2CB en ketamine

Helenas

Bewuste gebruiker
Hoi,

Ik was zondag op een after en daar kwam het idee van iemand om een 2cb en ketamine bommetje te maken. In eerste instantie vonden we het wel spannend maar toen ze klaar waren kwam toch de twijfel dus hebben we het niet gedaan. In totaal is er 3 2CB konijntjes en 1 gram keta verdeeld over 5 bommetjes.
Heeft iemand hier ervaring mee en wat is het effect? Ik heb ze namelijk hier nog liggen en wil ze misschien nog wel een keer gebruiken.

ik heb trouwens nu 3x 2CB gebruikt en dat ging prima. Met ketamine nog niet veel ervaring.

:wave:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik vind het zonde van de keta, het werkt veel minder goed als je het in een bommetje doet. Je hebt immers het First pass effect waardoor een percentage wordt afgebroken voor het opgenomen wordt in je bloed.

Helenas

Bewuste gebruiker
Ja van mij hoefde het ook niet zo maarja 1 tegen 4 he :rolleyes: de jongen die het maakte zei ook dat als je keta oraal neemt je meer nodig hebt dan nasaal dus vandaar zo veel. Maar ervaringen mee??

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik heb wel eens keta met 2C-B gecombineerd (maar dan wel de ket gesnoven, wat ik ook echt aanraad om te doen), ik vond het geweldig, is een van mijn favo combi's. Zijn alletwee lekker vage spullen en samen krijg je een hele aparte trip. Ik heb er een keer een tripreport over geschreven: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=50681

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Mijn ervaring met keta oraal is waardeloos, weinig effect voor veel keta. Zonde dus. Ik raad je aan de 2-CB te nemen en te wachten tot de piek. Zodra je op die piek zit weet je wat je kunt hebben, dan gewoon kleine lijntjes keta nemen zodat je rustig kunt opbouwen en niet te veel hebt.

Helenas

Bewuste gebruiker
Alleen nu zit ik met 5 bommetjes 2CB en keta, wat zal ik daar mee doen? Het klinkt idd beter om 2CB oraal te nemen en keta nasaal maar die bommetjes liggen hier en het is zonde om weg te gooien toch

Bovenaan