• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

2CB en methox, wauw!!

Helenas

Bewuste gebruiker
Vorig weekend ben ik een weekendje weg geweest naar Breda met mijn vriend. We hadden wat 2CB en methox meegenomen om te nemen in de Biesbosch. We dachten aan hoe we daar geen wc, bed of douche hebben en toen hebben we het genomen op de hotelkamer..

Waar: Een primitieve, saaie hotelkamer in Made, een half uur met de bus van Breda
Wat: 2 2CB pillen per persoon (oranje 1a) en wat puntjes methox
Wie: Mijn vriend (ik noem hem even R) en ik

Ik heb al eerder 2CB gebruikt samen met mijn vriend. Het was nu de eerste keer dat we allebei 2 hele pillen zouden nemen. We waren erg benieuwd. De hotelkamer was ontzettend saai, er hing nergens een schilderij. Dit heeft uiteindelijk niets uitgemaakt. R had nog wat lijpe plaatjes opgezocht om naar te kijken voor als we aan het trippen waren maar dat hebben we helemaal niet nodig gehad.

Rond 19:00 namen we allebei 2 pillen en daarna gingen we samen Orange Is The New Black kijken. Een half uurtje later zette R de tablet uit en ging naar buiten kijken. Hij voelde hem al zwaar opkomen en zei 'Zo hebben we het nog nooit meegemaakt'. Bij mij gebeurde er nog niets dus ik ging wat spelletjes doen op mijn telefoon en liet R lekker zijn ding doen. Een uur verder gebeurde er nog niks en nu werd ik wel een beetje jaloers, dat is het nadeel van samen trippen. Ik besloot een puntje methox te nemen en daarna ging ik weer spelletjes spelen. Ik liep even later naar de badkamer en het viel me op hoe mooi de vloer was. Ik zag felgroene stukjes op de witte tegels. Toen wist ik dat ik er ook in zat! :grin: Samen gingen we op de vloer zitten en bekeken we hem. Het leek alsof de tegels loskwamen van de vloer en zweefden in de badkamer. We hebben naar buiten gekeken, op bed gezeten en weer naar buiten gekeken. Ik had nog nooit zo'n mooie parkeerplaats gezien. Er was een stukje verderop een grote boom met daar achter een groen licht, wauw! Het leek wel alsof die boom bestond uit allemaal Chinese drakenhoofden. Het mocht van mij nog wel wat heftiger, ik nam nog een beetje methox en R ook. We gingen op bed liggen beseften dat we totaal geen bodyload voelden. Normaal moest ik altijd een half uur wennen met een emmer naast me maar nu ging het prima! Ik zag in de donkere kamer de meest felle kleuren. Mijn eigen lichaam bestond ook uit patronen en kleuren en die van mijn vriend ook. We besloten om samen te gaan douchen. Vanaf hier kwam ik nog dieper in de trip.

Ik snapte totaal niet hoe ik de douche in moest stappen, hoe moest ik die deuren open doen?! R begon al een beetje te landen en vond dit erg grappig, hij hielp me wel steeds. Douchegel rook heerlijk! Ik was het al snel zat en wilde er weer uit. Lopen was moeilijk omdat alles bewoog. Ik ging kijken naar die lelijke witte muur van eerst, die was nu prachtig! Ik zag allemaal vormen en kleuren. Ik bleef maar kijken naar die kleuren en opeens kwamen ze van de muur af en bewogen ze door de kamer heen! R zette Ludovico Einaudi op en ik kon zweren dat ik de muziek zag. Wat is dat toch een held zeg. R zette na een tijdje een ander nummer op: https://www.youtube.com/watch?v=HoMzLLWNV1g
Ik werd hier zo ontzettend vrolijk van! Ik voelde ontzettend mee met de muziek en moest wel even dansen natuurlijk. We hebben hem nog een stuk of 8x op repeat gezet en toen was het tijd voor Worakls. De kleuren, muziek, het gevoel.. Het was allemaal zo overweldigend en mooi dat ik in moest huilen van geluk. Ik had nog nooit zoiets meegemaakt! En wat was het fijn om het met mijn vriend te kunnen delen.

In de kamer stonden 2 kuipstoeltjes. We hebben ze bij het raam gezet en het dekbed om ons heen geslagen. We bespraken hoe geweldig de trip was/is. R keek voor het eerst op zijn telefoon hoe laat het was. Hij schrok! Of ik het wilde weten.. 'Nee' zei ik eerst maar ik was toch wel nieuwsgierig. Het was pas 22:30. WAT?! Wat was dat een mindfuck zeg. Ik dacht dat het 6:00 's ochtends was en ik al die tijd niks had gegeten. Ik zat op dat moment ook met tegenzin een appel naar binnen te werken. Weer tranen vanwege de mindfuck. Ik vond het al zo raar dat mijn haren nog nat waren van het douchen. We hadden dit nog nooit eerder zo ervaren. Appel weggegooit en lekker samen op bed gaan liggen. Ik zei dat ik me gelukkig voelde en dat was hij ook. Hij was ondertussen wel erg moe geworden en ik had prikogen van al dat huilen dus we besloten om te gaan slapen. Ik wilde niet gaan slapen met de stilte, dan ging ik te veel nadenken. We zetten Ludovico Einaudi op en ik werd verwend met de mooiste CEV's en viel daarna in slaap.

De volgende ochtend hadden we allebei knallende koppijn. Geen idee waar dat vandaan kwam maar het was het waard! Ik heb dit nog nooit meegemaakt en denk ook niet dat ik het nog zo zal meemaken. Of het aan de 2 pillen lag of aan de combinatie met MXE weet ik niet maar het was geweldig.

Bedankt voor het lezen! :wave:

reverb

Bewuste gebruiker
Bedankt voor het schrijven!

Een goede keuze om toch in het hotel te blijven. De mooiste parkeerplaats..., daar kan ik mij iets bij voorstellen. 2C-b is een heerlijke beleving en zo lichamelijk.

Het verslag leest goed en ik vind het prettig dat je de muziekkeuze erbij hebt vermeld. Ik kende Worakls niet, maar die is het luisteren wel waard. :)

Smikkel

Experimenterende gebruiker
Ten eerste, mooi report!

Kan me goed voorstellen dat die methox de trip flink versterkd.
2 2CB's in een keer is op zichzelf al wat, heb er zelf ook ervaring mee, In tegen stelling tot het combineren van 2CB met andere drugs heb ik bij mijn allereerste keer 350 mg MDMA verspreid over de nacht en 1 blauw 3D hartje (Eerste keer MDMA in kristalvorm, wel eerdere ervaring met xtc en ook eerste keer 2CB :) ).

Echt geweldig!
Ik voelde me verbonden met de tuin waarin ik me bevond en muziek is nog nooit zo intens geweest!

Binnekort 2CB + Lachgas proberen, schijnt ook geweldig te zijn!

Bovenaan