Ja en ja.
Ik vond het een fijne combi maar ik zou het alleen doen als je comfortabel bent met beide middelen.
Ik heb ook weleens 2-CB gedaan in de Efteling maar het blijft een risico. Je wil daar niet bad gaan...
Daar moet je wel rekening mee houden. Als je met vrienden gaat wel even afspraken maken van te voren over wat jullie doen als er iemand slecht gaat.Heb met beide ervaring 2cb heb ik 3/4 keer gedaan vond het nooit zo spectaculair alleen een keer te veel gepakt toen ging ik bad zag allemaal gezichten op me af komen enzo. Ben van plan om 20MG te pakken
Denk trouwens niet dat het heel handig is om Keta erbij te doen in de Efteling. 😁
Is lekkerder thuis op de bank.
Haha ik heb eens truffels zitten eten in de Efteling 🤣Ja en ja.
Ik vond het een fijne combi maar ik zou het alleen doen als je comfortabel bent met beide middelen.
Ik heb ook weleens 2-CB gedaan in de Efteling maar het blijft een risico. Je wil daar niet bad gaan...
Zo lang je pillen niet getest zijn weet je straks sowieso niet wat je tot je neemt.keta zijn we pas van plan als de2cb begint uit te werken. Wat is trouwens de dosering van 2CB want ik wil echt niet te veel gaan pakken
Ja ze zijn wel getest op 21MG 2CB man maar eigenlijk elke keer dat ik 2CB had ik echt een zieke bodyload en dat vond ik echt zwaar kutZo lang je pillen niet getest zijn weet je straks sowieso niet wat je tot je neemt.
Maar met 20 mg heb je een goede trip ja. Weet niet of je deze dosis wel in de Efteling moet willen.
Ik zelf ben echt mega gevoelig voor trip middelen en ging al kneiter hard op een kwartje, terwijl vrienden van mij er makkelijk 2 hele namen.
Waarom wil je het dan in de Efteling doen? Bodyload hoort erbij..Ja ze zijn wel getest op 21MG 2CB man maar eigenlijk elke keer dat ik 2CB had ik echt een zieke bodyload en dat vond ik echt zwaar kut
omdat het me echt tering vet lijktWaarom wil je het dan in de Efteling doen? Bodyload hoort erbij..
Keta erbij lijkt me niet handig. Zou eerst alleen 2-cb doen iig.omdat het me echt tering vet lijkt
Ben ik de enige die juist geen (erge) bodyload ervaart op 2C-B? Voel me altijd juist erg gestimuleerd en zin om dingen te doen.Ja ze zijn wel getest op 21MG 2CB man maar eigenlijk elke keer dat ik 2CB had ik echt een zieke bodyload en dat vond ik echt zwaar kut
Ik vind het wel stimulerend, maar kan me het eerste uur toch wel aardig misselijk voelen.Ben ik de enige die juist geen (erge) bodyload ervaart op 2C-B? Voel me altijd juist erg gestimuleerd en zin om dingen te doen.
En je had idd gelijk. We liepen dr als een stel Mongolen bij🤣 ik liep met van die ket beentjes.Ik vind het wel stimulerend, maar kan me het eerste uur toch wel aardig misselijk voelen.
Ik zou er iig geen keta bij doen in de Efteling, niet omdat het niet leuk is maar ik denk dat je er al snel als een debiel bijloopt. Dat gaat toch opvallen.
2C-B 21mg neem ik aan? Weet je ook toevallig hoeveel ketamine je gedoseerd had?Ik ben afgelopen dinsdag na de Efteling geweest, het was echt een fucking vette ervaring alleen heb ik op het begin echt stuk of 8 keer moeten kotsen van de 2CB.
Moet je vaker overgeven van 2cb? ik heb dat dus nooit en dat gebruiken in de efteling lijkt mij een geweldig ideeHoi iedereen. Ik ben afgelopen dinsdag na de Efteling geweest, het was echt een fucking vette ervaring alleen heb ik op het begin echt stuk of 8 keer moeten kotsen van de 2CB. Maar voor de rest was het echt vet
"De beste manier om de grootste drukte uit de weg te gaan, is de Efteling te bezoeken op een doordeweekse dag die niet in een voorjaars-, herfst, of zomervakantie valt."En by the waaay is er een dag/uur dat je naar de Efteling kan gaan dat er geen of veel minder kinderen rondlopen?
De Efteling is sowieso een beetje een veestal natuurlijk, ik denk dat ik zelf liever naar een dierentuin of iets dergelijks was gegaan.Ja dat denk ik ook. Kan me niet inbeelden dat er veel kinderen gaan zijn op een random weekdag willekeurig in het jaar wanneer iedereen nog naar school moet.
Haha, zie het voor me. Vertel eens wat meer, in achtbanen geweest? Was die truttige droomvlucht aan de 2C-B ineens wel leuk?En je had idd gelijk. We liepen dr als een stel Mongolen bij🤣 ik liep met van die ket beentjes.
Er is intotaal 1.5 gram kera er door heen gegaan. Ik heb alleen wel flinke tolerantie2C-B 21mg neem ik aan? Weet je ook toevallig hoeveel ketamine je gedoseerd had?
Haha, zie het voor me. Vertel eens wat meer, in achtbanen geweest? Was die truttige droomvlucht aan de 2C-B ineens wel leuk?