er nog eens goed naar en besefte dat dit weer zo'n leipe visual is en niet echt is. Eenmaal aangekomen bij de Albert Heijn leek de winkel wel een buitenaards iets. Overal lagen vage dingen die ik niet kon plaatsen, terwijl het gewoon een schap was. We wouden dolgraag peuken en ik wou ijskoffie, we hadden er zo lang voor gelopen door een hele rare wereld. Tijdens het afrekenen keek ik eens goed naar de mensen die daar al vroeg aan het werk waren. Ze zaten in een rijtje bij hun kassatje, ALLEMAAL ons aan te staren. Maar we waren zo blij met onze ingekochte spullen dat het ons niet boeide en we liepen de winkel uit. Ik rook een lang gewilde peuk, en hij smaakt voor geen meter. Neem een slok ijskoffie, en spuug het gelijk weer uit. Zoveel moeite voor iets waar we achteraf helemaal geen behoefte aan hadden. Terwijl we teruglopen beginnen we weer een beetje normaal te doen ookal
worden we nog steeds raar aangekeken door de vroege vogels die op zondagochtend 9 uur al up & running waren. Aangekomen bij de tent gaan we nog steeds kapot van het lachen maar zien geen gekke dingen meer. Slapen lukte pas na een uur of 2/3 (weet ik niet zeker) en we zijn pas in de avond weer wakker geworden. Al met al een geweldige ervaring ondanks het barre einde.

2CB 1st experience was AWESOME

Noarx

Experimenterende gebruiker
Trippen en vakanties zijn geweldige combinaties!
2C-B is ook echt heldenspul :grin:
ik had het zelf alleen niet graag in combinatie met paddo's gedaan.
aangezien paddo's me vaak wat mellow maakt en 2C-B me onrustig maakt :P

Bovenaan