JapieVerslaagd
Bewuste gebruiker
Dus 5mg erbij kan prima. Ik dacht ik keihard trippen
Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!
Geen idee. Best zo snel mogelijk de ideale dosis innemen.Kijk dat wilde ik horen. Kan ik 'm laten opkomen en bijnemen
Ik na de allereerste keer 35mg. Dan trip je (te) hard. Zou ik ook niet aanraden.Dus 5mg erbij kan prima. Ik dacht ik keihard trippen
Yep. Geniet ervan. En de moderatoren houden van een leuk reportje nadien.Dankje man. Soms wel effe blij sTat je het I groep kan gooien
👀 Woah, is hier een reportje van?Ik na de allereerste keer 35mg. Dan trip je (te) hard. Zou ik ook niet aanraden.
Neen, ik ben helaas geen reporter.
Hope so
Haha ik heb pas 1 keer LSD gedaan in een volledig domme set en setting dus zou het niet weten, volgende maand 2e keer... Wel wat truffel ervaring?Neen, ik ben helaas geen reporter.
Sorry.
Was wel een unieke belevenis.
25mg oraal
10mg nasaal.
Het enige dat ik je kan meegeven is dat alles leeft rondom u.
150ug lsd komt bijlange na niet in de buurt ( als dat een referentie kan zijn?)
Paar keertjes truffels. All the way up to 27gram. Mijn favo niet.Haha ik heb pas 1 keer LSD gedaan in een volledig domme set en setting dus zou het niet weten, volgende maand 2e keer... Wel wat truffel ervaring?
Klinkt interessant maar ik zal het bij je eerdere advies hier laten en niet zelf proberen![]()
Hoeveel heb je dan genomen?Komt wel goed. Als ik nu nog 10 mg bijpak.... aaah eerste keer een middel word ik zeuwachtig.
Nu 15mg 2cbflyHoeveel heb je dan genomen?
In totaal?En nog 1 domme.
Nu 15mg
Grappig. Ik lees dit nu terug, en het valt me wel op hoe hij de ene keer ander valt als de andere.Wat mij opvalt is dat het verschil tussen 2C-B en 2C-B-FLY veel groter is dan het verschil tussen bijvoorbeeld LSD en 1-P-LSD en dergelijke lysergamides. Waar 1-P nog vrijwel identiek is aan de originele LSD, is dat bij B en Fly niet het geval, niet in dosering, maar ook zeker niet in effecten. Ze hebben zeker wel veel overlappende gelijkenissen maar zijn ook weer heel verschillend. Het grote nadeel met de 2C's waar ik mee geëxperimenteerd heb vond ik dat het toch altijd weer zo'n enorm lichamelijk spektakel wordt. Ik krijg altijd nogal heftige fysieke symptomen (bij B én Fly) en daar houd ik niet zo van. Ik trip graag rustig zonder al dat soort gedoe.
Maar als ik B moet vergelijken met Fly, toch altijd B. Fly is viezer, dwingender en voelt giftiger.
Grappig. Ik lees dit nu terug, en het valt me wel op hoe hij de ene keer ander valt als de andere.
ik heb twee van 10 mg genomen en zou zo niet in het openbaar kunnen zijn, terwijl vorige keer was ik gewoon naar ah gelopen in de piek.
Niet super intens vooral heel erg visueel en langdurendHoe zat het deze keer met de bodyload? Ik werd ook altijd redelijk vaag van 20 mg FLY, maar de mate waarin verschilde inderdaad ook wel per keer.
Niet super intens vooral heel erg visueel en langdurend