2CB in de naspace van X?

Albatross

Experimenterende gebruiker
Hallo allemaal,

Afgelopen zomer tijdens een festival werd mij 2cb aangeboden toen ik in mijn na space van de X zat. Het zou de naspace extra cill maken.. (?) Iedereen in de groep deed het, maar ik had geen zin om drugs te combineren zonder voorbereid te zijn. Ik heb geen contact meer met die mensen (je kent het wel: festival vrienden, op de camping ontmoet, best friends for the weekend, maar daarna geen contact meer), dus ik kan het ze niet meer vragen, maar ik ben wel erg benieuwd naar het effect!

Ik had die avond 180-200 mg (gele bitcoin, half plus 2x kwart) op. Ze boden me een nijntje aan (8mg), dus niet keihard trippen, maar de space versterken ofzo.
Hebben jullie hier ervaring mee? Wat voor effect kon ik verwachten? Kan dit ook met andere middelen zoals x + lsd oid?

Groetjes

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik weet dat 4fmp en 2-cb elkaar versterken, met xtc heb ik geen idee.

xtc kan je vaag van worden en met teveel mdma kan je hallucineren, 2c-b laat je ook hallucineren, wellicht dat het elkaar ook versterkt maar durf ik niet te zeggen.

LSD heb ik nog nooit gedaan, zo ver ik over LSD heb gelezen heb ik nog nooit een report gelezen met de combinatie LSD en xtc. Lijkt me geen strak plan eerlijk gezegd.
LSD moet je nemen als je geestelijk en lichamelijk stabiel bent. Na het nemen van xtc heb je waarschijnlijk niet tot weinig gegeten en veel gedanst en je serotonine level is 0. Je bent lichamelijk dus niet 100% oké. Na een feest wil je gewoon nog na chille neem ik aan en geen 12 uur lang intens trippen.

probeer het zou ik zeggen.

Dit is het in mijn ogen, of het helemaal waar is geen idee. Gewoon een theorie.

Bobsacamano

Badass junkie
Ik ben het hier helemaal niet mee eens. Ik weet eigenlijk wel zeker dat 4-FA/4-FMP 2C-B flink zal onderdrukken.

Ik heb 2C-B vaak gebruikt inmiddels, vaak alleen en een aantal keer als combinatie. De combinaties die ik heb gedaan zijn

2C-B - Ketamine
Ketamine in de comedown van de 2C-B een heel klein beetje keta is wel het sleutelwoord. Door de keta kwam de 2C-B wel weer wat omhoog dit was duidelijk te merken. Ik vind het een hele chille combi. Maar easy on the Keta.

2C-B - XTC
Eerst 2C-B en dan op de piek XTC pakken is een Nexus-flip. Erg chille combi maar niet mega indrukwekkend. Het fijne vond ik dat de XTC super mooie CEV's erbij krijgt door de 2C-B dit was wel erg lekker :) Maar wederom neem niet teveel XTC (sowieso niet) want dan overheerst de XTC

2C-B - Speed
Klein beetje speed tijdens de opkomst van de 2C-B dit helpt lekker bij de bodyload. Sinds ik dit doe neem ik geen enkel 2C-B meer. Het is echt een heel klein beetje tegen de zware benen.

2C-B - 4FA 4-FA op de piek van 2C-B het vaagde de werking van de 2C-B meteen uit toen het begon te werken verre van versterken. Ik vond het zelfs beetje irritant omdat ik van een happy alice in wonderland wereld naar een harde werkelijkheid ging.

2C-B - Alcohol
Alcohol tijdens gebruik van de 2C-B dit versterkte voor mijn gevoel de 2C-B iets

De combinatie LSD en XTC heet een Candyflip en is één van de vetste dingen die ik ooit heb gedaan. Het was echt een prachtige ervaring. Het luistert qua timing nogal nauw maar dan is het ook echt geweldig. Bereid je wel voor op een hele lange nacht :) Hieronder mijn report daarover. Doe dit alleen maar als je al een keer LSD op zichzelf hebt gedaan.

viewtopic.php?f=21&t=56334&p=1186487&hilit=candyflip#p1185957

oortjes zei:
Ik weet dat 4fmp en 2-cb elkaar versterken, met xtc heb ik geen idee.

xtc kan je vaag van worden en met teveel mdma kan je hallucineren, 2c-b laat je ook hallucineren, wellicht dat het elkaar ook versterkt maar durf ik niet te zeggen.

LSD heb ik nog nooit gedaan, zo ver ik over LSD heb gelezen heb ik nog nooit een report gelezen met de combinatie LSD en xtc. Lijkt me geen strak plan eerlijk gezegd.
LSD moet je nemen als je geestelijk en lichamelijk stabiel bent. Na het nemen van xtc heb je waarschijnlijk niet tot weinig gegeten en veel gedanst en je serotonine level is 0. Je bent lichamelijk dus niet 100% oké. Na een feest wil je gewoon nog na chille neem ik aan en geen 12 uur lang intens trippen.

probeer het zou ik zeggen.

Dit is het in mijn ogen, of het helemaal waar is geen idee. Gewoon een theorie.

MeejheM

Badass junkie
Persoonlijke vind ik 2cb best goed te combineren met andere middelen. voor zover ik weet zijn de meeste combinaties ook niet gevaarlijk. wel moet je goed op de dosering letten, als je te veel binnenkrijgt kan je behoorlijk raar, onverantwoord gedrag vertonen, en weet je er zelf niks meer van.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Xtc en 2cb gaan zeker goed samen en zorgen voor een heel euforische warme ervaring. Zoals gezegd neem van beiden wel een gematige dosis.

Albatross

Iedereen doet eerst 2cb dus en op het eind beetje x.
Misschien een keer proberen, lijkt me wel fun.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
2C-B aan het einde van een MDMA trip vind ik persoonlijk erg leuk. Je merkt dat de MDMA nog een beetje aanwezig is aan het einde maar het is niet meer voldoende om een feestje op te bouwen, voeg er een klein beetje 2c-b aan toe en je hebt weer een volwaardig tripje. :)

MeejheM

Badass junkie
ik heb twee van mijn tabletjes laten testen, eentje was 18mg de andere 19mg. dat is best een redelijke dosering, maar om te beginnen zou ik lager doseren.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Albatross zei:
Hoeveel mg 2cb neem je dan? En/of raad je aan.
Ik ben meestal wel een beetje vermoeid aan het eind en doseer niet te hard bij, 8-12mg merk je wel zonder dat het erg heftig wordt, maar wil natuurlijk wel eens verschillen per persoon. Laat het zijn tolerantie, gewicht, gevoeligheid, voorkeur intensiteit, etc.

Albatross

De comedown van X vind ik altijd zo irritant. Dan zit ik altijd een uurtje of twee naar voren te staren en een beetje na te denken over de avond/verbazen dat ik lichte halicunaties zie na 150 mg. (Van X wordt ik alleen praterig/knuffelig, maar nooit zin om te dansen). Dus misschien is het leuk om dan een beetje 2CB te doen aan het eind. Ik heb nog nooit 2CB gehad, wel ervaring met truffels en X. Kan ik dan 8mg 2CB doen na X? Ik neem meestal ~150 mg (100 + 50) X op een avond.

En wat voor gevoel kan ik verwachten?

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Truffels is mentaal een stuk heftiger dan 2c-b op vergelijkbare doseringen, op 8-12mg heb je geen eens visuals maar is het voornamelijk een 'mood boost', die moodboost neemt de nasleep effecten van de MDMA goed in zich op, 2c-b (8-12mg) na MDMA is dus erg leuk om het tripje min of meer een beetje te verlengen.
Het is zeer goed te verteren maar ik raad meestal mensen aan een stofje eerst eens op zichzelf te proberen. 15-20mg 2c-b (HCI vorm) is wel een leuke dosering om je voeten nat te maken en eens te ondervinden wat 2c-b nou op zichzelf doet.

Albatross

Ah bedankt!
Ik vind de "mood boost" van een lage dosis truffels ook veel leuker dan de halucinaties en trip van een hoge dosis truffels, dus is dit waarschijnlijk ideaal. Wanneer neem je de 2CB ongeveer? Ik las dat het lang duurt voordat het inwerkt.

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
Albatross zei:
Ah bedankt!
Ik vind de "mood boost" van een lage dosis truffels ook veel leuker dan de halucinaties en trip van een hoge dosis truffels, dus is dit waarschijnlijk ideaal. Wanneer neem je de 2CB ongeveer? Ik las dat het lang duurt voordat het inwerkt.
Net als MDMA duurt het voor mij tussen de 30minuten en 2uur + 10minuten, nogal wat variatie ja, ik snap het ook niet zo goed. Maar meestal begin ik na ongeveer een uur de eerste effecten te merken.

In PIKHAL staan ook nog wat opmerkingen over de MDMA 2C-B combinatie.
Many of the reports that have come in over the years have mentioned the combination of MDMA and 2C-B. The most successful reports have followed a program in which the two drugs are not used at the same time, nor even too closely spaced. It appears that the optimum time for the 2C-B is at, or just before, the final baseline recovery of the MDMA. It is as if the mental and emotional discoveries can be mobilized, and something done about them. This combination has several enthusiastic advocates in the psychotherapy world, and should be the basis of careful research when these materials become legal, and accepted by the medical community.
Ongeveer 5-7uur na MDMA inname lijkt me een geschikt moment, maar een beetje aan het einde van je MDMA trip wanneer de sterkste effecten zijn afgenomen dus.

Bovenaan