2CB heel gek

mitchieee

Wijs gebruiker
Dus ik heb voor het eerst gister 2cb gedaan -2x 21 mg pillen ( ben 20 jaar oud 67kg en ervoor alleen xtc op 'en heb wel een sterke mindset)

Het is volgensmij goed gegaan met wat ballonnen, maar wat ik dan niet snap is 'was dat 2cb? ik vond het heel bizar maar had er meer van verwacht 'ik was meerwazig en vaag en snapte niks van alles en uiteindelijk met die balonnen kwamen ik en een vriend in een gigantishe mindfuck en loops heletijd het zelfde ( 2 mensen achter ons in de auto gebruikte xtc wat ook heel vreemd was met hun een gesprek te houde ineens,

(is 2cb vaker dat je een loop/dejavus krijg dat je het gesprek al 20x heb gehad met dezelde handeling en dat dat blijf door gaan.)

Laatst bewerkt:

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Wat is je vraag precies? Want als je 40 mg 2C-B neemt en daarbij dan nog wat lachgasballonnen gaat zitten inhaleren dan moet je vervolgens niet heel gek staan te kijken dat dit een wazig effect geeft.

GoldenGrow

Bewuste gebruiker
40 mg 2cb is een hoge dosering, vooral voor de eerste keer en dan ook nog is lachgas erbij kan inderdaad loops en rare gesprekken veroorzaken ja

Buu

Wijs gebruiker
Ik vond 40mg 2cb juist wel meevallen.
Vraag me af hoe persoonsgebonden dit is. Ik heb ervaring met wat sterkere middelen zoals 2ce, lsd, 5-meo en dmt. Afgelopen vrijdag op Decibel 37,5mg 2cb gedaan en heb nog nooit zoveel visuals gehad. Ik kon letterlijk geen meter voor m'n ogen zien. Zo erg dat iemand mij letterlijk op de wc heeft neer moeten zetten omdat ik gewoon niet zag waar ik langs moest.

Hiervoor ook wel 2-cb gedaan in de 15-30mg range en dit was altijd meer dan easy, altijd op festivals ook.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik heb het stofje uitgebreid getest van 5 tot 45mg. Op gelijk welke dosis heb ik nooit het idee gehad superwazig te zijn, in een loop te komen of enigszins visuele effecten waar mijn gezichtsbeeld bijna compleet verstoord is dat ik niet weer waar stappen. Ook in combi met alcohol of wiet geen intens visueel spel.

Het is een leuk stofje dat wel. visueel start het schouwspel bij mij vanaf 25 a 30 mg. Op 45 vond ik de trip makkelijker en lichter aanvoelen dan op 35. Daar had ik toch wel een kleine mindfuck en visuele aspecten die iets intenser in kwamen dan ik gewend was met 2cb. Set en setting bepalen ook al veel.

Het is persoonsgericht met 2cb maar als je heel wazig word van hogere dosis (met de ballonnen niet meegerekend) doseer je beter wat lager. 30 a 25 vind ik echt de sweetspot.

Bovenaan