2CB in wasmachine terecht gekomen!!

Rogaaah

Newbie
Hallo allemaal,

Afgelopen weekend heb ik perongeluk 4 2cb pillen mee gewassen die nog in mijn broekzak zaten... Een eeuwige doodzonde natuurlijk gezien het feit dat ik altijd behoorlijk geniet van mijn voorraadje 2CB.

Maar goed, na de wasbeurt trof ik mijn 4 pillen samengeklonterd en een beetje vochtig aan. Ik had ze in een afsluitbaar plastic zakje (wietzakje) met sluitstrip zitten. Zakje was een beetje vochtig van binnen maar niet helemaal nat. Ik heb de samengeklonterde en vochtige pillen op mijn bureau gelegd en een beetje versneden, zoals ik dat bijv met vochtige pep ook zou doen.

Mijn 2cb heeft nu in principe een snuifbare poedervorm aangenomen, echter vroeg ik me af wat jullie mening omtrent dit geval is. Mijn idee was om het binnenkort gewoon naar binnen te snuiven, maar graag zou ik hier nog wat andere meningen over horen. Ivm met de waspoeder e.d. die natuurlijk ook gewoon meegedraaid zijn tijdens de was.

Groetjes!

ilyas

Bewuste gebruiker
je kunt er niet aan doodgaan. Wat denk je dat er allemaal tussen poedertjes word gedraaid.

Err0r

Newbie
Rogaaah zei:
Hallo allemaal,

Afgelopen weekend heb ik perongeluk 4 2cb pillen mee gewassen die nog in mijn broekzak zaten... Een eeuwige doodzonde natuurlijk gezien het feit dat ik altijd behoorlijk geniet van mijn voorraadje 2CB.

Maar goed, na de wasbeurt trof ik mijn 4 pillen samengeklonterd en een beetje vochtig aan. Ik had ze in een afsluitbaar plastic zakje (wietzakje) met sluitstrip zitten. Zakje was een beetje vochtig van binnen maar niet helemaal nat. Ik heb de samengeklonterde en vochtige pillen op mijn bureau gelegd en een beetje versneden, zoals ik dat bijv met vochtige pep ook zou doen.

Mijn 2cb heeft nu in principe een snuifbare poedervorm aangenomen, echter vroeg ik me af wat jullie mening omtrent dit geval is. Mijn idee was om het binnenkort gewoon naar binnen te snuiven, maar graag zou ik hier nog wat andere meningen over horen. Ivm met de waspoeder e.d. die natuurlijk ook gewoon meegedraaid zijn tijdens de was.

Groetjes!

Let wel goed op dat de dosis nasaal een stuk lager ligt, mischien een idee om dit verder uit te zoeken eerst?
http://www.erowid.org/chemicals/2cb/2cb_dose.shtml

Begin met 1/3 van de bovenstaande dosis, bijnemen kan altijd :stoned:

Err0r

Newbie
hazejunk zei:
Je kan nu toch nooit meer weten wat voor dose je neemt of wel?
Ikzelf zou die 4 pilletjes wegdonderen en wachten tot ze weer eens langskomen :stoned:
Mocht hij het dan toch willen proberen, dan kun je beter informeren over de risico's.
Als niemand iets zegt over de dosis, snuift hij misschien alles in 1 keer op.
Bij de sectie trip reports op het forum van DHP heb ik het verhaal van de user "Boriz" gelezen over zijn badtrip op 25mg nasaal, dat wil je niet meemaken :openmouth:

https://www.dhpforum.nl/forums/index.php?showtopic=4643

Succes in ieder geval!

Spor

Wijs gebruiker
Ach, maakt echt niet zoveel uit. 2cb pillen zijn wat, zeg 15mg per pil ? Zelfs als je "per ongeluk" de hele voorraad wegslikt in een keer kan er weinig écht fout gaan.

Mijn max dosis 2cb ligt, geloof het of niet, op 170mg in 4x binnen 6 uur, toen ik notabene terug kwam van een dnb feest met mdma. Heerlijke trip gehad, veel gelachen en gehangen en uiteindelijk zelfs nog met 2 pizza's over een hek geklommen omdat mn tripmaat in de tijd dat ik pizza halen was in slaap was gevallen.

My point being: er kan weinig mis gaan als je het nog neemt.

Err0r

Newbie
Lavalamp zei:
Err0r zei:
Lavalamp zei:
Nope, da's nooit meer weegbaar

Stap 1: Leg op weegschaal.
Stap 2: Lees display.
Stap 3: Weet gewicht.

Oh hemel....

Oh hemel?
Jij zegt dat het niet meer weegbaar is, dat is onzin.
Het lijkt me toch duidelijk dat TS dit gaat proberen, dan kun je hem toch beter informeren over de risico's?
Of heb je liever dat TS niet geinformeerd, met een overdosis op de eerste hulp beland?

Err0r

Newbie
Spor zei:
Ach, maakt echt niet zoveel uit. 2cb pillen zijn wat, zeg 15mg per pil ? Zelfs als je "per ongeluk" de hele voorraad wegslikt in een keer kan er weinig écht fout gaan.

Mijn max dosis 2cb ligt, geloof het of niet, op 170mg in 4x binnen 6 uur, toen ik notabene terug kwam van een dnb feest met mdma. Heerlijke trip gehad, veel gelachen en gehangen en uiteindelijk zelfs nog met 2 pizza's over een hek geklommen omdat mn tripmaat in de tijd dat ik pizza halen was in slaap was gevallen.

Het is super voor jou dat je dit kan hebben, echter zijn anderen niet zo gelukkig:

Rogaaah

Newbie
Daag,

Vanzelfsprekend snuif ik niet alles in 1 keer op, en begrijp ik dat er nasaal een lagere dosering nodig is. Ik heb me de afgelopen dagen wat meer verdiept in deze kwestie en mijn voorkeur gaat (idd) uit naar het wegdonderen van deze 4 pilletjes. 2CB snuiven schijnt erg pijnlijk te zijn en is het risico wat betreft de dosering e.d. waarschijnlijk niet waard.

Wel heb ik er nog aan gedacht het oraal in te nemen zoals ik dat bijv bij een bommetje zou doen. Echter, komen deze 2CB pillen binnenkort wel weer langs dus kan ook even wachten.

Iig hartelijk bedankt voor jullie reacties.

Tot ziens daaag!

Arthur King

Wijs gebruiker
Err0r zei:
Spor zei:

Het is super voor jou dat je dit kan hebben, echter zijn anderen niet zo gelukkig:
Jesus, wat een verhaal. Volgens mij moet de gozer wat serieuze issues hebben om op zo'n manier door te draaien.

azgaza

Badass junkie
Err0r zei:
Spor zei:

Dat report is nou niet bepaald een typerend voorbeeld voor wat er gebeurt met een hoge dosis 2c-b. Het betreft een persoon die ten eerste gelooft in het trippend waarnemen van entiteiten; dan krijg je zoiets al sneller en iedereens trips zijn significant anders, de kans dat de topic starter dat meemaakt is vrijwel nihil. Tuurlijk is het handig om mensen te wijzen op wat van de meest dramatische verhalen maar ze zijn geen goed voorbeeld op zichzelf.

Er staan zat 2c-b reports op erowid van even hoge of hogere gesnoven dosissen die niet zo afliepen. Dan wil ik nog wel even waarschuwen dat de dosis wel minstens door midden moet ten op zichte van wat je oraal zou willen nemen als je het snuift, dus iets om op te letten is het op zich wel, maar 2c-b is geen uitgesproken giftig stofje is al gebleken door meerdere hoge dosis experimenten van mensen (wie weet nog stonie met de weegfout, 330 mg 2c-b?).

Err0r

Newbie
azgaza zei:
Err0r zei:
Spor zei:

Dat report is nou niet bepaald een typerend voorbeeld voor wat er gebeurt met een hoge dosis 2c-b. Het betreft een persoon die ten eerste gelooft in het trippend waarnemen van entiteiten; dan krijg je zoiets al sneller en iedereens trips zijn significant anders, de kans dat de topic starter dat meemaakt is vrijwel nihil. Tuurlijk is het handig om mensen te wijzen op wat van de meest dramatische verhalen maar ze zijn geen goed voorbeeld op zichzelf.

Er staan zat 2c-b reports op erowid van even hoge of hogere gesnoven dosissen die niet zo afliepen. Dan wil ik nog wel even waarschuwen dat de dosis wel minstens door midden moet ten op zichte van wat je oraal zou willen nemen als je het snuift, dus iets om op te letten is het op zich wel, maar 2c-b is geen uitgesproken giftig stofje is al gebleken door meerdere hoge dosis experimenten van mensen (wie weet nog stonie met de weegfout, 330 mg 2c-b?).

Het enige wat ik probeer te bereiken is dat de TS 2c-b niet onderschat, ik snap ook wel dat de jongen van het trip report in kwestie, of heel spiritueel is aangelegd/opgevoed of in een psychotische staat verkeerd.
Je hebt gelijk dat dat specifieke geval natuurlijk geen weerspiegeling is van de 2c-b ervaring an sich. Na het lezen van dat trip report ben ik zelf elke drug voorzichtiger gaan benaderen, als je 4 gewassen pillen wil snuiven is dat misschien ook een goed idee voor TS. Respecteer je drug en je drug respecteert jou :stoned:

Spor

Wijs gebruiker
azgaza zei:
(wie weet nog stonie met de weegfout, 330 mg 2c-b?).

Dat weet ik nog wel ja :P heel trots een foto van een gemiddelde capsule helemaal vol met 2c-b, op een weegschaal die 0,33 aangeeft. "vergeet je huiswerk niet te maken albert"

Ja, dat moet je niet doen... 170 in een paar keer is wel anders als 330 in een keer terwijl je 33 verwacht.

Zeker niet onderschatten, maar 2c-b valt over het algemeen toch wel mee hoor.

Spor

Wijs gebruiker
Heb net de 2c-b horrorstory gelezen, maar dat is toch écht niet normaal ofzo hoor... Ik denk dat het er bij die gast sowiso vroeg of laat van gekomen zou zijn, dus waarom niet na een hardcorefeestje met mdma en pep, als ie aan het afteren is met een vrij hoge dosis 2c-b ? (25mg nasaal lijkt me behoorlijk sterk, voordat het 2cb is)

Ik denk dat dat heel weinig met de 2cb te maken had, en heel veel met alle andere omstandigheden. Ik denk dat de 2cb gewoon de druppel was die de emmer deed overlopen.

underworld

Wijs gebruiker
Spor zei:
Heb net de 2c-b horrorstory gelezen, maar dat is toch écht niet normaal ofzo hoor... Ik denk dat het er bij die gast sowiso vroeg of laat van gekomen zou zijn, dus waarom niet na een hardcorefeestje met mdma en pep, als ie aan het afteren is met een vrij hoge dosis 2c-b ? (25mg nasaal lijkt me behoorlijk sterk, voordat het 2cb is)

Ik denk dat dat heel weinig met de 2cb te maken had, en heel veel met alle andere omstandigheden. Ik denk dat de 2cb gewoon de druppel was die de emmer deed overlopen.
precies.
25 mg nasaal is bij ons altijd een hele leuke visuele trip

Memmûm

Belezen gebruiker
doe wat je denkt dat een halve dosis is in een vloei en eet dat op. Als het niet werkt neem je bij. het enige dat veranderd is is dat het wat nat is geworden. Niks aan de hand. Mooi nemen nog, alleen voorzichtig bij de dosering

inferno33

Bewuste gebruiker
2cb is toch gewoon oplosbaar in water? ik vermoed eerlijk gezegd dat wat je daar hebt gewoon wat slecht/onoplosbare bindmiddelen zijn... vergeet niet dat het wel een uur in heet water heeft rondgedraaid

Bovenaan